ja, wegtyfen en fatsoenlijke nieuwe kopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
En maar meteen een vraagje:
De (standaard-)oordopjes van mijn iPod zijn aan het slijten, de rubbertjes rondom het speakertje laten los. Ik heb ze nog geen jaar, een maand of 9 denk ik zo. Kan ik hier iets mee, en hoe?
Wellicht bij een APR. Bij Apple zelf moet je je creditcard gegevens opgeven zodat ze het bedrag kunnen afschrijven als je de oude niet opstuurt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
En maar meteen een vraagje:
De (standaard-)oordopjes van mijn iPod zijn aan het slijten, de rubbertjes rondom het speakertje laten los. Ik heb ze nog geen jaar, een maand of 9 denk ik zo. Kan ik hier iets mee, en hoe?
Ja zover was ik ook al gekomen, maar als het gratis kanquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, wegtyfen en fatsoenlijke nieuwe kopen.
Will try that!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:08 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wellicht bij een APR. Bij Apple zelf moet je je creditcard gegevens opgeven zodat ze het bedrag kunnen afschrijven als je de oude niet opstuurt.
TVP.
Is dat al online? Ik wacht even de ervaringen wat de snelheid betreft af en dan kijk ik of ik het waard vind.quote:
Half juli als het goed is. Een week of 2 dus. Hier staat het al in de bestelling.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is dat al online? Ik wacht even de ervaringen wat de snelheid betreft af en dan kijk ik of ik het waard vind.
Je kunt tegen die tijd vast ook een twee maanden trail aanvragen en er zelf achter komenquote:Op zondag 29 juni 2008 01:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is dat al online? Ik wacht even de ervaringen wat de snelheid betreft af en dan kijk ik of ik het waard vind.
Gisteren had ik de mijne op de kop af negen maanden: wat vliegt de tijd met zo'n heerlijke phone.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:54 schreef super-muffin het volgende:
De iPhone is jarig vandaag.
[ afbeelding ]
Gelukt, thxquote:
Wat heeft een iMac te maken met mobileme ?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:57 schreef Tomasso het volgende:
Helaas heb ik op dit moment geen ene zak aan MobileMe, met maar 1 laptop. Pas als ik ook een iPhone of een iMac zou hebben zou ik het waard vinden
Omdat ik geen windows pc wilquote:Op zondag 29 juni 2008 11:36 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Gelukt, thx
[..]
Wat heeft een iMac te maken met mobileme ?
Inderdaad. Plastic , wat een domper.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gisteren had ik de mijne op de kop af negen maanden: wat vliegt de tijd met zo'n heerlijke phone.
Je zult hem maar weg doen/hebben gedaan voor zo'n nieuwe van plastic
Bronquote:I am sorry to inform you that BrokenStones is permanently offline.
On 6/27/2008 around 8 AM GMT BrokenStones' server was suspended by the host. The server has been quarantined so BrokenStones will not be returning
Onzin, een iBook is al snappie. Een MBP, zelfs vervuild, zal altijd snappie zijn.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:56 schreef Sjoewe het volgende:
Zeau. Wat te doen onder een voetbal finale? Een versche OSX install op m'n MBP zetten. Toch wel een hoop rommel verzameld in anderhalf jaar, is het straks weer lekker snappie hopelijk.
Heb jij ook maar enig idee hoe het is om 17" dwars door je ribbenkast te jagen?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:12 schreef Anthraxx het volgende:
Dat zeggen vrouwen ook over piemels.
AUquote:Op zondag 29 juni 2008 22:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb jij ook maar enig idee hoe het is om 17" dwars door je ribbenkast te jagen?
Zegt Geks met z'n 24" Dell ..quote:Op zondag 29 juni 2008 21:56 schreef Geqxon het volgende:
Die 24" iMac compensatie apparaten zijn onzin. 17" is meer dan zat om op te werken.
Ah, the love in this topic..quote:Op zondag 29 juni 2008 21:17 schreef Sjoewe het volgende:
En jij blijft een kakzak, kakzak.
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:44 schreef Pheno het volgende:
Heeft iemand interesse in een groen G3 cube (oldschool model, niet geschikt voor Leopard)? Ik doe 'm weg omdat het hier alleen maar plaats vreet. Zo niet dan gaat het richting sloop, maar als ik er iemand blij mee kan maken, why not
Lol is dit nu de 3de keer ?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:20 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik heb zojuist een update geinstalleerd op mijn Macbook. Echter nu kan ik Hotmail niet meer in. De pagina blijft verversen. Heb dit al eerder gehad na zon update. Toen heeft iemand op fok me geholpen om iets aan de instellingen te veranderen waardoor het weer werkte.
Echter ben vergeten wat het ook alweer was..
Dus misschien kan iemand me nogmaals helpen zodat ik weer kan hotmailen
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lol is dit nu de 3de keer ?
Je moet ff je live cookies deleten (teminste als je safari gebruikt)
Safari -> prefs -> security -> show cookies
Hotmail is ook niet meer van deze tijd..quote:Op maandag 30 juni 2008 16:21 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Sssst
Maarehhhh hij deed het alweer na een herstart.Toch suf dat dat elke keer gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |