*klikt op Software update*quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ link | afbeelding ]
Updates voor iWork, af te halen in de software-update.
En dan niet 1 keer, maar elke keer als ik Mail opstart. Vond het al heel irritant dat de filter er zo lang over deed om spam uit te vissen vergeleken met Mail van OSX Tiger en nog houdt het niet alles tegen en nu dit ook nog.quote:Mail needs to repair its information about your mailboxes
Click Quit and then open Mail again. Mail will import your messages when you open it.
Gebruik voor een screenshot van een venster CMD + Shift + 4 + spatie.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:28 schreef portier het volgende:
[ link | afbeelding ]
(klik maar op de kikker, ik weet even geen betere kandidaat).
Yay. Heerlijk zo'n snel MacBookje. Vandaag ontvang ik als het goed is mijn hoesje en keyboard en dan ben ik compleet
.
Nog een vraagje trouwens, waarom en/of hoe kan je (niet) knippen en plakken in Finder? Moet je altijd alles verslepen en dus zou ik dan elke keer moeten switchen naar die stamboomstructuur?
Ah, nog meer shortcutsquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:32 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Gebruik voor een screenshot van een venster CMD + Shift + 4 + spatie.
Dat is een lame Applegroupie antwoord en you know it. Knippen en plakken is handige functionaliteit en heeft niets met Windows te maken. Is er een andere manier of een kwestie van "hiermoetikevenaanwennen"?quote:Knippen en plakken is Windows style dus nee dat werkt niet.
Kwestie van wennen ja . Gewoon 'sleur-en-pleur' gebruiken dan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:37 schreef portier het volgende:
[..]
Ah, nog meer shortcuts. Dank voor de tip!
[..]
Dat is een lame Applegroupie antwoord en you know it. Knippen en plakken is handige functionaliteit en heeft niets met Windows te maken. Is er een andere manier of een kwestie van "hiermoetikevenaanwennen"?
Ok, dankquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:41 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Kwestie van wennen ja . Gewoon 'sleur-en-pleur' gebruiken dan.
je gaat er heel snel aan wennen. dan zal je je macbook adoreren (net als ik)quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:44 schreef portier het volgende:
[..]
Ok, dank. Ik hou nog wel van mijn MacBook
.
Kwam je van 1 GB of van 2? Ik ben wel benieuwd of je de sprong van 2 naar 4 merkt, nl.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:28 schreef portier het volgende:
[ link | afbeelding ]
(klik maar op de kikker, ik weet even geen betere kandidaat).
Yay. Heerlijk zo'n snel MacBookje. Vandaag ontvang ik als het goed is mijn hoesje en keyboard en dan ben ik compleet
.
Nog een vraagje trouwens, waarom en/of hoe kan je (niet) knippen en plakken in Finder? Moet je altijd alles verslepen en dus zou ik dan elke keer moeten switchen naar die stamboomstructuur?
Kwam van 1GB, standaard configuratie. En ik merk het zekerquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kwam je van 1 GB of van 2? Ik ben wel benieuwd of je de sprong van 2 naar 4 merkt, nl.Van 1 naar 2 zeker wel.
In Microsoft Messenger werkt je huidige nummer in iTunes prima hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:50 schreef Wallinator het volgende:
- aMSN heeft wel snelle file transfers
- met iTunes integratie bedoel ik dus je huidige iTunes nummer als status message, momenteel werkt dat nog niet bij MSN
Zodra het er allemaal is, hoor je mij niet meer zeuren maar ik wacht er nu al 3 jaar op (toen zeiden ze ook al dat ze ermee bezig waren). Heb dus eigenlijk de hoop een beetje opgegeven.
Hij bedoelde vanuit Adiumquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
In Microsoft Messenger werkt je huidige nummer in iTunes prima hoor.
[ afbeelding ]
Oh wacht live-msn voor Mac.... Yay ik zit er nu al vooruit te kijken... Wie wil er immers niet duizen onnozel tabbladen, tiefus irritant emoticons, prachtige wink en niet vergeten de Nudge die misschien nog wel het ergst is... Ow en dan heb ik het nog niet gehad over die mooie reclames aan de onderkant en de debiele spelletjesquote:Op woensdag 30 januari 2008 02:21 schreef TwyLight het volgende:
en bovendien bovendien komt Microsoft dit jaar met een échte msn voor mac uit.
Was dat nou maar een beetje compatible met MSNquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen we gaan dit topic toch niet kansloos volspammen met allerlei "MSN-kwesties", he?
Ik bedoel gebruik gewoon iChat..
op iChat kan je geen kansloze meiden versierenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan zoek je maar andere "vrienden"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |