Briljant. Dat niemand dat bedacht heeft. Weet je hoe je het zou moeten noemen? Adium!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:54 schreef Wallinator het volgende:
Dat hele MSN gebeuren op Mac is sowieso prut. Er is geen enkele app die echt lekker werkt. Daarom zit ik al een tijdje met 't idee in m'n hoofd om zelf een native Mac MSN app te schrijven, in Cocoa/Objective-C. Dat zou volgens mij echt een killer-app voor Apple zijn.
Audio/video zijn ze nu mee bezig. Verder met je eens trouwens, vooral ondertitels en filetransfers zijn vervelend.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:27 schreef Wallinator het volgende:
De features die ik mis bij Adium:
- snelle file transfers (als je geluk hebt haal je bij Adium net 50 KB/s)
- uiteraard audio/video
- persoonlijke status messages (die ondertitels van MSN kan je in Adium niet zien en wijzigen)
- iTunes integratie
- offline berichten bekijken
Adium is op zich wel prima, maar af en toe vind ik het gewoon jammer dat het die dingen mist.
Ik heb trouwens nauwelijks tot geen kennis van programmeren, dus het zal er waarschijnlijk nooit van komen, tenzij ik een keer teveel tijd over heb.
Ik ben nogal anti-adium sinds vandaag maargoed...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Briljant. Dat niemand dat bedacht heeft. Weet je hoe je het zou moeten noemen? Adium!
Wat zijn de features die je in godsnaam mist? En wat weerhoud je er van om je kennis te delen en Adium bijv. te verbeteren?
Die was ik nog vergeten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:30 schreef tony_clifton- het volgende:
(custom smilies (geen emo.gif),
Simpel:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:27 schreef Wallinator het volgende:
- uiteraard audio/video
- persoonlijke status messages (die ondertitels van MSN kan je in Adium niet zien en wijzigen)
- iTunes integratie
Adium is op zich wel prima, maar af en toe vind ik het gewoon jammer dat het die dingen mist.
Ik heb trouwens nauwelijks tot geen kennis van programmeren, dus het zal er waarschijnlijk nooit van komen, tenzij ik een keer teveel tijd over heb.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat mensen zich anno 2008 nog interesseren in features van instant messengers. Ik wil iemand direct een bericht sturen... verdere functionaliteit is nutteloos.
Voor zover ik weet is Adium open source, dus mocht je ooit een stuk programmeerwerk schrijven om een van de features die je mist te realiseren, dan kun je het gewoon naar ze opsturen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:27 schreef Wallinator het volgende:
- uiteraard audio/video
- iTunes integratie
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
Na problemen met synchronisatie van adressen op de server ben ik laatst overgestapt van Adium naar Microsoft Messenger. Nu werkt dit voor geen meter met al die onoverzichtelijke gespreksvensters en wil dit dus gewoon weer in tabjes. Dus ik Adium opnieuw gedownload en weer opgestart maar het probleem blijft. Ik moet steeds mijn gehele contactlijst opnieuw toevoegen.
Dit dus:
[ afbeelding ]
Iemand die weet hoe dit te verhelpen?
Apple = kapitalisme in klein formaatquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:08 schreef BaggerUser het volgende:
topic 16 waar ik dit zeg...
waarom zijn die apple schermen zo duurze moeten allang geupdate of goedkoper worden volgens de statistieken
Gratis af te halen ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ link | afbeelding ]
Updates voor iWork, af te halen in de software-update.
Rekening houden met gedoe. En kijken in het iPheun topic.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:56 schreef Wallinator het volgende:
Hoe importeer ik een iPhone uit Amerika? Waar moet ik rekening mee houden?
Als je snel bent kun je er nog eentje aanschaffen in een Apple Store in de US . FW 1.1.2. wordt wel steeds schaarser . Als je niet naar de US gaat/kan wordt het denk ik Ebay. Maar daar worden de 1.1.2. ook schaarser dus betaal je meer , al valt dat wel mee door de dollar koers. Je kunt natuurlijk ook een 1.1.2. aanschaffen op bijvoorbeeld iPhoneclub.nl . Andere optie is om hem op te halen op Regent street in Londen. Al moet je daar ook weer snel zijn doordat 1.1.3. nu uit is . En daar kun je nog niets mee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:56 schreef Wallinator het volgende:
Hoe importeer ik een iPhone uit Amerika? Waar moet ik rekening mee houden?
Nee absoluut geen problemen gehad (partitie is maar 32 gb), drivers erop zetten ging helemaal top, met windows xp had ik dat wel :S. Moest het door toedoen van windows xp zelfs een paar keer formateren met behulp van een andere mac. Nu heb ik vista erop gezet en dat gaat als een trein al hoewel je hoort dat de fans idd langer aanslaan dan bij osx.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:37 schreef Junkie het volgende:
[..]
Alle drivers worden netjes geinstaleerd? En verder geen problemen mee gehad? En hoe groot is je partitie?
Ik ga dat namelijk binnenkort ook doen.
Eindelijk Leopard kopen, en dan Bootcampen met Vista Business
Slaan de fans aan tijdens normaal gebruik?
[..]
Leuke service van de MediaMarkt.
*klikt op Software update*quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ link | afbeelding ]
Updates voor iWork, af te halen in de software-update.
En dan niet 1 keer, maar elke keer als ik Mail opstart. Vond het al heel irritant dat de filter er zo lang over deed om spam uit te vissen vergeleken met Mail van OSX Tiger en nog houdt het niet alles tegen en nu dit ook nog.quote:Mail needs to repair its information about your mailboxes
Click Quit and then open Mail again. Mail will import your messages when you open it.
Gebruik voor een screenshot van een venster CMD + Shift + 4 + spatie.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:28 schreef portier het volgende:
[ link | afbeelding ]
(klik maar op de kikker, ik weet even geen betere kandidaat).
Yay. Heerlijk zo'n snel MacBookje. Vandaag ontvang ik als het goed is mijn hoesje en keyboard en dan ben ik compleet
.
Nog een vraagje trouwens, waarom en/of hoe kan je (niet) knippen en plakken in Finder? Moet je altijd alles verslepen en dus zou ik dan elke keer moeten switchen naar die stamboomstructuur?
Ah, nog meer shortcutsquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:32 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Gebruik voor een screenshot van een venster CMD + Shift + 4 + spatie.
Dat is een lame Applegroupie antwoord en you know it. Knippen en plakken is handige functionaliteit en heeft niets met Windows te maken. Is er een andere manier of een kwestie van "hiermoetikevenaanwennen"?quote:Knippen en plakken is Windows style dus nee dat werkt niet.
Kwestie van wennen ja . Gewoon 'sleur-en-pleur' gebruiken dan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:37 schreef portier het volgende:
[..]
Ah, nog meer shortcuts. Dank voor de tip!
[..]
Dat is een lame Applegroupie antwoord en you know it. Knippen en plakken is handige functionaliteit en heeft niets met Windows te maken. Is er een andere manier of een kwestie van "hiermoetikevenaanwennen"?
Ok, dankquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:41 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Kwestie van wennen ja . Gewoon 'sleur-en-pleur' gebruiken dan.
je gaat er heel snel aan wennen. dan zal je je macbook adoreren (net als ik)quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:44 schreef portier het volgende:
[..]
Ok, dank. Ik hou nog wel van mijn MacBook
.
Kwam je van 1 GB of van 2? Ik ben wel benieuwd of je de sprong van 2 naar 4 merkt, nl.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:28 schreef portier het volgende:
[ link | afbeelding ]
(klik maar op de kikker, ik weet even geen betere kandidaat).
Yay. Heerlijk zo'n snel MacBookje. Vandaag ontvang ik als het goed is mijn hoesje en keyboard en dan ben ik compleet
.
Nog een vraagje trouwens, waarom en/of hoe kan je (niet) knippen en plakken in Finder? Moet je altijd alles verslepen en dus zou ik dan elke keer moeten switchen naar die stamboomstructuur?
Kwam van 1GB, standaard configuratie. En ik merk het zekerquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kwam je van 1 GB of van 2? Ik ben wel benieuwd of je de sprong van 2 naar 4 merkt, nl.Van 1 naar 2 zeker wel.
In Microsoft Messenger werkt je huidige nummer in iTunes prima hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:50 schreef Wallinator het volgende:
- aMSN heeft wel snelle file transfers
- met iTunes integratie bedoel ik dus je huidige iTunes nummer als status message, momenteel werkt dat nog niet bij MSN
Zodra het er allemaal is, hoor je mij niet meer zeuren maar ik wacht er nu al 3 jaar op (toen zeiden ze ook al dat ze ermee bezig waren). Heb dus eigenlijk de hoop een beetje opgegeven.
Hij bedoelde vanuit Adiumquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
In Microsoft Messenger werkt je huidige nummer in iTunes prima hoor.
[ afbeelding ]
Oh wacht live-msn voor Mac.... Yay ik zit er nu al vooruit te kijken... Wie wil er immers niet duizen onnozel tabbladen, tiefus irritant emoticons, prachtige wink en niet vergeten de Nudge die misschien nog wel het ergst is... Ow en dan heb ik het nog niet gehad over die mooie reclames aan de onderkant en de debiele spelletjesquote:Op woensdag 30 januari 2008 02:21 schreef TwyLight het volgende:
en bovendien bovendien komt Microsoft dit jaar met een échte msn voor mac uit.
Was dat nou maar een beetje compatible met MSNquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen we gaan dit topic toch niet kansloos volspammen met allerlei "MSN-kwesties", he?
Ik bedoel gebruik gewoon iChat..
op iChat kan je geen kansloze meiden versierenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan zoek je maar andere "vrienden"...
lol er stond just kidding achterquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je dat wil ga je maar naar www.snyggast.se hoor
of je hebt er www.meebo.com voor..
Ik zeg toch Macbook's; Dus de Macbook 13" en de Macbook Pro's en dat de Macbook Air buiten beschouwing valt dan aangezien die net uitgebracht is.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:02 schreef Anthraxx het volgende:
Jij denkt serieus dat de Macbook Air na 2 weken in de verkoop direct geupgrade gaat worden?
quote:We've heard more whispers about the upcoming MacBook Pro updates.
- Multi-touch Trackpad
- 17" model to incorporate LED screen
- Penryn processors
- To be released in the next 2 weeks (so, this Tuesday or next)
Exact release dates are always difficult to pinpoint as they can change, but the information is believed to be accurate at this time.
http://www.macrumors.com/(...)acbook-pro-whispers/
Als ze dan ook binnen nu en twee maanden penryn chips in de Macbooks knallen dan ben ik tevreden.quote:
Extreme van twee maanden oud ook goed? Ik ga voor de Time Capsule.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:54 schreef Svyatagor het volgende:
Mocht er hier iemand zijn die van zijn Airport Express af wil: let me know.
Nou, ik wil'm als repeater en printer-deler gebruiken. WiFi is boven bij mij in huis vrij zwak, en bovendien staat daar ook de printer.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Extreme van twee maanden oud ook goed? Ik ga voor de Time Capsule.
50 euro oid?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:17 schreef Anthraxx het volgende:
Hoeveel heb je over voor de Express dan? Ik zie een Extreme wel zitten.
140 incl. verzending. Ik heb al min of meer akkoordje met een bieder.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
Voor hoeveel sobchak jij je extreme Walter?
Reken er maar niet op. Kun je niet een mooie G4 fixen op tweedehandsmac.nl?quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:01 schreef Sjoewe het volgende:
Gaat Vork ooit nog afscheid nemen van je mini?
Ik heb het Sobchakken uitgevonden he..?quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
¤140,- tering!!! das nog een beste prijs die je ervoor kan krijgen..
Niet voor die prijsquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Kun je niet een mooie G4 fixen op tweedehandsmac.nl?
Teken iCal aan en af zetten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, ik heb het ook weer voor mekaar: Spotlight-teken staat niet meer geheel rechts![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad belachelijk sommige prijzen daar. Maar dat krijgen ze d'r volgens mij nooit van hun leven voor. Gewoon een redelijk bod doen en kijken of je reactie krijgt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:46 schreef Sjoewe het volgende:
Mensen die 400 euro vragen voor een schrale G4 1,4Ghz mini.Daar heb je godgodgodverredome onderhand een nieuwe voor.
Mag ik je wallpaper stelenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, ik heb het ook weer voor mekaar: Spotlight-teken staat niet meer geheel rechts![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er nog niet eens de helft voor over, maak ik kans denk je?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:00 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Inderdaad belachelijk sommige prijzen daar. Maar dat krijgen ze d'r volgens mij nooit van hun leven voor. Gewoon een redelijk bod doen en kijken of je reactie krijgt.
200 voor een 1,42 ? Ga je nooit redden . Een 1,25 moet voor 200 euro wel lukken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet eens de helft voor over, maak ik kans denk je?
ik krijg er toch een beetje dit gevoel bij:quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Full Size
Mijn desktop is echt wel mooi!
Als je er zelf maar in geloofd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Full Size
Mijn desktop is echt wel mooi!
Een gepimpt wrak? Je bedoelt zeker al die Windows skins die "OSX proberen te evenaren"?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik krijg er toch een beetje dit gevoel bij:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik krijg er toch een beetje dit gevoel bij:
[ afbeelding ]
Derde plaats op z'n best. Zowel Lotte als Jezebel gaan voor.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een gepimpt wrak? Je bedoelt zeker al die Windows skins die "OSX proberen te evenaren"?
Maar jij bent de persoon rechts?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]![]()
koop een bril!
mijn desktop naast jouw desktop: (mijne is links)
[ afbeelding ]
Nee. En links is een 'Chevy' Matiz. Dat klopt opzich met mijn statement.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]![]()
koop een bril!
mijn desktop naast jouw desktop: (mijne is links)
[ afbeelding ]
Nee da's sjoewe's desktopquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar jij bent de persoon rechts?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |