abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:18:28 #201
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_56394189
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:54 schreef Wallinator het volgende:
Dat hele MSN gebeuren op Mac is sowieso prut. Er is geen enkele app die echt lekker werkt. Daarom zit ik al een tijdje met 't idee in m'n hoofd om zelf een native Mac MSN app te schrijven, in Cocoa/Objective-C. Dat zou volgens mij echt een killer-app voor Apple zijn.
Briljant. Dat niemand dat bedacht heeft. Weet je hoe je het zou moeten noemen? Adium!

Wat zijn de features die je in godsnaam mist? En wat weerhoud je er van om je kennis te delen en Adium bijv. te verbeteren?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:18:34 #202
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_56394191
in de foutmelding zie ik de emailadressen ja, in mijn lijst egwoon de namen.

Ik heb het overigens ook nog niet gefixed hoor, het zijn er bij mij ook meer dan 10 .
pi_56394381
De features die ik mis bij Adium:
- snelle file transfers (als je geluk hebt haal je bij Adium net 50 KB/s)
- uiteraard audio/video
- persoonlijke status messages (die ondertitels van MSN kan je in Adium niet zien en wijzigen)
- iTunes integratie
- offline berichten bekijken

Adium is op zich wel prima, maar af en toe vind ik het gewoon jammer dat het die dingen mist.

Ik heb trouwens nauwelijks tot geen kennis van programmeren, dus het zal er waarschijnlijk nooit van komen, tenzij ik een keer teveel tijd over heb.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:29:36 #204
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_56394426
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:27 schreef Wallinator het volgende:
- uiteraard audio/video
- persoonlijke status messages (die ondertitels van MSN kan je in Adium niet zien en wijzigen)
- iTunes integratie

Adium is op zich wel prima, maar af en toe vind ik het gewoon jammer dat het die dingen mist.

Ik heb trouwens nauwelijks tot geen kennis van programmeren, dus het zal er waarschijnlijk nooit van komen, tenzij ik een keer teveel tijd over heb.
Audio/video zijn ze nu mee bezig. Verder met je eens trouwens, vooral ondertitels en filetransfers zijn vervelend.
pi_56394453
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Briljant. Dat niemand dat bedacht heeft. Weet je hoe je het zou moeten noemen? Adium!

Wat zijn de features die je in godsnaam mist? En wat weerhoud je er van om je kennis te delen en Adium bijv. te verbeteren?
Ik ben nogal anti-adium sinds vandaag maargoed...
De grootste pro eraan vind ik de mogelijkheid om msn een stuk desktop te laten worden, voor de rest vind ik 't maar niks... er zijn gewoon veel ontbrekende msn-functies (geen custom smilies dus geen emo.gif), en zo zijn er nog, en ik kan ook niet echt wennen aan de interface, het voelt gewoon niet 'aangenaam'.

Dit komt denk ik vooral de integratie van zoveel messengers in één programma, je merkt gewoon dat 't niet op msn is afgestemd (voordeel voor de één, nadeel voor een ander).
En 't is niet helemaal duidelijk, en de help is héél onvolledig, maargoed, mijn 'stommiteit' veranderd niks aan't programma...

Aan de andere kant voel je wel aan de stabiliteit etc. dat 't een prima stuk software is en dat aMSN etc. er nog wel wat van kunnen leren.
Nuja, da's mijn mening maar...
pi_56394455
En oh.

Zoiets mag natuurlijk nooit ongevraagd geinstalleerd worden.
pi_56394480
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:30 schreef tony_clifton- het volgende:
(custom smilies (geen emo.gif),
Die was ik nog vergeten.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 januari 2008 @ 20:34:54 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56394548
Dat mensen zich anno 2008 nog interesseren in features van instant messengers. Ik wil iemand direct een bericht sturen... verdere functionaliteit is nutteloos.
pi_56394609
Idd, ik gebruik zelf ook nooit dat geïntegreerd paint gedoe of die parlofoon-functie (knop indrukken om een kort geluid op te nemen en af te spelen). Heb ook geen extra smilies staan ofzo.
De enige handige extra feature die adium mist is imo de mogelijkheid om offline-berichten te versturen/ontvangen.
Buzzers ook nooit gebruikt en/of gewenst dus 't is dat niet, 't is mij gewoon de feel waar ik niet aan kan wennen .

Ongetwijfeld een prima programma (op die adresboek extention na dan ), maar niet voor mij weggelegd.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:38:53 #210
13783 Anthraxx
pi_56394637
quote:
- uiteraard audio/video
- iTunes integratie

Simpel:
- File transfers ligt aan het protocol. Als het protocol niet publiek gemaakt is zul je moeten reverse engineeren. Welkom in de wereld van libpurple / Adium.
- Audio / Video staat op de TODO lijst.
- Persoonlijke Status Messages ook
- Hoeveel meer iTunes integratie wil je hebben? Adium weergeeft het nummer dat je afspeelt als status message en via een aantal Apple Scripts kun je iTunes besturen of nummer informatie weergeven. Wat moet het nog meer doen dan?
- Offline berichten zitten in het MSN14 protocol. Ik meen te herinneren dat Adium / LibPidgeon op MSN11 zat. MSN14 zit er aan te komen in een volgende libpurple update. Wanneer die komt is niet zeker, maar ze zijn er hard mee bezig. Dus geef het nog een jaar ofzo. Dan zit het merendeel wat je hierboven wilt er gewoon in.
pi_56394950
- aMSN heeft wel snelle file transfers
- met iTunes integratie bedoel ik dus je huidige iTunes nummer als status message, momenteel werkt dat nog niet bij MSN

Zodra het er allemaal is, hoor je mij niet meer zeuren maar ik wacht er nu al 3 jaar op (toen zeiden ze ook al dat ze ermee bezig waren). Heb dus eigenlijk de hoop een beetje opgegeven.

dinsdag 29 januari 2008 @ 21:10:05 #212
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_56395380
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat mensen zich anno 2008 nog interesseren in features van instant messengers. Ik wil iemand direct een bericht sturen... verdere functionaliteit is nutteloos.
. Ik heb alle smilies, custom ondertitels, custom namen enzo er allemaal uitgetiefd.

@Wallinator:
Er is trouwens wel iTunes integratie,
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:10:59 #213
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_56395406
quote:
- uiteraard audio/video
- iTunes integratie

Voor zover ik weet is Adium open source, dus mocht je ooit een stuk programmeerwerk schrijven om een van de features die je mist te realiseren, dan kun je het gewoon naar ze opsturen.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:52:06 #214
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_56396573
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
Na problemen met synchronisatie van adressen op de server ben ik laatst overgestapt van Adium naar Microsoft Messenger. Nu werkt dit voor geen meter met al die onoverzichtelijke gespreksvensters en wil dit dus gewoon weer in tabjes. Dus ik Adium opnieuw gedownload en weer opgestart maar het probleem blijft. Ik moet steeds mijn gehele contactlijst opnieuw toevoegen.

Dit dus:

[ afbeelding ]

Iemand die weet hoe dit te verhelpen?

http://www.flickr.com/photos/escottf/1798112565/

Het blijkt een probleem te zijn in de library's die Adium gebruikt. Andere multimessengers die de library ook gebruiken hebben hier ook last van.

http://trac.adiumx.com/ticket/6591
http://trac.adiumx.com/ticket/8130

Ik heb het een keertje toen het teveel werdt zo opgelost:
Gebruiker - Library - Application Support - Adium
En dan deze map wissen, zorgt dat alle instellingen worden gewist.
(Dan doe je niet als je enkel het programma wist)
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:08:08 #215
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_56396964
topic 16 waar ik dit zeg...

waarom zijn die apple schermen zo duur ze moeten allang geupdate of goedkoper worden volgens de statistieken
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_56397602

Updates voor iWork, af te halen in de software-update.
Calmer than you are
pi_56397807
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:08 schreef BaggerUser het volgende:
topic 16 waar ik dit zeg...

waarom zijn die apple schermen zo duur ze moeten allang geupdate of goedkoper worden volgens de statistieken
Apple = kapitalisme in klein formaat .

Vind 't wel een beetje te gortig worden. Dat constante imago-micromanagen etc.
Toffe spullen, niet zo tof bedrijf imo.
pi_56398015
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gratis af te halen ?
pi_56398410
Hoe importeer ik een iPhone uit Amerika? Waar moet ik rekening mee houden?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:58:20 #220
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56398461
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:56 schreef Wallinator het volgende:
Rekening houden met gedoe. En kijken in het iPheun topic.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_56398534
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:56 schreef Wallinator het volgende:
Als je snel bent kun je er nog eentje aanschaffen in een Apple Store in de US . FW 1.1.2. wordt wel steeds schaarser . Als je niet naar de US gaat/kan wordt het denk ik Ebay. Maar daar worden de 1.1.2. ook schaarser dus betaal je meer , al valt dat wel mee door de dollar koers. Je kunt natuurlijk ook een 1.1.2. aanschaffen op bijvoorbeeld iPhoneclub.nl . Andere optie is om hem op te halen op Regent street in Londen. Al moet je daar ook weer snel zijn doordat 1.1.3. nu uit is . En daar kun je nog niets mee.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:02:20 #222
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56398589
Ach een multitouch onderzetter is ook best leuk
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_56398801
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:37 schreef Junkie het volgende:

[..]

Alle drivers worden netjes geinstaleerd? En verder geen problemen mee gehad? En hoe groot is je partitie?
Ik ga dat namelijk binnenkort ook doen.
Eindelijk Leopard kopen, en dan Bootcampen met Vista Business

Slaan de fans aan tijdens normaal gebruik?
[..]

Leuke service van de MediaMarkt.
Nee absoluut geen problemen gehad (partitie is maar 32 gb), drivers erop zetten ging helemaal top, met windows xp had ik dat wel :S. Moest het door toedoen van windows xp zelfs een paar keer formateren met behulp van een andere mac. Nu heb ik vista erop gezet en dat gaat als een trein al hoewel je hoort dat de fans idd langer aanslaan dan bij osx.
pi_56401727
Adium sucks big ass ja mensen die dat programma aanbidden zoals sommigen niks speciaals aan, en vol met rare bugs e.d.
pi_56401730
en bovendien komt het nergens mee overeen met de "echte" msn, waar 95% van de consumers écht om vraagt
pi_56401732
en bovendien bovendien komt Microsoft dit jaar met een échte msn voor mac uit.
  woensdag 30 januari 2008 @ 02:32:48 #227
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_56401778
Alweer? .
Ik ga naar huis.
  woensdag 30 januari 2008 @ 07:18:27 #228
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56402227
Het schijnt mee te komen met MS Office 2142 .
  Admin woensdag 30 januari 2008 @ 07:33:30 #229
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_56402293
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ link | afbeelding ]
*klikt op Software update*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 30 januari 2008 @ 08:42:34 #230
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_56402804
Custom smilies in Adium, dat zou eens handig zijn!

Heb sinds enkele dagen het volgende probleem; Mail moet elke keer na het openen van het programma of nadat de MacBook uit de slaapstand komt, zichzelf weer herindexeren.. Krijg eerst de volgende melding:
quote:
Mail needs to repair its information about your mailboxes

Click Quit and then open Mail again. Mail will import your messages when you open it.
En dan niet 1 keer, maar elke keer als ik Mail opstart. Vond het al heel irritant dat de filter er zo lang over deed om spam uit te vissen vergeleken met Mail van OSX Tiger en nog houdt het niet alles tegen en nu dit ook nog.
Het begint nu wel vervelend te worden en ik vroeg me af of iemand hiervoor een oplossing heeft?
Draai OSX Leopard met de laatste updates en heb sinds eergisteren Avast! Antivirusscanner op zitten en gisteren Time Machine geactiveerd (eindelijk een externe schijf).
The Internets, I needs it..
  woensdag 30 januari 2008 @ 09:58:57 #231
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_56403842
in mijn contactpersonenlijst van adium laat hij alleen emailadressendus niet de namen. iemand enige idee hoe ik dat kan oplossen?
Freed from desire, Mind and senses purified.
  woensdag 30 januari 2008 @ 10:28:49 #232
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_56404308

(klik maar op de kikker , ik weet even geen betere kandidaat).
Yay . Heerlijk zo'n snel MacBookje. Vandaag ontvang ik als het goed is mijn hoesje en keyboard en dan ben ik compleet .

Nog een vraagje trouwens, waarom en/of hoe kan je (niet) knippen en plakken in Finder? Moet je altijd alles verslepen en dus zou ik dan elke keer moeten switchen naar die stamboomstructuur?
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_56404387
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:28 schreef portier het volgende:
[ link | afbeelding ]
Yay . Heerlijk zo'n snel MacBookje. Vandaag ontvang ik als het goed is mijn hoesje en keyboard en dan ben ik compleet .

Nog een vraagje trouwens, waarom en/of hoe kan je (niet) knippen en plakken in Finder? Moet je altijd alles verslepen en dus zou ik dan elke keer moeten switchen naar die stamboomstructuur?
Gebruik voor een screenshot van een venster CMD + Shift + 4 + spatie.

Knippen en plakken is Windows style dus nee dat werkt niet.
  woensdag 30 januari 2008 @ 10:37:28 #234
20641 portier
pi_56404473
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:32 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Gebruik voor een screenshot van een venster CMD + Shift + 4 + spatie.
Ah, nog meer shortcuts . Dank voor de tip!
quote:
Knippen en plakken is Windows style dus nee dat werkt niet.
Dat is een lame Applegroupie antwoord en you know it. Knippen en plakken is handige functionaliteit en heeft niets met Windows te maken. Is er een andere manier of een kwestie van "hiermoetikevenaanwennen"?
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_56404558
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:37 schreef portier het volgende:

[..]

Ah, nog meer shortcuts . Dank voor de tip!
[..]

Dat is een lame Applegroupie antwoord en you know it. Knippen en plakken is handige functionaliteit en heeft niets met Windows te maken. Is er een andere manier of een kwestie van "hiermoetikevenaanwennen"?
Kwestie van wennen ja . Gewoon 'sleur-en-pleur' gebruiken dan.
  woensdag 30 januari 2008 @ 10:44:52 #236
20641 portier
pi_56404632
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:41 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Kwestie van wennen ja . Gewoon 'sleur-en-pleur' gebruiken dan.
Ok, dank . Ik hou nog wel van mijn MacBook .
GEILE VROUWPERSONEN!
  Moderator woensdag 30 januari 2008 @ 10:51:15 #237
155227 crew  Guppy
dus
pi_56404762
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:44 schreef portier het volgende:

[..]

Ok, dank . Ik hou nog wel van mijn MacBook .
je gaat er heel snel aan wennen. dan zal je je macbook adoreren (net als ik)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:07:19 #238
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_56405183
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:28 schreef portier het volgende:
[ link | afbeelding ]

Kwam je van 1 GB of van 2? Ik ben wel benieuwd of je de sprong van 2 naar 4 merkt, nl. Van 1 naar 2 zeker wel.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:10:16 #239
20641 portier
pi_56405251
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:07 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Kwam je van 1 GB of van 2? Ik ben wel benieuwd of je de sprong van 2 naar 4 merkt, nl. Van 1 naar 2 zeker wel.
Kwam van 1GB, standaard configuratie. En ik merk het zeker . Met 1GB duurt het soms toch even, moet er even wat harder gedacht worden. Gaat nu een stuk rapper. Ben zeer content, goede aankoop.
GEILE VROUWPERSONEN!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 januari 2008 @ 11:22:59 #240
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56405531
cmd/c cmd/v werkt toch gewoon in finder of ben ik nou gek?
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:26:33 #241
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56405596
Ja maar knippen niet.
pi_56405781
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:50 schreef Wallinator het volgende:
- aMSN heeft wel snelle file transfers
- met iTunes integratie bedoel ik dus je huidige iTunes nummer als status message, momenteel werkt dat nog niet bij MSN

Zodra het er allemaal is, hoor je mij niet meer zeuren maar ik wacht er nu al 3 jaar op (toen zeiden ze ook al dat ze ermee bezig waren). Heb dus eigenlijk de hoop een beetje opgegeven.

In Microsoft Messenger werkt je huidige nummer in iTunes prima hoor.

pi_56406333
Klopt het dat Apple binnenkort nieuwe versies van de Macbook's gaat aankondigen? En welk soort nieuwigheden kunnen we hier dan op verwachten?

De Macbook Air niet meegerekend dan
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:02:47 #244
13783 Anthraxx
pi_56406381
Jij denkt serieus dat de Macbook Air na 2 weken in de verkoop direct geupgrade gaat worden?
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:03:30 #245
13783 Anthraxx
pi_56406396
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:35 schreef super-muffin het volgende:

[..]

In Microsoft Messenger werkt je huidige nummer in iTunes prima hoor.

[ afbeelding ]
Hij bedoelde vanuit Adium .
pi_56406768
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 02:21 schreef TwyLight het volgende:
en bovendien bovendien komt Microsoft dit jaar met een échte msn voor mac uit.
Oh wacht live-msn voor Mac.... Yay ik zit er nu al vooruit te kijken... Wie wil er immers niet duizen onnozel tabbladen, tiefus irritant emoticons, prachtige wink en niet vergeten de Nudge die misschien nog wel het ergst is... Ow en dan heb ik het nog niet gehad over die mooie reclames aan de onderkant en de debiele spelletjes
YAAAAY!!!

Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  Redactie Games woensdag 30 januari 2008 @ 12:26:06 #247
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56406925
Mensen we gaan dit topic toch niet kansloos volspammen met allerlei "MSN-kwesties", he?
Ik bedoel gebruik gewoon iChat..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_56407091
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen we gaan dit topic toch niet kansloos volspammen met allerlei "MSN-kwesties", he?
Ik bedoel gebruik gewoon iChat..
Was dat nou maar een beetje compatible met MSN dan had ik het gebruikt
  Redactie Games woensdag 30 januari 2008 @ 12:38:43 #249
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56407215
Dan zoek je maar andere "vrienden"...
pi_56407307
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan zoek je maar andere "vrienden"...
op iChat kan je geen kansloze meiden versieren JK
  Redactie Games woensdag 30 januari 2008 @ 12:47:45 #251
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56407409
Als je dat wil ga je maar naar www.snyggast.se hoor
of je hebt er www.meebo.com voor..
pi_56407660
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je dat wil ga je maar naar www.snyggast.se hoor
of je hebt er www.meebo.com voor..
lol er stond just kidding achter
pi_56408021
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:02 schreef Anthraxx het volgende:
Jij denkt serieus dat de Macbook Air na 2 weken in de verkoop direct geupgrade gaat worden?
Ik zeg toch Macbook's; Dus de Macbook 13" en de Macbook Pro's en dat de Macbook Air buiten beschouwing valt dan aangezien die net uitgebracht is.
  Redactie Games woensdag 30 januari 2008 @ 13:28:13 #254
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56408212
Enkel geruchten:
quote:
We've heard more whispers about the upcoming MacBook Pro updates.

- Multi-touch Trackpad
- 17" model to incorporate LED screen
- Penryn processors
- To be released in the next 2 weeks (so, this Tuesday or next)

Exact release dates are always difficult to pinpoint as they can change, but the information is believed to be accurate at this time.
http://www.macrumors.com/(...)acbook-pro-whispers/
  woensdag 30 januari 2008 @ 13:54:47 #255
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_56408737
Mocht er hier iemand zijn die van zijn Airport Express af wil: let me know.
Check mijn band Glorybox
pi_56408888
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Enkel geruchten:
[..]
Als ze dan ook binnen nu en twee maanden penryn chips in de Macbooks knallen dan ben ik tevreden.
pi_56409228
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:54 schreef Svyatagor het volgende:
Mocht er hier iemand zijn die van zijn Airport Express af wil: let me know.
Extreme van twee maanden oud ook goed? Ik ga voor de Time Capsule.
Calmer than you are
  woensdag 30 januari 2008 @ 14:17:47 #258
13783 Anthraxx
pi_56409268
Hoeveel heb je over voor de Express dan? Ik zie een Extreme wel zitten .
  woensdag 30 januari 2008 @ 14:19:52 #259
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_56409323
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Extreme van twee maanden oud ook goed? Ik ga voor de Time Capsule.
Nou, ik wil'm als repeater en printer-deler gebruiken. WiFi is boven bij mij in huis vrij zwak, en bovendien staat daar ook de printer.
Ik heb een bedrade modem/router, dus ik weet niet of het handig is om daar nog een keer een router (de Extreme) achter te hangen.
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:17 schreef Anthraxx het volgende:
Hoeveel heb je over voor de Express dan? Ik zie een Extreme wel zitten .
50 euro oid?
Check mijn band Glorybox
  woensdag 30 januari 2008 @ 14:36:43 #260
13783 Anthraxx
pi_56409698
Voor hoeveel sobchak jij je extreme Walter?
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:01:13 #261
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56410295
Gaat Vork ooit nog afscheid nemen van je mini?
pi_56410327
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
Voor hoeveel sobchak jij je extreme Walter?
140 incl. verzending. Ik heb al min of meer akkoordje met een bieder.
Calmer than you are
  Redactie Games woensdag 30 januari 2008 @ 15:07:34 #263
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56410437
¤140,- tering!!! das nog een beste prijs die je ervoor kan krijgen..
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:13:04 #264
13783 Anthraxx
pi_56410569
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:01 schreef Sjoewe het volgende:
Gaat Vork ooit nog afscheid nemen van je mini?
Reken er maar niet op. Kun je niet een mooie G4 fixen op tweedehandsmac.nl?
pi_56410696
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
¤140,- tering!!! das nog een beste prijs die je ervoor kan krijgen..
Ik heb het Sobchakken uitgevonden he..?
Calmer than you are
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:22:14 #266
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56410773
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Reken er maar niet op. Kun je niet een mooie G4 fixen op tweedehandsmac.nl?
Niet voor die prijs
pi_56411233
Zo, ik heb het ook weer voor mekaar: Spotlight-teken staat niet meer geheel rechts

Calmer than you are
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:46:38 #268
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56411329
Mensen die 400 euro vragen voor een schrale G4 1,4Ghz mini. Daar heb je godgodgodverredome onderhand een nieuwe voor.
pi_56411451
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, ik heb het ook weer voor mekaar: Spotlight-teken staat niet meer geheel rechts

[ afbeelding ]
Teken iCal aan en af zetten?

Tip voor Screen Sharing:

http://www.9to5mac.com/ap(...)nces-hacked-34265477

[ Bericht 18% gewijzigd door tony_clifton- op 30-01-2008 16:00:25 ]
pi_56411635
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:46 schreef Sjoewe het volgende:
Mensen die 400 euro vragen voor een schrale G4 1,4Ghz mini. Daar heb je godgodgodverredome onderhand een nieuwe voor.
Inderdaad belachelijk sommige prijzen daar. Maar dat krijgen ze d'r volgens mij nooit van hun leven voor. Gewoon een redelijk bod doen en kijken of je reactie krijgt.
pi_56411712
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[ afbeelding ]
Mag ik je wallpaper stelen
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:05:27 #272
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56411732
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:00 schreef DirtyHarry het volgende:

[..]

Inderdaad belachelijk sommige prijzen daar. Maar dat krijgen ze d'r volgens mij nooit van hun leven voor. Gewoon een redelijk bod doen en kijken of je reactie krijgt.
Ik heb er nog niet eens de helft voor over, maak ik kans denk je?
pi_56411754
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:05 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik heb er nog niet eens de helft voor over, maak ik kans denk je?
200 voor een 1,42 ? Ga je nooit redden . Een 1,25 moet voor 200 euro wel lukken.
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:10:13 #274
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56411820
Ja ik wil ook eigenlijk een 1.25, tenminste dat is wel genoeg.
Muziek afspelen, af en toe een filmpje en fileservertje,
pi_56411881
Check dit topic eens op tweakers.net

* TwyLight heeft nog 4 BrokenStones en 1 TL invite, de gene die mij wat te bieden heeft mag me pmmen
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:14:51 #276
13783 Anthraxx
pi_56411917
Ik customize mijn OSX niet .
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:16:21 #277
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56411943
Ik vind het er eerlijkgezegd ook niet mooier op worden Twy
pi_56412011

Full Size

Mijn desktop is echt wel mooi!
  Redactie Games woensdag 30 januari 2008 @ 16:22:36 #280
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56412090
WTF!!!

KutHoax...
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:24:16 #281
13783 Anthraxx
pi_56412130
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:21 schreef Geqxon het volgende:
RIP Jarno
Dude. Dat topic is uit 2004. Dat is 1 grote grap.
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:24:21 #282
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56412133
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Full Size

ik krijg er toch een beetje dit gevoel bij:

woensdag 30 januari 2008 @ 16:25:51 #283
13783 Anthraxx
pi_56412168
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:19 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Full Size

Als je er zelf maar in geloofd.
pi_56412172
best hoax ever
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:27:15 #285
13783 Anthraxx
pi_56412197
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:24 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een gepimpt wrak? Je bedoelt zeker al die Windows skins die "OSX proberen te evenaren"?
pi_56412230
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:24 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
koop een bril!

mijn desktop naast jouw desktop: (mijne is links)

Redactie Games woensdag 30 januari 2008 @ 16:28:54 #287
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56412240
Die zwarte dock vind ik wel mooi heur, maar verder is de rest een beetje overkill veur me..
pi_56412244
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:26 schreef TwyLight het volgende:
best hoax ever
Derde plaats op z'n best. Zowel Lotte als Jezebel gaan voor.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:29:24 #289
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56412251
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:27 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Een gepimpt wrak? Je bedoelt zeker al die Windows skins die "OSX proberen te evenaren"?

Zo dan?
  Redactie Games woensdag 30 januari 2008 @ 16:31:24 #290
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56412306
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:28 schreef TwyLight het volgende:

[..]

koop een bril!

[ afbeelding ]

Maar jij bent de persoon rechts?
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:31:58 #291
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56412317
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:28 schreef TwyLight het volgende:

[..]

koop een bril!

[ afbeelding ]

Nee. En links is een 'Chevy' Matiz. Dat klopt opzich met mijn statement.
pi_56412341
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:31 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Maar jij bent de persoon rechts?
Nee da's sjoewe's desktop
pi_56412361
stop met mij te pwnen

mijn desktop is een Austin Martin V8 Vantage en die van jou is lekker stom
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:36:05 #294
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56412384
Mja. Ach. Jij hebt een terabyte aan porno.
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:38:07 #295
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56412430
En Twy het is een DB9.
pi_56412440
heul niet, je ziet op die screenshot toch allemaal films staan.
en nee, daar fap ik niet op
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:39:35 #297
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_56412465
Post eens een foto van die map dan?
pi_56412549
huh? die zie je toch op die screenshot?
pi_56412578
Vind 'm nice (de desktop) (heb hetzelfde dock , thx!).

Zelf zou ik meer icoontjes standaard houden maar vind 't wel mooi!
pi_56412727
Nou welke randebiel wil het nieuwe topic openen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')