Failquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:43 schreef co2301 het volgende:
NIET! dat bericht wordt toch verwijderd en dan is mijne fipo
Ik vraag me bij deze wel af waarom die chinees nog moeite heeft gedaan om het 'echt' te laten lijken. Had dan gewoon meteen een houtje ingepakt als het via e-bay gaat.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige deeltjes
1. Post hier je mooiste owned/fail plaatje.
2. Post hier je mooiste owned/fail plaatje #2
3. Post hier je mooiste owned/fail plaatje #3
4. Post hier je mooiste owned cq. fail plaatje #4
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Slotje, kut-reeks.
Anders was het geen mooi FAIL plaatje gewordenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:59 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ik vraag me bij deze wel af waarom die chinees nog moeite heeft gedaan om het 'echt' te laten lijken. Had dan gewoon meteen een houtje ingepakt als het via e-bay gaat.
best grappig van je, serieus ik snuifde er 1 keer door m'n neus van.quote:
Times New Hotlink.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:56 schreef WalkingDisaster het volgende:
Welk lettertype gebruiken jullie eigenlijk?
Bij Blogger werden de horoscopen iets te letterlijk vertaald. De horoscoop Kreeft (in het engels Cancer) werd in het Nederlands Kankerquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:06 schreef Hillegommertje het volgende:
[ afbeelding ]
kwam em zelf tegen..
Zulke afbeeldingen hebben niets in dit topic te zoeken. Jij echter wel want jij bent door het plaatsen van deze afbeelding zelf een Failquote:
I know, maar vond m wel leukquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:09 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Zulke afbeeldingen hebben niets in dit topic te zoeken. Jij echter wel want jij bent door het plaatsen van deze afbeelding zelf een Fail
Ook echt die hand in haar nek. Die tweede is pwnd. En die derde is dood.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:35 schreef stapjeterug het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze is 16quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:08 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ze is FOKKING lelijk en daarom zal iedereen, bij iedere verjaardag, wegrennen.
Dat heb ik mijn oude buurman ook wel is zien doen, maar die gozer spoorde ook niet echt.quote:
Vanwaar die 2de FAIL frame danquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:08 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ze is FOKKING lelijk en daarom zal iedereen, bij iedere verjaardag, wegrennen.
Iemand maakte er een fail van en een andere persoon vond dat te weinig en maakte van de fail een epic fail omdat dat hipper en gepaster is.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:50 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Gvd, ik snao het nog steeds niet
Die knakker linksboven in beeld. Je ziet hem gewoon AUWWWW zeggenquote:
Is alleen wel linksquote:Op zondag 6 juli 2008 10:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die knakker rechtsboven in beeld. Je ziet hem gewoon AUWWWW zeggen
Ben nog niet wakkerquote:
Fail?quote:
geheheh zo had ik van het weekend ook weer zo'n stelletje geowned.... Stonden in een welbekend pishoekje en hij had zijn broek op zijn knieen en zei dr knoop al los.... Komen we aanlopen (btw in politieuniform) hoor je haar echt "o my god" hahaha ze schaamden zich verrotquote:
omg, moet zeker een lul voorstellen?!quote:
Gelukkig spreek je 'zei' en 'zij' hetzelfde uit, anders loop je zelf voor lul in je blauwe uniformpjequote:Op zondag 6 juli 2008 17:11 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
geheheh zo had ik van het weekend ook weer zo'n stelletje geowned.... Stonden in een welbekend pishoekje en hij had zijn broek op zijn knieen en zei dr knoop al los.... Komen we aanlopen (btw in politieuniform) hoor je haar echt "o my god" hahaha ze schaamden zich verrot
zie hem nietquote:
duhquote:Op maandag 7 juli 2008 15:41 schreef slindenau het volgende:
Serieus, 90% van alle "Fails" en "Demotivationals" komt gewoon linearecta van 4chan
De geboorte van Maikuuuulquote:
Duh, daar worden ze ook gemaaktquote:Op maandag 7 juli 2008 15:41 schreef slindenau het volgende:
Serieus, 90% van alle "Fails" en "Demotivationals" komt gewoon linearecta van 4chan
Edit: Ohnee, ze maken eerst een tussenstop op Failblog
deze gast is echt zooooo owned!quote:
whehequote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:38 schreef Sadiar het volgende:
weet niet zeker of deze al gepost was
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:38 schreef Sadiar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:00 schreef Da_Ripper het volgende:
pwned @ own wedding
+1 voor de timing van de bruid
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:00 schreef Da_Ripper het volgende:
pwned @ own wedding
Komop nou, die overlijdingsgevallen zijn niet echt grappig hoor...quote:
Nou, die "did he drop any good loot?" vond ik nog wel leuk, deze is gewooon te makkelijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Komop nou, die overlijdingsgevallen zijn niet echt grappig hoor...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:00 schreef Da_Ripper het volgende:
pwned @ own wedding
Alles op 4chan is sowieso verzonnen/nep/fake/hoaxquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Komop nou, die overlijdingsgevallen zijn niet echt grappig hoor...
Hardste screenshot ooit. Volgens mij heb ik de buurman wakker gelachen.quote:
Hotlinken naar 4chan, ben je nu zo dom?quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hotlinken naar 4chan, ben je nu zo dom?
1. Hotlinken kan niet
2. Plaatjes hebben een gemiddelde leeftijd van +- 1 uur op 4chan, alvorens ze automagisch worden verwijderd.
(je plaatje is dus al verwijderd, thanks for not saving it![]()
)
En, heb je em nog gevondenquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:59 schreef rakotto het volgende:
[..]1:29 AM enzo. Ff temp folder doorzoeken.
Jij bent de koning der failsquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:13 schreef rakotto het volgende:
Nope helaas niet gevonden. Maar ooit zal het gepost worden zodat mijn FAIL plaatje niet meer klopt.
Haha dies echt geweldigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:38 schreef RadioSlut het volgende:
Rofl.
Ik weet niet of ie hier hoort maar vond 'em wel grappig 8):
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:38 schreef Sadiar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:38 schreef RadioSlut het volgende:
Rofl.
[ afbeelding ]
je bent niet de enigstequote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Man, man, man, ik lig weer helemaal dubbel, Echt geweldig topic.
Als je dat nu nog niet ziet...ga dan ff terug naar de basisschool. Doe je niet alleen jezelf een plezier meequote:
FAIL!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:11 schreef PusKut het volgende:
Te vaak dezelfde pics.
* PusKut kan er niet mee omgaan
Lees het nieuws eens, i.p.v. je de hele dag af te trekken:quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:47 schreef Scaurus het volgende:
Ik snap hem niet.
Sorry dat ik jouw voorliefde voor humor over de financiële markt niet deelquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Lees het nieuws eens, i.p.v. je de hele dag af te trekken:
Nog eentje om je te pesten dan... Op NU.nl staat het bericht nog wel. Votronquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:55 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Sorry dat ik jouw voorliefde voor humor over de financiële markt niet deel
ik maak ze tenminste zelfquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:44 schreef WurM het volgende:
Plaatjes uit het nieuws wat niemand interesseert
Beter goed gejat dan slecht bedacht?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat-ie ze niet allemaal dom van failblog jat... En dat spreekt dan wel weer voor hem!
M'kay.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Maareeh... kunnen we weer ontopic? Ik als topic opener kan dat toch wel van jullie verwachten, niet?
Don't blame me, ik heb 'm niet gemaaktquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beter slecht gejat dan goed bedacht?
ik reageerde slechts op een mislukt FAIL plaatjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:12 schreef Dusja het volgende:
[..]
Don't blame me, ik heb 'm niet gemaakt. Smaken verschillen zoals je zelf wel weet
.
Wilde jij niet terug ontopic?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik reageerde slechts op een mislukt FAIL plaatje
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:12 schreef Dusja het volgende:
[..]
Smaken verschillen zoals je zelf wel weet.
Nou ik denk niet dat het fail is, want hij zal best wel een leuk zakcentje meekrijgenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog eentje om je te pesten dan... Op NU.nl staat het bericht nog wel. Votron
[ afbeelding ]
quote:
Ik snap wederom niet wat daar 'fail' aan is. Votron is met anderhalf miljoen ervandoor gegaan. Dat zie ik jou en mij nog niet doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog eentje om je te pesten dan... Op NU.nl staat het bericht nog wel. Votron
[ afbeelding ]
Mies!quote:Op zondag 13 juli 2008 10:00 schreef Miesjel het volgende:
Ik hier?
quote:
Hehe, zo slecht dat ie wel weer grappig isquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:38 schreef RadioSlut het volgende:
Rofl.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat hij ook zijn vuist als een volleerd vuister in ingeschwanzd heeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en dan ook nog die handbeweging d'rbij
Deuren op eerste en tweede verdieping, zonder een trap, lift, balkon of anderszins logische dingen waar een deur op uit zou kunnen komen.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan iemand hem uitleggen?
[ afbeelding ]
Je maakt een grapje toch?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan iemand hem uitleggen?
[ afbeelding ]
omfg! ik zat naar die grijze dingen op die deuren te kijken! had helemaal niet door dat er geen galerij was ofzo!!!quote:
....quote:Op maandag 14 juli 2008 14:54 schreef SolidArt het volgende:
ja ripper, die zijn wel antiek inmiddels
....wat hij zegtquote:Op maandag 14 juli 2008 15:03 schreef slindenau het volgende:
Modjes hebben dan ook niet zo heel veel tijd om bij te blijven, met al die kleuters die ze moeten beheren.
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:03 schreef slindenau het volgende:
Modjes hebben dan ook niet zo heel veel tijd om bij te blijven, met al die kleuters die ze moeten beheren.
Je zult je pic ook maar resizen of op een snelle server zettenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:46 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Welke importpool dit neergezet heeft?
heel erg sterk!quote:
Nu je het zegt idd ik dacht de kleur alles egaal en dan 1 oranjequote:Op maandag 14 juli 2008 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omfg! ik zat naar die grijze dingen op die deuren te kijken! had helemaal niet door dat er geen galerij was ofzo!!!![]()
![]()
![]()
Het strikje zit vastgeniet door de verpakking, oftewel, er zitten nu twee mooie gaatjes in de condoomquote:
Dank uquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het strikje zit vastgeniet door de verpakking, oftewel, er zitten nu twee mooie gaatjes in de condoom
This one is epic tooquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:07 schreef slindenau het volgende:
Oh pwnd, ik had heul die nietjes niet gezien
Omg ik dacht dat het een Star wars dildo wasquote:
hij blijft goed gevonden.... toyota of toy yodaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:18 schreef Blackninjadude het volgende:
Omg ik dacht dat het een Star wars dildo was
Vind 'm ook erg sterk jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hij blijft goed gevonden.... toyota of toy yoda
Over fail gesproken.......zijn dat niet veelste kleine tetten voor een "hooters" medewerkster?quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:43 schreef 2609 het volgende:
die foto is volgens mij in almere genomen!! van die hardlopen!!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:41 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Over fail gesproken.......zijn dat niet veelste kleine tetten voor een "hooters" medewerkster?
HOT FUZZ!quote:
1 keer ff goed remmen...quote:Op maandag 21 juli 2008 20:09 schreef garnage-patrick het volgende:
goed, deze foto zelf genomen toen ik op snelweg zat...
was er verbaasd over!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
behoorlijke safety fail
Ik denk toch dat die foto wel echt is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:05 schreef WurM het volgende:
[..]
WTF
Dat lijkt me, behalve onsmakelijk, ook nogal onwaarschijnlijk eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |