En ze is 16quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:08 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ze is FOKKING lelijk en daarom zal iedereen, bij iedere verjaardag, wegrennen.
Dat heb ik mijn oude buurman ook wel is zien doen, maar die gozer spoorde ook niet echt.quote:
Vanwaar die 2de FAIL frame danquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:08 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ze is FOKKING lelijk en daarom zal iedereen, bij iedere verjaardag, wegrennen.
Iemand maakte er een fail van en een andere persoon vond dat te weinig en maakte van de fail een epic fail omdat dat hipper en gepaster is.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:50 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Gvd, ik snao het nog steeds niet
Die knakker linksboven in beeld. Je ziet hem gewoon AUWWWW zeggenquote:
Is alleen wel linksquote:Op zondag 6 juli 2008 10:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die knakker rechtsboven in beeld. Je ziet hem gewoon AUWWWW zeggen
Ben nog niet wakkerquote:
Fail?quote:
geheheh zo had ik van het weekend ook weer zo'n stelletje geowned.... Stonden in een welbekend pishoekje en hij had zijn broek op zijn knieen en zei dr knoop al los.... Komen we aanlopen (btw in politieuniform) hoor je haar echt "o my god" hahaha ze schaamden zich verrotquote:
omg, moet zeker een lul voorstellen?!quote:
Gelukkig spreek je 'zei' en 'zij' hetzelfde uit, anders loop je zelf voor lul in je blauwe uniformpjequote:Op zondag 6 juli 2008 17:11 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
geheheh zo had ik van het weekend ook weer zo'n stelletje geowned.... Stonden in een welbekend pishoekje en hij had zijn broek op zijn knieen en zei dr knoop al los.... Komen we aanlopen (btw in politieuniform) hoor je haar echt "o my god" hahaha ze schaamden zich verrot
zie hem nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |