Ik snap wederom niet wat daar 'fail' aan is. Votron is met anderhalf miljoen ervandoor gegaan. Dat zie ik jou en mij nog niet doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog eentje om je te pesten dan... Op NU.nl staat het bericht nog wel. Votron
[ afbeelding ]
Mies!quote:Op zondag 13 juli 2008 10:00 schreef Miesjel het volgende:
Ik hier?
quote:
Hehe, zo slecht dat ie wel weer grappig isquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:38 schreef RadioSlut het volgende:
Rofl.
Ik weet niet of ie hier hoort maar vond 'em wel grappig 8):
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat hij ook zijn vuist als een volleerd vuister in ingeschwanzd heeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en dan ook nog die handbeweging d'rbij
Deuren op eerste en tweede verdieping, zonder een trap, lift, balkon of anderszins logische dingen waar een deur op uit zou kunnen komen.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan iemand hem uitleggen?
[ afbeelding ]
Je maakt een grapje toch?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan iemand hem uitleggen?
[ afbeelding ]
omfg! ik zat naar die grijze dingen op die deuren te kijken! had helemaal niet door dat er geen galerij was ofzo!!!quote:
....quote:Op maandag 14 juli 2008 14:54 schreef SolidArt het volgende:
ja ripper, die zijn wel antiek inmiddels
....wat hij zegtquote:Op maandag 14 juli 2008 15:03 schreef slindenau het volgende:
Modjes hebben dan ook niet zo heel veel tijd om bij te blijven, met al die kleuters die ze moeten beheren.
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:03 schreef slindenau het volgende:
Modjes hebben dan ook niet zo heel veel tijd om bij te blijven, met al die kleuters die ze moeten beheren.
Je zult je pic ook maar resizen of op een snelle server zettenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:46 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Welke importpool dit neergezet heeft?
heel erg sterk!quote:
Nu je het zegt idd ik dacht de kleur alles egaal en dan 1 oranjequote:Op maandag 14 juli 2008 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omfg! ik zat naar die grijze dingen op die deuren te kijken! had helemaal niet door dat er geen galerij was ofzo!!!![]()
![]()
![]()
Het strikje zit vastgeniet door de verpakking, oftewel, er zitten nu twee mooie gaatjes in de condoomquote:
Dank uquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het strikje zit vastgeniet door de verpakking, oftewel, er zitten nu twee mooie gaatjes in de condoom
This one is epic tooquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:07 schreef slindenau het volgende:
Oh pwnd, ik had heul die nietjes niet gezien
Omg ik dacht dat het een Star wars dildo wasquote:
hij blijft goed gevonden.... toyota of toy yodaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:18 schreef Blackninjadude het volgende:
Omg ik dacht dat het een Star wars dildo was
Vind 'm ook erg sterk jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hij blijft goed gevonden.... toyota of toy yoda
Over fail gesproken.......zijn dat niet veelste kleine tetten voor een "hooters" medewerkster?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |