Jij bent de koning der failsquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:13 schreef rakotto het volgende:
Nope helaas niet gevonden. Maar ooit zal het gepost worden zodat mijn FAIL plaatje niet meer klopt.
Haha dies echt geweldigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:38 schreef RadioSlut het volgende:
Rofl.
Ik weet niet of ie hier hoort maar vond 'em wel grappig 8):
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:38 schreef Sadiar het volgende:
weet niet zeker of deze al gepost was
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:38 schreef RadioSlut het volgende:
Rofl.
Ik weet niet of ie hier hoort maar vond 'em wel grappig 8):
[ afbeelding ]
je bent niet de enigstequote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Man, man, man, ik lig weer helemaal dubbel, Echt geweldig topic.
Als je dat nu nog niet ziet...ga dan ff terug naar de basisschool. Doe je niet alleen jezelf een plezier meequote:
FAIL!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:11 schreef PusKut het volgende:
Te vaak dezelfde pics.
* PusKut kan er niet mee omgaan
Lees het nieuws eens, i.p.v. je de hele dag af te trekken:quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:47 schreef Scaurus het volgende:
Ik snap hem niet.
Sorry dat ik jouw voorliefde voor humor over de financiële markt niet deelquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Lees het nieuws eens, i.p.v. je de hele dag af te trekken:
Nog eentje om je te pesten dan... Op NU.nl staat het bericht nog wel. Votronquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:55 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Sorry dat ik jouw voorliefde voor humor over de financiële markt niet deel
ik maak ze tenminste zelfquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:44 schreef WurM het volgende:
Plaatjes uit het nieuws wat niemand interesseert
Beter goed gejat dan slecht bedacht?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat-ie ze niet allemaal dom van failblog jat... En dat spreekt dan wel weer voor hem!
M'kay.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Maareeh... kunnen we weer ontopic? Ik als topic opener kan dat toch wel van jullie verwachten, niet?
Don't blame me, ik heb 'm niet gemaaktquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beter slecht gejat dan goed bedacht?
ik reageerde slechts op een mislukt FAIL plaatjequote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:12 schreef Dusja het volgende:
[..]
Don't blame me, ik heb 'm niet gemaakt. Smaken verschillen zoals je zelf wel weet
.
Wilde jij niet terug ontopic?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik reageerde slechts op een mislukt FAIL plaatje
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:12 schreef Dusja het volgende:
[..]
Smaken verschillen zoals je zelf wel weet.
Nou ik denk niet dat het fail is, want hij zal best wel een leuk zakcentje meekrijgenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog eentje om je te pesten dan... Op NU.nl staat het bericht nog wel. Votron
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |