quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De man is een doelpuntenmachine: http://www.vi.nl/Spelers/Speler/MarkoArnautovic.htm
Had het gezien inderdaad, maar zoals terecht werd opgemerkt waren dat invalbeurten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De man is een doelpuntenmachine: http://www.vi.nl/Spelers/Speler/MarkoArnautovic.htm
Goed voor hem om speeltijd te krijgen.quote:Feyenoord verhuurt Mulder aan Excelsior
Door David Kuipers
Zaterdag, 05 juli 2008, 10:01
Feyenoord verhuurt doelman Erwin Mulder het komende seizoen aan Excelsior. De 19-jarige goalie moet er volgens De Telegraaf zelf nog wel uitkomen met de Rotterdamse eerstedivisionist.
Excelsior dreigt de huidige eerste doelman Ronald Graafland kwijt te raken aan Vitesse, maar wil niet aan een transfer meewerken voor de komst van Mulder is afgerond. De goalie verdedigde vorig jaar een wedstrijd het doel van Feyenoord.
Hij was er vandaag ook niet bij, bij de eerste training.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Goed voor hem om speeltijd te krijgen.
Arnautovic zou overigens een goede aankoop zijn.
Feyenoord.nlquote:De rugnummers van de selectie voor het seizoen 2008/2009 zijn voor een groot deel bekend. Zaterdag tijdens de eerste training kwamen dertig spelers in actie. Hieronder een overzicht van hun rugnummers. Henk Timmer, Giovanni van Bronckhorst en Tim de Cler ontbraken nog, vandaar dat zij niet zijn opgenomen in onderstaand overzicht. Van de nieuwkomers Karim El Ahmadi en Jon Dahl Tomasson werden afgelopen woensdag bij hun presentatie de rugnummers al duidelijk. Zij krijgen respectievelijk nummer 6 en nummer 11.
De rugnummers tijdens de eerste training:
2. Theo Lucius
3. Kevin Hofland
4. André Bahia
6. Karim El Ahmadi
7. Denny Landzaat
9. Roy Makaay
10. Luigi Bruins
11. Jon Dahl Tomasson
14. Michael Mols
15. Kermit Erasmus
16. Darley Ramon Torres
18. Serginho Greene
20. Ron Vlaar
22. Andwelé Slory
23. Danny Buijs
24. Luis Pedro
25. Georginio Wijnaldum
26. Michal Janota
27. Kaj Ramsteijn
28. Leroy Fer
29. Tim Vincken
30. Nicky Hofs
32. Sherif Ekramy
33. Jonathan de Guzman
34. Miquel Nelom
35. Norichio Nieveld
36. Jacob Lensky
38. Kelvin Leerdam
39. Harrison Afful (stage)
40. Kostas Lamprou
Speelt ie al vanaf dag 1 mee. Nummer 10 voor Bruins is ook leuk trouwens.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:10 schreef sjimz het volgende:
Kermit krijgt een selectienummer waar je toch mag verwachten dat hij wel wat speeltijd zal krijgen.
En speelde De Guzman vorig jaar ook al met 33? Of verwacht Feyenoord dat hij vertrekt?
Foto?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:23 schreef MarkNMGN het volgende:
Die Kermit is wel een klein mannetje zeg.
Ik neem aan dat het de Nightelf Mohawk is?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Klein, maar fysiek ijzersterk zeggen ze..
quote:Interesse AIK in Feyenoord-doelwit Farnerud
Geschreven op zaterdag, 5 juli om 10:30
De transfermarkt is inmiddels weer in volle gang, maar over de toekomst van Pontus Farnerud is nog geen duidelijkheid. De middenvelder van Sporting Portugal werd enkele weken geleden aan Feyenoord en in mindere mate SC Heerenveen gelinkt. Nu heeft het Zweedse AIK Solna aangeven een poging te willen wagen. Klik hier! Eeine Andersson, technisch directeur van de Zweedse club, zal zich binnenkort bij zaakwaarnemer Claes Elefalk melden. "We kennen Pontus goed en we weten wat een transfer als deze moet kosten", zo laat hij zaterdag in de Portugese sportkrant Record optekenen. "We zullen zeer spoedig contact opnemen met zijn zaakwaarnemer."
Farnerud (28) speelde acht seizoenen in Frankrijk voor AS Monaco en RC Strasbourg en maakte in de zomer van 2006 de overstap naar Lissabon. De negenvoudig international speelde echter maar 23 competitieduels in de hoofdmacht, hoofdzakelijk als invaller. Hij heeft nog een contract tot volgend jaar zomer.
Volgens Record heeft Feyenoord nog altijd de beste papieren om Farnerud over te nemen. Voor zaakwaarnemer Elefalk is één ding duidelijk. "Mocht Pontus voor het eind van de maand geen nieuwe werkgever hebben gevonden, dan dient hij gewoon zijn laatste contractjaar uit. Dan kan hij volgend jaar transfervrij vertrekken."
Het is niet voor het eerst dat Feyenoord interesse heeft in de Zweed, die deel uitmaakte van de nationale selectie tijdens het WK 2002 in Japan en Zuid-Korea en het EK 2004 in Portugal. De Rotterdammers probeerden de middenvelder in de winterstop van het seizoen 2004/05 al naar Rotterdam-Zuid te halen.
Jep. Duidelijkere foto:quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:07 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het de Nightelf Mohawk is?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
RTV Oost meldt dat Arnautovic naar Feyenoord gaat voor 4,5 miljoen.![]()
![]()
BAquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:07 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het de Nightelf Mohawk is?
Afwachten dus, hopelijk voor ongeveer 3 miljoen. Al verwacht ik dat hij deel uitmaakt van die talentpoules, in dat geval kost hij Feyenoord toch niets? Alleen 25 % transferrechten.quote:Feyenoord wil Arnautovic
Feyenoord wil Marko Arnautovic overnemen van FC Twente.
De Rotterdammers hebben de afgelopen periode diverse gesprekken gehad met de club uit Enschede. Dat heeft nog geen tot akkoord opgeleverd, maar Feyenoord verwacht dat dit spoedig zal gebeuren. Arnautovic heeft zelf te kennen gegeven naar Feyenoord te willen.
De 19-jarige Oostenrijker geldt als een groot talent. Hij speelde in het afgelopen seizoen 14 wedstrijden in de hoofdmacht van FC Twente, daarin kwam hij nog niet tot scoren. In het beloftenelftal was de 1 meter 92 lange spits wel trefzeker, met 21 doelpunten in 24 wedstrijden werd hij topscorer van de ploeg.
Dat is toch 5 miljoen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alleen 25 % transferrechten.
Ze willen niet van hem af, waarom denk je anders dat er zo een hoge prijs voor betaalt dient te worden?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom wil Twente van hem af trouwens? Zeer (jonge) talentvolle spits als ik de verhalen mag geloven.
Snap het niet helemaal.
Ik zou Hofs + 1 miljoen bieden. Hofs weer samen met Theo laat je tanden zien bij Twente.
quote:Verbeek: 'Ik heb Lucius er graag bij'Door Bas Abresch
Zaterdag, 05 juli 2008, 15:04
Theo Lucius hoeft niet weg bij Feyenoord. Dat zei trainer Gertjan Verbeek na afloop van de eerste training van de Rotterdamse club. De afgelopen dagen werd in verschillende media gesuggereerd dat Lucius zou mogen vertrekken.
"Wij hebben die berichten met verbazing gelezen", zei Verbeek. "Theo staat niet op het lijstje van spelers die eventueel weg mogen. Ik heb Theo er graag bij."
Verbeek wenste niet concreet in te gaan op de vraag of Andwelé Slory en Nicky Hofs weg mogen. "In principe mag iedereen weg, als er maar een goeie prijs betaald en de speler vertrekt onder de voorwaarden die Feyenoord stelt. Ook Jon Dahl Tomasson, die we net hebben aangetrokken, zou weg mogen als er veel geld voor hem wordt betaald."
Verbeek zei niet op welke positie hij dit seizoen met Feyenoord wil eindigen. "Ik wil herkenbaar en aantrekkelijk voetbal spelen. Als een team zich ontwikkelt, gaat het beter voetballen en komen de punten vanzelf. Feyenoord moet weer de baas zijn in de Kuip. We moeten de tegenstanders op eigen veld vanaf de eerste minuut onze wil op te leggen. Zodat we bij de rust al op voorsprong staan. Want Feyenoord bepaalt in De Kuip het ritme van de wedstrijd. Zo moet het zijn. Een echte doelstelling moet de directie binnenkort maar uitspreken."
quote:Feyenoord heeft Ola Toivonen op het oog
Bron: TV4 Fotbollskanalen
Volgens TB4 Fotbollskanalen, een Zweedse voetbalzender, heeft Feyenoord interesse in Malmö FF-aanvaller Ola Toivonen. De Zweed, met Finse ouders, past precies in het profielplaatje van de Rotterdammers. Gertjan Verbeek (foto) ziet namelijk graag een lange aanvaller komen die tevens nog in de bloei van zijn loopbaan is. Toivonen voldoet aan deze eisen, aangezien hij pas 22 jaar oud is en met zijn 1 meter 89 ook aan de lengte voldoet.
TB4 Fotbollskanalen zegt dat er mensen van Feyenoord aanwezig waren bij de laatste wedstrijd van Malmö FF, volgens de zender om Toivonen te bekijken. De Zweeds-international scoorde tweemaal in die wedstrijd, waardoor Malmö FF de wedstrijd met 2-1 won. Feyenoord was niet de enige club die afgevaardigden naar de wedstrijd stuurde. Volgens de Zweedse zender waren er scouts van meerdere Nederlandse clubs.
''Ik laat niks los over mogelijke interesse van Feyenoord. Ze waren aanwezig, dat weet ik, maar ik kan niet vertellen voor wie ze hier waren. In principe laat ik me niet uit over deze geruchten'', aldus de zaakwaarnemer van Toivonen, Martin Dahlin.
Die vind ik best tofquote:
Dat zou opzich wel een goede club zijn voor Hofs. Misschien een idee om hem te verhuren ipv direct te verkopen, want ik zie nog genoeg potentie in hemquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom wil Twente van hem af trouwens? Zeer (jonge) talentvolle spits als ik de verhalen mag geloven.
Snap het niet helemaal.
Ik zou Hofs + 1 miljoen bieden. Hofs weer samen met Theo laat je tanden zien bij Twente.
[ afbeelding ]
haha... dat ging om zijn broer.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:13 schreef _ian_ het volgende:
haha allemaal wel leuk met die Arnoutovic, maar volgens voetbalzone heeft Go Ahead Eagles hem vorige week afgetest:S
In het vervolg beter googelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:13 schreef _ian_ het volgende:
haha allemaal wel leuk met die Arnoutovic, maar volgens voetbalzone heeft Go Ahead Eagles hem vorige week afgetest:S
AD.quote:Feyenoord aast op Marko Arnautovic
Door EDDY VAN DER LEY
ENSCHEDE - Feyenoord wil ver gaan om Marko Arnautovic los te weken bij FC Twente. De club uit Rotterdam heeft een miljoenenbedrag over voor de 19-jarige Oostenrijker, die in Enschede op het punt van doorbreken staat.
Feyenoord meldde zich de voorbije weken diverse keren in Enschede, maar de leiding van FC Twente wil Arnautovic niet kwijt. Toch hoopt de Kuipclub snel een akkoord te bereiken, ook al omdat de speler heeft aangegeven dolgraag te willen verkassen.
Arnautovic staat te boek als een groot talent, maar heet ook een eigenzinnige jongen te zijn met een gebruiksaanwijzing, die niet altijd in de pas loopt. Het voorbije seizoen kwam hij veertien keer in actie voor FC Twente, meestal als invaller, zonder tot scoren te komen.
In naam van Jong FC Twente scoorde hij des te meer. Met 21 treffers in 24 wedstrijden leidde hij de beloften van de Enschedese club naar de landstitel. Ook in de voorbereiding op het nieuwe seizoen weet hij – voor de hoofdmacht – regelmatig het net te vinden.
14.000quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze is vetter:
[ afbeelding ]
Gekkenhuis. Hoeveel man waren er dit keer?
Gelukkig hebben ze daar bij Feyenoord nooit problemen meequote:Arnautovic staat te boek als een groot talent, maar heet ook een eigenzinnige jongen te zijn met een gebruiksaanwijzing, die niet altijd in de pas loopt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:13 schreef _ian_ het volgende:
Veel geld, als het zo is.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:05 schreef ElYefe het volgende:
Op RTV Oost zojuist bekend dat Arnautovic voor 5 miljoen naar jullie toe gaat, veel plezier ermee! Koopje
Ik ken de beste vent niet goed, dus ik kan er niet over oordelen of het wel of niet een goede investering is.quote:
Toen was Ruudje Dil de trainer.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Als Feyenoord hem koopt zit je straks met hetzelfde probleem als Lazovic toendertijd.
Goede, te dure spits op de bank maar 2 betere in de basis.
Ja, het is een goede speler die voor het dubbele of meer van de hand kan worden gedaan als hij zich goed ontwikkelt onder Verbeek.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vind je een bedrag van minimaal 4 miljoen voor zo'n jongen dan al verantwoord voor Feyenoord?
10 minuten per keer. Zelfde verhaal als met Lazovicquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:15 schreef LongOne het volgende:
Het voorbije seizoen kwam hij veertien keer in actie voor FC Twente, meestal als invaller, zonder tot scoren te komen.
Dat vind ik dan wel weer raar...
Die 4 miljoen komt, lijkt mij, uit de talentpool, dus het kost Feyenoord eigk. helemaal niets. En als de scouts zo overtuigd zijn van Arnautovic, en daar kan ik best inkomen, mogen ze dat best neerleggen. Liever zo, dan dat hij dit seizoen doorbreekt bij FC Twente en aan het einde van het seizoen 16 miljoen bruto(quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vind je een bedrag van minimaal 4 miljoen voor zo'n jongen dan al verantwoord voor Feyenoord?
Die is dus binnen.quote:Marko Arnautovic bijna Feyenoorder
Door WIETSE DIJKSTRA & EDDY VAN DER LEY
ROTTERDAM/ENSCHEDE - Feyenoord staat op het punt om Marko Arnautovic over te nemen van FC Twente. De club uit Rotterdam heeft een miljoenenbedrag over voor de 19-jarige Oostenrijkse spits, die in Enschede op het punt van doorbreken staat.
afbeelding vergroten Marko Arnautovic. FOTO ANP
,,We zijn op een haar na rond,’’ zegt Feyenoords technisch directeur Peter Bosz. ,,Normaal gesproken gaan we eruit komen.’’
FC Twente wil de talentvolle Arnautovic eigenlijk niet kwijt en stribbelt nog wat tegen. Van de hoge vraagprijs die voorzitter Joop Munsterman heeft genoemd, zijn de Rotterdammers echter niet geschrokken. Bosz zat vorige week met FC Twente om de tafel en verwacht een snel akkoord. Met Arnoutovic denkt hij eveneens spoedig tot overeenstemming te komen. ,,De speler wil zelf heel graag naar Feyenoord,’’ zegt Bosz. ,,Wij zien in Arnautovic een jonge talentvolle speler die we graag willen hebben.’’
Feyenoord, dat gisteren voor duizenden toeschouwers de eerste training afwerkte, is nog op zoek naar een verdediger en een aanvaller. Trainer Gertjan Verbeek vindt dat hij voorin nog wel wat lengte kan gebruiken. Met de 1.92 meter lange Arnautovic hoopt hij in die behoefte te kunnen voorzien.
De Oostenrijker staat te boek als een groot talent, maar heet ook een eigenzinnige jongen te zijn met een gebruiksaanwijzing, die niet altijd in de pas loopt. Het voorbije seizoen kwam hij veertien keer in actie voor FC Twente, meestal als invaller, zonder tot scoren te komen. In naam van Jong FC Twente scoorde hij des te meer. Met 21 treffers in 24 wedstrijden leidde hij de beloften van de Enschedese club naar de landstitel. Ook in de voorbereiding op het nieuwe seizoen weet hij – voor de hoofdmacht – regelmatig het net te vinden.
Ik denk dat we weer aan een 4-5-1 moeten denken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:10 schreef Happel het volgende:
Ben ik wel benieuwd hoe we gaan spelen en of hij gelijk kans maakt op een basisplaats. Begint namelijk overvol te worden.
Hoe wordt het middenveld? We hebben Van Bronckhorst, Fer, Wijnaldum, Landzaat, Bruins, De Guzman en El Ahmadi. Neem aan dat het een viermans middenveld wordt: Van Bronckhorst, Landzaat, El Ahmadi en verder?
quote:Feyenoord wil af van Ekramy
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Feyenoord gaat pas op zoek naar een nieuwe tweede keeper als de club erin is geslaagd om Sherif Ekramy te verkopen. De bijna 25-jarige Egyptenaar blijft voorlopig stand-in achter eerste keus Henk Timmer.
,,Pas als hij weg gaat, komt er een ander,’’ zegt technisch directeur Peter Bosz, die al wel een lijstje met potentiële vervangers heeft.
Ekramy heeft zijn langste tijd gehad in de Kuip. In de drie jaar dat hij bij Feyenoord onder contract staat, heeft hij zijn belofte niet kunnen inlossen. ,,Hij zit nu al zo lang achter de eerste keeper, dat het verstandig is dat hij gaat spelen,’’ zegt Bosz. ,,Die onrust heeft hij zelf ook.’’
Een definitief vertrek is de enige uitweg voor Ekramy. ,,Gezien zijn leeftijd en ervaring heeft het geen zin meer om hem te verhuren,’’ aldus Bosz. ,,Het is het beste om hem te verkopen. Verhuren doe je als talentvolle spelers rijper wil laten terugkeren.’’
Om die reden heeft Feyenoord Erwin Mulder voor een jaar gestald bij stadgenoot Excelsior. In de 19-jarige doelman heeft de clubleiding veel vertrouwen. Bosz: ,,We zijn hem aan het opleiden en Excelsior is voor hem op dit moment het beste. Als hij tweede keeper was geworden, dan had hij dit seizoen vooral bij beloftes gespeeld. Die fase heeft Erwin gehad.’’
Door het vertrek van Mulder heeft Feyenoord achter Henk Timmer in Ekramy en de veelbelovende Braziliaan Darley Ramon Torres op dit moment twee alternatieven. ,,Dat is voorlopig genoeg.’’
Nee. Aardige speler, maar ben er niet rouwig om dat hij weg is.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:27 schreef Fener het volgende:
Konden ze beter paar miljoen bij doen en Sahin halen ipv Arnautovic?
idd , wellicht is het slim om hem eerst nog een jaar te verhuren aan een club waar die wel speeltijd krijgt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
4 miljoen is echt niet veel voor Arnautovic. Feyenoord is er op tijd bij, sublieme zet van ze.
Dat zou een goede zet zijn en Timmer naar de bank.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter verkoopt Feyenoord Ekramy inderdaad en halen ze Vorm van Utrecht.
Is het al officieel rond danquote:Op zondag 6 juli 2008 09:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Arnautovic....
Eindelijk eens een keer een aankoop waar visie achter zit. Het blijft natuurlijk wel een gewaagde zet, 5 mil voor een speler die nog niet heeft gescoord.
ik denk zelf eerder:quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:36 schreef blueangel_ het volgende:
==================Timmer====================
==Aankoop====Vlaar======Hofland=======De Cler==
===========El Ahmadi====Van Bronckhorst=========
===De Guzman=========================Bruins===
==============Tomasson=======================
=======================Makaay================
De Guzman en Bruins zijn niet echt flankspelers, dus dat moet gecompenseerd wordeen door diepgaande backs.
Ach, het gaat er niet om hoe het er op papier uitziet, maar hoe een systeem wordt ingevuld op het veld. Systemen opzich zeggen daarom niks. Zorg gewoon dat Bruins de ruimte krijgt om met passes te strooien, De Guzman(als hij blijft) voor de goal kan komen. Als dat vanaf het middenveld lukt ben je al een heel eind.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:11 schreef blueangel_ het volgende:
Een ruit is imo verouderd als systeem, maar dat is best mogelijk ja
Ben wel benieuwd wie z'n plek af moet geven aan de Guzman als hij blijft.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach, het gaat er niet om hoe het er op papier uitziet, maar hoe een systeem wordt ingevuld op het veld. Systemen opzich zeggen daarom niks. Zorg gewoon dat Bruins de ruimte krijgt om met passes te strooien, De Guzman(als hij blijft) voor de goal kan komen. Als dat vanaf het middenveld lukt ben je al een heel eind.
quote:Verbeek: "Ik heb Lucius er graag bij"
06 juli 2008
De nieuwbakken Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek wil Theo Lucius bij de selectie houden. Eerder deze week doken berichten op dat de oud-PSV'er niet voor zou komen in de plannen van de oefenmeester.
"Ik heb met Theo gesproken en verteld dat ik hem er graag bij heb. In het algemeen kan ik zeggen dat ik onbevangen sta tegenover de gehele groep", zegt Verbeek op de website van Feyenoord. Hij liet verder weten dat hij er graag een spits en een verdediger bij heeft.
Staat op VI.nl, dus er is nog helemaal niks vast.quote:Munsterman: 'Niet van plan Arnautovic te laten gaan'
06/07/2008 16:07
Joop Munsterman stoort zich aan de uitlatingen van Peter Bosz, dat Feyenoord nagenoeg rond zou zijn met FC Twente over de transfer van Marko Arnautovic.
'Dit is bijzonder voorbarig', reageert voorzitter Munsterman nadat hij kennis had genomen van de woorden van de Rotterdamse technisch manager: 'We zijn op een haar na rond.' Munsterman denkt daar heel anders over.
In De Telegraaf is de voorzitter zeer uitgesproken over de toekomst van Arnautovic. 'Er is geen sprake van een aanstaand akkoord. Ik heb niet met Bosz onderhandeld en uiteindelijk ben ik degene die er over gaat. We zijn helemaal niet van plan Arnautovic te laten gaan.'
'Zijn contract loopt tot medio 2011 en het is een jonge getalenteerde speler, die we zelf hebben opgeleid en die nu klaar is om te gaan spelen. Daarbij ontbreekt na de transfers van Orlando Engelaar en Karim El Ahmadi elke financiële noodzaak om een speler te verkopen.'
Doe anders net of je Munsterman heel goed kent.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:18 schreef MarkNMGN het volgende:
Munsterman wil weer eens de stoere meneer uithangen.
quote:Groener: 'Arnautovic wil naar Feyenoord'
De zaakwaarnemer van Marko Arnautović heeft tegenover twentesport.com aangegeven dat de jonge Oostenrijker graag naar Feyenoord wil. De Rotterdammers zouden een bedrag van vier miljoen euro over hebben voor de spits, maar Twente weigert vooralsnog mee te werken aan een transfer.
‘Hij is erg ambitieus en wil zo hoog mogelijk spelen. Hij verheugt zich erop om voor Feyenoord te spelen, daarom is dit een vervelende situatie voor hem.’ ‘Ik meng me niet in de onderhandelingen tussen de twee clubs’, zegt Groener, ‘maar ik hoop voor Marko dat ze snel tot een akkoord komen.’
Kan hij beter bij Twente blijven, heeft hij nog kans op CL.quote:‘Hij is erg ambitieus en wil zo hoog mogelijk spelen. Hij verheugt zich erop om voor Feyenoord te spelen, daarom is dit een vervelende situatie voor hem.’
Dat dacht ik ook al ja... Maar voor de lange termijn is Feyenoord misschien toch een stapje hogerop.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan hij beter bij Twente blijven, heeft hij nog kans op CL.
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kans.Eerst moeten ze die voorronde maar door zien te komen. Ik denk dat hij bij Feyenoord aan genoeg speelminuten gaat komen.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dat zeg je amper een maand na de algemene Nederlandse hysterie over Van Basten z'n 4-2-3-1/4-3-3 ?quote:Op zondag 6 juli 2008 12:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach, het gaat er niet om hoe het er op papier uitziet
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb het gevoel dat Munstermann dacht Feyenoord weg te jagen door een "absurd" bedrag te vragen van 5 miljoen. Maar tot zijn schrik wilt Feyenoord dat dus wel degelijk betalen. Feyenoord is nu akkoord met Arnautovic en hoeft dan dus alleen maar die vraagprijs te betalen (wat Bosz misschien wel bedoelt met dat op een haar na akkoord), en ik denk dat Munstermann daar nu een beetje spijt van heeft.
Maarja, speculatie.....
quote:Technisch directeur Peter Bosz gaat er nog steeds van uit dat Feyenoord binnenkort Marko Arnautovic kan presenteren als nieuwe aanwinst. "Ik heb vertrouwen in een goede afloop", verklaart Bosz tegenover ELF Voetbal.
De technisch directeur meldde zaterdagavond al zo goed als rond te zijn met de 19-jarige aanvaller van FC Twente. Zondag ontkende Twente-voorzitter Joop Munsterman echter dat er sprake is van een akkoord. Bovendien meldde hij dat zijn club Arnautovic helemaal niet wil laten gaan.
"Dat bevreemdt mij", zegt Bosz. "We hebben met Twente om de tafel gezeten. Toen is er een prijs genoemd, die wij willen betalen voor Arnautovic. Als ze hem niet willen laten gaan, waarom is er dan een prijs genoemd? We waren er nagenoeg uit, maar in de voetballerij is dat vaak nog niet genoeg. Desondanks heb ik vertrouwen in een goede afloop van deze zaak", aldus de TD.
Feyenoord ziet in de 1 meter 92 lange Arnautovic een goede versterking voor de aanval. Vooral zijn lengte is een pluspunt. De Oostenrijker speelde veertien duels voor het eerste van FC Twente, maar daarin kwam hij niet tot scoren. Voor Jong FC Twente had hij met 21 goals in 24 wedstrijden een belangrijk aandeel in het kampioenschap.
El Ahmadi vind je niks?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoop dat hij komt. Ik zou het de eerste topaankoop van Bosz vinden.
5 miljoen vind je duur voor hem?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik moet zelf nog maar zien of hij zijn geld waard is. Vond hem zelf nog behoorlijk duur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |