abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:21:49 #151
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59913889
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vind je een bedrag van minimaal 4 miljoen voor zo'n jongen dan al verantwoord voor Feyenoord?
Die 4 miljoen komt, lijkt mij, uit de talentpool, dus het kost Feyenoord eigk. helemaal niets. En als de scouts zo overtuigd zijn van Arnautovic, en daar kan ik best inkomen, mogen ze dat best neerleggen. Liever zo, dan dat hij dit seizoen doorbreekt bij FC Twente en aan het einde van het seizoen 16 miljoen bruto( )kost.

4 blijft overigens natuurlijk wel veel, dus stiekem hoop ik dat er wat valt te regelen met een Slory of een Hofs. Er is nog nergens een handtekening neergezet, dus we zien wel.

V.d.d: het geld uit de talentpool mag alleen aan spelers van jonger dan 23 worden besteedt, of iets in die richting.
pi_59913947
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:26 schreef Happel het volgende:

[..]

In het vervolg beter googelen.
sorry, zware dag gehad..
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:01:54 #153
123545 DatMeenJeNiet
pi_59914498
quote:
Marko Arnautovic bijna Feyenoorder
Door WIETSE DIJKSTRA & EDDY VAN DER LEY
ROTTERDAM/ENSCHEDE - Feyenoord staat op het punt om Marko Arnautovic over te nemen van FC Twente. De club uit Rotterdam heeft een miljoenenbedrag over voor de 19-jarige Oostenrijkse spits, die in Enschede op het punt van doorbreken staat.
afbeelding vergroten Marko Arnautovic. FOTO ANP
,,We zijn op een haar na rond,’’ zegt Feyenoords technisch directeur Peter Bosz. ,,Normaal gesproken gaan we eruit komen.’’

FC Twente wil de talentvolle Arnautovic eigenlijk niet kwijt en stribbelt nog wat tegen. Van de hoge vraagprijs die voorzitter Joop Munsterman heeft genoemd, zijn de Rotterdammers echter niet geschrokken. Bosz zat vorige week met FC Twente om de tafel en verwacht een snel akkoord. Met Arnoutovic denkt hij eveneens spoedig tot overeenstemming te komen. ,,De speler wil zelf heel graag naar Feyenoord,’’ zegt Bosz. ,,Wij zien in Arnautovic een jonge talentvolle speler die we graag willen hebben.’’

Feyenoord, dat gisteren voor duizenden toeschouwers de eerste training afwerkte, is nog op zoek naar een verdediger en een aanvaller. Trainer Gertjan Verbeek vindt dat hij voorin nog wel wat lengte kan gebruiken. Met de 1.92 meter lange Arnautovic hoopt hij in die behoefte te kunnen voorzien.

De Oostenrijker staat te boek als een groot talent, maar heet ook een eigenzinnige jongen te zijn met een gebruiksaanwijzing, die niet altijd in de pas loopt. Het voorbije seizoen kwam hij veertien keer in actie voor FC Twente, meestal als invaller, zonder tot scoren te komen. In naam van Jong FC Twente scoorde hij des te meer. Met 21 treffers in 24 wedstrijden leidde hij de beloften van de Enschedese club naar de landstitel. Ook in de voorbereiding op het nieuwe seizoen weet hij – voor de hoofdmacht – regelmatig het net te vinden.
Die is dus binnen.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:10:30 #154
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59914628
Ben ik wel benieuwd hoe we gaan spelen en of hij gelijk kans maakt op een basisplaats. Begint namelijk overvol te worden.

Hoe wordt het middenveld? We hebben Van Bronckhorst, Fer, Wijnaldum, Landzaat, Bruins, De Guzman en El Ahmadi. Neem aan dat het een viermans middenveld wordt: Van Bronckhorst, Landzaat, El Ahmadi en verder?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_59914843
4 miljoen is echt niet veel voor Arnautovic. Feyenoord is er op tijd bij, sublieme zet van ze.
That's all folks!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:24:38 #156
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_59914871
wordt goede speler volgens mij
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:29:10 #157
123545 DatMeenJeNiet
pi_59914948
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 21:10 schreef Happel het volgende:
Ben ik wel benieuwd hoe we gaan spelen en of hij gelijk kans maakt op een basisplaats. Begint namelijk overvol te worden.

Hoe wordt het middenveld? We hebben Van Bronckhorst, Fer, Wijnaldum, Landzaat, Bruins, De Guzman en El Ahmadi. Neem aan dat het een viermans middenveld wordt: Van Bronckhorst, Landzaat, El Ahmadi en verder?
Ik denk dat we weer aan een 4-5-1 moeten denken.

El Al/Landzaat, v. Bronckhorst
De Guzman, Tomasson, Bruins
Makaay.

En mochten we weer het zelfde probleem hebben als dit jaar (lees: lange ballen waar Makaay niets mee kan) dan kan je Arnautovic in de spits zetten en dan Makaay of Tomasson op de "10" positie. Maarja, het is nog een beetje afwachten wat er allemaal op de markt gebeurt.

Of zal Makaay misschien nog een jaartje PL met Hull willen doen?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 22:04:56 #158
123545 DatMeenJeNiet
pi_59915562
quote:
Feyenoord wil af van Ekramy
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Feyenoord gaat pas op zoek naar een nieuwe tweede keeper als de club erin is geslaagd om Sherif Ekramy te verkopen. De bijna 25-jarige Egyptenaar blijft voorlopig stand-in achter eerste keus Henk Timmer.

,,Pas als hij weg gaat, komt er een ander,’’ zegt technisch directeur Peter Bosz, die al wel een lijstje met potentiële vervangers heeft.

Ekramy heeft zijn langste tijd gehad in de Kuip. In de drie jaar dat hij bij Feyenoord onder contract staat, heeft hij zijn belofte niet kunnen inlossen. ,,Hij zit nu al zo lang achter de eerste keeper, dat het verstandig is dat hij gaat spelen,’’ zegt Bosz. ,,Die onrust heeft hij zelf ook.’’

Een definitief vertrek is de enige uitweg voor Ekramy. ,,Gezien zijn leeftijd en ervaring heeft het geen zin meer om hem te verhuren,’’ aldus Bosz. ,,Het is het beste om hem te verkopen. Verhuren doe je als talentvolle spelers rijper wil laten terugkeren.’’

Om die reden heeft Feyenoord Erwin Mulder voor een jaar gestald bij stadgenoot Excelsior. In de 19-jarige doelman heeft de clubleiding veel vertrouwen. Bosz: ,,We zijn hem aan het opleiden en Excelsior is voor hem op dit moment het beste. Als hij tweede keeper was geworden, dan had hij dit seizoen vooral bij beloftes gespeeld. Die fase heeft Erwin gehad.’’

Door het vertrek van Mulder heeft Feyenoord achter Henk Timmer in Ekramy en de veelbelovende Braziliaan Darley Ramon Torres op dit moment twee alternatieven. ,,Dat is voorlopig genoeg.’’
  zaterdag 5 juli 2008 @ 22:07:57 #159
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_59915609
mooi opgeruimd staat netjes

Ben benieuwd naar Arnautovic
pi_59916007
Ik ben ook benieuwd naar Arnautovic. Ik heb niet z'n hoge pet op van de scouting van Feyenoord. 5 mln voor een speler die nog geen 1 goal in de eredivisie heeft gemaakt?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:18:59 #161
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_59917031
Eerst janken dat Feyenoord alleen maar van die inkoppertjes koopt zoals Tomasson en geen spelers scout, en dat ze geen Berg of Sulejmani ontdekken van te voren, scouten ze eens een speler, halen ze deze voordat hij echt doorbreekt en 20 miljoen kost, is het wéér niet goed. Make up your fucking mind.

Feyenoord is echt goed bezig nu, het enige wat nog versterking nodig heeft is de verdediging nu, maar dat lijkt mij ook wel goed te komen. Sowieso komt Vlaar terug, dat scheelt al een flinke slok op een borrel.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_59917230
Konden ze beter paar miljoen bij doen en Sahin halen ipv Arnautovic?
FENER!
FENER!
FENER!
FENER!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:33:17 #163
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_59917352
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 23:27 schreef Fener het volgende:
Konden ze beter paar miljoen bij doen en Sahin halen ipv Arnautovic?
Nee. Aardige speler, maar ben er niet rouwig om dat hij weg is.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:36:29 #164
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_59917428
==================Timmer====================

==Aankoop====Vlaar======Hofland=======De Cler==

===========El Ahmadi====Van Bronckhorst=========

===De Guzman=========================Bruins===

==============Tomasson=======================
=======================Makaay================

De Guzman en Bruins zijn niet echt flankspelers, dus dat moet gecompenseerd wordeen door diepgaande backs.
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:38:32 #165
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_59917480
Wil trouwens net de DVD Jubileumserie bestellen via de online shop, krijg je een melding dat buitenlanders via de Engelstalige shop moeten bestellen.

Dus ga je naar de Engelstalige shop, en daar staan die DVDs helemaal niet bij
pi_59920327
Beter verkoopt Feyenoord Ekramy inderdaad en halen ze Vorm van Utrecht.
  zondag 6 juli 2008 @ 07:42:58 #167
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_59920908
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
4 miljoen is echt niet veel voor Arnautovic. Feyenoord is er op tijd bij, sublieme zet van ze.
idd , wellicht is het slim om hem eerst nog een jaar te verhuren aan een club waar die wel speeltijd krijgt.

Want met de voorhoede die ze nu hebben kan die denk ik niet op veel speelminuten rekenen en dat zou ook weer zonde zijn eigenlijk als ie is gekomen voor de bank ala Lazovic.
pi_59921074
quote:
Op zondag 6 juli 2008 03:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter verkoopt Feyenoord Ekramy inderdaad en halen ze Vorm van Utrecht.
Dat zou een goede zet zijn en Timmer naar de bank.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 6 juli 2008 @ 09:45:35 #169
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_59921253
Het was toffffffff

Die vlag op de korte kant zorgde voor "jankende" dames want ja we zagen de spelers niet opkomen door de vlag maar BOEIEND.
pi_59921282
Arnautovic....
Eindelijk eens een keer een aankoop waar visie achter zit. Het blijft natuurlijk wel een gewaagde zet, 5 mil voor een speler die nog niet heeft gescoord.

Nu nog een keeper, rechtsback en een centrale verdediger.
Een keeper zal er zeker komen na het vertrek van Mulder. Iemand waarmee Timmer echt de concurentie aan moet gaan zou ideaal zijn.
  zondag 6 juli 2008 @ 09:52:39 #171
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_59921301
Dan is elke keeper dus een optie

Goed dat Mulder nu speeltijd krijgt maar idd nu moeten we zelf echt ff een keep zoeken cker als Sheriff ook gaat
pi_59921884
quote:
Op zondag 6 juli 2008 09:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Arnautovic....
Eindelijk eens een keer een aankoop waar visie achter zit. Het blijft natuurlijk wel een gewaagde zet, 5 mil voor een speler die nog niet heeft gescoord.
Is het al officieel rond dan
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 6 juli 2008 @ 11:27:59 #173
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_59922166
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 23:36 schreef blueangel_ het volgende:

===========El Ahmadi====Van Bronckhorst=========

===De Guzman=========================Bruins===

De Guzman en Bruins zijn niet echt flankspelers, dus dat moet gecompenseerd wordeen door diepgaande backs.
ik denk zelf eerder:

==================El Ahmadi======i=============

===Landzaat/De Guzman==========Van Bronckhorst=

===================Bruins=====================

Met een ruit op het middenveld dus
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 6 juli 2008 @ 12:11:38 #174
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_59922856
Een ruit is imo verouderd als systeem, maar dat is best mogelijk ja
pi_59922916
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:11 schreef blueangel_ het volgende:
Een ruit is imo verouderd als systeem, maar dat is best mogelijk ja
Ach, het gaat er niet om hoe het er op papier uitziet, maar hoe een systeem wordt ingevuld op het veld. Systemen opzich zeggen daarom niks. Zorg gewoon dat Bruins de ruimte krijgt om met passes te strooien, De Guzman(als hij blijft) voor de goal kan komen. Als dat vanaf het middenveld lukt ben je al een heel eind.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_59925234
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:16 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ach, het gaat er niet om hoe het er op papier uitziet, maar hoe een systeem wordt ingevuld op het veld. Systemen opzich zeggen daarom niks. Zorg gewoon dat Bruins de ruimte krijgt om met passes te strooien, De Guzman(als hij blijft) voor de goal kan komen. Als dat vanaf het middenveld lukt ben je al een heel eind.
Ben wel benieuwd wie z'n plek af moet geven aan de Guzman als hij blijft.

Ga er eigenlijk nog steeds vanuit dat hij wordt verkocht maar zo niet, dan hebben we 'teveel' goede middenvelders zou je zeggen. Wat mij betreft kost het Landzaat z'n plek. Die toch al moet vrezen voor z'n plek als Tomasson op het middenveld komt te spelen lijkt me. El Ahmadi zet je niet op de bank denk ik, net zoals Gio. Of Bruins is de pineut maar dat kan ik me niet voorstellen.
  zondag 6 juli 2008 @ 14:37:37 #177
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_59925494
quote:
Verbeek: "Ik heb Lucius er graag bij"
06 juli 2008

De nieuwbakken Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek wil Theo Lucius bij de selectie houden. Eerder deze week doken berichten op dat de oud-PSV'er niet voor zou komen in de plannen van de oefenmeester.

"Ik heb met Theo gesproken en verteld dat ik hem er graag bij heb. In het algemeen kan ik zeggen dat ik onbevangen sta tegenover de gehele groep", zegt Verbeek op de website van Feyenoord. Hij liet verder weten dat hij er graag een spits en een verdediger bij heeft.
  zondag 6 juli 2008 @ 15:58:19 #178
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59927315
Goede aankoop, denk ik. Ben er zeker tevreden mee.

Nu hebben we drie spitsen, waarvan Arneutovic waarschijnlijk geen basisplek krijgt. Maar hij kan wel mooi minuten maken mochten Tomasson of Makaay geblesseerd raken.

Nu nog een goede verdediger en ga ik met een zeer positief gevoel het seizoen tegemoet.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 6 juli 2008 @ 16:53:20 #179
185115 Juk
Misschien
pi_59928424
quote:
Munsterman: 'Niet van plan Arnautovic te laten gaan'

06/07/2008 16:07

Joop Munsterman stoort zich aan de uitlatingen van Peter Bosz, dat Feyenoord nagenoeg rond zou zijn met FC Twente over de transfer van Marko Arnautovic.

'Dit is bijzonder voorbarig', reageert voorzitter Munsterman nadat hij kennis had genomen van de woorden van de Rotterdamse technisch manager: 'We zijn op een haar na rond.' Munsterman denkt daar heel anders over.

In De Telegraaf is de voorzitter zeer uitgesproken over de toekomst van Arnautovic. 'Er is geen sprake van een aanstaand akkoord. Ik heb niet met Bosz onderhandeld en uiteindelijk ben ik degene die er over gaat. We zijn helemaal niet van plan Arnautovic te laten gaan.'

'Zijn contract loopt tot medio 2011 en het is een jonge getalenteerde speler, die we zelf hebben opgeleid en die nu klaar is om te gaan spelen. Daarbij ontbreekt na de transfers van Orlando Engelaar en Karim El Ahmadi elke financiële noodzaak om een speler te verkopen.'
Staat op VI.nl, dus er is nog helemaal niks vast.

Nou zal dit hoogst waarschijnlijk alleen zijn om de prijs op te schroeven, maar dan nog, zolang er niet getekend is speelt Arnautovic bij Twente.
The only thing I fear is my MoM
  zondag 6 juli 2008 @ 17:18:29 #180
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59929061
Munsterman wil weer eens de stoere meneer uithangen.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zondag 6 juli 2008 @ 17:34:29 #181
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_59929370
Positieve geruchten lees ik hier zo, Feyenoord is achter de schermen hard bezig om de selectie op orde te krijgen.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_59929806
Munsterman
pi_59930544
Of Bosz maakt een misser van jewelste, ook goed mogelijk.

Ik ben benieuwd wie Feyenoord als 2e man haalt, een buitenlander of een ervaren jongen met eredivisie-ervaring.
That's all folks!
pi_59930554
Munsterman wil de prijs opdrijven.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 6 juli 2008 @ 19:04:19 #185
123545 DatMeenJeNiet
pi_59930877
Ik heb het gevoel dat Munstermann dacht Feyenoord weg te jagen door een "absurd" bedrag te vragen van 5 miljoen. Maar tot zijn schrik wilt Feyenoord dat dus wel degelijk betalen. Feyenoord is nu akkoord met Arnautovic en hoeft dan dus alleen maar die vraagprijs te betalen (wat Bosz misschien wel bedoelt met dat op een haar na akkoord), en ik denk dat Munstermann daar nu een beetje spijt van heeft.

Maarja, speculatie.....
pi_59931054
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:18 schreef MarkNMGN het volgende:
Munsterman wil weer eens de stoere meneer uithangen.
Doe anders net of je Munsterman heel goed kent.
pi_59933991
quote:
Groener: 'Arnautovic wil naar Feyenoord'

De zaakwaarnemer van Marko Arnautović heeft tegenover twentesport.com aangegeven dat de jonge Oostenrijker graag naar Feyenoord wil. De Rotterdammers zouden een bedrag van vier miljoen euro over hebben voor de spits, maar Twente weigert vooralsnog mee te werken aan een transfer.

‘Hij is erg ambitieus en wil zo hoog mogelijk spelen. Hij verheugt zich erop om voor Feyenoord te spelen, daarom is dit een vervelende situatie voor hem.’ ‘Ik meng me niet in de onderhandelingen tussen de twee clubs’, zegt Groener, ‘maar ik hoop voor Marko dat ze snel tot een akkoord komen.’
pi_59934044
quote:
‘Hij is erg ambitieus en wil zo hoog mogelijk spelen. Hij verheugt zich erop om voor Feyenoord te spelen, daarom is dit een vervelende situatie voor hem.’
Kan hij beter bij Twente blijven, heeft hij nog kans op CL.
pi_59934095
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al ja... Maar voor de lange termijn is Feyenoord misschien toch een stapje hogerop.
  zondag 6 juli 2008 @ 21:38:37 #190
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59934872
quote:

[..]

Elite
Tegen TTIP
  zondag 6 juli 2008 @ 21:38:48 #191
123545 DatMeenJeNiet
pi_59934878
Net of hij dan minuten maakt, Twente zal zo goed als zeker voor N'Kufo kiezen.. en met twee lange spitsen spelen zal niet gebeuren.
pi_59935586
quote:

[..]

Kans.Eerst moeten ze die voorronde maar door zien te komen. Ik denk dat hij bij Feyenoord aan genoeg speelminuten gaat komen.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zondag 6 juli 2008 @ 22:33:32 #193
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_59936919
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:16 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ach, het gaat er niet om hoe het er op papier uitziet
En dat zeg je amper een maand na de algemene Nederlandse hysterie over Van Basten z'n 4-2-3-1/4-3-3 ?
  zondag 6 juli 2008 @ 22:39:15 #194
123545 DatMeenJeNiet
pi_59937071
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb het gevoel dat Munstermann dacht Feyenoord weg te jagen door een "absurd" bedrag te vragen van 5 miljoen. Maar tot zijn schrik wilt Feyenoord dat dus wel degelijk betalen. Feyenoord is nu akkoord met Arnautovic en hoeft dan dus alleen maar die vraagprijs te betalen (wat Bosz misschien wel bedoelt met dat op een haar na akkoord), en ik denk dat Munstermann daar nu een beetje spijt van heeft.

Maarja, speculatie.....
quote:
Technisch directeur Peter Bosz gaat er nog steeds van uit dat Feyenoord binnenkort Marko Arnautovic kan presenteren als nieuwe aanwinst. "Ik heb vertrouwen in een goede afloop", verklaart Bosz tegenover ELF Voetbal.

De technisch directeur meldde zaterdagavond al zo goed als rond te zijn met de 19-jarige aanvaller van FC Twente. Zondag ontkende Twente-voorzitter Joop Munsterman echter dat er sprake is van een akkoord. Bovendien meldde hij dat zijn club Arnautovic helemaal niet wil laten gaan.

"Dat bevreemdt mij", zegt Bosz. "We hebben met Twente om de tafel gezeten. Toen is er een prijs genoemd, die wij willen betalen voor Arnautovic. Als ze hem niet willen laten gaan, waarom is er dan een prijs genoemd? We waren er nagenoeg uit, maar in de voetballerij is dat vaak nog niet genoeg. Desondanks heb ik vertrouwen in een goede afloop van deze zaak", aldus de TD.

Feyenoord ziet in de 1 meter 92 lange Arnautovic een goede versterking voor de aanval. Vooral zijn lengte is een pluspunt. De Oostenrijker speelde veertien duels voor het eerste van FC Twente, maar daarin kwam hij niet tot scoren. Voor Jong FC Twente had hij met 21 goals in 24 wedstrijden een belangrijk aandeel in het kampioenschap.
pi_59937562
quote:
Op zondag 6 juli 2008 22:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

[..]
helemaal goed DatMeenJeNiet

Twente/Munsterman
pi_59943639
Joop Hij dacht idd ff het stoere ventje uit te hangen. Maar Feyenoord bleek gewoon aan de vraagprijs te willen voldoen.
Natuurlijk gaat hij nu verkondigen dat hij niet met Feyenoord om tafel heeft gezeten. Als hij dat wel doet dan is hij totaal ongeloofwaardig geworden naar de achterban van Twente.

Ik hoop dat hij komt. Ik zou het de eerste topaankoop van Bosz vinden.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:44:19 #197
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59944283
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoop dat hij komt. Ik zou het de eerste topaankoop van Bosz vinden.
El Ahmadi vind je niks?
Elite
Tegen TTIP
pi_59944311
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:44 schreef Happel het volgende:

[..]

El Ahmadi vind je niks?
Blijkbaar niet zo.
Was hem alweer vergeten
  maandag 7 juli 2008 @ 11:46:26 #199
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_59944328
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:44 schreef Happel het volgende:

[..]

El Ahmadi vind je niks?
Ik moet zelf nog maar zien of hij zijn geld waard is. Vond hem zelf nog behoorlijk duur..
  maandag 7 juli 2008 @ 11:50:03 #200
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_59944407
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:46 schreef ursel het volgende:

[..]

Ik moet zelf nog maar zien of hij zijn geld waard is. Vond hem zelf nog behoorlijk duur..
5 miljoen vind je duur voor hem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')