Ik zal de schuld in mijn erfenis zetten, bedankt!quote:Betalingsgegevens:
Je kunt bij je onderwijsinstelling het verschuldigde collegegeld vanaf 31 december 2199 betalen. Wil je zo spoedig mogelijk na deze datum opnieuw inloggen en bij jouw inschrijvingsverzoek de betalingsgegevens invullen.
quote:Olieverf schilderen
en vele creatieve hobby boeken koopt u bij de Kunstboekwinkel
www.kunstboekwinkel.nl
Als iemand ze verzamelt wel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:35 schreef Xcalibur het volgende:
Kan je ook de highlights van deel 2 in de OP zetten?
Nouja, ze geven je in ieder geval de tijd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:33 schreef Agiath het volgende:
Ik zal de schuld in mijn erfenis zetten, bedankt!![]()
zonder studielink wordt het wat lastig je in te schrijven voor hbo's en universiteiten voor zover ik weetquote:
Open er een topic overquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:40 schreef ACT-F het volgende:
Ik kwam dit tegen op een één of ander forum:
[ afbeelding ]
Je zult maar een analfabeet hebben als forumbeheerder
Idd, dat klopt niet. En daarboven staat sexuele. Klopt ook niet, het moet seksuele zijn. In het Nederlands is het geen sex maar seks.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:40 schreef ACT-F het volgende:
Ik kwam dit tegen op een één of ander forum:
[ afbeelding ]
Je zult maar een analfabeet hebben als forumbeheerder
Of op z'n minst de linkjes.:')quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:35 schreef Xcalibur het volgende:
Kan je ook de highlights van deel 2 in de OP zetten?
De houdbaarheidsdatum is ook langer, de dag van de week staat er nu voorquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:35 schreef Farenji het volgende:
Een tijd terug had men iets aan de melk veranderd en stond er opeens op het pak: "nu met verbeterde houdbaarheidsdatum".
Daar had men waarschijnlijk veel commentaar op gekregen want men heeft het nu veranderd: in "langere houdbaarheidsdatum".![]()
Onze Taal, ruggespraak ftwquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:52 schreef -Peach het volgende:
Via mijn opleiding krijg ik een tijdschrift over taal, met op de achterkant altijd fouten in teksten...erg lachwekkend! Aantal voorbeelden:
'De jaarlijkse viering van Gronings Ontzet brengt koningin Beatrix naar het noorden. Naast een hippieconcours zijn er in de binnenstad kinderactiviteiten, een boekenmarkt, salsashow en muzikale optredens.' (uit de Metro)
een hippieconcours
![]()
'Minimaal een kwart van alle bestuurders bij het Rijk moet binnen vier jaar vrouw zijn.' (NRC)
'Moeder van vijf bevalt van neefje (15)' (AD)
'Springen en gooien met kinderen in Tanzania' (Dagblad van het Noorden)
'Meer vleesloze ouderen' (over vegetarische ouderen, De Weekendkrant van Twente)
'Intimiderende jongeren vinden mensen heel eng' (Maassluise Courant)
'Man met rijontzegging tot 2016 weer dronken' (Brabants Dagblad)
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:52 schreef -Peach het volgende:
'Springen en gooien met kinderen in Tanzania' (Dagblad van het Noorden)
Tjah, je moet wat als je een kermis hebt in Tanzania maar geen dwergen voor je dwerg-gooi attractie.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]!! Ik lig even in een scheur hier. Zie het helemaal voor me
.
Daar hebben we een speciaal topic voor, nl. Ruggespraak 2quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:52 schreef -Peach het volgende:
Via mijn opleiding krijg ik een tijdschrift over taal, met op de achterkant altijd fouten in teksten...erg lachwekkend! Aantal voorbeelden:
(...)
quote:Pleeg je een misdrijf dan wordt je aangehouden en maken we een procesverbaal tegen je op. Je krijgt dan geen gele kaart.
Ik vond al dat 2006 zo lang duurde...quote:AMSTERDAM - Het 7.000 zielen tellende Strasshof in Oostenrijk heeft de krantenkoppen weer gehaald. In 2006 werd de ontvoerde Oostenrijkse Natascha Kampusch er acht jaar lang door haar kidnapper in een huis gevangen gehouden. Dit keer heeft een 66-jarige man - nadat hij uit zijn woning werd gezet door zijn zus - zijn broer en zus en hun partners doodgeschoten.
Die laatste is echt ergquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:14 schreef Blue-eyes het volgende:
Nog een paar van Google dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:BREDA - De redactie van BN/De Stem is bereid tot het voeren van acties als uitgever Wegener en de grootaandeelhouder Mecom het voorgenomen bezuinigingsplan niet in trekken. Donderdag is een actiecomité gevormd.
Ik vind seks alleen klinken alsof Wiebe van het streetcornerwork even drie decennia vooruitstapt om aan Michieltje van tien uit te leggen dat er niks mis mee is dat zijn hond tegen hem aanschurkt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Idd, dat klopt niet. En daarboven staat sexuele. Klopt ook niet, het moet seksuele zijn. In het Nederlands is het geen sex maar seks.
IicK MAach TogggGg SChRyFuH HoE iiick uuT Wiiill!1quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind seks alleen klinken alsof Wiebe van het streetcornerwork even drie decennia vooruitstapt om aan Michieltje van tien uit te leggen dat er niks mis mee is dat zijn hond tegen hem aanschurkt.
Sex, dat klinkt als iets heerlijks.
Blijkbaar zijn de supporters, die oranjegekleurd zijn, aan het weken?quote:De Oranje
Supporters Weken!
Die zie ik ook steeds!quote:Op maandag 16 juni 2008 12:38 schreef Biancavia het volgende:
Bij ons staat langs de weg een bord dat vorig jaar met foto het plaatselijke krantje heeft gehaald.
In het klein staat er: 'Ron's bloemensjop bereikbaar' en er staat met ongelooflijk grote letters onder geschreven:
"Ron's Bloemensjop BERIJKBAAR --> "
(Ja, sjop.)
Elke keer als ik erlangs rij dan zou ik het liefst willen stoppen en het verbeteren. Zelfs nu, een jaar later, staat het er nog steeds.
Kennelijk wegen ze 4 kilo en krijg je er een meter nieuwe orsinele accu's bij..quote:MOOIE motorola portofoons
4 kilo meter nieuwe accu,s de orsinele
VRAAG PRIJS 45
Als we posts op Fok! alleen al gaan meetellen kunnen we wel vast een deel 547 aanmaken...quote:Op zondag 6 juli 2008 00:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ook FOK! blijft een overvloeiende bron voor dit topic. Uit GC:
rijbewijs kwijt naar 'beschonken' rit op fiets?
Uit: Dronken Duitser rijdt meisje op Texel doodquote:Een drankrijder uit Duitsland heeft gisteravond op Texel twee meisjes op een fiets van de weg afgereden.
En nog een spelfout: de renners gingen naar Saint-Brieuc, niet Saint-Breuc.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:18 schreef JDude het volgende:
Valverde is even langs de kerk geweest voor hij op de fiets stapte.
[ afbeelding ]
Daar is een topic voor in TTKquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:48 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Als we posts op Fok! alleen al gaan meetellen kunnen we wel vast een deel 547 aanmaken...
(Roosevelt + rozenveld) / 2 = Rooseveld.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef gimme.shelter het volgende:
Sinds een paar dagen heet hier In Amsterdam de Rooseveltlaan opeens de Rooseveldlaan!! Mooi nieuw straatnamen bord dat dan weer wel....
Sinds een paar jaar de straat waar mijn schoonouders wonen: Aan de ene kant: Chrysantsingel.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef gimme.shelter het volgende:
Sinds een paar dagen heet hier In Amsterdam de Rooseveltlaan opeens de Rooseveldlaan!! Mooi nieuw straatnamen bord dat dan weer wel....
ik zou het ook stug laten hangenquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:25 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
(overigens tamelijk bedroevend dat dit al 4 drukbezochte dagen ongecorrigeerd op de deur hangt)
Om vervolgens elke vrouw met een rok de deur uit te schoppen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zou het ook stug laten hangen
zeker een moslimquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:25 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
(overigens tamelijk bedroevend dat dit al 4 drukbezochte dagen ongecorrigeerd op de deur hangt)
Ik zag het helemaal niet tot ik dit lasquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:24 schreef Omniej het volgende:
[..]
Om vervolgens elke vrouw met een rok de deur uit te schoppen.
Wat is hier het nut van, al zou het een rookverbod zijn, dat mag toch sowieso niet meer in de horecaquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:25 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik vat het op als een algeheel rockverbodquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:25 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Psst, daar hebben we deze topicreeks voor: Originele taal- en spelfouten #26quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nog eentje dan uit PTA, omdat hij te mooi is om te laten liggen:
spoed help motor draaid niet naar swap
quote:Dan is de functie van Telemarketeer B to C iets voor jou! Als Telemarketeer B to C wordt je ingezet op uiteenlopende projecten waarbij wij consumenten benaderen. Dit kan zijn met betrekking tot het maken van afspraken voor adviseurs van onze klanten tot projecten die gericht zijn op verkoop te denken aan diensten als internet, telefonie etc.
Voor deze functie zoeken zij gemotiveerde commerciële studenten, die het een uitdaging vinden om op professionele wijze kwalitatieve gesprekken te voeren met particulieren. Een perfecte beheersing van de Nederlandse taal is hierbij natuurlijk een vereiste.
Maar dit:quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:20 schreef Vladressing het volgende:
Werken bij Bell.
[..]. Dat is toch wel heel erg triest.
Is natuurlijk ook een draak van een zin.quote:Dit kan zijn met betrekking tot het maken van afspraken voor adviseurs van onze klanten tot projecten die gericht zijn op verkoop te denken aan diensten als internet, telefonie etc.
quote:Description : Fok!
Uit gebruikersovereenkomst en faq.quote:Deze kanalen zijn verbonden met FoK!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Vakantie geplant
Wel genoeg water geven, hoor!
quote:openlucht theaters,.... zomer vibe...
quote:blijven!br>
N.a.v. de mooie poster werd ik toch benieuwd naar de overige publicaties van deze kroeg, en jawel, op de website is het weer raak:quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:25 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Cappuccino hebben ze dan wél weer goed gespeld.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:14 schreef Blue-eyes het volgende:
Nog een paar van Google dan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:15 schreef Cle0 het volgende:
Dat is zo modern! Ik kan me nog goed herinneren, back in de old days dat er geen bar was in het café!
hehe
Die kan ik verklaren (als schrijver van de IRC FAQ). In die tijd schreef men fok/FOK!/Fok! nog als FoK!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Hoe FOK! geschreven moet worden.
[..]
[..]
Uit gebruikersovereenkomst en faq.
Sjezus... Waarom sommige bedrijven hun teksten door imbecielen laten schrijven snap ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
N.a.v. de mooie poster werd ik toch benieuwd naar de overige publicaties van deze kroeg, en jawel, op de website is het weer raak:
[ afbeelding ]
Het hele scala (krom engels/nederlands, stam zonder -T, vreemd spatiegebruik, uitroeptekens en vraagtekens midden in een zin..) komt voorbij, maar de derde alinea is toch wel het meest bijzonder. Het is tenslotte helemaal van deze tijd om een bar in je café te hebben
Mwoahh... Twijfelgevalletje.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:02 schreef teek- het volgende:
In Enschede (Roombeek) staat het volgende op een bord wat bij een jonge boom staat:
Geplant in mei 2001
ter gelegenheid van
de eerste herdenking
van de vuurwerkramp
op 13 mei 2000
Ik denk zelf dat ze van die 'op' in de laatste regel beter 'van' hadden kunnen maken, want ik lees nu (maar misschien ligt het aan mij) dat de eerste herdenking van de vuurwerkramp op 13 mei 2000 was, terwijl er waarschijnlijk toch bedoeld wordt dat de vuurwerkramp zelf op 13 mei 2000 was.
Maar met 'van' is die verwarring er toch nog steeds? De herdenking van 13 mei?quote:Op zondag 20 juli 2008 01:02 schreef teek- het volgende:
In Enschede (Roombeek) staat het volgende op een bord wat bij een jonge boom staat:
Geplant in mei 2001
ter gelegenheid van
de eerste herdenking
van de vuurwerkramp
op 13 mei 2000
Ik denk zelf dat ze van die 'op' in de laatste regel beter 'van' hadden kunnen maken, want ik lees nu (maar misschien ligt het aan mij) dat de eerste herdenking van de vuurwerkramp op 13 mei 2000 was, terwijl er waarschijnlijk toch bedoeld wordt dat de vuurwerkramp zelf op 13 mei 2000 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |