quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb wel tieten maar ben toch een man
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:50 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zomg volgens jouw foknaam ben jij morgen voor TS de 'examinator'
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:54 schreef koemleit het volgende:
wat is het A rijbewijs?
Net zoiets als bij je zwemdimplomaquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:54 schreef koemleit het volgende:
wat is het A rijbewijs?
Dan mag je minder wielen besturen, per letter van het alfabet twee.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:54 schreef koemleit het volgende:
wat is het A rijbewijs?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dan mag je minder wielen besturen, per letter van het alfabet twee.
Als je jezelf van een oprit weet te schuiven met zo'n lesmotor ben je wel een verschrikkelijke kneus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef Lausteen het volgende:
TS wordt morgen onthoofd door een vangrail
* NoBody122 mompelt iets over prozac.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik ben vanmorgen geslaagd voor m'n motorrijbewijs!!!!
TS slaagt morgen vast ook.
* spectrumanalyser mompelt iets over bananen ...
Wat tof van je meissie zeg, dat ze dat toch maar even doet, tegen alle verwachtingen inquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:53 schreef Beach het volgende:
Ik heb nog geen B....
Maargoed ik ga zo weg![]()
![]()
\
Gelukkig wenst mn meissie me veel succes
B had ik al, 12 lessen a 50 minuten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:23 schreef Agiath het volgende:
12 is dan wel weer erg weinig
Of was dat anderhalf uur? En had je B al?
Snel een poll maken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:53 schreef Koenholio het volgende:
Óf TS is dood ligt in het ziekenhuis door een ongeluk tijdens het afrijden
Óf TS is geslaagd en rijdt nu heel veel rondjes op zijn motor
Óf TS is gezakt en zit nu in een hoekje te huilen
Aaahwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Troost je TS, het kan altijd erger
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Devlinsect het volgende:
TS moet nog eens 15 lessen nemen. HAHAAH!
Totaal 75 lessen. HAAHAH
Ernaast? Heeft 'ie een zijspan dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:40 schreef RickoKun het volgende:
NU MOET JE NOG LANGER NAAST DIE ZWETENDE OTTER ZITTEN!
* retuow82 zegt iets met iedereen over één kam scheren.....quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:25 schreef NoBody122 het volgende:
Kut voor je TS.
Gelukkig voorlopig nog even geen extra altijd-te-hard-rijdende motorrijder erbij
Ja dat moet je niet doen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:13 schreef retuow82 het volgende:
[..]
* retuow82 zegt iets met iedereen over één kam scheren.....![]()
![]()
Waarom deed je het dan?quote:
Nou, als hij na 60 lessen zijn examen niet heeft gehaald, dan zal dat hardrijden ook wel meevallen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:25 schreef NoBody122 het volgende:
Kut voor je TS.
Gelukkig voorlopig nog even geen extra altijd-te-hard-rijdende motorrijder erbij
Deed ik dat?quote:
Misschien is dat ook wel juist de reden dat ie gezakt isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:15 schreef CasB het volgende:
[..]
Nou, als hij na 60 lessen zijn examen niet heeft gehaald, dan zal dat hardrijden ook wel meevallen.
Dan verdien je het pauper. 120 is max, en voordat je 160 rijdt, ben je toch weer een stukkie verder.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef Beach het volgende:
Toch 160 geklokt op de snelweg met inhalen gister hoor
koekblikpauper!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
...
en voordat je 160 rijdt, ben je toch weer een stukkie verder.
...
Ik wil ermee zeggen dat je een grafpauper bent als je tijdens je examen je snelheid niet in de gate houdt als je een dag ervoor al een zenuwleierend topic erover hebt geopend.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:26 schreef immortalsean het volgende:
[..]
koekblikpauper!![]()
met zo'n beetje elke motor zit je daar zo op...
ontopic:
je A niet in één keer halen = fail
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHa!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!
1!!11!!!!!1
!!11!!!!!!!1ZWEIDREIHERTMITGEWEI
Voor een vrouw is dat ook best snelquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:12 schreef Leanne het volgende:
ik vind jullie triest!![]()
ik heb 3 keer afgereden voor ik mijn B had en ik ben er TROTS op!
ik ben de beste automobilist die er is!
Hahaha goeie grapquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:50 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zomg volgens jouw foknaam ben jij morgen voor TS de 'examinator'
Wat voor lesmotor was dat, ik haalde met moeite 110 als ik tegenwind had.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef Beach het volgende:
had je een cb two-fifty ofzo?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat voor lesmotor was dat, ik haalde met moeite 110 als ik tegenwind had.
cb 500, volledig afgeragd door een leger aan mongolen zonder gevoel voor de techniek.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
had je een cb two-fifty ofzo?
tijdens lessen reed ik op een (al dan niet naar 25kw afgeknepen) cbf 500. ik kwam daarmee met gemak naar de 130, dus 160 moet ook kunnen.
cb500 zou vrijwel hetzelfde moeten zijn als de cbf500 op de ABS en de nieuwigheid van die tweede na.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
cb 500, volledig afgeragd door een leger aan mongolen zonder gevoel voor de techniek.
ja maar jij bent schattig, dan mag dat.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:08 schreef Maisnon het volgende:"voor een vrouw is dat best snel."
Krijg gewoon allemaal de raptyfus, mensen uitlachen omdat ze hun rijbewijs niet ineens halen, hilarisch hoor. Die lijers van het CBS zijn gewoon te onvoorspelbaar.
EN JA IK HEB GODVERDOMME ER OOK FUCKING VAAK OVER GEDAAN HIHI LACHEN MAN
Ja, alleen zal op 25kW dat stuk van 130 -> 160 wel heeeeeul lang gaan durenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
had je een cb two-fifty ofzo?
tijdens lessen reed ik op een (al dan niet naar 25kw afgeknepen) cbf 500. ik kwam daarmee met gemak naar de 130, dus 160 moet ook kunnen.
zal idd niet zo snel zijn als onbegrensd, maar het duurt ook weer niet teringlang, 160-180 moet wel langzaam gaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:48 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, alleen zal op 25kW dat stuk van 130 -> 160 wel heeeeeul lang gaan duren.
Wellicht ben je hierom gezakt?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef Beach het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:08 schreef Maisnon het volgende:"voor een vrouw is dat best snel."
Krijg gewoon allemaal de raptyfus, mensen uitlachen omdat ze hun rijbewijs niet ineens halen, hilarisch hoor. Die lijers van het CBS zijn gewoon te onvoorspelbaar.
EN JA IK HEB GODVERDOMME ER OOK FUCKING VAAK OVER GEDAAN HIHI LACHEN MAN
Ja godver, CBR dan, ik wordt al gek als ik er aan moet denken en dan krijg je datquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:49 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
![]()
_!!!
en wat heeft het Centraal Bureau voor de Statistiek er mee te maken?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:08 schreef Maisnon het volgende:
Die lijers van het CBR zijn gewoon te onvoorspelbaar.
Noem jij dan even hier alles op om ervoor te zorgen dat nooit meer iemand hoeft te zakken, wil je?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:13 schreef Landgeld het volgende:
[..]ja geeft het CBR maar de schuld.... jij bent ook zo'n type die de docent de schuld geeft als je een slecht cijfer haalt.
als je gewoon geen fouten maakt is er niets aan het handje
FYI: het is morgen zondag.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar rij je morgen? Dan weet ik dat ik daar niet veilig ben.
Ja, dus? Oh is het een hoax, lemming geval dan?!quote:
Nee, een topic van een paar dagen oud wat nog hoog staat.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, dus? Oh is het een hoax, lemming geval dan?!
Ah volgende keer dus maar de OP+tijd bekijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, een topic van een paar dagen oud wat nog hoog staat.
Danny heeft het allemaal ook nog niet door hoor....
nouja, een pieksnelheid met lessen zullen ze echt niet als een VROS-wagen gaan bijhouden.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Wellicht ben je hierom gezakt?.
Met lessen is een instructeur meestal wel relaxed... maar om dit nu op je rijexamen te doen?
Ja je hebt me helemaal doorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:13 schreef Landgeld het volgende:
[..]ja geeft het CBR maar de schuld.... jij bent ook zo'n type die de docent de schuld geeft als je een slecht cijfer haalt.
als je gewoon geen fouten maakt is er niets aan het handje
Hoezo opvallend? Omdat iedereen eerst zn B haalt moeten wij dat ook maar doenquote:Op zondag 6 juli 2008 01:30 schreef sander89 het volgende:
Jammer dat je gezakt bent, wel opvallend dat je eerst aan je A begint op je 22ste.
Het wordt je aangeraden om eerst je B te halen, en verreweg de meeste mensen doen dat ook. Dus ja, het is opvallend.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoezo opvallend? Omdat iedereen eerst zn B haalt moeten wij dat ook maar doen?
Ik heb ook geen B rijbewijs, en wel mn A, gelijk AVB gehaald 1 dag na mn 21e verjaardag (geen 25kW ftw).
Verder no hurt feelings ofzo hoor, motorrijders onder elkaar. Maar ga mensen nu niet aanpraten dat het 'opvallend' is om eerst voor je A te gaan
.
Wie praat hier iemand precies iets aan? Verder is het wel een ietsje opvalllend om meer dan 60 lessen te hebben en nog niet kunnen afrijden.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoezo opvallend? Omdat iedereen eerst zn B haalt moeten wij dat ook maar doen?
Ik heb ook geen B rijbewijs, en wel mn A, gelijk AVB gehaald 1 dag na mn 21e verjaardag (geen 25kW ftw).
Verder no hurt feelings ofzo hoor, motorrijders onder elkaar. Maar ga mensen nu niet aanpraten dat het 'opvallend' is om eerst voor je A te gaan
.
staliquote:Op zondag 6 juli 2008 02:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Wie praat hier iemand precies iets aan? Verder is het wel een ietsje opvalllend om meer dan 60 lessen te hebben en nog niet kunnen afrijden.
60 lessen is toch eigenlijk best wel heel erg veel, denk ik..
Door wie?quote:Op zondag 6 juli 2008 02:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het wordt je aangeraden om eerst je B te halen,
Aha! Maar dat is heel iets anders...en dit is inderdaad wel redelijk opvallend jaquote:Op zondag 6 juli 2008 02:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Wie praat hier iemand precies iets aan? Verder is het wel een ietsje opvalllend om meer dan 60 lessen te hebben en nog niet kunnen afrijden.
60 lessen is toch eigenlijk best wel heel erg veel, denk ik..
Inderdaadquote:
Door de meeste motor instructeurs. Sommige hebben het zelfs als voorwaarde dat je eerst je B haalt. (en ja ik heb een bron als je wilt maar ik ga geen gratis reclame maken voor een rijschool)quote:
Op zich is het best een goede leerweg om eerst je auto rijbewijs te halen, hierdoor ken je de verkeersregels en wanneer je dan gaat lessen met de motor heb je al wat inzicht. En gezien je op de motor kwetsbaar bent is het best handig om situaties in te kunnen schatten en erop te reageren.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:56 schreef slindenau het volgende:
Nouja, mijn motor instructeurs (had er 2) hadden er niks op tegen.
Ik heb ooit een keer een gratis motorrijles gedaan (ik kreeg een of andere bon op de auto RAI) en die mocht je alleen nemen als je B al had.quote:
Ze is gezakt!quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:50 schreef Decca het volgende:
UP.
Morgen moet ik afrijden.
Leuke tijd ook vooral:
7:00-8:00 : Voorrijden
8:00-8:35 : Examen
Betekend dat ik dus 5.30 mag opstaan en 6:00 de deur uit ga om op tijd te komen bij de rijschool!
Word vroeg naar bed vandaag!
Ja ik moet naar de rijschool toe ja, en vanaf daar voorrijden met mijn instructeur naar het CBR toe.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:37 schreef marcodej het volgende:
Jij moet naar de rijschool toe?![]()
En wat een rottijd om af te rijden, midden in de spits.
vreemd. De mijne kwam mij gewoon ophalen alsof het les was. Eerst half uurtje rijden, daarna naar het CBR. even 15 min in de woonwijk rijden, stukje snel weg en weer terug. 1ste keer gehaaldquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:37 schreef Decca het volgende:
[..]
Ja ik moet naar de rijschool toe ja, en vanaf daar voorrijden met mijn instructeur naar het CBR toe.
Ik op 9 december, succes! Wel op een schappelijke tijd: 11:30quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:50 schreef Decca het volgende:
UP.
Morgen moet ik afrijden.
Leuke tijd ook vooral:
7:00-8:00 : Voorrijden
8:00-8:35 : Examen
Betekend dat ik dus 5.30 mag opstaan en 6:00 de deur uit ga om op tijd te komen bij de rijschool!
Word vroeg naar bed vandaag!
Okee netjes hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:51 schreef wise het volgende:
[..]
vreemd. De mijne kwam mij gewoon ophalen alsof het les was. Eerst half uurtje rijden, daarna naar het CBR. even 15 min in de woonwijk rijden, stukje snel weg en weer terug. 1ste keer gehaald
Jij ook succesquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik op 9 december, succes! Wel op een schappelijke tijd: 11:30.
Bij mijn eerste keer afrijden vroeg hij helemaal niks. Het schijnt gewoon steekproefsgewijs gebeuren en de enige dingen die je dan hoeft te weten zijn vragen als 'wat is de minimum profieldiepte van de banden', 'wat doet dit knopje' of 'waar vul je do olie bij'. En dan nog boeit dat gene ene flikker, het gaat erom hoe je rijdt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:28 schreef Decca het volgende:
[..]
Okee netjes hoor![]()
Nog bijzondere dingen onderweg ofzo, zeker tussendoor ff parkeren ergens?
En ik hoorde ook dat je aan het begin een paar technische vragen krijgt? Of is dat gewoon onzin?
ja een paar technische vragen. Stuk of 4, maar niet bijzonder.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:28 schreef Decca het volgende:
[..]
Okee netjes hoor![]()
Nog bijzondere dingen onderweg ofzo, zeker tussendoor ff parkeren ergens?
En ik hoorde ook dat je aan het begin een paar technische vragen krijgt? Of is dat gewoon onzin?
Ok chill hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:56 schreef wise het volgende:
[..]
ja een paar technische vragen. Stuk of 4, maar niet bijzonder.
Onderweg 1 keer file parkeren. Ging fout, maar instructeur vond het niet erg.
btw, mijn rijinstructeur zat achterin. En aangezien die 2 elkaar kennen, zaten ze constant te praten enz.
Erg relax afrijden moet ik zeggen
quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:14 schreef Splutje het volgende:
Hoelaat moet je? Dan weet ik wanneer ik de straat niet op ga![]()
![]()
![]()
ik ben daardoor dus gezaktquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:56 schreef wise het volgende:
[..]
btw, mijn rijinstructeur zat achterin. En aangezien die 2 elkaar kennen, zaten ze constant te praten enz.
Whehe dat lijkt erg op mijn examenquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:56 schreef wise het volgende:
[..]
Ja, en waar komt dat advies vandaan? van mensen die zelf niet motorrijden, laat staan durven op een motor te stappenquote:Op zondag 6 juli 2008 02:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het wordt je aangeraden om eerst je B te halen, en verreweg de meeste mensen doen dat ook. Dus ja, het is opvallend.
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 25 november 2009 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Nog een examinator gehad die op de rem moest trappen, een ruk aan je stuur moest geven?
En welke opdrachten moest je uitvoeren?
Die had ik ook twee keer!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
dit soort verhalen maken mij niet blij, want ik heb natuurlijk nét weer die neurotische ex-agent als examinator die mij om het minste of geringste laat zakken.
Ik dacht dat je maar twee van dit soort dingen hoefde te doen? Maar ja, je hoort het gewoon te kunnen dus eigenlijk zou het geen probleem moeten zijn. Goed gedaan in ieder geval.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:06 schreef Decca het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet![]()
Enige wat 'fout' was, was dat ik op de snelweg 100 bleef rijden in zijn 4.
De rest was foutloos!![]()
Opdrachten die ik moest uitvoeren was:
- Fileparkeren
- Keren
- Snelweg invoegen/uitvoegen
- Stopopdracht
- Gewoon rijden uiteraard![]()
Allemaal goed gegaan!!
Eerste keer heb ik al gehadquote:Op woensdag 25 november 2009 17:22 schreef Enj0y het volgende:
1e keer lukt nooit, hahahahaaha fail! hhahahaha EINZZ ZWEII DREII!!! 111111
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |