Snel een poll maken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:53 schreef Koenholio het volgende:
Óf TS is dood ligt in het ziekenhuis door een ongeluk tijdens het afrijden
Óf TS is geslaagd en rijdt nu heel veel rondjes op zijn motor
Óf TS is gezakt en zit nu in een hoekje te huilen
Aaahwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Troost je TS, het kan altijd erger
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:32 schreef Devlinsect het volgende:
TS moet nog eens 15 lessen nemen. HAHAAH!
Totaal 75 lessen. HAAHAH
Ernaast? Heeft 'ie een zijspan dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:40 schreef RickoKun het volgende:
NU MOET JE NOG LANGER NAAST DIE ZWETENDE OTTER ZITTEN!
* retuow82 zegt iets met iedereen over één kam scheren.....quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:25 schreef NoBody122 het volgende:
Kut voor je TS.
Gelukkig voorlopig nog even geen extra altijd-te-hard-rijdende motorrijder erbij
Ja dat moet je niet doen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:13 schreef retuow82 het volgende:
[..]
* retuow82 zegt iets met iedereen over één kam scheren.....![]()
![]()
Waarom deed je het dan?quote:
Nou, als hij na 60 lessen zijn examen niet heeft gehaald, dan zal dat hardrijden ook wel meevallen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:25 schreef NoBody122 het volgende:
Kut voor je TS.
Gelukkig voorlopig nog even geen extra altijd-te-hard-rijdende motorrijder erbij
Deed ik dat?quote:
Misschien is dat ook wel juist de reden dat ie gezakt isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:15 schreef CasB het volgende:
[..]
Nou, als hij na 60 lessen zijn examen niet heeft gehaald, dan zal dat hardrijden ook wel meevallen.
Dan verdien je het pauper. 120 is max, en voordat je 160 rijdt, ben je toch weer een stukkie verder.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef Beach het volgende:
Toch 160 geklokt op de snelweg met inhalen gister hoor
koekblikpauper!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
...
en voordat je 160 rijdt, ben je toch weer een stukkie verder.
...
Ik wil ermee zeggen dat je een grafpauper bent als je tijdens je examen je snelheid niet in de gate houdt als je een dag ervoor al een zenuwleierend topic erover hebt geopend.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:26 schreef immortalsean het volgende:
[..]
koekblikpauper!![]()
met zo'n beetje elke motor zit je daar zo op...
ontopic:
je A niet in één keer halen = fail
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHa!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!
1!!11!!!!!1
!!11!!!!!!!1ZWEIDREIHERTMITGEWEI
Voor een vrouw is dat ook best snelquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:12 schreef Leanne het volgende:
ik vind jullie triest!![]()
ik heb 3 keer afgereden voor ik mijn B had en ik ben er TROTS op!
ik ben de beste automobilist die er is!
Hahaha goeie grapquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:50 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zomg volgens jouw foknaam ben jij morgen voor TS de 'examinator'
Wat voor lesmotor was dat, ik haalde met moeite 110 als ik tegenwind had.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef Beach het volgende:
Toch 160 geklokt op de snelweg met inhalen gister hoor
had je een cb two-fifty ofzo?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat voor lesmotor was dat, ik haalde met moeite 110 als ik tegenwind had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |