abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59844670
En daar is dan alweer deel 7... ('t is natuurlijk ook wel echt het seizoen...)
de vorige delen:
deel 1: Hoofd kaal scheren
deel 2: Hoofd kaal scheren #2
deel 3: Hoofd kaalscheren #3
deel 4: Hoofd kaalscheren #4
deel 5: Hoofd kaalscheren #5
deel 6: Hoofd kaalscheren #6

Alles over het kaalscheren van je hoofd.

Aan het einde van topic #6 bleek dat er veel jongens/mannen opeens kiezen voor een kaal dan wel gemillimeterd kapsel

Kortom hier kunnen we weer verder over: waarom, hoe, hoe vaak, wat vinden anderen er van, enz. enz.
Dit soort coole (of: koele) "kapsels" dus:

of ietsje minder heftig:

of gewoon met je hele team :

Zie je trouwens hoe vrolijk al die kale koppen kijken? (dat kan toch geen toeval zijn )

Er wordt nu zelfs geadverteerd met kaalgeschoren hoofden:

en:
Reclame gilette Brazilie

Filmpje heeft dezelfde strekking: knappe jongen scheert zich, krijgt de smaak zo te pakken dat ie niet meer kan stoppen en eindigt met een kaal hoofd ;-)

Nou, scheer je maar weer weg dan...

[ Bericht 3% gewijzigd door TeChNo2 op 02-07-2008 16:23:09 ]
Gelukkig zonder haar
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:48:10 #2
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_59845343
Kan de TT beter niet veranderd worden naar: "Hoofd kaalscheren/millimeteren #7, omdat er ook veel zijn die niet helemaal kaal zijn.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_59845562
Kunnen die mensen niet beter gewoon de TT preciezer uitvoeren

trouwens: de meeste mensen beschouwen gemillimeterd toch ook als (min of meer) kaal... (dat is natuurlijk eigenlijk onzin maar goed...)
Gelukkig zonder haar
  woensdag 2 juli 2008 @ 17:04:51 #4
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_59845705
Ja ik vind het ook vervelend.. Dat zeggen ze ook wel eens tegen mij, maar ik ben heul niet kaal tis alleen heel kort en nee ik wil de TT niet preciezer uitvoeren

Hoofd kaalscheren/haar millimeteren lijkt me gewoon een prima TT
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_59846478
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef marp0 het volgende:

Ik wil ook nog kaal.
Maar ik weet niet of het me wel staat, want ik heb best een smalle hoofd.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat denken jullie?
Ja, staat denk ik wel.
pi_59846854
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:44 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja, staat denk ik wel.
tja en het bekende (maar 100% terechte) antwoord is natuurlijk: d'r is maar een manier om het echt uit te vinden, gewoon doen...

(en daarna wil je niet meer anders)
Gelukkig zonder haar
pi_59848816
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:03 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

tja en het bekende (maar 100% terechte) antwoord is natuurlijk: d'r is maar een manier om het echt uit te vinden, gewoon doen...

(en daarna wil je niet meer anders)
Inderdaad, ik heb ooit ook heel erg getwijfeld, maar wil nu ook niets anders meer. Bevalt me heel erg goed, lekker makkelijk.
pi_59848929
Och, ik laat het straks gewoon weer groeien.

Altijd hetzelfde is ook zo saai.
pi_59849313
Das waar maar wel zo makkelijk, en scheelt ook in de kapperskosten....
pi_59849678

Dit lijkt me erg handig.
Iemand ervaring mee.
ook een profieltje aangemaakt
pi_59850093
is dat met die ijshockeyers zonder opzet kammetje?
heeft ook wel wat NOG korter kaal vind ik te namelijk
aan de andere kant moet ik dan voor american history x 2 solliciteren (terwijl ik nog op prisonbreak wacht )
pi_59851367
Als ik dat zo zie is dat volgens mij inderdaad zonder opzetkammetje.
Als het je wat lijkt, gewoon uitproberen, vind je het niets is het zo weer de lengte die je nu hebt.

Dat je kaal te vindt kan ik goed snappen, zo denk ik er ook over.
pi_59852206
Hey guys, aan al degenen die het al heel kort hebben (standje 1 of 2) zou ik zeggen: echt eens gaan voor helemaal kaal. Groeit zo terug aan naar dezelfde lengte die je gewoon bent als het je niet bevalt, maar het gevoel is echt schitterend. Heb ook lang getwijfeld, lang steeds kortere standjes met de tondeuze geprobeerd tot ik uiteindelijk eens de stap gezet heb. Geen enkele negatieve reactie gekregen (wel integendeel) en ben het nu zo gewoon. Echt eens iets om uit te proberen zeker nu de vakantie er is!
pi_59853919
Ochja, dat is wel zo.

Eerste (halve) dag voel je niet waar je voorhoofd eindigt en voelt je hoofd als rubber ofzo, je voelt ieder briesje. Tweede dag heb je al schuurpapier en krijg je je tshirt niet over je hoofd getrokken. Derde dag weer wat langer, etc. En na een week is 't alweer zacht aaibaar. Gaat snel in 't begin. Dus als je toch al op standje 1 zit, zou ik zeker voor de lol 't mes er eens overheen halen, tegen de groeirichting in tot je geen haartje meer voelt .

Ik haat alleen de tijd van aangroeien totdat er weer gel in kan. Dan kun je er echt niks mee, en ziet het er dom pluizig uit .
pi_59855021
echt kaal staat zo onzinnig, ben pas 21 en om dan al met een kale knikker rond te lopen... nehh

waarom kijken die oudjes in de OP niet in de camera? net of ze gedwongen worden...
pi_59855186
Boeien, het duurt toch maar twee dagen ofzo .
Hoewel, jij bent blond, dan duurt het langer voor je weer haar ziet zitten.

M'goed... het gaat om 't weirde gevoel, niet om de looks .
pi_59870534
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:44 schreef Larcie het volgende:
echt kaal staat zo onzinnig, ben pas 21 en om dan al met een kale knikker rond te lopen... nehh

waarom kijken die oudjes in de OP niet in de camera? net of ze gedwongen worden...
Die zijn gewoon apetrots op hun kale knarretjes... (en die show je het beste door naar beneden te kijken) en de meesten denken inderdaad zoals DennisMoore, maar zelf ik vind het er (bij de meesten) ook gewoon gaaf uitzien hoor.

Trouwens 21 is oud zat voor een kaal hoofd, maar ja dat is natuurlijk precies hoe je er zelf over denkt (ik zelf had voor het eerst een kaalgeschoren hoofd (dus niet tondeuse kaal maar echt met een mesje) toen ik 14 was... en inderdaad: mijn moeder was op z'n zachtst gezegd: "not amused"
Gelukkig zonder haar
  donderdag 3 juli 2008 @ 18:41:09 #18
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_59871688
Totale Vlees Pet.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_59871827
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:41 schreef elcastel het volgende:
Totale Vlees Pet.
Zo klinkt het wel erg ranzig/horrorfilmachtig ...
Gelukkig zonder haar
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:09:12 #20
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_59872248
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:48 schreef TeChNo2 het volgende:
Zo klinkt het wel erg ranzig/horrorfilmachtig ...
Dat valt best mee toch ? Als je goed scheert is er geen bloed en troep glijdt er zo vanaf. Feitelijk gezien is haar op je hoofd pas echt ranzig. Zo.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:10:49 #21
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_59872277
Ik heb het tweede rondje vervellen dit jaar ook net weer achter de rug. Er valt echt niet tegenin te smeren, ik gebruik factor 30 'Zwitsal in het zonnetje'. Professionele shit dus, en een pet helpt, maar die draag ik niet de hele dag. Zal een hoofdhuid ooit imuun raken voor UV ?
pi_59874410
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:09 schreef elcastel het volgende:

[..]

Feitelijk gezien is haar op je hoofd pas echt ranzig. Zo.
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in
Gelukkig zonder haar
pi_59874422
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 21:56 schreef adhemar25 het volgende:
Hey guys, aan al degenen die het al heel kort hebben (standje 1 of 2) zou ik zeggen: echt eens gaan voor helemaal kaal. Groeit zo terug aan naar dezelfde lengte die je gewoon bent als het je niet bevalt, maar het gevoel is echt schitterend. Heb ook lang getwijfeld, lang steeds kortere standjes met de tondeuze geprobeerd tot ik uiteindelijk eens de stap gezet heb. Geen enkele negatieve reactie gekregen (wel integendeel) en ben het nu zo gewoon. Echt eens iets om uit te proberen zeker nu de vakantie er is!
heb even met plezier een paar van jullie topics over kaalscheren bekeken, snel doorheen gefietst dan hé

ik moet zeggen alle mannen die hun haar gemillimeterd of afgeschoren hebben zijn er wat mij betreft
alleen maar op vooruit gegaan

mochten jullie willen weten wat vrouwen ervan vinden post je koppie dan hier

dames wat vinden jullie mooier ?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 01:18:25 #24
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_59879964
Oké ik ben kaal af, bij deze mijn oprechte afscheid van deze reeks topics voor gemillimeterde/kale mannen.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_59892277
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Oké ik ben kaal af, bij deze mijn oprechte afscheid van deze reeks topics voor gemillimeterde/kale mannen.

Opeens ? plotseling ? (vanwaar de pruik ?)
maarre veel plezier bij de hippies enne...you'll be back
Gelukkig zonder haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')