ik vind het geen onzin hoor, je ziet best enge handen somsquote:Op woensdag 2 juli 2008 03:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja jezus, dit soort topics staan toch altijd vol met van die onzineisen.
ik hou dat beeld even vast als je het niet erg vindtquote:Op woensdag 2 juli 2008 03:46 schreef Chrrris het volgende:
Krul beetje warrig = sexy. Blauwe ogen.
Mooi, mooi.. de rug en handen bijvoorbeeld.
Geen snor, sikje, of baard. Niet te gespierd.
Zoiets
ah, joh, maakt het uit, jij was toch rijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 03:20 schreef Lichtpunt het volgende:
Ik snap vrouwen niet als ze op kort haar vallen... Iedereen heeft dat. Ik heb dan misschien extreem lang maar toch.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 03:52 schreef kraaksandaal het volgende:
[me]Gaat gelijk zijn nagels knippen.[/me]
En daar houd jij van?quote:Op woensdag 2 juli 2008 03:40 schreef kraaksandaal het volgende:
Er zijn mannen met haar op hun handen.
Oeps sorry, khad even niet door dat het een women only zone wasquote:Op woensdag 2 juli 2008 05:04 schreef kraaksandaal het volgende:
Je avatar is wel tof maar je verstoort dit topic nu, laat al die vrouwen vertellen hier.
als je lief bent maakt dat veel goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 05:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hmmm, ik bijt op m'n nagels (hoewel ik er heel erg van af probeer te blijven), heb haren op m'n handen en heb kleine handen (ze zien er wel slank uit, dat wel). Dus als ik het goed begrijp letten vrouwen daar op?
Heb je mijn dagboek gelezen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:06 schreef aychelle het volgende:
Wel goed:
beetje gespierd
klein ringbaardjes mag
Heel grappig zijn
Jongens van alle soorten en nationaliteiten zijn goed zolang ze maar knap en lief zijn.
kaalgeschoren.
militair achtig kapsel
lief
zorgzaam
Jouw dagboek?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:13 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Heb je mijn dagboek gelezen?![]()
Hoe weet je dit allemaal over mij?
Dagboek, dagrapportage, levenswerkstuk noem hoe je het wilt noemen.quote:
The horror.....quote:Op woensdag 2 juli 2008 03:40 schreef kraaksandaal het volgende:
Er zijn mannen met haar op hun handen.
Haha, in wat voor 'n manier dan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:46 schreef henkzijlstra het volgende:
aanzien en vlotte babbel houden meiden ook van. ook mysterieus (net als mij zacht uiterlijk hard innerlijk) valt zeer in de smaak kan ik je wel zeggen.
verder maakt het niet zoveel uit wat vrouwen willen --> its a mans world zeg maar. als je eenmaal hogerop komt in wat je ook doet vallen vrouwen in bosjes voor je. helemaal als je ook nog wat poen hebt
Maar het is wel zo, geld is voor vrouwen het ultieme afrodisium.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:09 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Haha, in wat voor 'n manier dan.
Lijkt me toch niet positief als ze door je geld als bosjes voor je vallen
.. In een dagboek schrijf jij dus dat je zo ontzettend:quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:20 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Dagboek, dagrapportage, levenswerkstuk noem hoe je het wilt noemen.
Ik maak veel dingen mee dus moet ik ook dingen opschrijven ja, problemen mee?
Of ben jij zo'n gangsta slet die niet van mannen houdt die ook kunnen toegeven dat ze ergens onder hun ribbenkast een hart hebben?
Idd, je spelt het trouwens als afrodiasicum..quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:11 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar het is wel zo, geld is voor vrouwen het ultieme afrodisium.
Fototje!quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:13 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Heb je mijn dagboek gelezen?![]()
Hoe weet je dit allemaal over mij?
Jeps.. geld en de rest maakt vrouwen eigenlijk niks uit. Slotjequote:Op woensdag 2 juli 2008 13:11 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar het is wel zo, geld is voor vrouwen het ultieme afrodisium.
Maakt niet uit, zolang je geld hebt mag je het spellen zoals je wil.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:13 schreef Schoothondje het volgende:
[..]
Idd, je spelt het trouwens als afrodiasicum..
Verkapt ik-heb-lang-haar-DUS-ik-ben-aantrekkelijk-maar-niet-heus post. Wat wil je nu feitelijk zeggen dan? Alsof je aantrekkelijk wordt door je haar te laten groeien en daardoor unieker bent (ofzo?). Ik vind lang haar bij een kerel alleen maar verwijfd en zo zullen ook genoeg vrouwen denken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 03:20 schreef Lichtpunt het volgende:
Ik snap vrouwen niet als ze op kort haar vallen... Iedereen heeft dat. Ik heb dan misschien extreem lang maar toch.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:46 schreef henkzijlstra het volgende:
aanzien en vlotte babbel houden meiden ook van. ook mysterieus (net als mij zacht uiterlijk hard innerlijk) valt zeer in de smaak kan ik je wel zeggen.
verder maakt het niet zoveel uit wat vrouwen willen --> its a mans world zeg maar. als je eenmaal hogerop komt in wat je ook doet vallen vrouwen in bosjes voor je. helemaal als je ook nog wat poen hebt
zullen we dat aan de vrouwen overlatenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:21 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang je geld hebt mag je het spellen zoals je wil.
Tjee, dit ben ik gewoon. En dan ook nog grote bruine ogen. Ik wist eigenlijk niet dat ik de ideale man wasquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:45 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Bruine of donkere KrullenEn niet te kort. En niet blond dus.
Glad of stoppels ligt natuurlijk aan zijn gezicht, kan allebei dus. Baardje mag ook wel, maar ligt dus geheel aan of het bij het gezicht past.
Brede schouders, sportschoolspieren hoeven niet maar wel een beetje mannelijke bouw.
Geen/weinig borsthaar, streepje onder navel is dan weer geil![]()
Dat was het wel denk ik
Nu maar hopen dat je niet een vrouw met taalkennis treft.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:15 schreef henkzijlstra het volgende:
vrouwen zijn makkelijk wezens. hou ze tevreden met war snoepgoed en ze dansen naar je pijpen. i knowz how to play them
In mijn geval zou dat dus een "Five o'clock shadow zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:42 schreef Uccella het volgende:
En ik ben altijd wel voor 2-dagen-niet-geschoren-look
Damn, dit is voor jouquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
.. In een dagboek schrijf jij dus dat je zo ontzettend:
beetje gespierd
klein ringbaardjes mag
Heel grappig zijn
Jongens van alle soorten en nationaliteiten zijn goed zolang ze maar knap en lief zijn.
kaalgeschoren.
militair achtig kapsel
lief
zorgzaam
bent
Naar mijn weten is een dagboek meer iets voor je ervaringen en niet om op te schrijven hoe je er uit ziet voor het andere geslacht. Lijkt me
Zie fobo en anders gewoon meer vragen.quote:
Jij hebt overgewichtquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:19 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Tjee, dit ben ik gewoon. En dan ook nog grote bruine ogen. Ik wist eigenlijk niet dat ik de ideale man was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |