nee CTRL+R dit keer, beetje afwisseling kan geen kwaadquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
heey hier zijn we weer
is WL nog aant F5'n int vorige topic?
anders slijt je F5-knopje zo snelquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee CTRL+R dit keer, beetje afwisseling kan geen kwaad
Ik ben er ook weer jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
Hey diertjuh is er ook weer!
kan ik net zo goed koffie / thee / limonade halen.
zeg het maar dame en heren, wat willen jullie ?
ijstheequote:Op woensdag 2 juli 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
Hey diertjuh is er ook weer!
kan ik net zo goed koffie / thee / limonade halen.
zeg het maar dame en heren, wat willen jullie ?
Tof, dankjequote:Op woensdag 2 juli 2008 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kijk s
En bedankt hequote:Op woensdag 2 juli 2008 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
en een sixpack voor sgele. die mag weleens doorgespoeld worden![]()
[ afbeelding ]
hey komop heh! niet bij de pakken neerzitten!quote:
Nee bij de flesjesquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey komop heh! niet bij de pakken neerzitten!
droge opmerkingquote:
+2 Heul scherpquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:41 schreef tripack het volgende:
[..]
droge opmerkinggelukkig heb je water, dan kan je em nat maken
je hebt wat verdiend, kies maar 1 vd 3 uitquote:
khad net koffie op...houd je scherpquote:
Doe de rechtse maarquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt wat verdiend, kies maar 1 vd 3 uit
[ afbeelding ]
Nog geen koffie op vandaagquote:
dat zal het zijnquote:
Hier ook nog geen druppeltje regen gezien.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog 2 uurben wel blij dat het zo koel is gebleven vandaag zeg. vandaag lijkt het sneller te gaan dan gisteren.
maar vooralsnog geen regen Tripack!
ik wil eigelijk meer een heftige bliksembui, lijkt me geweldig. ik moet helaas alleen nog naar huis fietsen hahaquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hier ook nog geen druppeltje regen gezien.
jah hier is het nu ook droog en weer veul te warmquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog 2 uurben wel blij dat het zo koel is gebleven vandaag zeg. vandaag lijkt het sneller te gaan dan gisteren.
maar vooralsnog geen regen Tripack!
uhu bliksembuien zijn inderdaad leuk om te zienquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil eigelijk meer een heftige bliksembui, lijkt me geweldig. ik moet helaas alleen nog naar huis fietsen haha
baggerdepot, daar zal ie blij mee zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jah hier is het nu ook droog en weer veul te warm
whehehe we hebben voor een klant een nieuwe ontwikkel omgevinggenaam baggerdepot
jaa heel ergquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
baggerdepot, daar zal ie blij mee zijn
ja idd, ik wil lekker vanaf mn balkon genieten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu bliksembuien zijn inderdaad leuk om te zien![]()
Hopen voor je dat het dan nog even bij je droog blijft totdat je thuis bent
oh vetquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:06 schreef tripack het volgende:
[..]
jaa heel ergde klant doet ook iets met baggerschepen
whehehehequote:
nee dat meen je nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
hahah de treinen liggen eruit wegens bliksem inslag.
heb je brood bij je sgele ?
jawel, je moet het ff checken, ik hoorde het net op de radioquote:
quote:De beperkingen tussen Deurne en Venlo als gevolg van een stroomstoring zijn voorbij.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
als je googled op "Geen treinen wegens blikseminslag" kom je uit bij dit topic![]()
![]()
whehehe geweldigquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
als je googled op "Geen treinen wegens blikseminslag" kom je uit bij dit topic![]()
![]()
hahahahahahhaah tis nog waar ookquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
![]()
He wat?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahahahhaah tis nog waar ook![]()
![]()
nou ff wat mensen naar binnen halen dus :
==spam mode==
Geen treinen wegens blikseminslag
==spam mode uit==
het werkt, net stonden we als 6e op de google, nu als 4equote:
we zijn nu de 4e hitquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahahahhaah tis nog waar ook![]()
![]()
nou ff wat mensen naar binnen halen dus :
==spam mode==
==spam mode uit==
kijken of we nog hoger komenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
==spam mode==
==spam mode uit==
het werkt, net stonden we als 6e op de google, nu als 4e
bronquote:Op de trein naar Brussel was er een steward van Wagon-Lits uit België. Na Schiphol wist hij in het Duits te melden dat:
"... ein mini-bar service an Bord dieses Zug ist ...", en na een pauze van enkele seconden: "... und er kommt langs".
En in het Engels werden alle vooroordelen over Nederland als Narcostaat bevestigd met:
"Welcome to Holland. ... We wish you a happy trip".
prijsloosquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Treindienstleider tegen de machinist: "Meester die van u is te lang, daarom zal ik u even met de hand bedienen."
WTF ?!?
whehehe denk niet dat mijn vriendin dat leuk zou vindenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
wheheheja het moet je smaak maar zijn
tja iedereen moet ff checken wanneer het noodweer toeslaat hequote:Op woensdag 2 juli 2008 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
bah de buienradar wordt gehammerd
Server is too busy
nee idd, ik ben nou echt benieuwd of ik droog over kom of niet. nu moet ik afgaan op mn instinctquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tja iedereen moet ff checken wanneer het noodweer toeslaat heen de servers van Buienradar zijn daar niet op afgesteld
Nee, dat viel naast mijn werk... erg toevallig dat ik net naar het station moest lopen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:01 schreef WhiteLightning het volgende:
nou waar blijft mn schouwspel ?? nog geen 1 druppel gevallen enzo
Hier ook nog droog wel meer wind.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:01 schreef WhiteLightning het volgende:
nou waar blijft mn schouwspel ?? nog geen 1 druppel gevallen enzo
En ik heb alleen maar zware regen gezien/gevoeldquote:
Hier gaat zometeen wel regen vallen en hopelijk met wat onweerquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik heb alleen maar zware regen gezien/gevoeld
Ja onweer!!!!!!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hier gaat zometeen wel regen vallen en hopelijk met wat onweer
Das wel jammer. Helaas heb ik niet een camera waar je dus echt goeie onweer foto's van kunt maken. Maar dat komt nog wel een keerquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja onweer!!!!!!!
(shit me camera ligt niet thuis....)
Dat is wel jammer jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Das wel jammer. Helaas heb ik niet een camera waar je dus echt goeie onweer foto's van kunt maken. Maar dat komt nog wel een keer
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja![]()
Mijn camera heeft mijn vader mee op vakantie hahahaa
en bedankt voor de filequote:
hahahah, ik luister muziek, precies dat smile ding op de beat hhahahahaquote:
Hmm, das niet fijn nee. Gelukkig niets gebeurd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en bedankt voor de file![]()
bijna auto in de prak daardoor
Eerst file a2, zag ik aankomen dus ok netjes aansluiten en klaar.
Kom ik op de a58 bij moergestel.
Matrix borden staan te knipperen op 70
dus ik naar rechterrijbaan en begin alvast af te remmen.
Borden springen uit en ik zie verkeer doorrijden,
dus ik weer naar links.
Net moment dat ik naar links ga knallen beide rijbanen vol op de rem
stond nog net optijd stil ....
want jah, je wilt dan versnellen en dan gelijk remmen, plus inhalen, dan ben je in elk geval niet aan het bumperkleven, maar is goed dat ik goed oplet in files
Eergister ook alweer 1 naast me gehad die niet zat op te letten toen iedereen in de rem ging.
PIEEEEEEEEEEEEEP mensen die dan niet opletten in files
Whehehequote:Op woensdag 2 juli 2008 21:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah, ik luister muziek, precies dat smile ding op de beat hhahahaha
Maarja, idd wel jammer. Maarja, 3 weekjes moeten te doen zijn toch
mensen die niet opletten en overal als eerste willen zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm, das niet fijn nee. Gelukkig niets gebeurd.
Zo zat ik gisteren op de fiets en wou afslaan..geef aan dat ik af wil slaan..maar stukje voor me stond een auto geparkeerd en van de andere kant kwam een auto..en toen was er zo'n slimme fietser die wou me ook nog aan inhalen..gelukkig had ik het door en wachtte ik maar even tot hij me had ingehaald.![]()
Sukkels in het verkeer soms
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mensen die niet opletten en overal als eerste willen zijn.
ben blij dat ik het tot nu toe nog volhoud vanaf maandag
jah die mensen snap ik dus echt niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja zo hadden we laatst een auto achter ons en die ging iedere auto inhalen en toen vlak voor de bebouwde kom bleef diegene gewoon links rijden. Op een normale weg
. Maar volgens mij had dat al keer verteld
.
Ik begin ook beetje brutaler te worden. Laatst een keertje had ik voorrang maar der was een fietser die me geen voorrang gaf. Ik tegen die man: Meneer, ik had wel voorrang. Hij keek me echt aan van wtf
Neuh, kga niet bijten. Maar heel veel fietsers denken dat ze op alles en iedereen voorrang hebben. Zelf ga ik ook geregeld met de fiets, maar geef wel voorrang waar ik het hoor te geven en tja als ik voorrang heb dan heb ik voorrang.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die mensen snap ik dus echt niet.
en die druk ik ook gewoon aan de kant
(wel dat ik op max rijd niet erover)
Dadelijk ga je nog bijten
stopt een banaan in je mondquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
*AAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGG*
Sorry, dat moest ik nou even kwijt
klopt, zo ben ik ook in het verkeerquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Neuh, kga niet bijten. Maar heel veel fietsers denken dat ze op alles en iedereen voorrang hebben. Zelf ga ik ook geregeld met de fiets, maar geef wel voorrang waar ik het hoor te geven en tja als ik voorrang heb dan heb ik voorrang.
Het gaat goed met je?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
*AAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGG*
Sorry, dat moest ik nou even kwijt
quote:
Neequote:
*neemt zak popcorn en kijkt naar droxzquote:
liever iets stevigers?quote:
Ik ga slapen, beter idee...quote:
ow is minderquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga slapen, beter idee...![]()
(morgen weer een MRI scan .....)
hmmkay..quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga slapen, beter idee...![]()
(morgen weer een MRI scan .....)
jah ik durf ook niet alleen met jou te blijvenquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhumaar ik ga ook maar even verder met Angel kijken.
RWAAAWRquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik durf ook niet alleen met jou te blijven
dadelijk ga je bijten![]()
![]()
ga zo pitten
oe, dat ziet er sexy uitquote:
STERUUUUUF!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh Crazy-M!Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
Ik was gewoon te vroeg op m'n werk vandaag... En ik moest om 6 uur beginnen!
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaakje!!!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
* Sm0keZ steruuuuuuuuftquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
STERUUUUUF!!
Man... ik heb gewoon weer genoeg te doen vandaag
dat kan toch ook niet anders met zo'n topic titel!quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:47 schreef Sgele het volgende:
Draakje! Hahaha ongelofelijk... Zelfs op de grote dag kom je hier nog even posten
Heyy Draakquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Lekker danquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
Godsamme... moet vandaag 3 verslagen uit gaan typen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gzellig naar het ziekenhuis, ja echt... daar heb ik zin in zegquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heee DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
quote:Aantal posts: 12.987 (gemiddeld 7 per dag)
En zo helpen we elkaar weer een beetjequote:Op donderdag 3 juli 2008 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ steruuuuuuuuft
He, nu hoef ik niet meer te werken vandaag
Zo is datquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zo helpen we elkaar weer een beetje
Veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr DROOOOOOOOOOOOOOOOXZJE!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben naar het zienkenhuis, spreek jullie vanmiddag
En veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJE!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker dan
Ah joh, niet zo zeuren, ik mag de hele dag rapportages gaan maken... Heb t vermoeden dat dat meer werk is
Maar de hamvraag blijft natuurlijk;Smokez, als jij de heeeeule dag verslagen moet typen... wat doe je hier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ontzettende zin! Moet alleen eerst nog even werken
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Uh, gewoon? Geen zin hebben?quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smokez, als jij de heeeeule dag verslagen moet typen... wat doe je hier dan
Ja ontzettende zin! Moet alleen eerst nog even werken
Succes man!quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben naar het zienkenhuis, spreek jullie vanmiddag
En veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJE!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Point takenquote:
ff naar huis geknald Joetjoep werkt hier nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Ff tussendoor, een maar van mij heeft een paar jaar terug voor de grap eens een 'videoclip' opgenomen.. Kwam hem net weer tegen, best humor![]()
Aaaaightquote:
Verschil moet er wezen hequote:Op donderdag 3 juli 2008 08:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, ben ik nou de enige die wél alles kan op internet?
Oja, mogguh Fubar!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook toen ik de tieten van je moeder met elkaar vergeleek
Helaasch wel jaquote:
Was het maar zo'n feestquote:
mijn god wat voel ik me mega duf!! en ben niet eens zoo laat naar bed gegaanquote:
Hett is ook gaar weer buiten... dat werkt bij mij in ieder geval meequote:Op donderdag 3 juli 2008 08:47 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn god wat voel ik me mega duf!! en ben niet eens zoo laat naar bed gegaan
kon vanochtend gewoon niet mijn bed uit
Kregen gisteren een waarschuwing voor een wolkbreuk..quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hett is ook gaar weer buiten... dat werkt bij mij in ieder geval mee
Stapte de trein uit in Boxtel.. hoppa.. zeiknatquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hett is ook gaar weer buiten... dat werkt bij mij in ieder geval mee
Dank je!quote:
Voordat DV kan zeggen dat ze niet begroet wordt:quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Gaat vandaag een hoop gebeuren op het werk ivm een collega..
Ik ga een topdag hebben
quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lol kijk een top dag das altijd gunstig![]()
gaat het daar ook om een K collega ?
Snelle 'haaai' terugquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
Even een snelle hallo en ik ga aan het werk![]()
Succes vandaag mensen
quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voordat DV kan zeggen dat ze niet begroet wordt:
* Crazy-M rent op DV af, springt in haar nek en roept snoer hard: DRAKENVLIEGJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
Jij ook succes!quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Snelle 'haaai' terug
En succes dame![]()
Mogguh!quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
Even een snelle hallo en ik ga aan het werk![]()
Succes vandaag mensen
quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voordat DV kan zeggen dat ze niet begroet wordt:
* Crazy-M rent op DV af, springt in haar nek en roept snoer hard: DRAKENVLIEGJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
Hoplakee... en ik reed over de snelweg met die wolkbreuk, aparte ervaring... dat dan weer welquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stapte de trein uit in Boxtel.. hoppa.. zeiknat
Dank jequote:
Mwoa, er worden hier aan alle kanten de kantjes eraf gelopen jaquote:
Sowieso ben ik erg benieuwd hoe dat nu precies in z'n werk gaat, dat "snoer hard" schreeuwenquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]![]()
Is de enige juiste reactie hierop
Ja, breng mensen op een idee zegquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sowieso ben ik erg benieuwd hoe dat nu precies in z'n werk gaat, dat "snoer hard" schreeuwen
waar wacht je dan op... hup hup hup ff werken en dan weer komen postenquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
Om in Beller z'n woorden te spreken..ongekendIk moet gewoon werken
Ja dat sowieso... en ik denk dat je op die manier ook niet echt "punten wint" bij de damesquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sowieso ben ik erg benieuwd hoe dat nu precies in z'n werk gaat, dat "snoer hard" schreeuwen
Ongekend... ik begin hier al standaard uitdrukkingen te leverenquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
Om in Beller z'n woorden te spreken..ongekendIk moet gewoon werken
Ik zou ze op een shirt laten drukken als ik jou wasquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... ik begin hier al standaard uitdrukkingen te leveren
nee hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... ik begin hier al standaard uitdrukkingen te leveren
BOEM!!quote:nee hoor :
schijt een beer in het bos?
whehehehequote:Op donderdag 3 juli 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
Leuk voor op T-Shirts
Beler : "Schijt een beer in het bos?"
Sgele: "geen idee..ik keek met rechts"
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
En Sgele niet te vergeten he
Voorkant van het shirt; "Ken je die mop van die negert?"
Ahterkant; "Cabaret!"
Whaha geniaal! Doen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
Leuk voor op T-Shirts
Beller : "Schijt een beer in het bos?"
Sgele: "geen idee..ik keek met rechts"
vergeet niet voor Smokez het t-shirt met: Je moeder!...quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
@Tripack, nee die mogen we dan ook niet vergeten
Voorkant: Je moeder...
Achterkant: was van mij afgelopen avond!
whahaha jaah geweldigquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
@Tripack, nee die mogen we dan ook niet vergeten
Voorkant: Je moeder...
Achterkant: was van mij afgelopen avond!
een rood wit groen shirt met: ik hou niet van voetbalquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en wat zal die van mij dan zijn ???
"ik mag niet van je moederquote:
Voorkant: Ik ben voor Italie!quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voorkant: Ik ben voor Italie!
Achterkant: Beutje jammer die 3-0
Zoiets?
Hahaha inderdaadquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Achterkant "Heul hard pwnd by Smokez"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]Jij hebt toch kids? hoezo heb je niets met moeders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
whehehe scherpquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij hebt toch kids? hoezo heb je niets met moeders?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah die is al weer achterhaald
ff beter je best doenFace it, je komt hier nog niet echt lang dus wat moeten we nou over jou zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorkant: Tjah?
Achterkant: Ehr...[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij hebt toch kids? hoezo heb je niets met moeders?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Face it, je komt hier nog niet echt lang dus wat moeten we nou over jou zeggen
Achterkant: Ehr...
Mouw: Pwnz0r!quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Face it, je komt hier nog niet echt lang dus wat moeten we nou over jou zeggen
Achterkant: Ehr...
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb een dochtertje idd
en de moeder maar das voor mijn mn vrouw
dus dan vind ik die andere text nie zo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:
Iets met het woord 'vies' en een combinatie met van der Eemquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:06 schreef tripack het volgende:
ik heb denk ik wel een idee wat op mijn shirt kom
daar was ik wel bang voor jahquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Iets met het woord 'vies' en een combinatie met van der Eem
dan ken je sm0kez zn bukake acties nog nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
* _F.U.B.A.R_ is niet zo snel gepwnd![]()
daar is wel wat meer voor nodig
Voorkant: Tripackquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:06 schreef tripack het volgende:
Kind = THEH PWNZOR!quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ken je sm0kez zn bukake acties nog niet
LIEK Meh Wat0rz!!!quote:
die is echt flauw jahquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voorkant: Tripack
Achterkant: Tracpik
Hij is zo ontzettend flauw, ik weet het
Whahahaquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
Ook eentje voor Beller
" Gast! M'n water! "
En voor Sgele
" Dude! M'n koffie! "
ZOMG!!quote:
En daar gaat het omquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:15 schreef tripack het volgende:
[..]
die is echt flauw jahmaar moest toch lachen
Ja uh.. eehm... neuh! Heul niet!quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
waarom shirts ? ik wil een KoffieBeker!
dat wordt de volgende stap, voordat we uhm... de wereld veroverenquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
waarom shirts ? ik wil een KoffieBeker!
Let's take over the World!quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:27 schreef tripack het volgende:
[..]
dat wordt de volgende stap, voordat we uhm... de wereld veroverenmuwhahaha
als je normaal doet welquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:29 schreef Isdatzo het volgende:
mag ik hier nu wel posten?![]()
![]()
ik verveel me de tyfus man..
Dat dusquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je normaal doet wel
koffie / thee / limonade ?
nee bedankt, het is nog geen 16:00 uur hehquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
ik ga zo maar een beker cup-a-soup uit de automaat trekken hierzo.. wie moet ook? Alleen de kip is op blijkbaar
Zij die vragen worden overgeslagenquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:29 schreef Isdatzo het volgende:
mag ik hier nu wel posten?![]()
![]()
ik verveel me de tyfus man..
*NARF*quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Let's take over the World!
[ afbeelding ]
doe mij maar kip danquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
ik ga zo maar een beker cup-a-soup uit de automaat trekken hierzo.. wie moet ook? Alleen de kip is op blijkbaar
quote:
2 girls 1 cup dan maar ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
Beetje vroeg voor Cup A Soup naar mijn mening
Ja maar...ja maar..die is op joh!quote:
dan haalt tie maar nieuwequote:
Duuuuude!quote:
das pas lekker zo vroeg op de ochtendquote:
whehe , die staat op je netvlies gebrandt hehquote:
Bij het idee alleen alquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:49 schreef tripack het volgende:
[..]
das pas lekker zo vroeg op de ochtend
quote:
das pas geijle neuksexquote:
quote:
Caution:quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe , die staat op je netvlies gebrandt heh
quote:
Safety Warning: Wear Protective glasses while viewingquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Caution:
Seemingly innocent phrases can mean things you do not want to even imagine
Ik kwam laatst ook nog over je moeder's shirtquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:06 schreef tripack het volgende:
Spuit 11 door de bochtquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kwam laatst ook nog over je moeder's shirt
Inderdationquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Safety Warning: Wear Protective glasses while viewing
[ afbeelding ]
jah die was echt viiiiies!quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kwam laatst ook nog over je moeder's shirt
whaha was jij datquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:21 schreef lynda het volgende:
Heb ik toch even goed geregeld de TT
Moguh!!!
Ja goed gedaan hahaquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:21 schreef lynda het volgende:
Heb ik toch even goed geregeld de TT
Moguh!!!
ik ook niet meer!quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:44 schreef Sgele het volgende:
ik heb geen zin meer
DOH!! nog maar een keer proberen danquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
Boredom - 100% Complete
Motivation - 0%
Trying to restore
-- Error --
error ???quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
Boredom - 100% Complete
Motivation - 0%
Trying to restore
-- Error --
dude wat heb je met je pc gedaanquote:
Meh het is wel goed zoquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:52 schreef tripack het volgende:
[..]
DOH!! nog maar een keer proberen dan
jah gaat niet meer gebeuren vandaagquote:
Nee daaromquote:
hoelaat begin je eigenlijk om zo vroeg klaar te zijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee daaromIk kom mijn tijd wel door tot 15.00
Ik ben om 14:15 klaarquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:21 schreef tripack het volgende:
[..]
hoelaat begin je eigenlijk om zo vroeg klaar te zijn
das wel heul vroeg hoor.... maarjah... eerder vrij zijn is ook leukquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben om 14:15 klaar
Maar goed... in ruil daarvoor gaat m'n wekker wel om 5 uur
tjah hier zijn ze niet zo van de flexibele urenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
@Tripack, Ik begin vaak rond 6.40/6.45
Dan vertrek ik meestalquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
@Tripack, Ik begin vaak rond 6.40/6.45
Eerder vrij zijn is goed te doenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:33 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel heul vroeg hoor.... maarjah... eerder vrij zijn is ook leuk
dan ist goed te doen als je over de snelweg moet..ik vertrek als ik vanaf den haag weg ga om 7 uur zowel met de auto of met OV.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Eerder vrij zijn is goed te doenEn zo ontloop je nog een beetje alle files
diertjuhquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:45 schreef diertjuh het volgende:
Middag
Grrr...mn loon van dat stomme werk is er nog niet![]()
Gast hou je handen dan ook thuisquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:40 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemiddag.
Net klaar met lunch.
aftellen tot vakantie.
wel vies benauwd weer die moeder van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |