Heyy Draakquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Lekker danquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
Godsamme... moet vandaag 3 verslagen uit gaan typen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gzellig naar het ziekenhuis, ja echt... daar heb ik zin in zegquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heee DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
quote:Aantal posts: 12.987 (gemiddeld 7 per dag)
En zo helpen we elkaar weer een beetjequote:Op donderdag 3 juli 2008 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ steruuuuuuuuft
He, nu hoef ik niet meer te werken vandaag
Zo is datquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zo helpen we elkaar weer een beetje
Veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr DROOOOOOOOOOOOOOOOXZJE!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben naar het zienkenhuis, spreek jullie vanmiddag
En veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJE!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker dan
Ah joh, niet zo zeuren, ik mag de hele dag rapportages gaan maken... Heb t vermoeden dat dat meer werk is
Maar de hamvraag blijft natuurlijk;Smokez, als jij de heeeeule dag verslagen moet typen... wat doe je hier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ontzettende zin! Moet alleen eerst nog even werken
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Uh, gewoon? Geen zin hebben?quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smokez, als jij de heeeeule dag verslagen moet typen... wat doe je hier dan
Ja ontzettende zin! Moet alleen eerst nog even werken
Succes man!quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben naar het zienkenhuis, spreek jullie vanmiddag
En veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJE!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Point takenquote:
ff naar huis geknald Joetjoep werkt hier nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Ff tussendoor, een maar van mij heeft een paar jaar terug voor de grap eens een 'videoclip' opgenomen.. Kwam hem net weer tegen, best humor![]()
Aaaaightquote:
Verschil moet er wezen hequote:Op donderdag 3 juli 2008 08:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, ben ik nou de enige die wél alles kan op internet?
Oja, mogguh Fubar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |