jah ik durf ook niet alleen met jou te blijvenquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhumaar ik ga ook maar even verder met Angel kijken.
RWAAAWRquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik durf ook niet alleen met jou te blijven
dadelijk ga je bijten![]()
![]()
ga zo pitten
oe, dat ziet er sexy uitquote:
STERUUUUUF!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh Crazy-M!Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
Ik was gewoon te vroeg op m'n werk vandaag... En ik moest om 6 uur beginnen!
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaakje!!!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
* Sm0keZ steruuuuuuuuftquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
STERUUUUUF!!
Man... ik heb gewoon weer genoeg te doen vandaag
dat kan toch ook niet anders met zo'n topic titel!quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:47 schreef Sgele het volgende:
Draakje! Hahaha ongelofelijk... Zelfs op de grote dag kom je hier nog even posten
Heyy Draakquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Lekker danquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
Godsamme... moet vandaag 3 verslagen uit gaan typen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gzellig naar het ziekenhuis, ja echt... daar heb ik zin in zegquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heee DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
quote:Aantal posts: 12.987 (gemiddeld 7 per dag)
En zo helpen we elkaar weer een beetjequote:Op donderdag 3 juli 2008 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ steruuuuuuuuft
He, nu hoef ik niet meer te werken vandaag
Zo is datquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zo helpen we elkaar weer een beetje
Veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr DROOOOOOOOOOOOOOOOXZJE!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben naar het zienkenhuis, spreek jullie vanmiddag
En veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJE!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker dan
Ah joh, niet zo zeuren, ik mag de hele dag rapportages gaan maken... Heb t vermoeden dat dat meer werk is
Maar de hamvraag blijft natuurlijk;Smokez, als jij de heeeeule dag verslagen moet typen... wat doe je hier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ontzettende zin! Moet alleen eerst nog even werken
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Uh, gewoon? Geen zin hebben?quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smokez, als jij de heeeeule dag verslagen moet typen... wat doe je hier dan
Ja ontzettende zin! Moet alleen eerst nog even werken
Succes man!quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben naar het zienkenhuis, spreek jullie vanmiddag
En veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJE!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Point takenquote:
ff naar huis geknald Joetjoep werkt hier nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Ff tussendoor, een maar van mij heeft een paar jaar terug voor de grap eens een 'videoclip' opgenomen.. Kwam hem net weer tegen, best humor![]()
Aaaaightquote:
Verschil moet er wezen hequote:Op donderdag 3 juli 2008 08:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, ben ik nou de enige die wél alles kan op internet?
Oja, mogguh Fubar!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook toen ik de tieten van je moeder met elkaar vergeleek
Helaasch wel jaquote:
Was het maar zo'n feestquote:
mijn god wat voel ik me mega duf!! en ben niet eens zoo laat naar bed gegaanquote:
Hett is ook gaar weer buiten... dat werkt bij mij in ieder geval meequote:Op donderdag 3 juli 2008 08:47 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn god wat voel ik me mega duf!! en ben niet eens zoo laat naar bed gegaan
kon vanochtend gewoon niet mijn bed uit
Kregen gisteren een waarschuwing voor een wolkbreuk..quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hett is ook gaar weer buiten... dat werkt bij mij in ieder geval mee
Stapte de trein uit in Boxtel.. hoppa.. zeiknatquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hett is ook gaar weer buiten... dat werkt bij mij in ieder geval mee
Dank je!quote:
Voordat DV kan zeggen dat ze niet begroet wordt:quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Gaat vandaag een hoop gebeuren op het werk ivm een collega..
Ik ga een topdag hebben
quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lol kijk een top dag das altijd gunstig![]()
gaat het daar ook om een K collega ?
Snelle 'haaai' terugquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
Even een snelle hallo en ik ga aan het werk![]()
Succes vandaag mensen
quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voordat DV kan zeggen dat ze niet begroet wordt:
* Crazy-M rent op DV af, springt in haar nek en roept snoer hard: DRAKENVLIEGJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
Jij ook succes!quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Snelle 'haaai' terug
En succes dame![]()
Mogguh!quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
Even een snelle hallo en ik ga aan het werk![]()
Succes vandaag mensen
quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voordat DV kan zeggen dat ze niet begroet wordt:
* Crazy-M rent op DV af, springt in haar nek en roept snoer hard: DRAKENVLIEGJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
Hoplakee... en ik reed over de snelweg met die wolkbreuk, aparte ervaring... dat dan weer welquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stapte de trein uit in Boxtel.. hoppa.. zeiknat
Dank jequote:
Mwoa, er worden hier aan alle kanten de kantjes eraf gelopen jaquote:
Sowieso ben ik erg benieuwd hoe dat nu precies in z'n werk gaat, dat "snoer hard" schreeuwenquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]![]()
Is de enige juiste reactie hierop
Ja, breng mensen op een idee zegquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sowieso ben ik erg benieuwd hoe dat nu precies in z'n werk gaat, dat "snoer hard" schreeuwen
waar wacht je dan op... hup hup hup ff werken en dan weer komen postenquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
Om in Beller z'n woorden te spreken..ongekendIk moet gewoon werken
Ja dat sowieso... en ik denk dat je op die manier ook niet echt "punten wint" bij de damesquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sowieso ben ik erg benieuwd hoe dat nu precies in z'n werk gaat, dat "snoer hard" schreeuwen
Ongekend... ik begin hier al standaard uitdrukkingen te leverenquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
Om in Beller z'n woorden te spreken..ongekendIk moet gewoon werken
Ik zou ze op een shirt laten drukken als ik jou wasquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... ik begin hier al standaard uitdrukkingen te leveren
nee hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... ik begin hier al standaard uitdrukkingen te leveren
BOEM!!quote:nee hoor :
schijt een beer in het bos?
whehehehequote:Op donderdag 3 juli 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
Leuk voor op T-Shirts
Beler : "Schijt een beer in het bos?"
Sgele: "geen idee..ik keek met rechts"
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
En Sgele niet te vergeten he
Voorkant van het shirt; "Ken je die mop van die negert?"
Ahterkant; "Cabaret!"
Whaha geniaal! Doen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
Leuk voor op T-Shirts
Beller : "Schijt een beer in het bos?"
Sgele: "geen idee..ik keek met rechts"
vergeet niet voor Smokez het t-shirt met: Je moeder!...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |