nee CTRL+R dit keer, beetje afwisseling kan geen kwaadquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
heey hier zijn we weer
is WL nog aant F5'n int vorige topic?
anders slijt je F5-knopje zo snelquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee CTRL+R dit keer, beetje afwisseling kan geen kwaad
Ik ben er ook weer jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
Hey diertjuh is er ook weer!
kan ik net zo goed koffie / thee / limonade halen.
zeg het maar dame en heren, wat willen jullie ?
ijstheequote:Op woensdag 2 juli 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
Hey diertjuh is er ook weer!
kan ik net zo goed koffie / thee / limonade halen.
zeg het maar dame en heren, wat willen jullie ?
Tof, dankjequote:Op woensdag 2 juli 2008 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kijk s
En bedankt hequote:Op woensdag 2 juli 2008 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
en een sixpack voor sgele. die mag weleens doorgespoeld worden![]()
[ afbeelding ]
hey komop heh! niet bij de pakken neerzitten!quote:
Nee bij de flesjesquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey komop heh! niet bij de pakken neerzitten!
droge opmerkingquote:
+2 Heul scherpquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:41 schreef tripack het volgende:
[..]
droge opmerkinggelukkig heb je water, dan kan je em nat maken
je hebt wat verdiend, kies maar 1 vd 3 uitquote:
khad net koffie op...houd je scherpquote:
Doe de rechtse maarquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt wat verdiend, kies maar 1 vd 3 uit
[ afbeelding ]
Nog geen koffie op vandaagquote:
dat zal het zijnquote:
Hier ook nog geen druppeltje regen gezien.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog 2 uurben wel blij dat het zo koel is gebleven vandaag zeg. vandaag lijkt het sneller te gaan dan gisteren.
maar vooralsnog geen regen Tripack!
ik wil eigelijk meer een heftige bliksembui, lijkt me geweldig. ik moet helaas alleen nog naar huis fietsen hahaquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hier ook nog geen druppeltje regen gezien.
jah hier is het nu ook droog en weer veul te warmquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog 2 uurben wel blij dat het zo koel is gebleven vandaag zeg. vandaag lijkt het sneller te gaan dan gisteren.
maar vooralsnog geen regen Tripack!
uhu bliksembuien zijn inderdaad leuk om te zienquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil eigelijk meer een heftige bliksembui, lijkt me geweldig. ik moet helaas alleen nog naar huis fietsen haha
baggerdepot, daar zal ie blij mee zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jah hier is het nu ook droog en weer veul te warm
whehehe we hebben voor een klant een nieuwe ontwikkel omgevinggenaam baggerdepot
jaa heel ergquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
baggerdepot, daar zal ie blij mee zijn
ja idd, ik wil lekker vanaf mn balkon genieten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu bliksembuien zijn inderdaad leuk om te zien![]()
Hopen voor je dat het dan nog even bij je droog blijft totdat je thuis bent
oh vetquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:06 schreef tripack het volgende:
[..]
jaa heel ergde klant doet ook iets met baggerschepen
whehehehequote:
nee dat meen je nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
hahah de treinen liggen eruit wegens bliksem inslag.
heb je brood bij je sgele ?
jawel, je moet het ff checken, ik hoorde het net op de radioquote:
quote:De beperkingen tussen Deurne en Venlo als gevolg van een stroomstoring zijn voorbij.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
als je googled op "Geen treinen wegens blikseminslag" kom je uit bij dit topic![]()
![]()
whehehe geweldigquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
als je googled op "Geen treinen wegens blikseminslag" kom je uit bij dit topic![]()
![]()
hahahahahahhaah tis nog waar ookquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
![]()
He wat?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahahahhaah tis nog waar ook![]()
![]()
nou ff wat mensen naar binnen halen dus :
==spam mode==
Geen treinen wegens blikseminslag