er zit iets op zn lipquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Zo te zien heb je wel ervaring met dit soort kansloze aso's, getuige je fotoboek :
[ afbeelding ]
idd gewoon de bevelen opvolgen en niet zeikenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef Biels het volgende:
Je moet ook gewoon je bek houden en luisteren als mannen wat tegen je zeggen natuurlijk, kutwijf.
was dat je vriendin van het strand?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Zo te zien heb je wel ervaring met dit soort kansloze aso's, getuige je fotoboek :
[ afbeelding ]
ieew het heeft een snorquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[ afbeelding ]
als dat zo is, had ze maar beter mee kunnen gaan, kans op sociale contacten gekkk!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef onderscheid het volgende:
[..]
was dat je vriendin van het strand?
als zij die jongens uitscheld voor verkrachters is het toch niet zo raar dat die jongens terugschelden met kankerhoer?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:38 schreef pisnicht het volgende:
nouja, je opmerking "we willen niet verkracht worden" is wellicht ook wat overdreven. Niet dat dat een vrijwaring is om jullie zo uit te schelden overigens...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn vriendin Fatima.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Als je een goed vergelijk zou maken zouden die jongens hebben moeten zeggen; "nou wij gaan niet betalen om je te neuken". Ze zegt toch niet; rot op vuile verkrachters?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:41 schreef immortalsean het volgende:
[..]
als zij die jongens uitscheld voor verkrachters is het toch niet zo raar dat die jongens terugschelden met kankerhoer?
samenvatting: TS moet ophoeren!
Je bent een verstandig meisjequote:
kanker fugly mensen die kritiek hebben op anderenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:43 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn vriendin Fatima.
Gelukkig dit, gelukkig dat, dus wat is nou je probleem? Niks. Precies. Dit is gewoon een post om aan de rest van de FOK!kers te kunnen laten zien: "Kijk, ik was ook gewild.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:49 schreef aychelle het volgende:
Ts ik had een paar jr. geleden bijna hetzelfde al werd ik niet uigesholden toen vroegen een paar gasten die op een vennetje met een boot aan het varen waren of ik en vriendinnen meegingen, wij zeiden natuurlijk neeh met dezelfde gedachten dat we niet verkracht wouden worden gingen ze kwaad weg .. en gelukkig werden we niet uitgesholden en het waren ook geen stel aso´s gelukkig, gelukkig konden we daar gelukkig weer zonnebaden en baantjes zwemmen
Eens.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Gelukkig dit, gelukkig dat, dus wat is nou je probleem? Niks. Precies. Dit is gewoon een post om aan de rest van de FOK!kers te kunnen laten zien: "Kijk, ik was ook gewild." Net als dit topic van jouw hand: Opas flirten met me ....
Waren het toevallig opa's?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:49 schreef aychelle het volgende:
Ts ik had een paar jr. geleden bijna hetzelfde al werd ik niet uigesholden toen vroegen een paar gasten die op een vennetje met een boot aan het varen waren of ik en vriendinnen meegingen, wij zeiden natuurlijk neeh met dezelfde gedachten dat we niet verkracht wouden worden gingen ze kwaad weg .. en gelukkig werden we niet uitgesholden en het waren ook geen stel aso´s gelukkig, gelukkig konden we daar gelukkig weer zonnebaden en baantjes zwemmen
Dit topic alleen lijkt al op een lemming.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar is de lemming>?
Scherp.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef IQM het volgende:
Gelukkig dit, gelukkig dat, dus wat is nou je probleem? Niks. Precies. Dit is gewoon een post om aan de rest van de FOK!kers te kunnen laten zien: "Kijk, ik was ook gewild." Net als dit topic van jouw hand: Opas flirten met me ....
Omdat het helemaal niets toevoegt en je dat zelf ook begrijptquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef aychelle het volgende:
neeh, het waren gasten van een jr. of twintig en waarom denkt iedereen dat ik aandacht vraag. Ik ben gewoon nieuwsgierig wat anderen denken
Ja, joh, wat zouden anonieme FOK!kers nou denken van een situatie die jaren geleden plaatsvond en waar niks noemenswaardig gebeurde.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef aychelle het volgende:
neeh, het waren gasten van een jr. of twintig en waarom denkt iedereen dat ik aandacht vraag. Ik ben gewoon nieuwsgierig wat anderen denken
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:49 schreef aychelle het volgende:
gelukkig werden we niet uitgesholden en het waren ook geen stel aso´s gelukkig, gelukkig konden we daar gelukkig weer zonnebaden en baantjes zwemmen
Jij wou verkracht worden?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik wou dat ik zoveel aandacht kreeg van jongens!
dode emo's in de zon horen geen baco boys aan te trekkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Iieeeew die kop van TS.
Asowijven trekken nou eenmaal asoboys aan. Van die Bjorn Borg patsers
Ik wordt altijd door lekkere wijven aangesproken omdat ik een bierpens heb. Twee uur later liggen ze te rijden op mn lul
quote:
Waarom kwam je nou gewoon niet met ons mee? We doen echt niets hoor...quote:
Je 15 vrienden waren engquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom kwam je nou gewoon niet met ons mee? We doen echt niets hoor...
Valt me wel tegen dat je er gelijk een topic over opent...
Ojah? dat wist ik zelf niet eens , jij moet psycholoog zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:28 schreef speknek het volgende:
Praktisch alle vrouwen hebben stiekeme verkrachtingsfantasien. Degene die dat niet hebben zullen er dan waarschijnlijk nog wel veel geilere perverse gedachtes op nahouden. Ergo, de opmerking van de jongens was volkomen terecht, jij hoer jij!
En jij moet iemand zijn met aandacht tekort.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ojah? dat wist ik zelf niet eens , jij moet psycholoog zijn.
Je zit dichter bij de waarheid dan je vermoedt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:34 schreef aychelle het volgende:
Ojah? dat wist ik zelf niet eens , jij moet psycholoog zijn.
ach, je bent gewoon gefrustreerd omdat niemand levensmoe genoeg is om jou te neuken. met je uitgezakte flamoes en je Down-hoofdquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:29 schreef Elixabete het volgende:
TSwat een baggerkop lol, ik neem aan dat die "jongen" die jou vroeg levensmoe was.
+1 "aso-jongens"
-1 TS
Gelukkig trekt jouw hoofd volle zalen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:29 schreef Elixabete het volgende:
TSwat een baggerkop lol, ik neem aan dat die "jongen" die jou vroeg levensmoe was.
+1 "aso-jongens"
-1 TS
De jongen die jou gaat vragen heeft in elk geval een blindengeleidehond.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:29 schreef Elixabete het volgende:
+1 "aso-jongens"
-1 TS
Ik kon er maar niet achter komen waar het nou aan lag, maar gelukkig zag jij hetquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:38 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
ach, je bent gewoon gefrustreerd omdat niemand levensmoe genoeg is om jou te neuken. met je uitgezakte flamoes en je Down-hoofd
Ik was hier al eerder heur.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:42 schreef speknek het volgende:
Typisch, het gaat over kankerhoeren, downhoofden en uitgezakte flamoesen, en Misstique komt ineens het topic binnen.
*checkt je foboquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:38 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
ach, je bent gewoon gefrustreerd omdat niemand levensmoe genoeg is om jou te neuken. met je uitgezakte flamoes en je Down-hoofd
Iets met lood en oud ijzer... Maar doe dan toch maar de eerste.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
BITCHFIGHT ROUND 1
![]()
[ afbeelding ]
V. S.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens, die lijkt nog wat jong en onbevlekt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Iets met lood en oud ijzer... Maar doe dan toch maar de eerste.
Nee, maar dat doe ik jou wel vaker nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
Elixabete, lekker wijf vind ik dat. Lekker vrouwelijk, maar toch iets mannelijks. Snappen jullie ?
agreed... beide zou ik me hond vanaf trappen maar dan toch maar de eerste als mn hond toch zn kwakje kwijt moetquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Iets met lood en oud ijzer... Maar doe dan toch maar de eerste.
To the rescue?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
en dames, als het de pan uit escalleert dan komt Ralph to the rescue.
[ afbeelding ]
zoek nou maar een hotel uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
Elixabete, lekker wijf vind ik dat. Lekker vrouwelijk, maar toch iets mannelijks. Snappen jullie ?
haar op der borst?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
Een grotere (E-) penis dan boswachtertquote:
F1quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben effe een paar F1 hotels aan het checken......
Mee eens. Je had ook gewoon kunnen zeggen: "sorry, geen belangstelling" ofzo...quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:38 schreef pisnicht het volgende:
nouja, je opmerking "we willen niet verkracht worden" is wellicht ook wat overdreven. Niet dat dat een vrijwaring is om jullie zo uit te schelden overigens...
Die dude heeft alvast een reddingsbandje meegenomen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[ afbeelding ]
bandje? Das een tractorband man!quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:06 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Die dude heeft alvast een reddingsbandje meegenomen.
Maar die reactie van hun bevestigd naar mijn mening enkel haar vermoedenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:06 schreef dVTB het volgende:
[..]
Mee eens. Je had ook gewoon kunnen zeggen: "sorry, geen belangstelling" ofzo...
Kakkert.. Met je hockey stick.. En je kraagje..quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:06 schreef dVTB het volgende:
[..]
Mee eens. Je had ook gewoon kunnen zeggen: "sorry, geen belangstelling" ofzo...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een grotere (E-) penis dan boswachtert
OF haar opmerking heeft juist tot deze reactie geleid...quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:08 schreef Fidelio9889 het volgende:
Maar die reactie van hun bevestigd naar mijn mening enkel haar vermoeden![]()
Ik ben geen kakker en doe ook niet aan hockey. De enige stick die ik heb, is een USB-stick.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:12 schreef deepart het volgende:
Kakkert.. Met je hockey stick.. En je kraagje..
Het was een groep marokkanen..quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:33 schreef dVTB het volgende:
[..]
OF haar opmerking heeft juist tot deze reactie geleid...
[..]
Ik ben geen kakker en doe ook niet aan hockey. De enige stick die ik heb, is een USB-stick.
Mijn punt was alleen dat TS ook beleefd had kunnen blijven, in plaats van de suggestie te wekken dat die jongens haar gingen verkrachten.
wat een losers eeyquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:35 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik ging met een vriendin naar het strand, komen er opeens 2 gasten bij ons staan. "Hoi... Hoe heten jullie? Willen jullie straks iets met ons en onze vrienden drinken? Want ze staan daar en...*wijst naar groepje aso's* "
"Nee dankje"
"Maar het wordt echt leuk, ze zullen echt heel lief voor jullie zijn en..."
"Nee serieus, we willen niet verkracht worden."
"...
KANKERHOEREN!"
Ze liepen weg en keken heel dreigend. Wij dachten: "omgwtf" en gingen 3 km verder liggen zodat we niet worden neergestoken.
Mensen die je voor kkhoer uitschelden omdat je niet verkracht wil worden..
Jij bedoeld mannelijks met iets vrouwelijks? Dat hebben ze allemaal daar in dat deel van Spanjequote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
haha jaloers mannetjequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:27 schreef Armoed het volgende:
Elixabete blokkeerde mij op MSN omdat ik vroeg of ze iets met psychologie deed en ik haar keihard ownde toen ze begon op te scheppen over de computer die ze aan het bouwen was (IK HEB 2 SERVERS GG HIT THE SHOWERS).
En jij bent een metrosexueelquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:37 schreef leonpwner1 het volgende:
Sommige jongens![]()
Dit soort mensen zijn een grove schande voor het mannelijke ras
Ik vroeg me al af wanneer deze langs ging komen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:52 schreef steeg het volgende:
haha dat was ik trut! ik en je had onze intentie goed geraden! Ik zou s´avonds maar twee keer achterom kijken als je de kroeg uitwaggelt.
Toen ik in het buitenland studeerde hadden we ook zo'n baskenland muts in de groep. Ze was echt heel lelijk, model plank en ze stonk. Om eerlijk te zijn lijkt Elixabete erg op d'r.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bedoeld mannelijks met iets vrouwelijks? Dat hebben ze allemaal daar in dat deel van Spanje
HAHAHAHAHHA WE HEBBEN EEN 14-JARIGE TE PAKKEN LOL_`!!~!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:14 schreef Dennisweb het volgende:
Ik weet niet he, maar waarom plaats je het hier eigenlijk?
Als je op fok over dit soort dingen een topic maakt, is het logisch dat ze je uitlachen. Gewoon, omdat je 14 bent.
Deden ze bij mij ook.
Maar ach, das FOK! KLB.
Daarom lurk ik liever
14quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Iieeeew die kop van TS.
Asowijven trekken nou eenmaal asoboys aan. Van die Bjorn Borg patsers
Ik wordt altijd door lekkere wijven aangesproken omdat ik een bierpens heb. Twee uur later liggen ze te rijden op mn lul
TS is grove schande voor het vrouwelijke sekse.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:37 schreef leonpwner1 het volgende:
Sommige jongens![]()
Dit soort mensen zijn een grove schande voor het mannelijke ras
Nee, op witte handdoeken kan je het bloed beter zien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:34 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Liggen emo's ook op zwarte handdoeken op het strand?
Moet ik toch echt even weten
Wat heeft die dief onder zijn t-shirt zitten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:29 schreef Elixabete het volgende:
+1 "aso-jongens"
-1 TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |