haha jaloers mannetjequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:27 schreef Armoed het volgende:
Elixabete blokkeerde mij op MSN omdat ik vroeg of ze iets met psychologie deed en ik haar keihard ownde toen ze begon op te scheppen over de computer die ze aan het bouwen was (IK HEB 2 SERVERS GG HIT THE SHOWERS).
En jij bent een metrosexueelquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:37 schreef leonpwner1 het volgende:
Sommige jongens![]()
Dit soort mensen zijn een grove schande voor het mannelijke ras
Ik vroeg me al af wanneer deze langs ging komen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:52 schreef steeg het volgende:
haha dat was ik trut! ik en je had onze intentie goed geraden! Ik zou s´avonds maar twee keer achterom kijken als je de kroeg uitwaggelt.
Toen ik in het buitenland studeerde hadden we ook zo'n baskenland muts in de groep. Ze was echt heel lelijk, model plank en ze stonk. Om eerlijk te zijn lijkt Elixabete erg op d'r.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bedoeld mannelijks met iets vrouwelijks? Dat hebben ze allemaal daar in dat deel van Spanje
HAHAHAHAHHA WE HEBBEN EEN 14-JARIGE TE PAKKEN LOL_`!!~!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:14 schreef Dennisweb het volgende:
Ik weet niet he, maar waarom plaats je het hier eigenlijk?
Als je op fok over dit soort dingen een topic maakt, is het logisch dat ze je uitlachen. Gewoon, omdat je 14 bent.
Deden ze bij mij ook.
Maar ach, das FOK! KLB.
Daarom lurk ik liever
14quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Iieeeew die kop van TS.
Asowijven trekken nou eenmaal asoboys aan. Van die Bjorn Borg patsers
Ik wordt altijd door lekkere wijven aangesproken omdat ik een bierpens heb. Twee uur later liggen ze te rijden op mn lul
TS is grove schande voor het vrouwelijke sekse.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:37 schreef leonpwner1 het volgende:
Sommige jongens![]()
Dit soort mensen zijn een grove schande voor het mannelijke ras
Nee, op witte handdoeken kan je het bloed beter zien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:34 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Liggen emo's ook op zwarte handdoeken op het strand?
Moet ik toch echt even weten
Wat heeft die dief onder zijn t-shirt zitten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:53 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
en dames, als het de pan uit escalleert dan komt Ralph to the rescue.
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:29 schreef Elixabete het volgende:
TSwat een baggerkop lol, ik neem aan dat die "jongen" die jou vroeg levensmoe was.
+1 "aso-jongens"
-1 TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |