er zit iets op zn lipquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Zo te zien heb je wel ervaring met dit soort kansloze aso's, getuige je fotoboek :
[ afbeelding ]
idd gewoon de bevelen opvolgen en niet zeikenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef Biels het volgende:
Je moet ook gewoon je bek houden en luisteren als mannen wat tegen je zeggen natuurlijk, kutwijf.
was dat je vriendin van het strand?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Zo te zien heb je wel ervaring met dit soort kansloze aso's, getuige je fotoboek :
[ afbeelding ]
ieew het heeft een snorquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[ afbeelding ]
als dat zo is, had ze maar beter mee kunnen gaan, kans op sociale contacten gekkk!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef onderscheid het volgende:
[..]
was dat je vriendin van het strand?
als zij die jongens uitscheld voor verkrachters is het toch niet zo raar dat die jongens terugschelden met kankerhoer?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:38 schreef pisnicht het volgende:
nouja, je opmerking "we willen niet verkracht worden" is wellicht ook wat overdreven. Niet dat dat een vrijwaring is om jullie zo uit te schelden overigens...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn vriendin Fatima.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Als je een goed vergelijk zou maken zouden die jongens hebben moeten zeggen; "nou wij gaan niet betalen om je te neuken". Ze zegt toch niet; rot op vuile verkrachters?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:41 schreef immortalsean het volgende:
[..]
als zij die jongens uitscheld voor verkrachters is het toch niet zo raar dat die jongens terugschelden met kankerhoer?
samenvatting: TS moet ophoeren!
Je bent een verstandig meisjequote:
kanker fugly mensen die kritiek hebben op anderenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:43 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn vriendin Fatima.
Gelukkig dit, gelukkig dat, dus wat is nou je probleem? Niks. Precies. Dit is gewoon een post om aan de rest van de FOK!kers te kunnen laten zien: "Kijk, ik was ook gewild.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:49 schreef aychelle het volgende:
Ts ik had een paar jr. geleden bijna hetzelfde al werd ik niet uigesholden toen vroegen een paar gasten die op een vennetje met een boot aan het varen waren of ik en vriendinnen meegingen, wij zeiden natuurlijk neeh met dezelfde gedachten dat we niet verkracht wouden worden gingen ze kwaad weg .. en gelukkig werden we niet uitgesholden en het waren ook geen stel aso´s gelukkig, gelukkig konden we daar gelukkig weer zonnebaden en baantjes zwemmen
Eens.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Gelukkig dit, gelukkig dat, dus wat is nou je probleem? Niks. Precies. Dit is gewoon een post om aan de rest van de FOK!kers te kunnen laten zien: "Kijk, ik was ook gewild." Net als dit topic van jouw hand: Opas flirten met me ....
Waren het toevallig opa's?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:49 schreef aychelle het volgende:
Ts ik had een paar jr. geleden bijna hetzelfde al werd ik niet uigesholden toen vroegen een paar gasten die op een vennetje met een boot aan het varen waren of ik en vriendinnen meegingen, wij zeiden natuurlijk neeh met dezelfde gedachten dat we niet verkracht wouden worden gingen ze kwaad weg .. en gelukkig werden we niet uitgesholden en het waren ook geen stel aso´s gelukkig, gelukkig konden we daar gelukkig weer zonnebaden en baantjes zwemmen
Dit topic alleen lijkt al op een lemming.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar is de lemming>?
Scherp.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef IQM het volgende:
Gelukkig dit, gelukkig dat, dus wat is nou je probleem? Niks. Precies. Dit is gewoon een post om aan de rest van de FOK!kers te kunnen laten zien: "Kijk, ik was ook gewild." Net als dit topic van jouw hand: Opas flirten met me ....
Omdat het helemaal niets toevoegt en je dat zelf ook begrijptquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef aychelle het volgende:
neeh, het waren gasten van een jr. of twintig en waarom denkt iedereen dat ik aandacht vraag. Ik ben gewoon nieuwsgierig wat anderen denken
Ja, joh, wat zouden anonieme FOK!kers nou denken van een situatie die jaren geleden plaatsvond en waar niks noemenswaardig gebeurde.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef aychelle het volgende:
neeh, het waren gasten van een jr. of twintig en waarom denkt iedereen dat ik aandacht vraag. Ik ben gewoon nieuwsgierig wat anderen denken
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:49 schreef aychelle het volgende:
gelukkig werden we niet uitgesholden en het waren ook geen stel aso´s gelukkig, gelukkig konden we daar gelukkig weer zonnebaden en baantjes zwemmen
Jij wou verkracht worden?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik wou dat ik zoveel aandacht kreeg van jongens!
dode emo's in de zon horen geen baco boys aan te trekkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
Iieeeew die kop van TS.
Asowijven trekken nou eenmaal asoboys aan. Van die Bjorn Borg patsers
Ik wordt altijd door lekkere wijven aangesproken omdat ik een bierpens heb. Twee uur later liggen ze te rijden op mn lul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |