abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59842086
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:30 schreef Jurgen21 het volgende:
Tjonge, wie had ooit durven vermoeden dat een kabinet met de PvdA dergelijke plannen doorvoert?! En vandaag geeft PvdA'er Aboutaleb de uitkeringstrekker een veeg uit de pan.

Overigens, KK en EG: mensen hebben een jaar de tijd om werk op eigen niveau te vinden. Lukt dat niet, dan moeten ze elke baan aannemen die hen wordt anageboden. Een eerlijke regeling, lijkt me.
PvdA is gewoon de weg kwijt. donner haalt de VVD zwaar rechts in......

Geen wonder dat de kiezer de weg kwijt is... Ik weet het ook niet meer.

Enne: een jaar is echt niet lang hoor als je 45+ bent. Geen werkgever heeft je dan nog nodig. Stond vandaag ook in de krant.
pi_59842108
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:31 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat was keer op keer mijn probleem.
Dat snappen die mensen hier nog niet helemaal hoe het echt werkt.
*****Kraak........
pi_59842111
quote:

[..]

En als je solliciteerde op een baan dat wel op je opleidingsniveau zat?
pi_59842150
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:33 schreef kriele het volgende:

[..]

Overaanbod aan afgestudeerden. Gaan ze dan kijken of je in 101 verenigingen hebt gezeten ipv 100 !
pi_59842162
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

PvdA is gewoon de weg kwijt. donner haalt de VVD zwaar rechts in......

Geen wonder dat de kiezer de weg kwijt is... Ik weet het ook niet meer.

Enne: een jaar is echt niet lang hoor als je 45+ bent. Geen werkgever heeft je dan nog nodig. Stond vandaag ook in de krant.
Niet lang? 5 sollicitatiebrieven per week maal een week of 45 (ik geef 7 weken vakantie) = 250 sollicitatiebrieven de deur uit.
Stel dat je op 10 % wordt uitgenodigd, dat zijn 25 sollicitaties. Dan wil jij zeggen dat je 25 keer afgewezen kan worden buiten jouw eigen schuld om? Best knap.
pi_59842191
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:33 schreef kriele het volgende:

[..]

Het bedrijfsleven is gericht op jonge mensen in dienst nemen, wordt de nood hoger dan verschuift de leeftijdsgrens, kom je boven de 45 dan wordt je uitgescheten.
*****Kraak........
pi_59842221
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:33 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Dat snappen die mensen hier nog niet helemaal hoe het echt werkt.
Och, ik weet wel dat jij als 50+-er en werkloos wel de hele dag op Fok rond kan hangen, dus zo slecht zal je het vast nog niet hebben thuis.
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:37:35 #58
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59842228
quote:

[..]

Ik vind het bovenal te ver gaan om alles af te schuiven op de werkloze. Soms heb je nou eenmaal dat je kwalificaties niet meer aansluiten op de arbeidsmarkt. Daar moet wat aan gedaan worden en dat vereist van beide kanten een inspanning.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_59842252
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Och, ik weet wel dat jij als 50+-er en werkloos wel de hele dag op Fok rond kan hangen, dus zo slecht zal je het vast nog niet hebben thuis.
Je weet helemaal niets .
*****Kraak........
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:41:08 #60
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59842319
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat een misselijkmakende opmerking randdebiel. Schande.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 juli 2008 @ 14:43:25 #61
163650 Greys
pi_59842367
Ik zal het wel niet helemaal snappen... maar krijg je dan niet juist WW-ers die helemaal geen enkele poging meer gaan wagen in dat ene jaar om aan het werk te komen, omdat die 150% ze wel aantrekkelijk in de oren klinkt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59842412
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:41 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Schande? Objectieve vaststelling zal je bedoelen. Dat jouw tere hartje niet tegen de waarheid kan, is niet mijn probleem. Blijkbaar heb je een blinde vlek voor alles wat 'werkloos' als labeltje heeft en zie je elke vorm van kritiek op deze mensen als onterecht buitenproportioneel.
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:46:14 #63
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59842435
Owja voor de duidelijkheid: je ontvangt geen WW als je door je eigen schuld werkloos bent geworden. Alleen al daarom is de criminalisering van hen buitengewoon asociaal en fascistisch.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59842447
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:41 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik kan er wel om lachen maar kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die door zo'n houding het liefst van die blagen uit de weg willen ruimen.
*****Kraak........
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:48:15 #65
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59842498
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Schande? Objectieve vaststelling zal je bedoelen. Dat jouw tere hartje niet tegen de waarheid kan, is niet mijn probleem. Blijkbaar heb je een blinde vlek voor alles wat 'werkloos' als labeltje heeft en zie je elke vorm van kritiek op deze mensen als onterecht buitenproportioneel.
Het zijn respectloze opmerkingen onder de gordel waarmee je bovendien de suggestie wekt dat werklozen dom, lui en achterlijk zijn waardoor ze geen recht van spreken hebben. Behandel je medemens met respect ja, met ontzag.

Moge jij van een hoge ladder vallen.

Ik merk zelf ook dat ik bij dit soort onderwerpen voortdurend voor communist of werkloze wordt uitgemaakt. Alsof ik dan melaats zou zijn. Uiteraard verdienen communisten en fascisten geen respecvolle behandeling omdat zijzelf vaak respectloos doen tegenover bepaalde groepen mensen (tot geweld aan toe), maar werklozen.... dat zijn gewoon normale mensen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59842549
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Uhh.. niet werken wil niet gelijk zeggen werkeloos. Dat in jouw beperkte wereldje geen andere alternatieven voorhanden zijn tsja daar kan ik ook niets aan doen.
*****Kraak........
pi_59842579
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het zijn respectloze opmerkingen onder de gordel waarmee je bovendien de suggestie wekt dat werklozen dom, lui en achterlijk zijn waardoor ze geen recht van spreken hebben.
Ik doe een constatering van een feit; kraakvandaal is 50 jaar oud, werkloos en heeft Internet thuis.
Volgens mij is Internet net zoals Televisie e.d nog steeds een luxe goed, niet? Of valt dat bij jou alweer onder het kopje "broodnodig" ?

Daar kan je dus simpelweg de conclusie uit trekken dat hij het goed voor elkaar heeft.
quote:
Behandel je medemens met respect ja, met ontzag.
Respect en ontzag moet je verdienen. En dat respect heeft hij nog niet verdient.
quote:
Ja, gelukkig laat jij je ook niet onbetuigd van "respectloze" opmerkingen
Gelukkig ben ik geen zeikerd en kan ik ook incasseren, zou je ook eens moeten doen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:52:13 #68
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_59842599
"Wie niet werkt, die eet niet."
pi_59842660
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:50 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Uhh.. niet werken wil niet gelijk zeggen werkeloos. Dat in jouw beperkte wereldje geen andere alternatieven voorhanden zijn tsja daar kan ik ook niets aan doen.
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef kraakvandaal het volgende:
Hallo ik ben bijna 50 jaar en op zoek naar werk.
Wat ben je nou?
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:54:32 #70
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59842665
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik doe een constatering van een feit; kraakvandaal is 50 jaar oud, werkloos en heeft Internet thuis.
Volgens mij is Internet net zoals Televisie e.d nog steeds een luxe goed, niet? Of valt dat bij jou alweer onder het kopje "broodnodig" ?

Daar kan je dus simpelweg de conclusie uit trekken dat hij het goed voor elkaar heeft.
Wat is dan jouw suggestie? Dat soort mensen in een hokje van 2 bij 2 stoppen en ze op droog brood en water zetten? Daar kun je heel lang van leven hoor... Zo bezien is alles daarboven dus een luxegoed.
quote:
[..]

Respect en ontzag moet je verdienen. En dat respect heeft hij nog niet verdient.
Ontzag moet je verdienen, respect krijg je totdat het tegendeel bewezen is. Bij jou dus bijvoorbeeld.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59842711
Ik vind dit een erg slechte maatregel. Een werkloosheidsverzekering dient er voor om een overbrugging te vormen tussen twee banen. Zelfs als die baan er is kan het door het uitblijven van samenkomst van vraag en aanbod lang duren voordat die baan gevonden wordt. Omdat het niet echt tof is om je huis te moeten verkopen en de kinderen van school te moeten halen omdat er geen inkomen is, is het verstandig om een werkloosheidsverzekering te hebben. Het vormt een overbruggingsperiode waarin je kan zoeken naar een passende baan. Dit voorstel doet dus afbreuk aan de waarde van een werkloosheidsverzekering en is dus geen goed voorstel.

Ik hanteer altijd als uitgangspunt dat mensen zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen welbehagen, en ook nu hou ik daar aan vast. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen baan, eigen inkomen en eigen carrière. En juist wat betreft die carrière is een baan onder het eigen niveau echt niet goed, je zou die tijd beter kunnen stoppen in het up-to-date houden van vakkennis of het solliciteren naar een baan die voldoet aan de eisen wat betreft niveau.

Dan komen we bij de vraag waarom mensen misbruik lijken te maken van de faciliteiten die de WW biedt. En dat brengt ons dan ook gelijk bij de kern van de zaak, het ontbreken van een vrije markt voor werkloosheidsverzekering. In een vrije markt heerst keuzevrijheid en juist die vrijheid zorgt er voor dat de aanbieders van WW-verzekeringen er baat bij hebben de kosten laag te houden, dat vergroot immers hun winst. Te veel winst maken gaat in een vrije markt ook niet, men zal wel tegemoet moeten komen aan de wensen van de klant. Het is die wisselwerking dat er voor zorgt dat een optimale positie kan worden gevonden tussen het verkorten van de duur van een uitkering en het tegemoet komen aan de wens van de klant die snel weer een passende baan wil. Natuurlijk zijn er mensen die gewoon niet willen werken maar een aanbieder in de vrije markt zal daar korte metten mee maken door opname van een verzekeringsclausule waarin staat dat deze mensen geen aanspraak kunnen maken op een uitkering.

Het kabinet/commissie Bakker kiest dus voor een structureel verkeerde aanpak die wellicht op een denkfout berust. Je moet geen afbreuk doen aan het principe van een WW-verzekering ten einde een groep profiteurs aan het werk te krijgen. Dat is uitermate asociaal tegenover diegenen die netjes premie betalen en echt een nieuwe baan zoeken die bij hun past.

Wat wel moet gebeuren is dat de kosten van het niet snel vinden van een passende baan relevant worden gemaakt voor de aanbieder van de WW-verzekering. In dit geval de overheid. Een ideaal middel is natuurlijk om de principes van de vrij markt te gebruiken zoals beschreven in de vorige alinea. Wanneer men toch verder vast wil houden aan een effectief staatsmonopolie op de markt van WW-verzekeringen zou men toch kosten/baten principe in moeten bouwen, de kosten van het uitblijven van het vinden van passend werk moeten worden ervaren door de aanbieder van de WW-verzekering.
pi_59842741
Het zou de politiek en dit kabinet in het bijzonder sieren als ze met dit voorstel hun wachtgeldregeling op de helling zetten...

Voortaan maximaal 1 jaar wachtgeld om daarna linea recta het knollenveld worden opgetrapt..

Zal zeker niet gebeuren. die kliek zorgt wel goed voor zichzelf
pi_59842786
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat je dan nog zoveel vertrouwen blijft houden in een overheid die voor zijn burgers zorgt.
pi_59842787
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind dit een erg slechte maatregel.
Ik ben blij met je opvatting in deze. Het valt mij ook zeer tegen van een linkse coalitie.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:00:55 #75
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59842813
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Het zou de politiek en dit kabinet in het bijzonder sieren als ze met dit voorstel hun wachtgeldregeling op de helling zetten...

Voortaan maximaal 1 jaar wachtgeld om daarna linea recta het knollenveld worden opgetrapt..

Gelukkig hebben we de SP nog:
http://www.sp.nl/werk/opi(...)moedebestrijder.html
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59842816
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:59 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat je dan nog zoveel vertrouwen blijft houden in een overheid die voor zijn burgers zorgt.
Jij denk dat als de WW geprivatiseerd word, dat het dan allemaal veel softer wordt?
pi_59842832
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Wat ben je nou?
Ik wil best wel weer gaan werken alhoewel het voor mijn financiele situatie niet nodig is.
Na veel pogingen en een boel human resource managers later heb ik het maar opgegeven.
*****Kraak........
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:02:02 #78
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59842840
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ben blij met je opvatting in deze. Het valt mij ook zeer tegen van een linkse coalitie.
Heb je de rest wel gelezen Dat is weer zo'n neoliberaal juichverhaal van Bolkesteijn. Hij vindt het een slechte maatregel omdat het nog VEEEL harder moet.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:02:55 #79
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59842868
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59842870
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat is dan jouw suggestie? Dat soort mensen in een hokje van 2 bij 2 stoppen en ze op droog brood en water zetten? Daar kun je heel lang van leven hoor... Zo bezien is alles daarboven dus een luxegoed.
Mijn suggestie is precies deze maatregel. Als je na een jaar nog niet aan het werk bent, dan gaat er overduidelijk iets fout. Of dat nu komt door werkgevers of door de onwil van de werkloze; hij/zij staat langdurig buiten het arbeidsproces, en dus ook buiten de maatschappij.

Dat de overheid dan vervolgens met een maatregel komt om te zorgen dat je terugkomt in de maatschappij, ook al is dat niet in de baan die je zelf wilt, is alleen maar prijzenswaardig te noemen.

Het argument dat diegene zichzelf uit de markt prijst en dat het schadelijk is voor diegene zijn carriere is blatante onzin; je laat immers zien dat je niet vies bent om werk te doen dat beneden "jouw stand" is.
Ook dat is trouwens een symptoom waardoor je kan zien dat heel Nederland verziekt is met arrogante, luie mensen die verwachten dat alles maar geregeld wordt voor hen: Ze beginnen al te klagen zodra er iets niet naar hun zin is als het beneden hun stand is.

Newsflash; er is niet zoiets als "stand". Dat verzin je zelf, daar ben je zelf schuldig aan. Dat de overheid hier dan ook geen boodschap aan heeft is een zeer goed standpunt en geeft niet alleen de werkloze gelegenheid zichzelf terug te plaatsen in de maatschappij, maar ook nog eens financiele ruimte.
quote:
Ontzag moet je verdienen, respect krijg je totdat het tegendeel bewezen is. Bij jou dus bijvoorbeeld.
Beiden moet je verdienen. Zieken, zwakken, doven, blinden, gezonden, blanken, negers, vrouwen, mannen, kinderen, ouderen. Iedereen moet mijn respect maar eens verdienen door zichzelf te gedragen.
Maar dat is offtopic
pi_59842875
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
Heb je de rest wel gelezen
Dat vroeg ik mij dus ook af.
pi_59842880
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:00 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we de SP nog:
http://www.sp.nl/werk/opi(...)moedebestrijder.html
We gaan weer terug naar de situaite van jaren terug. Geen sociale zekerheid. Op de bedelstaf bij de diaconie, als je pech hebt....

We gaan daar hard naar toe. Halleluja. Zijn we het dan vergeten hoe erg het toen was , als je bij de diaconie van de kerk om geld en eten moet schooien? Te triest voor woorden.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:04:45 #83
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_59842916
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:48 schreef Klopkoek het volgende:
Het zijn respectloze opmerkingen onder de gordel waarmee je bovendien de suggestie wekt dat werklozen dom, lui en achterlijk zijn waardoor ze geen recht van spreken hebben. Behandel je medemens met respect ja, met ontzag.

Humorloze, zelfingenomen linkse lul.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_59842940
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:03 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij dus ook af.
Dat heb ik bewust niet gequote. Alleen zijn hoofdconclusie. De onderbouwing ten spijt, maar ene slechte regeling.....

Het maakt tenslotte niet uit of de kat of hond bijt in deze. De regeling moet gewoon van tafel.
pi_59842947
Het arbeidsproces is de maatschappij?
*****Kraak........
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:08:39 #86
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59843010
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

We gaan weer terug naar de situaite van jaren terug. Geen sociale zekerheid. Op de bedelstaf bij de diaconie, als je pech hebt....

We gaan daar hard naar toe. Halleluja. Zijn we het dan vergeten hoe erg het toen was , als je bij de diaconie van de kerk om geld en eten moet schooien? Te triest voor woorden.
1 ding is zeker: dan kunnen mensen al helemaal niet meer omhoog klimmen. Eenmaal arm, altijd arm.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59843020
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:06 schreef kraakvandaal het volgende:
Het arbeidsproces is de maatschappij?
Voor een groot gedeelte wel ja, of ben je het daar niet mee eens? Noem eens een proces dat groter is, meer omvangrijker, meer mensen bij betrokken zijn en wat meer sociale interactie op laat doen?
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:09:46 #88
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59843030
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:04 schreef Ringo het volgende:

[..]

Humorloze, zelfingenomen linkse lul. [ afbeelding ]
Ik zie de humor er niet van in om discussies proberen te winnen met de ander uit te maken voor luie uitkeringslijer.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:11:57 #89
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_59843072
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:08 schreef Klopkoek het volgende:
1 ding is zeker: dan kunnen mensen al helemaal niet meer omhoog klimmen. Eenmaal arm, altijd arm.
Onzin. Al zou de SP daar wel blij mee zijn, die zijn dan immers van stemmen verzekerd.
pi_59843090
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voor een groot gedeelte wel ja, of ben je het daar niet mee eens? Noem eens een proces dat groter is, meer omvangrijker, meer mensen bij betrokken zijn en wat meer sociale interactie op laat doen?
Familie bijvoorbeeld.
*****Kraak........
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:13:45 #91
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_59843115
Overigens. Hoogopgeleiden die in deze tijd niet aan de slag kunnen komen: .
pi_59843127
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:12 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Familie bijvoorbeeld.
Ik zie mijn familie niet 8 uur op een dag (of langer).
Ook heb ik geen familie van 100 man of groter.
Verder kan ik lang niet zo goed opschieten met mijn familie als met mijn collega`s
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:14:52 #93
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59843137
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:11 schreef Ringo het volgende:

[..]

Onzin. Al zou de SP daar wel blij mee zijn, die zijn dan immers van stemmen verzekerd.
Non argument gevolgd door verdachtmaking.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59843175
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zie mijn familie niet 8 uur op een dag (of langer).
Ook heb ik geen familie van 100 man of groter.
Verder kan ik lang niet zo goed opschieten met mijn familie als met mijn collega`s
Dan heb je nog veel te leren, succes ermee. Op een goede dag zul je ontdekken dat de collega's je laten vallen als een baksteen.
*****Kraak........
pi_59843244
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:16 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Dan heb je nog veel te leren, succes ermee. Op een goede dag zul je ontdekken dat de collega's je laten vallen als een baksteen.
Nou, ik zou niet weten waarmee ze me moeten laten vallen, want ik maak niet de domme fout mij afhankelijk te maken van collega`s. Mensen die dat wel doen zijn naief imo.
pi_59843248
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Het maakt tenslotte niet uit of de kat of hond bijt in deze. De regeling moet gewoon van tafel.
Oh, als het zo gaat speel ik natuurlijk ook dat politieke spel mee, in dat geval ben ik dus voor deze regeling.
pi_59843327
Tjsa, dwingen tot vrijwillige arbied lijkt mij ook niet helemaal logisch consistent. Vriendelijk vragen of mensen dwangarbeid willen doen ook niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_59843341
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:19 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Oh, als het zo gaat speel ik natuurlijk ook dat politieke spel mee, in dat geval ben ik dus voor deze regeling.
* Scorpie sluit zich bij Bolkesteijn aan.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:28:54 #99
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_59843446
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Non argument gevolgd door verdachtmaking.
In de strijd tegen communisten en ander werkloos tuig is alles geoorloofd.
pi_59843448
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou, ik zou niet weten waarmee ze me moeten laten vallen, want ik maak niet de domme fout mij afhankelijk te maken van collega`s. Mensen die dat wel doen zijn naief imo.
Je brengt meer dan 8 uur per dag met ze door en kunt beter opschieten met hun?
Nee je bent niet afhankelijk.
*****Kraak........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')