Er ontstaan een paar flinke buien nu, misschien krijg je gelukquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:46 schreef ManInLove het volgende:
Hier weinig soeps (Maastricht Borgharen), rond half 1 een beetje meer wind en nu heel hoge sluierbewolking, brandende zon en stikbenauwd, ik brand hier weg. En volgens buienradar komt er voorlopig niets onze kant op...
Nu maar hopen dat net zoals vorige jaar er hier spontaan noodweer ontstaat, net zoals op 8 juni 2007.
Ik zit hier zowat aan het spoor, maar dit heb ik even gemistquote:Breda
De beperkingen als gevolg van
blikseminslag van en naar Breda zijn
voorbij.
Het treinverkeer van en naar Breda
wordt geleidelijk hervat.
ze moeten toch iets verzinnen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zit hier zowat aan het spoor, maar dit heb ik even gemist.
Waar zie je dat? Ik ben ook wel benieuwd of de BBQ nog wat gaat worden vanavond...quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:44 schreef joko90 het volgende:
Nu is het nog 32 graden hier, maar er ontstaan wel van die lekkere dikke onweerskoppen. Als ik op buienradar kijk, moet het onweer ongeveer om half 8 bij ons zijn.
Maak ik op uit buienradar. Het gaat trouwens sneller dan ik had gedacht.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik ben ook wel benieuwd of de BBQ nog wat gaat worden vanavond...
Hier vanuit Maastricht al goed te zienquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Lekker onweersgebied dat zo Limburg binnendrijft(die is trouwens snel gegroeid
)
Das inderdaad een beste!quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:04 schreef Mani89 het volgende:
)
als dat nou niet al te snel instort heeft Noord Limburg ook nog vuurwerkquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:04 schreef Mani89 het volgende:
)
Ziet er op buienradar ook erg lekker uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
De lucht die deze kant op komt, is nogal uhm.... erg donker.
Bij mij ook nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:30 schreef sander89 het volgende:
www.buienradar.nl doet het niet meer(bij mij iedergeval)
Eerste regendruppels zijn gevallen. ERRUG donkere lucht en behoorlijk wat bliksemquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:30 schreef ioko het volgende:
[..]
Ziet er op buienradar ook erg lekker uit, geen malse bui
Daar kan 't ook behoorlijk te keer gaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Luxemburg trouwens als enige in het rood
Misschien kijk je niet goed op de kaart, waar zit je?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:46 schreef fotostarter het volgende:
Buienradar is fake.
Die vlekken ook de rode, geven steeds aan hierboven te hangen,
Maar de zon schijnt volop, en geen wolk aan de lucht
Waar?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een knal!
Het bliksemt nogal behoorlijk.
hier ookquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een knal!
Het bliksemt nogal behoorlijk.
Vooral in de buurt van de RTL-zendmasten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar kan 't ook behoorlijk te keer gaan.
Ik merk 't jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:55 schreef Stephan123 het volgende:
Bij maastricht zit een heel zooitje onweer volgens buienradar
Waar zit je in Maastricht? Zit in gebouw naast 't station. Neerslag valt hier wel mee, maar wel behoorlijke onweersklappenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:57 schreef -Peach het volgende:
Poh t gaat goed hier (Maastricht) t regent echt hard. Mn kiepraam (naar binnen) is tot bovenaan ondergespetterd terwijl er nog een overkappig zit van mn rolluik
St Annalaan. T valt nu wel weer mee allemaal, alleen loopt er nu water door mn raam naar binnenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waar zit je in Maastricht? Zit in gebouw naast 't station. Neerslag valt hier wel mee, maar wel behoorlijke onweersklappen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:03 schreef -Peach het volgende:
[..]
St Annalaan. T valt nu wel weer mee allemaal, alleen loopt er nu water door mn raam naar binnen![]()
Klapte net flink idd, schrok me te pletter haha. Keek net uit t raam en zag 3 fietsers, zeiknat hihihihi
Hoogstends wat motregen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:08 schreef Stephan123 het volgende:
Oh fijn 19:15 uit huis, hoe is het dan in omgeving rotterdam denken jullie?
Ik weet het niet, maar ik zou er iig niet doorheen gaan als je met de fiets moetquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:08 schreef Stephan123 het volgende:
Oh fijn 19:15 uit huis, hoe is het dan in omgeving rotterdam denken jullie?
Ik weet dat veel West-Nederlanders een hekel hebben aan Limbo-land, maar nuken is wel overdreven, vind ik.quote:
Zeker grote kaboem, wie zit er verder in limburg??quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:20 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik weet dat veel West-Nederlanders een hekel hebben aan Limbo-land, maar nuken is wel overdreven, vind ik.
Oftewel:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:28 schreef -skippybal- het volgende:
Arnhem ook nog niks. Hopen dat dat het hele zooitje uit Limburg hier intact heen waait... Of nog beter, actiever
Nou, zo leuk zijn die dikke hagelstenen anders nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:30 schreef Stephan123 het volgende:
[..]
Nee dit moet naar Rotterdam, jullie hebben al grote hagelstenen gehad, wil Rotterdam ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |