Er ontstaan een paar flinke buien nu, misschien krijg je gelukquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:46 schreef ManInLove het volgende:
Hier weinig soeps (Maastricht Borgharen), rond half 1 een beetje meer wind en nu heel hoge sluierbewolking, brandende zon en stikbenauwd, ik brand hier weg. En volgens buienradar komt er voorlopig niets onze kant op...
Nu maar hopen dat net zoals vorige jaar er hier spontaan noodweer ontstaat, net zoals op 8 juni 2007.
Ik zit hier zowat aan het spoor, maar dit heb ik even gemistquote:Breda
De beperkingen als gevolg van
blikseminslag van en naar Breda zijn
voorbij.
Het treinverkeer van en naar Breda
wordt geleidelijk hervat.
ze moeten toch iets verzinnen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zit hier zowat aan het spoor, maar dit heb ik even gemist.
Waar zie je dat? Ik ben ook wel benieuwd of de BBQ nog wat gaat worden vanavond...quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:44 schreef joko90 het volgende:
Nu is het nog 32 graden hier, maar er ontstaan wel van die lekkere dikke onweerskoppen. Als ik op buienradar kijk, moet het onweer ongeveer om half 8 bij ons zijn.
Maak ik op uit buienradar. Het gaat trouwens sneller dan ik had gedacht.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik ben ook wel benieuwd of de BBQ nog wat gaat worden vanavond...
Hier vanuit Maastricht al goed te zienquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Lekker onweersgebied dat zo Limburg binnendrijft(die is trouwens snel gegroeid
)
Das inderdaad een beste!quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:04 schreef Mani89 het volgende:
)
als dat nou niet al te snel instort heeft Noord Limburg ook nog vuurwerkquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:04 schreef Mani89 het volgende:
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |