Vooral in de buurt van de RTL-zendmasten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar kan 't ook behoorlijk te keer gaan.
Ik merk 't jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:55 schreef Stephan123 het volgende:
Bij maastricht zit een heel zooitje onweer volgens buienradar
Waar zit je in Maastricht? Zit in gebouw naast 't station. Neerslag valt hier wel mee, maar wel behoorlijke onweersklappenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:57 schreef -Peach het volgende:
Poh t gaat goed hier (Maastricht) t regent echt hard. Mn kiepraam (naar binnen) is tot bovenaan ondergespetterd terwijl er nog een overkappig zit van mn rolluik
St Annalaan. T valt nu wel weer mee allemaal, alleen loopt er nu water door mn raam naar binnenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waar zit je in Maastricht? Zit in gebouw naast 't station. Neerslag valt hier wel mee, maar wel behoorlijke onweersklappen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:03 schreef -Peach het volgende:
[..]
St Annalaan. T valt nu wel weer mee allemaal, alleen loopt er nu water door mn raam naar binnen![]()
Klapte net flink idd, schrok me te pletter haha. Keek net uit t raam en zag 3 fietsers, zeiknat hihihihi
Hoogstends wat motregen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:08 schreef Stephan123 het volgende:
Oh fijn 19:15 uit huis, hoe is het dan in omgeving rotterdam denken jullie?
Ik weet het niet, maar ik zou er iig niet doorheen gaan als je met de fiets moetquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:08 schreef Stephan123 het volgende:
Oh fijn 19:15 uit huis, hoe is het dan in omgeving rotterdam denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |