Mart, sms jij MPG eens...quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
HE, MPG! STOP EENS MET NEUCKEN EN ZEG EENS OF JE MORGEN KAN LANGSKOMEN!!!
VRAAG METEEN OF IE WEL ZIJN HANDEN WAST. PUNANI VAN ZIJN VRIENDIN HOEF IK NIETquote:
Goede reisquote:
Nee hoor, maar na het houtskoolincident van gisteren, lees ik mijn posts een keertje extra na voordat ik op 'invoeren' drukquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wed dat je op de quote-button gedrukt had, zag dat het aangepast was inmiddels, en het weer snel fout in de quote geplaatst hebt...
quote:
tis wel leuk hoorquote:
Ik lees nooit terug... wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede reis.
[..]
Nee hoor, maar na het houtskoolincident van gisteren, lees ik mijn posts een keertje extra na voordat ik op 'invoeren' druk.
[..]
Ernstig, ernstig...quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik lees nooit terug... wat is er gebeurd dan?
Wat? Dat ik niet teruglees, of dat wat er gebeurd is?quote:
dat wat er gebeurd is. teruglezen is voor mensen met tijd te veel. En MPG.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat? Dat ik niet teruglees, of dat wat er gebeurd is?
je bent er weer eensquote:
quote:
...sentquote:Hoi. Je moet stoppen met neuken van Pheno en zeggen of je morgen langs kan komen. En eerst handen wassen. En ik luister braaf naar oa, want ik sms.
Daar word ik liever niet aan herinnerdquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik lees nooit terug... wat is er gebeurd dan?
Ja hallo nou wor ik ook nieuwsgierig!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar word ik liever niet aan herinnerd.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar word ik liever niet aan herinnerd.
Wat je nu zegt herinnert me weer aan het voorval.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
Van jullie wordt ik ook niet veel wijzer hè? En toch vertik ik het om terug te lezen...
quote:
Jullie compenseren elkaar wel he?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
Van jullie wordt ik ook niet veel wijzer hè? En toch vertik ik het om terug te lezen...
En ik blijf je er aan herinneren tot je me vertelt wat het wasquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat je nu zegt herinnert me weer aan het voorval.
Nee. Ik heb nooit gezegd dat ik niet nieuwsgierig benquote:
Dat bedoel ik ook niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nooit gezegd dat ik niet nieuwsgierig ben
uitermate heersendquote:
I know.quote:
Reactie:quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
...sent.
Maar is jouw beltegoed op, OA?
MPG kennende betekent dat toch dat hij pas zijn achtste bak koffie van de avond naar binnen aan het gieten is?quote:Je stoort in het voorspel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:02 schreef PeZu het volgende:
fha & dreamer, als 1 van juliie het nu eens opzoekt, dan zijn jullie beide geholpen
Ik vertik het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*stampvoet*Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:02 schreef PeZu het volgende:
fha & dreamer, als 1 van juliie het nu eens opzoekt, dan zijn jullie beide geholpen
Als jij het nou even opzoekt kan ik verder "shoppen" voor een nieuwe katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dan blijft ie wel wakker.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Reactie:
[..]
MPG kennende betekent dat toch dat hij pas zijn achtste bak koffie van de avond naar binnen aan het gieten is?
quote:
zou hij het over houdtskool gehad hebben?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Als jij het nou even opzoekt kan ik verder "shoppen" voor een nieuwe kat![]()
ik wil het wetenquote:
jah... ik zag het nu ook... doe ik normaal noooooit!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
De een typte iets te veel, de ander te weinig!
Hmm misschien wel ja!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zou hij het over houdtskool gehad hebben?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jah... ik zag het nu ook... doe ik normaal noooooit!
maar vandaar dat mijn kwartje nu ook begon te vallen.. ik heb het goed geraden hè? Ja hè? Toch?
*danst*
Nee, niet helemaalquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jah... ik zag het nu ook... doe ik normaal noooooit!
maar vandaar dat mijn kwartje nu ook begon te vallen.. ik heb het goed geraden hè? Ja hè? Toch?
*danst*
Ik kan morgen langskomen ja, en heb zelfs al gevraagd of t nou zeker was dat jij ook thuis bentquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
HE, MPG! STOP EENS MET NEUCKEN EN ZEG EENS OF JE MORGEN KAN LANGSKOMEN!!!
Je kat is volledig weg verhaardt?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Als jij het nou even opzoekt kan ik verder "shoppen" voor een nieuwe kat![]()
Die zit te genieten van de regen (echt ik baal dat ik geen camera heb..) Maar ik heb dierenkriebels, dus mss neem ik nog een katquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kat is volledig weg verhaardt?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kat is volledig weg verhaardt?
quote:
Ja, maar jij kwam op 2,5 uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
en ik wist het nog wel zeker.... het kon niet anders![]()
1 + 1 is toch 2?
rekenen en fokquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
en ik wist het nog wel zeker.... het kon niet anders![]()
1 + 1 is toch 2?
Ik ben thuis en vrij.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan morgen langskomen ja, en heb zelfs al gevraagd of t nou zeker was dat jij ook thuis bent
Nu eerst verder neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |