Heerlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oeh, echte knalharde loeisterke arbeiderskoffie
Ik ook, maar ik heb er geen tijd voor...quote:
Waarom?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:16 schreef Klonk het volgende:
Dit word trouwens ons toekomstige keffertje: http://en.wikipedia.org/wiki/Boston_Terrier
quote:
GMTAquote:
we houden niet van grote honden, dus kom je bij kleine honden uit en dan wil je als vent niet over straat met een klein wit kut keffertje, verder is het een heel erg lief ras, speels, geen blaffer, lief voor kinderen van alle leeftijdenquote:
Engelse bulldogquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb er geen tijd voor...
Wat voor iets wil je?
quote:
net het laatste beetje zelfgemaakte groene thee met mintquote:
Ik ben een kattemensquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb het eerste grote verschil gevonden!
Hoe kun je dat nu zeggen, honden zijn hartstikke lief, en.. en.. en.. nou ja, het zijn honden
Ik hoop dat hij de kat zo onder kwijlt dat haar haar niet meer overal rond dwarreltquote:
Whehehequote:Op woensdag 2 juli 2008 20:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de kat zo onder kwijlt dat haar haar niet meer overal rond dwarrelt
Haaaaaatsjie!!quote:
Ik ben gelukkig grotendeels over mijn allergieën heen gegroeid.. alleen die voor katten niet dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:25 schreef Fha het volgende:
Mja ik ben allergisch voor dieren met haarMaar ach.. elke dag een pilletje nemen vind ik niet zo erg
Ik probeer mezelf te laten merken dat ik me er toch niet door laten tegenhouden dus dat het gewoon wel weg kan gaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig grotendeels over mijn allergieën heen gegroeid.. alleen die voor katten niet dus.
Hondenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb het eerste grote verschil gevonden!
Hoe kun je dat nu zeggen, honden zijn hartstikke lief, en.. en.. en.. nou ja, het zijn honden
Och, zolang je met een pilletje op zijn tijd ook geholpen bent..quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf te laten merken dat ik me er toch niet door laten tegenhouden dus dat het gewoon wel weg kan gaanSchijnt niet erg te helpen alleen
Ohquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:28 schreef PeZu het volgende:
grappig is dat heh, dat je over allergiën heen kan groeien, na 10 jaar weer eens aardbeien eten
Dat lijkt me pas echt vervelend.. allergisch voor eten..quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:28 schreef PeZu het volgende:
grappig is dat heh, dat je over allergiën heen kan groeien, na 10 jaar weer eens aardbeien eten
ik word rood van tomatenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat lijkt me pas echt vervelend.. allergisch voor eten..
En je gaat dt s schrijven. Great editquote:
Ik zit hier met een backup router, dat ding is kuttig traag.quote:
Hoe kun jij dan onder Pheno staan?quote:
quote:
Ik wed dat je op de quote-button gedrukt had, zag dat het aangepast was inmiddels, en het weer snel fout in de quote geplaatst hebt...quote:
Good call!quote:
goede reis papier!quote:
LOLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |