Same here en als je al wired buzzers hebt kan je buzz voor 40 euro kopen. Hij is leuker dan alle delen na 1 op de ps2 vind ik. En een stuk sneller, roos weg snellere rondes alleen er is nog niemand online, dus dat weet ik niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik vind MGS4 geen flikker aan, Buzz lijkt me wel grappig voor de afwisseling en voor met den amigos.
Dus wel een beetje afgekoeld na gister?quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:28 schreef Gamedemon het volgende:
Net een text bericht verstuurd vanuit LocoRoco Cocorecho, Next Gen is here bitches
heb je een theme op je PS3 staan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Waarom staat er bij mij in de XMB een vraagteken waar het trophy symbool moet staan, en ook het internet search logo mist. Ook daar staat een vraagteken.
Ja dat klopt. Dan zou het best logisch zijn dat ie niet werktquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb je een theme op je PS3 staan?
Oh dat is op zich niet eens zo verkeerd lijkt me. Je hebt dan een keuze: wel of niet laten doorlopen. Kan ik tijdens een Turned Base game gewoon switchen en even later als het mijn beurt is weer terugkomenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:27 schreef Kremers het volgende:
2.40![]()
Als je met een singl player game bezig bent moet je hem eerst wel even pauzeren, spel gaat gewoon door namelijk
Dat is waar. Over vrienden, in de OP staan genoeg namen volgens mijquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh dat is op zich niet eens zo verkeerd lijkt me. Je hebt dan een keuze: wel of niet laten doorlopen. Kan ik tijdens een Turned Base game gewoon switchen en even later als het mijn beurt is weer terugkomen![]()
Alleen nu nog vrienden vinden
Je mag me best toevoegen hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh dat is op zich niet eens zo verkeerd lijkt me. Je hebt dan een keuze: wel of niet laten doorlopen. Kan ik tijdens een Turned Base game gewoon switchen en even later als het mijn beurt is weer terugkomen![]()
Als je nou iedereen in het OP toevoegt dan kom je uit op 92 personen. Nadat het van 50 naar 100 is geschopt is dat mogelijk! Alleen kost het heel veel tijd om iedereen toe te voegenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Als het goed is wel jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:24 schreef Rock-shocker het volgende:
Okay, dus vandaag 2.40. En ik las op Wired.com volgens mij dat de DS3 ook vandaag in de winkels ligt. Klopt dat?
Dan zijn het 92 vage kennissen; geen vriendenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:35 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Als je nou iedereen in het OP toevoegt dan kom je uit op 92 personen. Nadat het van 50 naar 100 is geschopt is dat mogelijk! Alleen kost het heel veel tijd om iedereen toe te voegen
Nice.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:42 schreef Kremers het volgende:
[..]
Als het goed is wel jaDikke aanrader trouwens, ik heb hem zelf sinds gisteren.
Geen PSP?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:51 schreef Govinda het volgende:
Holy shit!! Takkuh ik moet aan de DS: Chrono Trigger!
OMG! NEED!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:51 schreef Govinda het volgende:
Holy shit!! Takkuh ik moet aan de DS: Chrono Trigger!
Ja goeie vraag, ennuhh misschien een lijstje met games die het al ondersteunt? Worden de "oude" ganes als GTAIV ook geupdate voor trophies? Voor de multiplatform games zou dat simpel zijn, gewoon de xbox achievements over nemen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:32 schreef koei het volgende:
Als ik nu mn PS3 aanzet moet ik altijd eerst op mn account klikken voordat ik echt ingelogd ben, en hetzelfde geldt voor PSN. Kan ik beide automatisch direct bij het aanzetten laten inloggen? Ik heb nog een tweede account erop staan, maar die gebruik ik vrijwel nooit dus die kan ik die enkele keer dat het nodig is zelf wel aanloggen.
En ik ben aan het updaten, spannend! Daarna gelijk Buzz! erin en op voor de eerste trophies! Is er al een trophies verzamellijst ergens, zodat je kan zien wat je voor bepaalde trophies moet doen?
Super Stardust™ HD, een exclusieve PLAYSTATION Network-game die vorig jaar is uitgekomen, is de eerste game met het trofeeënsysteem. Spelers kunnen verschillende trofeeën winnen**.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja goeie vraag, ennuhh misschien een lijstje met games die het al ondersteunt? Worden de "oude" ganes als GTAIV ook geupdate voor trophies? Voor de multiplatform games zou dat simpel zijn, gewoon de xbox achievements over nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |