Ik heb de naam al genoemd in je topicquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:08 schreef goliax het volgende:
Help ik zoek de band of groep van dit nummer:
http://rapidshare.com/files/126816965/tst.wav.html
Het is een opgenomen geluidsfragment uit de gamekings TGS (2003?) special op TMF.
Alvast bedankt voor de moeite!
THANX!quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:18 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Ik heb de naam al genoemd in je topic
Iig, het is Real a lie - Auf der Maur
Ik denk dat je M.I.A. - Bucky Done Gun misschien bedoelt (Die trompet)quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:09 schreef Turbomuis het volgende:
Nee, ik ben geen voetbalfan, maar toch:
In dit nummer:
zit een nummer waarvan ik me afvraag of dat een bestaand nummer is, en zo ja, wat dan. Het zit door heel deze video heen, maar het is vrij duidelijk op bijvoorbeeld 40 s. en 1.25 m.
Iemand enig idee?
Nee. Lijkt er wel op qua sound, maar de melodie is behoorlijk anders.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:32 schreef n0r het volgende:
[..]
Ik denk dat je M.I.A. - Bucky Done Gun misschien bedoelt (Die trompet)
Debonair Samir - Samir's Themequote:Op donderdag 3 juli 2008 22:09 schreef Turbomuis het volgende:
Nee, ik ben geen voetbalfan, maar toch:
In dit nummer:
zit een nummer waarvan ik me afvraag of dat een bestaand nummer is, en zo ja, wat dan. Het zit door heel deze video heen, maar het is vrij duidelijk op bijvoorbeeld 40 s. en 1.25 m.
Iemand enig idee?
Dat is 'm.quote:
Geen dankquote:
GIYF. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:05 schreef trustcreative het volgende:
Ik zoek een liedje wat zo gaat:
"Life is Life, lala lalala... Life is Life lala lalala"...
Wie weet hoe dat heet en van wie het is?
Dankuu.. Voor mij was het heeeeeeeeeeeel moeilijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:24 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
GIYF. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:36 schreef PeEsHa het volgende:
Ik zoek een dancenumme, helaas weet ik er weinig van...
Het is een dancenummer wat in de clip de LoveParade in Berlijn gebruikt... Het nummer is, als ik moet gokken, 5-8 jaar oud...
Is dat genoeg voor iemand om te weten welke ik bedoel? Please?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:25 schreef Fenomening het volgende:
Lijkt me duidelijk, dat nummer zoek ik! Alvast bedankt voor de moeite.
Scoop - Drop Itquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:36 schreef PeEsHa het volgende:
Ik zoek een dancenumme, helaas weet ik er weinig van...
Het is een dancenummer wat in de clip de LoveParade in Berlijn gebruikt... Het nummer is, als ik moet gokken, 5-8 jaar oud...
Is dat genoeg voor iemand om te weten welke ik bedoel? Please?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |