Ga met je zus naar Cornjum fietsen ipv zo'n sportschool. Leuker, goedkoper en bier.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:59 schreef Bob. het volgende:
Oke, leuk dat je er dan ook nog komt PSM!
Ik heb ook helemaal geen zin om te gaan sporten, maar ik word altijd boos op mijn zus als ze weer eens niet komt, dus als ik dan zelf niet op kom dagen maken mijn preken niet meer zo'n indruk eh?
Beetje ruilen? Ik ben van achter compleet rood en voor wit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:11 schreef nietzman het volgende:
Ik heb lekker de hele dag rebels op m'n balkon gezeten waar ik officieel nog niet op mocht en nu is m'n borstkasje rood..
Zijn we yingyangetjes?quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Beetje ruilen? Ik ben van achter compleet rood en voor wit.
Oh dan lijkt half 4 me handiger, hoef ik niet zo te haasten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:21 schreef JH87 het volgende:
Ze gaan drie uur open. Ik heb 't ff gecheckt.
Laatst was je nog blij met iemand die je naam met 1 x zei, dus ik dacht: Ik zal Alex(xxxx) eens een plezier doenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ook fulltime, maar met 5 x-en ipv 2.
Ja kloptquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laatst was je nog blij met iemand die je naam met 1 x zei, dus ik dacht: Ik zal Alex(xxxx) eens een plezier doen
En wat bedoel je met ipv 2? Ik deed maar 1?
Ja, nogal.quote:
Vind ik ook maar de IN kan blijkbaar niet zo veel doen. Zelfs na meerder politie invallen bij mijn schuinbovenburen heeft het nog lang geduurt voor ze weg waren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:35 schreef JH87 het volgende:
Ja, IN inderdaad. Ik vind dit alleen wel wat heftiger dan een paar maanden geen huur betalen; het komt er op neer dat meisjes die hier op de gang wonen gewoon als de dood zijn voor die gast. Huurderbescherming is belangrijk, maar hem eruit zetten is in dit geval ook huurderbescherming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Geweld is niet ok, zelfverdediging wel. ZOrg dat je altijd een wapen in de buurt hebt, en wees createif in dat opzicht. Mijn favoriete wapen is de spuitbus deodorant. Compact, legaal, en heeft eeen enorm vertragend effect op je aanvaller als je het in zn ogen spuit.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:43 schreef JH87 het volgende:
Ja, we hadden het er al over een knokploeg samen te stellen. Ik ken ook nog wel wat van die forse mensen. Maar, of dat nou de oplossing is.
Ik keek net even op RTVNoord.nl en het is nu op de martinitoren bovenin zo'n 22 graden. Op de grond zal het dan een graadje of 24 zijn? Das best lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:28 schreef teigan het volgende:
Nu is het ook wel lekker...
Volgens mij steld ehet onweer niet heel veel voor hoor, dus zoveel heb je niet gemist..
Pintelier heeft terras.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:40 schreef Grulez het volgende:
Kunnen we vanmiddag mooi een terrasje pakken
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik die met vreemden ga bellen de hele dag. Riiiightt.
.
Nee, ik werk bij het Distributiecentrum van Noordhoff Uitgevers.(Vroeger en beter bekend als; Wolters Noordhoff
)
Magazijnmedewerker.
En het is vre-se-lijk. Je wilt het níet weten. Echt niet.
Van half 8 's ochtends tot 4 uur is het, en dat elke dag.
Kusjequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:00 schreef Bob. het volgende:
Muuuh, tentamens.Moe.
Warm.
Mekker.
Zucht.
Steun.
Wat je zegt ben je selluf.quote:
quote:
6 is ook geod toch?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je selluf.
[..]
Ik heb hem trouwens wel gehaald hoor, maar meer dan een 6je word het niet. En dit had verdomme een 8 moeten worden.
Weet je wat ook vervelend is? Chinezen tijden tentamens. Ze wippen ALLEMAAL met hun benen en pennen en grr. En dankzij mijn achternaam zit ik altijd tussen de Xings, Xangs, Zangs en Zengs.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:04 schreef JH87 het volgende:
* JH87 begint uit frustratie met de eerste computerschermen te smijten.
Dat vraagt gewoon om een massamoord. Of een naamsverandering.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Weet je wat ook vervelend is? Chinezen tijden tentamens. Ze wippen ALLEMAAL met hun benen en pennen en grr. En dankzij mijn achternaam zit ik altijd tussen de Xings, Xangs, Zangs en Zengs.
Iets met de Z.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is je achternaam dan?En Aziatische vrouwen
Eerst je cijfer terug en dan pas klagen mevrouw Z.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Iets met de Z.
En een 6 is inderdaad wel voldoende, maar dit was het vak wat aan mezelf zou moeten bewijzen dat ik heus niet dom ben. (Aangezien de rest 10x niks word) Een 6je doet dat toch iets minder overtuigend.
quote:Doden door schietpartij Groningen
In Groningen heeft eerder vandaag een schietpartij plaatsgevonden tijdens een tentamen. Hierbij zijn volgens de laatste berichten drie tot vier doden gevallen en enkele studenten zwaargewond geraakt. Alle slachtoffers hebben een Aziatische identiteit, maar het is nog niet duidelijk of er een verband is tussen hun afkomst en de schietpartij.
Tijdens een persconferentie wist de Officier van Justitie te vertellen dat de 19-jarige M.Z. uit Groningen is aangehouden en het hier zeer waarschijnlijk de dader betreft. Over haar motieven is nog niets bekend.
Later meer.
Heb je gelijk in, ik heb nogal de neiging om mijn cijfers een paar punten lager in te schatten dan wat ze daadwerkelijk zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerst je cijfer terug en dan pas klagen mevrouw Z.
Ik vond hem leuk, dus leef je uit hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:21 schreef JH87 het volgende:
Sorry. Ik doe er momenteel alles aan even de studie te ontvluchten.
Daag me niet uit! Anders kom ik morgen met een achtergrondartikel van min. 500 woorden met een daderprofiel en een gedachtengang waarom de dader zich in hemelsnaam tot die daad heeft aangezet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk, dus leef je uit hoor.
Nee, erger... dat was de bedoeling... Lekker korte baard.. maar ik kreeg m niet goed en nu gaat ie er uit frstratie helemaal afquote:
dan is het niet meer grappig maar kansloosquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:25 schreef JH87 het volgende:
[..]
Daag me niet uit! Anders kom ik morgen met een achtergrondartikel van min. 500 woorden met een daderprofiel en een gedachtengang waarom de dader zich in hemelsnaam tot die daad heeft aangezet.
Je vehikel is uitgevehikeld?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:00 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, ik heb er al weer een lekkere wandeling van Zuidwolde naar Groningen op zitten.
Ze volgen ook slechts commando's op....quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:21 schreef freecell het volgende:
Ik snap die lui van de plantsoenendienst niet.
Super heet weer, iedereen wil graag z'n balkondeur open, omdat het dan nog een béétje doorwaait.
Gaan ze met bosmaaiers bezig. En neit even, néé, rustig een hele middag.
Doe je dan tóch je balkondeur open, dan kan je elkaar écht niet meer verstaan in huis
Ze zijn al weg gelukkig. Het was echt tamelijk irritant.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze volgen ook slechts commando's op....
groetjes, een voormalig bosmaaierder
www.detelefoongids.nl en dan kijken of de naam op dat adres nog klopt? In het geval van verzorgingstehuis is het helemaal makkelijk; gewoon bellen en naar de persoon vragen en dan kom je er meteen achter of ze nog leeft. En jij blijft gewoon anoniemquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:54 schreef freecell het volgende:
Is op zich een ideequote:Op donderdag 3 juli 2008 16:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
www.detelefoongids.nl en dan kijken of de naam op dat adres nog klopt? In het geval van verzorgingstehuis is het helemaal makkelijk; gewoon bellen en naar de persoon vragen en dan kom je er meteen achter of ze nog leeft. En jij blijft gewoon anoniem
"Goedemorgen mevrouw, u spreekt met truuse de boer van bureau interview, wat had u gestemd als er NU verkiezingen zouden zijn?"quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Is op zich een idee![]()
Maar als ze dan nog wel leeft, heb ik haar straks opeens aan de telefoonDat moet ik ook voorkomen.
"Ha oma, ik dacht; ik bel even om te kijken of u nog leeft!"
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Mevrouw M.C. Hamer was toch wel érg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |