quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik die met vreemden ga bellen de hele dag. Riiiightt.
.
Nee, ik werk bij het Distributiecentrum van Noordhoff Uitgevers.(Vroeger en beter bekend als; Wolters Noordhoff
)
Magazijnmedewerker.
En het is vre-se-lijk. Je wilt het níet weten. Echt niet.
Van half 8 's ochtends tot 4 uur is het, en dat elke dag.
Kusjequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:00 schreef Bob. het volgende:
Muuuh, tentamens.Moe.
Warm.
Mekker.
Zucht.
Steun.
Wat je zegt ben je selluf.quote:
quote:
6 is ook geod toch?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je selluf.
[..]
Ik heb hem trouwens wel gehaald hoor, maar meer dan een 6je word het niet. En dit had verdomme een 8 moeten worden.
Weet je wat ook vervelend is? Chinezen tijden tentamens. Ze wippen ALLEMAAL met hun benen en pennen en grr. En dankzij mijn achternaam zit ik altijd tussen de Xings, Xangs, Zangs en Zengs.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:04 schreef JH87 het volgende:
* JH87 begint uit frustratie met de eerste computerschermen te smijten.
Dat vraagt gewoon om een massamoord. Of een naamsverandering.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Weet je wat ook vervelend is? Chinezen tijden tentamens. Ze wippen ALLEMAAL met hun benen en pennen en grr. En dankzij mijn achternaam zit ik altijd tussen de Xings, Xangs, Zangs en Zengs.
Iets met de Z.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is je achternaam dan?En Aziatische vrouwen
Eerst je cijfer terug en dan pas klagen mevrouw Z.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Iets met de Z.
En een 6 is inderdaad wel voldoende, maar dit was het vak wat aan mezelf zou moeten bewijzen dat ik heus niet dom ben. (Aangezien de rest 10x niks word) Een 6je doet dat toch iets minder overtuigend.
quote:Doden door schietpartij Groningen
In Groningen heeft eerder vandaag een schietpartij plaatsgevonden tijdens een tentamen. Hierbij zijn volgens de laatste berichten drie tot vier doden gevallen en enkele studenten zwaargewond geraakt. Alle slachtoffers hebben een Aziatische identiteit, maar het is nog niet duidelijk of er een verband is tussen hun afkomst en de schietpartij.
Tijdens een persconferentie wist de Officier van Justitie te vertellen dat de 19-jarige M.Z. uit Groningen is aangehouden en het hier zeer waarschijnlijk de dader betreft. Over haar motieven is nog niets bekend.
Later meer.
Heb je gelijk in, ik heb nogal de neiging om mijn cijfers een paar punten lager in te schatten dan wat ze daadwerkelijk zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerst je cijfer terug en dan pas klagen mevrouw Z.
Ik vond hem leuk, dus leef je uit hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:21 schreef JH87 het volgende:
Sorry. Ik doe er momenteel alles aan even de studie te ontvluchten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |