Nou, als ik het van dat opzicht bekijk zou het ook nog best kunnen dat Bob. anders niet was gekomen. En misschien ben ik ook wel verliefd op jou, wie weet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja sukkel dat had je per PM moeten doen, nu komt het halve topic
Oh maar dat kan ik me heel goed voorstellen. Achteraan sluiten in de rij he?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:30 schreef JH87 het volgende:
[..]
En misschien ben ik ook wel verliefd op jou, wie weet.
Jij bent nu net een van de weinige mensen van wie ik NIET benquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:45 schreef Grulez het volgende:
Hoe laat?
Ojah je blijft van Alexxxx af JH hij is van mij!
ow... wat jammmer.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent nu net een van de weinige mensen van wie ik NIET ben
Ik moet het nu met een ijsje stellenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:12 schreef Grulez het volgende:
Jemig nu ook wel zin in een koud biertje...
Agenda altijd bij je geen optie voor jou?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:48 schreef Bob. het volgende:
Oh kan 4 uur trouwens ook? Ik bedenk me net dat ik om half 6 moet sporten en daarvoor moet ik ook mijn spullen nog hebben opgehaald en naar de Euroborg zijn gefietst.
Ik had ook al tijdens mijn tentamen van morgen met iemand een afspraak gemaakt en tijdens het sporten heb ik per ongeluk ook al iets anders staan. Zo maar eens gaan afbellen. Goed bezig weer.
Ja, ik wéét dat dat heel handig zou zijn. Maar ik vergeet dat ding altijd mee te nemen, of ik laat hem bij mensen liggen, of ik vind dat ik iets best kan onthouden, of ik heb geen zin het op te schrijven, of, of, of..of misschien moet ik gewoon stoppen met mekkeren over stomme agenda's en er inderdaad weer een aanschaffen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Agenda altijd bij je geen optie voor jou?
Graag.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:05 schreef JH87 het volgende:
Neen, we schoppen je er gewoon uit om vijf uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |