quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou jijniet eens een JH87-tropenkaspel nemen?
DaD zit in Griekenland nu.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:59 schreef JH87 het volgende:
Zo, even leerpauze. Volgens mij zag ik net zelfs DaD of een dubbelganger - ik ga voor het laatste, want DaD doet geen hbo - hier binnen wandelen op Zernike.
En dat je zonder religie ook vrienden kunt maken is helemaal waar, maar volgens mij heeft iedereen hier dat wel door.
Religie is idd erg schattig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:35 schreef Inkomen het volgende:
Vrienden, religie, wat een schattig topic.
Dan lees je mn opmerking verkeerd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik vind religie anders hoogst irritant.
Ah oke, ik dacht dat je het meende. Plaats voortaan dan ook een bakje onder zo'n opmerking waar het sarcasme vanaf druiptquote:
Alleen sarcasme?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ah oke, ik dacht dat je het meende. Plaats voortaan dan ook een bakje onder zo'n opmerking waar het sarcasme vanaf druipt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:37 schreef Jesse_ het volgende:
Moderne geloven zijn saai met hun monotheisme.
Vroeger, toen was het pas leuk! Zoals het nu nog is in Azië
Bewijs mijn onkunde dan eensquote:
De Cornjumer postbode heeft vandaag zijn laatste werkdag voor zijn pensioen, dus ik heb de vlag voor hem uithangen. Hangen ze over 32 jaar ook voor jou de clag uit in W.?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:03 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemiddag![]()
Pff, veel te warm om te werken
Dat zal vast een ontzettend gangbaar geloof zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn geloof is in de jaren '50 van de 20e eeuw ontstaan, Europees en polytheïstisch
Kthxbai
jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat zal vast een ontzettend gangbaar geloof zijn [ afbeelding ]
Als het er al 5 in Cornjum zijn moet het inderdaad wel gangbaar zijn!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jagangbaarder dan je denkt
alleen zijn we geen bekeringsreligie dus lopen we er niet zo mee te koop
maar in cornjum alleen al zijn er een stuk of 5, en dat op een inwoner aantal van zo'n 300 inwoners...
Ach, je kunt ook Natuurkunde gaan studeren en dan buschauffeur wordenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan heb je wel mooi voor niks gestudeerd als je 32 jaar lang blijft postlopen
Of Engels en werkloosquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach, je kunt ook Natuurkunde gaan studeren en dan buschauffeur worden
Man, niet zo hard, ik heb er hier last van.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef nietzman het volgende:
HAHA WAT MAL DAT DENEMARKEN JE ZOU DENKEN DAT ZE WEL EEN ECHTE GRENSOVERGANG ZOUDEN HEBBEN EN NIET ALLEEN EEN DUF BORDJE.
Ja, vriend van me woont daar niet al te ver vandaan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:12 schreef Kleiduif het volgende:
Leuke auto alex.
je maakt inderdaad behoorlijk wat km's
van Friesland naar Denemarken.
heb je Moskou ook al gevonden?
Waar?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wij kregen net hier ijsjes uitgedeeld
Ik heb volgens mij je bijbaan gemist, callcenterwerk?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vond "Mevrouw E.W.A.J. Isendoorn van den Buijs" wel een leuke naam die ik tegen kwam vandaag.
"Wipmolen" vond ik wel de leukste straatnaam.
CZ is fulltime Sexxy.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij je bijbaan gemist, callcenterwerk?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij je bijbaan gemist, callcenterwerk?
Nee, ook fulltime, maar met 5 x-en ipv 2.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:38 schreef MaxMark het volgende:
Alex parttime.
geil voorspel btw.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:06 schreef Lyssa het volgende:
Ik kreeg ijs+slagroom en bananen op mn stage
Jij wel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:09 schreef JH87 het volgende:
Ik ben rond half 3 gezwicht voor het begrip terras en witbier. Dat wordt nog wat met m'n tentamen van morgenochtend.
Jammerdan! Showen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:22 schreef JH87 het volgende:![]()
Ik ook hoor. Ik ben alleen maar jaloers op je mentaliteit.![]()
En ik heb een foto trouwens, maar die's stom.
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar ja, morgen 8.30 uur tentamen en dan ben ik er vanaf. Ik ga vanavond nog wel even verder ofzo.quote:
Ik ben nog in beraad met mezelf.quote:
Ik moet volgende week pas, maar heb zo verdomd weinig gedaan dat ik nu dus al bezig benquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar ja, morgen 8.30 uur tentamen en dan ben ik er vanaf. Ik ga vanavond nog wel even verder ofzo.
Ik kan nooit eerder dan een dag van tevoren beginnen met leren. Lukt gewoon niet, past niet in mijn mentaliteit, is mijn grote tekortkoming.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik moet volgende week pas, maar heb zo verdomd weinig gedaan dat ik nu dus al bezig ben.
Als je dan toch je studie fluitend haalt, doe je wel een bagger studie.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:36 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan nooit eerder dan een dag van tevoren beginnen met leren. Lukt gewoon niet, past niet in mijn mentaliteit, is mijn grote tekortkoming.
Het is hbo. En ik moet regelmatig een tentamen voor een tweede keer maken door die kutmentaliteit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als je dan toch je studie fluitend haalt, doe je wel een bagger studie.
Volgens mij is G. nog steeds als bemiddelaar cq. mediator aan het werk. Ik heb echter nog niet gehoord wat het posten van die foto mij oplevert.quote:
Ja hoi, ik ook niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:36 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan nooit eerder dan een dag van tevoren beginnen met leren. Lukt gewoon niet, past niet in mijn mentaliteit, is mijn grote tekortkoming.
Zo heb ik sociologie ook gehaaldquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als je dan toch je studie fluitend haalt, doe je wel een bagger studie.
Ik ben niet alleen, oef.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ook niet.Morgen is mijn tentamen, vandaar dat ik vandaag eindelijk wat ben gaan doen.
Neuh, niet helemaal. Volgende week nog een tentamen. Maar die ga ik toch nooit van mijn leven halen, dus ach, waarom niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen, oef.
Morgen ook vakantie dus? Ik zeg: Groningentopicminimeetenbeginvandevakantiefeest @ Pintelier morgenmiddag.
Ja sukkel dat had je per PM moeten doen, nu komt het halve topicquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen, oef.
Morgen ook vakantie dus? Ik zeg: Groningentopicminimeetenbeginvandevakantiefeest @ Pintelier morgenmiddag.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja sukkel dat had je per PM moeten doen, nu komt het halve topic
Nou, als ik het van dat opzicht bekijk zou het ook nog best kunnen dat Bob. anders niet was gekomen. En misschien ben ik ook wel verliefd op jou, wie weet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja sukkel dat had je per PM moeten doen, nu komt het halve topic
Oh maar dat kan ik me heel goed voorstellen. Achteraan sluiten in de rij he?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:30 schreef JH87 het volgende:
[..]
En misschien ben ik ook wel verliefd op jou, wie weet.
Jij bent nu net een van de weinige mensen van wie ik NIET benquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:45 schreef Grulez het volgende:
Hoe laat?
Ojah je blijft van Alexxxx af JH hij is van mij!
ow... wat jammmer.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent nu net een van de weinige mensen van wie ik NIET ben
Ik moet het nu met een ijsje stellenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:12 schreef Grulez het volgende:
Jemig nu ook wel zin in een koud biertje...
Agenda altijd bij je geen optie voor jou?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:48 schreef Bob. het volgende:
Oh kan 4 uur trouwens ook? Ik bedenk me net dat ik om half 6 moet sporten en daarvoor moet ik ook mijn spullen nog hebben opgehaald en naar de Euroborg zijn gefietst.
Ik had ook al tijdens mijn tentamen van morgen met iemand een afspraak gemaakt en tijdens het sporten heb ik per ongeluk ook al iets anders staan. Zo maar eens gaan afbellen. Goed bezig weer.
Ja, ik wéét dat dat heel handig zou zijn. Maar ik vergeet dat ding altijd mee te nemen, of ik laat hem bij mensen liggen, of ik vind dat ik iets best kan onthouden, of ik heb geen zin het op te schrijven, of, of, of..of misschien moet ik gewoon stoppen met mekkeren over stomme agenda's en er inderdaad weer een aanschaffen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Agenda altijd bij je geen optie voor jou?
Graag.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:05 schreef JH87 het volgende:
Neen, we schoppen je er gewoon uit om vijf uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |