Jammerdan! Showen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:22 schreef JH87 het volgende:![]()
Ik ook hoor. Ik ben alleen maar jaloers op je mentaliteit.![]()
En ik heb een foto trouwens, maar die's stom.
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar ja, morgen 8.30 uur tentamen en dan ben ik er vanaf. Ik ga vanavond nog wel even verder ofzo.quote:
Ik ben nog in beraad met mezelf.quote:
Ik moet volgende week pas, maar heb zo verdomd weinig gedaan dat ik nu dus al bezig benquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar ja, morgen 8.30 uur tentamen en dan ben ik er vanaf. Ik ga vanavond nog wel even verder ofzo.
Ik kan nooit eerder dan een dag van tevoren beginnen met leren. Lukt gewoon niet, past niet in mijn mentaliteit, is mijn grote tekortkoming.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik moet volgende week pas, maar heb zo verdomd weinig gedaan dat ik nu dus al bezig ben.
Als je dan toch je studie fluitend haalt, doe je wel een bagger studie.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:36 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan nooit eerder dan een dag van tevoren beginnen met leren. Lukt gewoon niet, past niet in mijn mentaliteit, is mijn grote tekortkoming.
Het is hbo. En ik moet regelmatig een tentamen voor een tweede keer maken door die kutmentaliteit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als je dan toch je studie fluitend haalt, doe je wel een bagger studie.
Volgens mij is G. nog steeds als bemiddelaar cq. mediator aan het werk. Ik heb echter nog niet gehoord wat het posten van die foto mij oplevert.quote:
Ja hoi, ik ook niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:36 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan nooit eerder dan een dag van tevoren beginnen met leren. Lukt gewoon niet, past niet in mijn mentaliteit, is mijn grote tekortkoming.
Zo heb ik sociologie ook gehaaldquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als je dan toch je studie fluitend haalt, doe je wel een bagger studie.
Ik ben niet alleen, oef.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ook niet.Morgen is mijn tentamen, vandaar dat ik vandaag eindelijk wat ben gaan doen.
Neuh, niet helemaal. Volgende week nog een tentamen. Maar die ga ik toch nooit van mijn leven halen, dus ach, waarom niet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen, oef.
Morgen ook vakantie dus? Ik zeg: Groningentopicminimeetenbeginvandevakantiefeest @ Pintelier morgenmiddag.
Ja sukkel dat had je per PM moeten doen, nu komt het halve topicquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen, oef.
Morgen ook vakantie dus? Ik zeg: Groningentopicminimeetenbeginvandevakantiefeest @ Pintelier morgenmiddag.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja sukkel dat had je per PM moeten doen, nu komt het halve topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |