Vind ik ook maar de IN kan blijkbaar niet zo veel doen. Zelfs na meerder politie invallen bij mijn schuinbovenburen heeft het nog lang geduurt voor ze weg waren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:35 schreef JH87 het volgende:
Ja, IN inderdaad. Ik vind dit alleen wel wat heftiger dan een paar maanden geen huur betalen; het komt er op neer dat meisjes die hier op de gang wonen gewoon als de dood zijn voor die gast. Huurderbescherming is belangrijk, maar hem eruit zetten is in dit geval ook huurderbescherming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Geweld is niet ok, zelfverdediging wel. ZOrg dat je altijd een wapen in de buurt hebt, en wees createif in dat opzicht. Mijn favoriete wapen is de spuitbus deodorant. Compact, legaal, en heeft eeen enorm vertragend effect op je aanvaller als je het in zn ogen spuit.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:43 schreef JH87 het volgende:
Ja, we hadden het er al over een knokploeg samen te stellen. Ik ken ook nog wel wat van die forse mensen. Maar, of dat nou de oplossing is.
Ik keek net even op RTVNoord.nl en het is nu op de martinitoren bovenin zo'n 22 graden. Op de grond zal het dan een graadje of 24 zijn? Das best lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:28 schreef teigan het volgende:
Nu is het ook wel lekker...
Volgens mij steld ehet onweer niet heel veel voor hoor, dus zoveel heb je niet gemist..
Pintelier heeft terras.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:40 schreef Grulez het volgende:
Kunnen we vanmiddag mooi een terrasje pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |