Daag me niet uit! Anders kom ik morgen met een achtergrondartikel van min. 500 woorden met een daderprofiel en een gedachtengang waarom de dader zich in hemelsnaam tot die daad heeft aangezet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk, dus leef je uit hoor.
Nee, erger... dat was de bedoeling... Lekker korte baard.. maar ik kreeg m niet goed en nu gaat ie er uit frstratie helemaal afquote:
dan is het niet meer grappig maar kansloosquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:25 schreef JH87 het volgende:
[..]
Daag me niet uit! Anders kom ik morgen met een achtergrondartikel van min. 500 woorden met een daderprofiel en een gedachtengang waarom de dader zich in hemelsnaam tot die daad heeft aangezet.
Je vehikel is uitgevehikeld?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:00 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, ik heb er al weer een lekkere wandeling van Zuidwolde naar Groningen op zitten.
Ze volgen ook slechts commando's op....quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:21 schreef freecell het volgende:
Ik snap die lui van de plantsoenendienst niet.
Super heet weer, iedereen wil graag z'n balkondeur open, omdat het dan nog een béétje doorwaait.
Gaan ze met bosmaaiers bezig. En neit even, néé, rustig een hele middag.
Doe je dan tóch je balkondeur open, dan kan je elkaar écht niet meer verstaan in huis
Ze zijn al weg gelukkig. Het was echt tamelijk irritant.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze volgen ook slechts commando's op....
groetjes, een voormalig bosmaaierder
www.detelefoongids.nl en dan kijken of de naam op dat adres nog klopt? In het geval van verzorgingstehuis is het helemaal makkelijk; gewoon bellen en naar de persoon vragen en dan kom je er meteen achter of ze nog leeft. En jij blijft gewoon anoniemquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:54 schreef freecell het volgende:
Is op zich een ideequote:Op donderdag 3 juli 2008 16:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
www.detelefoongids.nl en dan kijken of de naam op dat adres nog klopt? In het geval van verzorgingstehuis is het helemaal makkelijk; gewoon bellen en naar de persoon vragen en dan kom je er meteen achter of ze nog leeft. En jij blijft gewoon anoniem
"Goedemorgen mevrouw, u spreekt met truuse de boer van bureau interview, wat had u gestemd als er NU verkiezingen zouden zijn?"quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Is op zich een idee![]()
Maar als ze dan nog wel leeft, heb ik haar straks opeens aan de telefoonDat moet ik ook voorkomen.
"Ha oma, ik dacht; ik bel even om te kijken of u nog leeft!"
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Mevrouw M.C. Hamer was toch wel érg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |