quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:56 schreef afcajos het volgende:
Slippers zonder sokken kan nog wel, en (hetero)mannen scheren hun benen niet
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:06 schreef Vierkantblokje het volgende:
Mannen die geen sokken aan hebben![]()
Vierkantblokje draagt altijd sokken behalve als hij gaat douchen en gaat slapen.
wel apart dat dan wel zwemt met sokken aanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:06 schreef Vierkantblokje het volgende:
Mannen die geen sokken aan hebben![]()
Vierkantblokje draagt altijd sokken behalve als hij gaat douchen en gaat slapen.
Omdat het een symbool is geworden waarmee kutjes kunnen laten zien dat ze gevoel voor stijl hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:45 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat nou het probleem is met witte sokken :S
Misschien iemand hier die voor eens en altijd kan uitleggen waarom dat nou zo'n afknapper is?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:20 schreef Niconigger het volgende:
sowieso sokken (ongeacht kleur) in slippers/sandalen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:02 schreef kortsluiting87 het volgende:
Wat is er mis met harige benen?
Mannen met haar op hun lijf zijn sexy.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef letterdief het volgende:
Niks, zolang mannen maar niet eisen dat vrouwen er geschoren bij moeten lopen en zijzelf een tabaksplantage op de benen hebben
Oke, scheren wij allebij onze benen en oksels niet.. Kijken wie er op het strand na wordt gekeken (in negatieve zin)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef letterdief het volgende:
Niks, zolang mannen maar niet eisen dat vrouwen er geschoren bij moeten lopen en zijzelf een tabaksplantage op de benen hebben
Dus vrouwen willen dat mannen hun beenharen scheren?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef letterdief het volgende:
NEE.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:16 schreef ScudRaket het volgende:
Dus vrouwen willen dat mannen hun beenharen scheren?
Ik neem aan dat je alleen benen, vagina en oksels bedoelt, aangezien kale vrouwen nou niet bepaald sexy zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:14 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Mannen met haar op hun lijf zijn sexy.
Vrouwen zonder haar op hun lijf zijn sexy.
sommige kale vrouwen zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je alleen benen, vagina en oksels bedoelt, aangezien kale vrouwen nou niet bepaald sexy zijn.
JA en hun oksels graag. Voor gezichtshaar en borsthaar ben ik niet overgevoelig, maar harige benenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dus vrouwen willen dat mannen hun beenharen scheren?
zoals?quote:
Dan zal het nooit wat tussen ons wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:26 schreef letterdief het volgende:
[..]
JA en hun oksels graag. Voor gezichtshaar en borsthaar ben ik niet overgevoelig, maar harige benen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
zoals?en mocht je toch met een neukbaar voorbeeld aankomen, met haar zal het sowieso 10x beter zijn
Oke, ik zal voor 1 keer me benen scheren. Als jij dan ook wat aan die dikke reet van je gaat doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:50 schreef moniek2006 het volgende:
Het wordt weer warm en weer zie ik in de stad mannen lopen met harige benen, waarbij de voeten zijn gestoken in grote bruine oude slippers met daarop spierwitte sokken, mannen, is het nu zo moeilijk om een mooi paar schoenen te kopen of desnoods een andere kleur sokken te kiezen die niet zo opvallen?
Klacht: harige benen met dikke witte sportsokken gestoken in bruine slippers![]()
subtielquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oke, ik zal voortaan me benen scheren. Als jij dan ook wat aan die dikke reet van je gaat doen.
Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen die over dit soort nietszeggende dingen klagen meestal dik en gefrustreerd zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:32 schreef hoppla het volgende:
[..]
subtiel![]()
Waaruit kan ik trouwens opmaken dat TS een monster-aars heeft?
Welk verschil tussen man en vrouw snap jij niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef letterdief het volgende:
en dan kies je zo'n lelijke foto om me te proberen te overtuigenquote:
ok. *gooit scheermesjes en schuim wegquote:
Jij bent een vrouw, hoe moeilijk is het om dat verschil te zienquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ok. *gooit scheermesjes en schuim weg
ik deed even een poging om grappig te zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:56 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, hoe moeilijk is het om dat verschil te zien?
Je bent homo? Of misschien iets teveel vrouwelijke hormonen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:45 schreef Pollewoppie het volgende:
Ik begrijp de vrouwen wel hoor, ik vind behaarde mannen ook erg blergh... Daarom scheer ik ook zo goed als alles, maar mijn benen niet dat blijft denk ik iets wat ik een raar gezicht vind bij mannen.... Achter ieder zijn ding toch?
Fucking homo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:45 schreef Pollewoppie het volgende:
Ik begrijp de vrouwen wel hoor, ik vind behaarde mannen ook erg blergh... Daarom scheer ik ook zo goed als alles, maar mijn benen niet dat blijft denk ik iets wat ik een raar gezicht vind bij mannen.... Achter ieder zijn ding toch?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja hoor, daar hebben we de vrouwelijke obsessie met witte sokken weerIk zou bijna alleen maar witte sokken gaan dragen, gewoon om uit te dragen: Het boeit me geen fuck wat jij van mijn sokken vindt!
Birkenstocks zijn pas tof, de nieuwe hype van deze zomer!quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:46 schreef kraakvandaal het volgende:
Sandalen zijn pas tof.
jij hebt dus okselhaar en beenhaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef letterdief het volgende:
Gezellig samen scherenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan zal het nooit wat tussen ons worden
Zou je dat dan a.u.b. alleen aan je (potentiele) partner willen melden? Straks gaat half fok zijn benen scheren.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:50 schreef letterdief het volgende:
Absoluut niet, ik heb de dingen die kaal moeten kaal. Alleen vind ik het erg prettig als een partner dat ook zou doen. Ik eis enkel kale oksels en benen
kale benen bij een manquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:50 schreef letterdief het volgende:
Absoluut niet, ik heb de dingen die kaal moeten kaal. Alleen vind ik het erg prettig als een partner dat ook zou doen. Ik eis enkel kale oksels en benen
Geen slecht idee dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:51 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Zou je dat dan a.u.b. alleen aan je (potentiele) partner willen melden? Straks gaat half fok zijn benen scheren.
quote:
Een man met kale benen is geen man.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |