en dan kies je zo'n lelijke foto om me te proberen te overtuigenquote:
ok. *gooit scheermesjes en schuim wegquote:
Jij bent een vrouw, hoe moeilijk is het om dat verschil te zienquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ok. *gooit scheermesjes en schuim weg
ik deed even een poging om grappig te zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:56 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, hoe moeilijk is het om dat verschil te zien?
Je bent homo? Of misschien iets teveel vrouwelijke hormonen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:45 schreef Pollewoppie het volgende:
Ik begrijp de vrouwen wel hoor, ik vind behaarde mannen ook erg blergh... Daarom scheer ik ook zo goed als alles, maar mijn benen niet dat blijft denk ik iets wat ik een raar gezicht vind bij mannen.... Achter ieder zijn ding toch?
Fucking homo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:45 schreef Pollewoppie het volgende:
Ik begrijp de vrouwen wel hoor, ik vind behaarde mannen ook erg blergh... Daarom scheer ik ook zo goed als alles, maar mijn benen niet dat blijft denk ik iets wat ik een raar gezicht vind bij mannen.... Achter ieder zijn ding toch?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja hoor, daar hebben we de vrouwelijke obsessie met witte sokken weerIk zou bijna alleen maar witte sokken gaan dragen, gewoon om uit te dragen: Het boeit me geen fuck wat jij van mijn sokken vindt!
Birkenstocks zijn pas tof, de nieuwe hype van deze zomer!quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:46 schreef kraakvandaal het volgende:
Sandalen zijn pas tof.
jij hebt dus okselhaar en beenhaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef letterdief het volgende:
Niks, zolang mannen maar niet eisen dat vrouwen er geschoren bij moeten lopen en zijzelf een tabaksplantage op de benen hebben
Gezellig samen scherenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan zal het nooit wat tussen ons worden
Zou je dat dan a.u.b. alleen aan je (potentiele) partner willen melden? Straks gaat half fok zijn benen scheren.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:50 schreef letterdief het volgende:
Absoluut niet, ik heb de dingen die kaal moeten kaal. Alleen vind ik het erg prettig als een partner dat ook zou doen. Ik eis enkel kale oksels en benen
kale benen bij een manquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:50 schreef letterdief het volgende:
Absoluut niet, ik heb de dingen die kaal moeten kaal. Alleen vind ik het erg prettig als een partner dat ook zou doen. Ik eis enkel kale oksels en benen
Geen slecht idee dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:51 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Zou je dat dan a.u.b. alleen aan je (potentiele) partner willen melden? Straks gaat half fok zijn benen scheren.
quote:
Een man met kale benen is geen man.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |