Nog nooit geboord? Heb je een wondergebit?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, alleen denk ik dat het balkon te klein is voor iedereen.![]()
De rokers kunnen daar wel gezellig zitten hoor, citronella kaarsjes erbij en het komt best goed.![]()
[..]
Ieuw, ik kan er niet over meepraten, even afkloppen, ik ben nog nooit geboord.....
krijg je dus een rotje als special effect!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo voelde ik dat als kind ook. Maar het kan altijd nog erger: ik ken iemand die op 31 december jarig is, leuk als mensen vuurwerk meenemen i.p.v. een lief cadeautje.
Yups blijkbaar, ik ben wel als kind helemaal geseald omdat ik vrij diepe groeven in mijn kiezen had, het ergste dat ik heb meegemaakt is dus dat......quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog nooit geboord? Heb je een wondergebit?
Huh? Momentje, ik zal ff kijken.....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:33 schreef Dementor het volgende:
Ojee ik heb een golddiger in mijn fotoboek.
Oh, dat verklaart het. En geloof me, kiespijn wil je ook niet hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Yups blijkbaar, ik ben wel als kind helemaal geseald omdat ik vrij diepe groeven in mijn kiezen had, het ergste dat ik heb meegemaakt is dus dat......Nooit kiespijn gehad......
Welterusten!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart het. En geloof me, kiespijn wil je ook niet hebben.
Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaal, of het nou voor 8 of 4 uurtjes is.
Psies, kattenkop.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook mooi dat als ik meen een eenvoudige student te zijn ze direct weer vertrekt
Bedankt he!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, kattenkop.Ik heb je geholpen hoor.
ik ga ook slapenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:07 schreef cindy10 het volgende:
Weltrusten en tot morgen.....
Nou kweet het zo net nog niet?![]()
slaap lekker,en tot postings weer!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
truste Mark en Cindy, ben er ook vandoor!![]()
Maar nu wel, goedemorgen.quote:
En het was nog wel een ondersteunende reactie voor Duckiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:55 schreef noekje het volgende:
Met de slaap in de ogen heb ik het topic ongeveer voor de helft ingekort.
Zo'n mooie OP en dan lees ik gesteggel en er wordt flink gezwaaid. Dit is geen baggertopic dus doe es niet.![]()
Oh en Eend, in deze heb je nog gelijk ook. Ik ga dan ook 2 sms-jes sturen naar WJ omdat ik het geen idioot vind. Sterker nog, ik moet om hem lachen.
Mogguh Tipsch, hoef je niet te werken vandaag? Dit itt arme Noekje.quote:
Woensdag moet ik weer. Arme Noek he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh Tipsch, hoef je niet te werken vandaag? Dit itt arme Noekje.
Je weet dat het morgen nog warmer wordt? Ik weet ook dat ik morgen vrij ben!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Woensdag moet ik weer. Arme Noek he?![]()
Misschien ga ik het strand zo nog even opzoeken.
Dikke kans op onweer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Je weet dat het morgen nog warmer wordt? Ik weet ook dat ik morgen vrij ben!
Goeiemiddag inmiddels Blommekequote:
Ik moet nog omzetbelasting aangeven. Was ik gisteren even vergeten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemiddag inmiddels Blommeke![]()
Wat een mooie ava zeg, daar word je toch helemaal vroklijk van.![]()
Ik zit in de tuin, in de schaduw. In de zon is het niet te harden en geen zuchtje wind hier.
Tipsch nog niet op het strand?
Hoi tipsch. Ga jij PeterNB vrijdagavond weer voor ons doorlussen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet nog omzetbelasting aangeven. Was ik gisteren even vergeten.
In de avond kan ik wel even bijstaan ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi tipsch. Ga jij PeterNB vrijdagavond weer voor ons doorlussen?
Leuk. Het wordt vast weer gezellig met SlyNB.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
In de avond kan ik wel even bijstaan ja.
Als je maandaangifte doet ben je inderdaad te laat, dat wordt een boetequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet nog omzetbelasting aangeven. Was ik gisteren even vergeten.
Ik doe kwartaalaangifte. k was vorige keer dik te laat, dat kostte me helaas 113,-. Volgens mij wordt een dagje niet beboet. Hoop ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je maandaangifte doet ben je inderdaad te laat, dat wordt een boete
als je kwartaalaangifte doet hoef je pas voor 31 juli aangifte te doen, want het kwartaal loopt pas 30 juni afquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik doe kwartaalaangifte. k was vorige keer dik te laat, dat kostte me helaas 113,-. Volgens mij wordt een dagje niet beboet. Hoop ik.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als je kwartaalaangifte doet hoef je pas voor 31 juli aangifte te doen, want het kwartaal loopt pas 30 juni af
Anders zou ik ook te laat zijn, want ik doe ook kwartaalaangifte![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zó in de war.![]()
Ik heb m'n administratie inmiddels al op orde, was er al klaar voor, maar het hoeft idd pas op 31-07 binnen te zijn.
heb ik mooi de tijd om een verloren factuur terug te vinden.
![]()
![]()
![]()
Deisyy
![]()
Het lijkt wel alsof ze een maand lang iedere dag in de zee heeft gezwommenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:48 schreef Smash-it het volgende:
Geen idee of iemand ze al geplaatst had, maar ik zit me even te verbazen over het 'haar' van Amanda. (van de hyve van Brian gepikt). Het is nog touwiger dan touw. Hoe verzorg je eigenlijk een pruik? Ook gewoon met shampoo en cremespoeling enzo? Ik ben een beetje obsessed erdoor..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:39 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Nu ben je er dus al bjina klaar mee en das ook wel lekker.
Ik zal ook wel even die factuur voor je zoeken
Bummer......quote:De Portugese politie zet een punt achter het onderzoek naar de verdwijning van het Britse meisje Madeleine McCann, zonder dat schuldigen zijn gevonden. Dat heeft de Portugese krant Jornal de Notícias vandaag gemeld op gezag van bronnen bij de politie.
Madeleine verdween op 3 mei 2007 op 3-jarige leeftijd uit een vakantiewoning van haar ouders in het Zuid-Portugese Praia da Luz. Na haar verdwijning zetten haar ouders een internationale campagne op touw om hun dochter terug te vinden. De ouders en Robert Murat, een Brit die tijdens de verdwijning van Madeleine in Praia da Luz verbleef, werden als arguidos (formele verdachten) aangemerkt. Bronnen bij Portugese justitie zeiden tegen Jornal de Notícias dat er onvoldoende bewijzen zijn om een of meerdere verdachten te vervolgen.
Goed plan, ik kom eraan, ik ga me even ziek melden en mijn zonnebril pakkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Ja, kom je eraan? Gaan we daarna als een speer richting strand.
Ja, een kaki kleurige linnen broek.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi overhemd, waar doe je die bij aan? Een mooie kaki-kleurige pantalon?
Huh dat hoeft toch pas voor 1 augustus?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik doe kwartaalaangifte. k was vorige keer dik te laat, dat kostte me helaas 113,-. Volgens mij wordt een dagje niet beboet. Hoop ik.
Akveor! Niet weglopen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh dat hoeft toch pas voor 1 augustus?
Hahahaha.... Binnenkort naar Curacao.....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Akveor! Niet weglopen!
Namens beequeen en anderen wil ik graag dat je ALLES vertelt over Fantagirl.
Zeg, dat volstaat echt niet hoor!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Hahahaha.... Binnenkort naar Curacao.....
Je bedoelt wáár het nog te volgen is? Ik stuur wel een pm als dat je vraag is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:11 schreef akveor het volgende:
Wie iemand eigenlijk of dat BB UK nog te volgens is?
He idd. waar is dat nog te volgen? Dotcomboy uit de lucht gehaald?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:11 schreef akveor het volgende:
Wie iemand eigenlijk of dat BB UK nog te volgens is?
Eerst moet hij antwoord geven op je vragen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:13 schreef Disana het volgende:
Je bedoelt wáár het nog te volgen is? Ik stuur wel een pm als dat je vraag is.
Oh ja, clever thinkingquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerst moet hij antwoord geven op je vragen.
Ik heb het gelezen en gereageerd, thanks.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:19 schreef Disana het volgende:
Oh ja, clever thinking![]()
Het pw gaat waarschijnlijk weer veranderen, beequeen. We houden elkaar op de hoogte, ok?
Is het voor in de Party?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg, dat volstaat echt niet hoor!
Om je een idee te geven:
waar woont ze
hoe oud is ze
blond of brunette
hoe lang kennen jullie elkaar al
wat vind je leuk aan haar
wat vindt zij leuk aan jou
wanneer ontmoeten jullie elkaar
Haha ja dat was mijn vraag....lolquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt wáár het nog te volgen is? Ik stuur wel een pm als dat je vraag is.
hela, zo makkelijk kom je er niet vanaf.... eerst geef jij antwoord op alle vragen van Disanaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha ja dat was mijn vraag....lol
*op PM wacht*
Nee, we willen gewoon even weten of jij en Fantagirl een geschikt koppel vormen voor CBML. Dus geef nou maar antwoord.quote:
Sommige dingen zijn gewoon beter om ze niet te weten...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, we willen gewoon even weten of jij en Fantagirl een geschikt koppel vormen voor CBML. Dus geef nou maar antwoord.
Maar we gunnen jou je liefdesgeluk zozeer dat we erin willen delen <smeeksmiley>quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon beter om ze niet te weten...
Uit Mokum, toch? Ben je nog druk?quote:
Ik sta overal voor open.... Geinteresseerde dames mogen me PM-en.... liefst met foto's...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar we gunnen jou je liefdesgeluk zozeer dat we erin willen delen <smeeksmiley>
Ik moet trouwens zo weg.
Ging het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sta overal voor open.... Geinteresseerde dames mogen me PM-en.... liefst met foto's...
En waar gaat gij hene?
Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zó in de war.![]()
Ik heb m'n administratie inmiddels al op orde, was er al klaar voor, maar het hoeft idd pas op 31-07 binnen te zijn.
heb ik mooi de tijd om een verloren factuur terug te vinden.
![]()
![]()
![]()
Deisyy
![]()
Ja, uit Mokum!quote:
quote:
ook mooi, bij een donkere jeans of een blauwe pantalon, niet te donker, dan wordt het een beetje net als een uniform.....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:00 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net besteld
Puur als beloning omdat ik binnen weer aan het werk moet.
Bijzonder luchtige stof die toch mooi blijft (ik heb er al een langarmb van).
Hopelijk verveel ik jullie er niet al teveel mee.
Ik heb redelijk veel donkerblauwe "jeans" (gardeur) dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ook mooi, bij een donkere jeans of een blauwe pantalon, niet te donker, dan wordt het een beetje net als een uniform.....
Dat is vast mooi, ik zit net te denken, een ecru losse pantalon is misschien ook wel mooi, zoiets b.v.:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb redelijk veel donkerblauwe "jeans" (gardeur) dus dat zit wel goed
Blauw is schijnbaar mijn ding.
Zoiets draag ik nu alleen dan zonder die extra bob de bouwer zakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is vast mooi, ik zit net te denken, een ecru losse pantalon is misschien ook wel mooi, zoiets b.v.:
[ afbeelding ]
Deze is van Tommy Hilfiger, dit model hebben ze bij de meeste merken wel.
Het was ook maar een voorbeeldje hoor, je hebt natuurlijk je eigen voorkeur, ik vind het iig een heel leuk soort broek, niet zo strak als een pantalon en toch netter dan een spijkerbroek, alhoewel een goede mooi gesneden jeans ook best netjes kan staan is dit imho toch een beter idee voor sommige gelegenheden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zoiets draag ik nu alleen dan zonder die extra bob de bouwer zakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |