En het was nog wel een ondersteunende reactie voor Duckiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:55 schreef noekje het volgende:
Met de slaap in de ogen heb ik het topic ongeveer voor de helft ingekort.
Zo'n mooie OP en dan lees ik gesteggel en er wordt flink gezwaaid. Dit is geen baggertopic dus doe es niet.![]()
Oh en Eend, in deze heb je nog gelijk ook. Ik ga dan ook 2 sms-jes sturen naar WJ omdat ik het geen idioot vind. Sterker nog, ik moet om hem lachen.
Mogguh Tipsch, hoef je niet te werken vandaag? Dit itt arme Noekje.quote:
Woensdag moet ik weer. Arme Noek he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh Tipsch, hoef je niet te werken vandaag? Dit itt arme Noekje.
Je weet dat het morgen nog warmer wordt? Ik weet ook dat ik morgen vrij ben!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Woensdag moet ik weer. Arme Noek he?![]()
Misschien ga ik het strand zo nog even opzoeken.
Dikke kans op onweer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Je weet dat het morgen nog warmer wordt? Ik weet ook dat ik morgen vrij ben!
Goeiemiddag inmiddels Blommekequote:
Ik moet nog omzetbelasting aangeven. Was ik gisteren even vergeten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemiddag inmiddels Blommeke![]()
Wat een mooie ava zeg, daar word je toch helemaal vroklijk van.![]()
Ik zit in de tuin, in de schaduw. In de zon is het niet te harden en geen zuchtje wind hier.
Tipsch nog niet op het strand?
Hoi tipsch. Ga jij PeterNB vrijdagavond weer voor ons doorlussen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet nog omzetbelasting aangeven. Was ik gisteren even vergeten.
In de avond kan ik wel even bijstaan ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi tipsch. Ga jij PeterNB vrijdagavond weer voor ons doorlussen?
Leuk. Het wordt vast weer gezellig met SlyNB.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
In de avond kan ik wel even bijstaan ja.
Als je maandaangifte doet ben je inderdaad te laat, dat wordt een boetequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet nog omzetbelasting aangeven. Was ik gisteren even vergeten.
Ik doe kwartaalaangifte. k was vorige keer dik te laat, dat kostte me helaas 113,-. Volgens mij wordt een dagje niet beboet. Hoop ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je maandaangifte doet ben je inderdaad te laat, dat wordt een boete
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |