A demain chère Peter! Bonne nuit.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:59 schreef PeterNB het volgende:
Maarre....ik moet over 6,5 uur weer op en heb helaas niet het slaapritme van Dementor
dus ik ga jullie een kuszzzz geven en goodbye wensen ! Biss morgen zouden de Duitsers
zeggen
Jij gaat van schuimende kattenbakkorrels dromen, let maar op. Welterustenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:59 schreef PeterNB het volgende:
Maarre....ik moet over 6,5 uur weer op en heb helaas niet het slaapritme van Dementor
dus ik ga jullie een kuszzzz geven en goodbye wensen ! Biss morgen zouden de Duitsers
zeggen
Truste Peetje!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:59 schreef PeterNB het volgende:
zeggen
Ha, de koude maanden. Maar ik kan kiezen tussen boogschutter en steenbok (de 22ste). Ik heb maar wat gegokt en ik geloof er verder ook geen donder van, jij wel?quote:
Ben bang dat het weer gewoon een Thomas Berge-droom wordt.........quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gaat van schuimende kattenbakkorrels dromen, let maar op. Welterusten
Neuh, niet echt, ben wel een echte steenbok though, kerstkindje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, de koude maanden. Maar ik kan kiezen tussen boogschutter en steenbok (de 22ste). Ik heb maar wat gegokt en ik geloof er verder ook geen donder van, jij wel?
Da's nou ook wat, alle aandacht naar het kindje in de kribbequote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Neuh, niet echt, ben wel een echte steenbok though, kerstkindje.
Ik krijg regelmatig kerstkaarten met oh ja, ook fijne verjaardag.....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's nou ook wat, alle aandacht naar het kindje in de kribbe![]()
En dat we het niet geloven komt natuurlijk juist omdat we steenbokken zijn he
Ja, dat dus. En zeker nooit een feestje? Ach nou ja, als kind vond je het misschien erger dan nu.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig kerstkaarten met oh ja, ook fijne verjaardag.....![]()
Ik denk dat Groningse nuchterheid er ook wel iets mee te maken heeft, ja.
Tuurlijk wel een feestje, alleen vaak na oud en nieuw, geen zin om dat er nog tussen te proppen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat dus. En zeker nooit een feestje? Ach nou ja, als kind vond je het misschien erger dan nu.
Ik kom er net achter dat ik woensdag al naar de tandarts moet. Wat zit ik te knoeien met data deze week zeg.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:15 schreef cindy10 het volgende:
de muziek word nog leuk ook!
Kan no woman no cry ook even erachter komen? (vrij vertaald....geen blowtje geen high?)
17 dec jarig zijn, is ook geen lolletje hoor!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel een feestje, alleen vaak na oud en nieuw, geen zin om dat er nog tussen te proppen.![]()
Mijn moeder loste dat ook altijd op door een kinderfeestje te doen na de kerstvakantie, kwam helemaal goed hoor.![]()
Woensdag tandarts, gewoon controle? Dan zijn
en ik 12½ jaar bij elkaar!
Oh leuk, dat is ook wel een klein feestje waard. Het is prachtig weer dan als het goed is, dus een etentje buiten behoort ook nog tot de mogelijkheden (kun je nog roken ook).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel een feestje, alleen vaak na oud en nieuw, geen zin om dat er nog tussen te proppen.![]()
Mijn moeder loste dat ook altijd op door een kinderfeestje te doen na de kerstvakantie, kwam helemaal goed hoor.![]()
Woensdag tandarts, gewoon controle? Dan zijn
en ik 12½ jaar bij elkaar!
Leven zonder ooit een traan te laten is ook niet je van hetquote:
thanks kahaarin!!!!! ik ga even ouderwets genieten!quote:
Precies, die tijd is heul niet leuk om jarig te zijn, aan de andere kant, op m'n verjaardag zijn wel altijd de meeste familieleden vrij, dat is dan wel weer gezellig.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
17 dec jarig zijn, is ook geen lolletje hoor!
zit je net tussen het paard van de sint in,en de takkenbos van die andere pedo met witte baard
Zo voelde ik dat als kind ook. Maar het kan altijd nog erger: ik ken iemand die op 31 december jarig is, leuk als mensen vuurwerk meenemen i.p.v. een lief cadeautje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
17 dec jarig zijn, is ook geen lolletje hoor!
zit je net tussen het paard van de sint in,en de takkenbos van die andere pedo met witte baard
bedankt voor die mooie opquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey hoi, je staat in de OP.![]()
![]()
Mag ik nu een wijntje?
Ieder nadeel heeft zn voordeel!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, die tijd is heul niet leuk om jarig te zijn, aan de andere kant, op m'n verjaardag zijn wel altijd de meeste familieleden vrij, dat is dan wel weer gezellig.
Psies, alleen denk ik dat het balkon te klein is voor iedereen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh leuk, dat is ook wel een klein feestje waard. Het is prachtig weer dan als het goed is, dus een etentje buiten behoort ook nog tot de mogelijkheden (kun je nog roken ook).
Ieuw, ik kan er niet over meepraten, even afkloppen, ik ben nog nooit geboord.....quote:Vulling vervangen maar eerst mondhygieniste, ben dus wel meer dan een uur zoetMaar verder niets te klagen hoor, heb een aardige tandarts (Peter Kamerling aan de Meeuwerderweg).
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey hoi, je staat in de OP.![]()
![]()
Mag ik nu een wijntje?
Nog nooit geboord? Heb je een wondergebit?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, alleen denk ik dat het balkon te klein is voor iedereen.![]()
De rokers kunnen daar wel gezellig zitten hoor, citronella kaarsjes erbij en het komt best goed.![]()
[..]
Ieuw, ik kan er niet over meepraten, even afkloppen, ik ben nog nooit geboord.....
krijg je dus een rotje als special effect!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo voelde ik dat als kind ook. Maar het kan altijd nog erger: ik ken iemand die op 31 december jarig is, leuk als mensen vuurwerk meenemen i.p.v. een lief cadeautje.
Yups blijkbaar, ik ben wel als kind helemaal geseald omdat ik vrij diepe groeven in mijn kiezen had, het ergste dat ik heb meegemaakt is dus dat......quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog nooit geboord? Heb je een wondergebit?
Huh? Momentje, ik zal ff kijken.....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:33 schreef Dementor het volgende:
Ojee ik heb een golddiger in mijn fotoboek.
Oh, dat verklaart het. En geloof me, kiespijn wil je ook niet hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Yups blijkbaar, ik ben wel als kind helemaal geseald omdat ik vrij diepe groeven in mijn kiezen had, het ergste dat ik heb meegemaakt is dus dat......Nooit kiespijn gehad......
Welterusten!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart het. En geloof me, kiespijn wil je ook niet hebben.
Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaal, of het nou voor 8 of 4 uurtjes is.
Psies, kattenkop.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook mooi dat als ik meen een eenvoudige student te zijn ze direct weer vertrekt
Bedankt he!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, kattenkop.Ik heb je geholpen hoor.
ik ga ook slapenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:07 schreef cindy10 het volgende:
Weltrusten en tot morgen.....
Nou kweet het zo net nog niet?![]()
slaap lekker,en tot postings weer!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
truste Mark en Cindy, ben er ook vandoor!![]()
Maar nu wel, goedemorgen.quote:
En het was nog wel een ondersteunende reactie voor Duckiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:55 schreef noekje het volgende:
Met de slaap in de ogen heb ik het topic ongeveer voor de helft ingekort.
Zo'n mooie OP en dan lees ik gesteggel en er wordt flink gezwaaid. Dit is geen baggertopic dus doe es niet.![]()
Oh en Eend, in deze heb je nog gelijk ook. Ik ga dan ook 2 sms-jes sturen naar WJ omdat ik het geen idioot vind. Sterker nog, ik moet om hem lachen.
Mogguh Tipsch, hoef je niet te werken vandaag? Dit itt arme Noekje.quote:
Woensdag moet ik weer. Arme Noek he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh Tipsch, hoef je niet te werken vandaag? Dit itt arme Noekje.
Je weet dat het morgen nog warmer wordt? Ik weet ook dat ik morgen vrij ben!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Woensdag moet ik weer. Arme Noek he?![]()
Misschien ga ik het strand zo nog even opzoeken.
Dikke kans op onweer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Je weet dat het morgen nog warmer wordt? Ik weet ook dat ik morgen vrij ben!
Goeiemiddag inmiddels Blommekequote:
Ik moet nog omzetbelasting aangeven. Was ik gisteren even vergeten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemiddag inmiddels Blommeke![]()
Wat een mooie ava zeg, daar word je toch helemaal vroklijk van.![]()
Ik zit in de tuin, in de schaduw. In de zon is het niet te harden en geen zuchtje wind hier.
Tipsch nog niet op het strand?
Hoi tipsch. Ga jij PeterNB vrijdagavond weer voor ons doorlussen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet nog omzetbelasting aangeven. Was ik gisteren even vergeten.
In de avond kan ik wel even bijstaan ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi tipsch. Ga jij PeterNB vrijdagavond weer voor ons doorlussen?
Leuk. Het wordt vast weer gezellig met SlyNB.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
In de avond kan ik wel even bijstaan ja.
Als je maandaangifte doet ben je inderdaad te laat, dat wordt een boetequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet nog omzetbelasting aangeven. Was ik gisteren even vergeten.
Ik doe kwartaalaangifte. k was vorige keer dik te laat, dat kostte me helaas 113,-. Volgens mij wordt een dagje niet beboet. Hoop ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je maandaangifte doet ben je inderdaad te laat, dat wordt een boete
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |