Nee, we willen gewoon even weten of jij en Fantagirl een geschikt koppel vormen voor CBML. Dus geef nou maar antwoord.quote:
Sommige dingen zijn gewoon beter om ze niet te weten...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, we willen gewoon even weten of jij en Fantagirl een geschikt koppel vormen voor CBML. Dus geef nou maar antwoord.
Maar we gunnen jou je liefdesgeluk zozeer dat we erin willen delen <smeeksmiley>quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn gewoon beter om ze niet te weten...
Uit Mokum, toch? Ben je nog druk?quote:
Ik sta overal voor open.... Geinteresseerde dames mogen me PM-en.... liefst met foto's...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar we gunnen jou je liefdesgeluk zozeer dat we erin willen delen <smeeksmiley>
Ik moet trouwens zo weg.
Ging het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sta overal voor open.... Geinteresseerde dames mogen me PM-en.... liefst met foto's...
En waar gaat gij hene?
Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zó in de war.![]()
Ik heb m'n administratie inmiddels al op orde, was er al klaar voor, maar het hoeft idd pas op 31-07 binnen te zijn.
heb ik mooi de tijd om een verloren factuur terug te vinden.
![]()
![]()
![]()
Deisyy
![]()
Ja, uit Mokum!quote:
quote:
ook mooi, bij een donkere jeans of een blauwe pantalon, niet te donker, dan wordt het een beetje net als een uniform.....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:00 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net besteld
Puur als beloning omdat ik binnen weer aan het werk moet.
Bijzonder luchtige stof die toch mooi blijft (ik heb er al een langarmb van).
Hopelijk verveel ik jullie er niet al teveel mee.
Ik heb redelijk veel donkerblauwe "jeans" (gardeur) dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ook mooi, bij een donkere jeans of een blauwe pantalon, niet te donker, dan wordt het een beetje net als een uniform.....
Dat is vast mooi, ik zit net te denken, een ecru losse pantalon is misschien ook wel mooi, zoiets b.v.:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb redelijk veel donkerblauwe "jeans" (gardeur) dus dat zit wel goed
Blauw is schijnbaar mijn ding.
Zoiets draag ik nu alleen dan zonder die extra bob de bouwer zakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is vast mooi, ik zit net te denken, een ecru losse pantalon is misschien ook wel mooi, zoiets b.v.:
[ afbeelding ]
Deze is van Tommy Hilfiger, dit model hebben ze bij de meeste merken wel.
Het was ook maar een voorbeeldje hoor, je hebt natuurlijk je eigen voorkeur, ik vind het iig een heel leuk soort broek, niet zo strak als een pantalon en toch netter dan een spijkerbroek, alhoewel een goede mooi gesneden jeans ook best netjes kan staan is dit imho toch een beter idee voor sommige gelegenheden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zoiets draag ik nu alleen dan zonder die extra bob de bouwer zakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |