Ik snap je hier niet helemaalquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:32 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Als deze hypothese waar zou zijn, dan was het al lang gebeurt.De kosmische straling uit de ruimte is nog veel energetischer dan de straling die wordt opgewekt in de versneller.
Ik had trouwens niet verwacht van een gelovige dat die zou denken dat de mens tot meer in staat is als de natuur.
HAHAHA, wat vertoon je hier nou voor kleutergedrag.quote:[..]
Jij hoeft je geen zorgen te maken, want volgens jou vergaat de wereld toch binnenkort (of moet je nog op bedevaart naar Mekka?)
Sure thing, maar de probleem zal ook eerder liggen bij eten en drinken in zo`n situatie.quote:[..]
Als werkelijk waar is wat sommige fantasierijke mensen denken, dan veroorzaakt 1 strangelet een kettingreactie waarbij alle materie in strangelets zal worden omgezet.
De hele aarde zal dan in een fractie van een seconde veranderen in een plasmawolk van exotische deeltjes. Niemand die daar iets van zal merken![]()
[..]
Dit universum hoort ook niet in balans te zijn voor jou soort. Het ligt in balans voor de gelovigen zoals het letterlijk staat.quote:nergens is balans, zelfs het vacuum is niet in balans. Pak wat huisstof en leg het onder de microscoop, een ware dierentuin van met elkaar in gevecht zijnde mijten etc valt dan te zien.
Kijk naar de stereen en melkwegen, ook daar voltrekken zich geweldadige veranderingen.
[..]
Je meent het ? Waar the fuck denk je dat ze zich mee bezig hebben gehouden, 72 maagden ? Ga toch filosoferen man, of tief gewoon op.quote:Er zijn ook mensen die willen weten hoe de wereld in elkaar zit.
2 dingen:quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:09 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je speculeert over de uitkomst en refereert naar boeken met een theorie waar de onderbouwing slecht tot niet aanwezig is?
Nieuwe materie kan theoretisch ook vele nieuwe mogelijkheden bevatten, te denken aan energie, grondstoffen en inderdaad een mogelijke onderbouwing in de vorming van het universum.
Dat er nog steeds in de 21ste eeuw mensen zijn die denken dat de aarde in 6 dagen is gebouwd door een intelligent superwezen is nou ook nog niet echt wetenschappelijk bewezen, tot die tijd moeten we het doen met wat we wel hebben.
Dat er een materie onwikkeld wordt die materie geheel kan laten verdwijnen geloof ik niet echt in, deeltjes kunnen niet zomaar anti-deeltjes worden lijkt me, vuur wordt hoe dan ook geen water in mijn beperkte gezichtsveld.
Strangelets zal je ook moeilijk terug vinden in het arabisch. Ik persoonlijk herkende de verband per toeval en weet niet eens zeker of dat de directe link moet voorstellenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb helemaall niets inde Koran gevonden over strangelets
Open er een topic over.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:09 schreef Jarno het volgende:
Of je houdt gewoon je muil en probeert er niet met alle geweld een verkapt kijk-mij-eens-moslim-zijn topic van te maken.
Sjees.
Wat denk je wel niet jood, heb je de internet ook al opgekocht ofzo >?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:09 schreef Jarno het volgende:
Of je houdt gewoon je muil en probeert er niet met alle geweld een verkapt kijk-mij-eens-moslim-zijn topic van te maken.
Sjees.
Als ze hun eigen redenaties serieus nemen zouden ze na ieder wetenschappelijk nieuw inzicht van hun geloof moeten vallen. In plaats daarvan maken ze een nieuwe kloon aan en beginnen overnieuw.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:56 schreef Monolith het volgende:
En weer een mentaal gehandicapte die een interessant topic probeert te verpesten.
Het Joden-bash-topic is niet hier hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:22 schreef Imagine-Peace het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet jood, heb je de internet ook al opgekocht ofzo >?
Dat dus. Daarnaast is het wel grappig om te lezen dat je dus een perfekte arabische tolk nodig zou hebben om het verband te kunnen ontdekken.....ben je zelf zo`n perfekte arabische tolk?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:09 schreef Jarno het volgende:
Sjees.
Helaas, ik heb wel toevalig tijd doorgebracht met zo iemand.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Daarnaast is het wel grappig om te lezen dat je dus een perfekte arabische tolk nodig zou hebben om het verband te kunnen ontdekken.....ben je zelf zo`n perfekte arabische tolk?
Arabisch is niet de taal waarin subatomaire deeltjes beschreven worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:50 schreef Imagine-Peace het volgende:
[..]
Helaas, ik heb wel toevalig tijd doorgebracht met zo iemand.
Maar ik vat even niet precies waarom je het zo zeer grappig vind.
Je kan toch ook nooit evt. een verband ontdekken in het engels, als je geen perfect engels kent ?
Misschien wel gebrekkig maar daar heb je niets aan.
Nou, ik vind het gewoon grappig dat jij dus blijkbaar ook niet in de Koran het kan achterhalen en je mening vormt aan de hand wat andere mensen voor jou vertalen, en dat kan dus van alles zijn blijkbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:50 schreef Imagine-Peace het volgende:
[..]
Helaas, ik heb wel toevalig tijd doorgebracht met zo iemand.
Maar ik vat even niet precies waarom je het zo zeer grappig vind.
Je kan toch ook nooit evt. een verband ontdekken in het engels, als je geen perfect engels kent ?
Misschien wel gebrekkig maar daar heb je niets aan.
Ah!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het gewoon grappig dat jij dus blijkbaar ook niet in de Koran het kan achterhalen en je mening vormt aan de hand wat andere mensen voor jou vertalen, en dat kan dus van alles zijn blijkbaar.
Niet helemaal letterlijk. Ik denk dat op de profeet na, niemand volledig de kuran kan achterhalen dus wat dat betreft ben je zoiezo afhankelijk maar dat zijn we allemaal in bepaalde mate.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het gewoon grappig dat jij dus blijkbaar ook niet in de Koran het kan achterhalen en je mening vormt aan de hand wat andere mensen voor jou vertalen, en dat kan dus van alles zijn blijkbaar.
Je snapt volgens mij wel dat je een beetje onhandig tot onmogelijk bezig bent.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah!
Nou ik lees perfect Arabisch en ik lieg nooit, want dat zeg ik net zelf en er staat in de Qur'an niets over strangelets en deeltjesversnellers.
Jij begint zelf.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:28 schreef Imagine-Peace het volgende:
[..]
Je snapt volgens mij wel dat je een beetje onhandig tot onmogelijk bezig bent.
Ik zeg toch dat het er niet in staat.quote:Hoe vertaal je bijvoorbeeld deeltjesversnellers naar het arabisch ? En hoe zoek je dat vervolgens op in een paar hondert bladzijde tellend heilig geschrift waarvan jij claimt het ook nog perfect te kunnen lezen.
Wie is er dan ook zo dom om in dit topic over de koran te beginnen?quote:Misschien staan er ook dingen in wat nog niet eens ontdenkt is in het westen, dan loop je een beetje vast.
Je hebt het graag over kansen? Vooruit dan maar:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 06:59 schreef Imagine-Peace het volgende:
[..]
2: Als je op een dag erachter bent gekomen dat de superwezen wel bestaat, of laten we in dit geval voor de gemak zeggen omdat ik moslim ben, als je op een dag op een of ander manier 100% overtuigt bent dat Allah en het hele gebeuren een waarheid was/is, dan ben je nog steeds halverwege, kortom zeer grote kans dat je alsnog in hel eindigt. Het begint nog maar net bij geloven is mijn punt
Niet dat het gaat gebeuren maar dit zijn dan de scenario`s.
Hel heeft 7 verdiepingen en het allerergste verdieping is niet voor de ongelovige maar juist voor de gelovige.
ra ra hoe kan dat ?
Ach gut, een moslimquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:22 schreef Imagine-Peace het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet jood, heb je de internet ook al opgekocht ofzo >?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |