abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 augustus 2008 @ 19:58:52 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60817234
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:32 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Als deze hypothese waar zou zijn, dan was het al lang gebeurt.De kosmische straling uit de ruimte is nog veel energetischer dan de straling die wordt opgewekt in de versneller.
Ik had trouwens niet verwacht van een gelovige dat die zou denken dat de mens tot meer in staat is als de natuur.
Ik snap je hier niet helemaal
quote:
[..]

Jij hoeft je geen zorgen te maken, want volgens jou vergaat de wereld toch binnenkort (of moet je nog op bedevaart naar Mekka?)
HAHAHA, wat vertoon je hier nou voor kleutergedrag.
quote:
[..]

Als werkelijk waar is wat sommige fantasierijke mensen denken, dan veroorzaakt 1 strangelet een kettingreactie waarbij alle materie in strangelets zal worden omgezet.
De hele aarde zal dan in een fractie van een seconde veranderen in een plasmawolk van exotische deeltjes. Niemand die daar iets van zal merken
[..]
Sure thing, maar de probleem zal ook eerder liggen bij eten en drinken in zo`n situatie.
quote:
nergens is balans, zelfs het vacuum is niet in balans. Pak wat huisstof en leg het onder de microscoop, een ware dierentuin van met elkaar in gevecht zijnde mijten etc valt dan te zien.
Kijk naar de stereen en melkwegen, ook daar voltrekken zich geweldadige veranderingen.
[..]
Dit universum hoort ook niet in balans te zijn voor jou soort. Het ligt in balans voor de gelovigen zoals het letterlijk staat.
quote:
Er zijn ook mensen die willen weten hoe de wereld in elkaar zit.
Je meent het ? Waar the fuck denk je dat ze zich mee bezig hebben gehouden, 72 maagden ? Ga toch filosoferen man, of tief gewoon op.
pi_60817288
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:09 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Je speculeert over de uitkomst en refereert naar boeken met een theorie waar de onderbouwing slecht tot niet aanwezig is?

Nieuwe materie kan theoretisch ook vele nieuwe mogelijkheden bevatten, te denken aan energie, grondstoffen en inderdaad een mogelijke onderbouwing in de vorming van het universum.

Dat er nog steeds in de 21ste eeuw mensen zijn die denken dat de aarde in 6 dagen is gebouwd door een intelligent superwezen is nou ook nog niet echt wetenschappelijk bewezen, tot die tijd moeten we het doen met wat we wel hebben.

Dat er een materie onwikkeld wordt die materie geheel kan laten verdwijnen geloof ik niet echt in, deeltjes kunnen niet zomaar anti-deeltjes worden lijkt me, vuur wordt hoe dan ook geen water in mijn beperkte gezichtsveld.
2 dingen:
1: Ik en al mijn denkbeeldige vriendjes en vriendinnetjes hebben kennis, sprekende over een periode in mensheid die we allemaa nu onderhand wel kennen. Natuurlijk gelooft niet iedereen ons, er bestaat immers een hel en hemel.
Ieder geval kan deze periode niet wetenschappelijk bewezen worden tot het daadwerkelijk ook gebeurt. In principe gaat het voor ons hier ook niet om maar dus gesproken over wetenschappelijk bewijs, ik zeg dus dat ik bronnen heb gevonden die dat claimen. Deze bronnen zijn voor iedereen toegankelijk en ik vind dat ieder mens altijd moet proberen situaties vanuit meerdere kanten te bekijken dus bij deze een islamitische kant.

2: Als je op een dag erachter bent gekomen dat de superwezen wel bestaat, of laten we in dit geval voor de gemak zeggen omdat ik moslim ben, als je op een dag op een of ander manier 100% overtuigt bent dat Allah en het hele gebeuren een waarheid was/is, dan ben je nog steeds halverwege, kortom zeer grote kans dat je alsnog in hel eindigt. Het begint nog maar net bij geloven is mijn punt
Niet dat het gaat gebeuren maar dit zijn dan de scenario`s.

Hel heeft 7 verdiepingen en het allerergste verdieping is niet voor de ongelovige maar juist voor de gelovige.
ra ra hoe kan dat ?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 07:11:55 #29
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60817320
Ik heb helemaall niets inde Koran gevonden over strangelets
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_60817583
En weer een mentaal gehandicapte die een interessant topic probeert te verpesten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_60817647
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 07:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb helemaall niets inde Koran gevonden over strangelets
Strangelets zal je ook moeilijk terug vinden in het arabisch. Ik persoonlijk herkende de verband per toeval en weet niet eens zeker of dat de directe link moet voorstellen
Ik denk dat je een hele goeie tolk nodig hebt. Hij moet je niet alleen perfect arabisch vertalen maar ook nog eens direct uit de kuran. Het kan wel, alleen bestaan er haast geen mensen meer die dat kunnen nog.

Ik adviseer je eerder iemand hadissen te laten zoeken. Niet alleen zijn ze al reeds uit de kuran vertaalt, maar ze zijn ook vaak makkelijker verder te vertalen in bijvoorbeeld het engels of nederlands zodat jij het ook begrijpt.
Ik moest bijvoorbeeld turkse geschriften lezen, omdat ik geen arabisch kan. Maar dat wat ik zeg is vooralsnog precies het zelfde als wat de arabier zegt.
Bedenk dat alles uit de kuran, telkens door een opper imam word gehaalt, waarna het door talloze andere word gecontroleerd dus de kans op flaws binnen hadissen is onmogelijk. Dit omdat er laatste tijden helaas ook veel vals informatie in de naam van de islam word verspreid en het daarintegen van cruciaal belang is woorden van de profeet(hadissen) zo vaak als mogelijk te gebruiken i.p.v. persoonlijke interpretatie`s van schrijvers die geld willen verdienen(Zoals die kuran vertaling, laatst van die ene iranier van wie ik de naam ben vergeten, TOTALE ONZIN). Dan weet je namelijk zeker dat je zuiver islam tegenover je hebt, dan kan je beginnen pas.

Stel dat je in iedere geval over de middelen beschikt kan je deze onderwerp terug vinden in de hoofdstukken over de eind der tijden waarna het blijft speuren tussen de vele hadissen. Deze ene gebeurtenis staat vaak samen geschreven met nog een grote gebeurtenis die vele wel bekend mee zijn, en dat is detjal/deccal. Waar echter het stukje over strangelets staat zijn uitdagingen waar wij dus wel vaker mee moeten werken. Ik herkende de scenario alleen, omdat een imam het me ooit vertelde, lang voor er uberhaubt stranglets bestonden.
De islam is werkelijk gigantische en we hebben het allemaal nog wel, het blijft alleen meten met 2 maten omdat je nu een specifiek scenario probeert optezoeken waarin het betreffende scenario ook nog eens een mogelijke scenario is.

Of je hebt toevalig een hele goeie imam ergens in de buurt want anders blijft het lastig.

http://www.endoftimes.net/02signsofdoomsday10.html

Allah Promises not to Destroy any Community Without First Sending Them a Messenger.
pi_60817661
Of je houdt gewoon je muil en probeert er niet met alle geweld een verkapt kijk-mij-eens-moslim-zijn topic van te maken.

Sjees.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 14 augustus 2008 @ 08:20:01 #33
pi_60817749
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:09 schreef Jarno het volgende:
Of je houdt gewoon je muil en probeert er niet met alle geweld een verkapt kijk-mij-eens-moslim-zijn topic van te maken.

Sjees.
Open er een topic over.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_60817768
quote:

Sjees.
Wat denk je wel niet jood, heb je de internet ook al opgekocht ofzo >?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 08:23:43 #35
pi_60817781
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 07:56 schreef Monolith het volgende:
En weer een mentaal gehandicapte die een interessant topic probeert te verpesten.
Als ze hun eigen redenaties serieus nemen zouden ze na ieder wetenschappelijk nieuw inzicht van hun geloof moeten vallen. In plaats daarvan maken ze een nieuwe kloon aan en beginnen overnieuw.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 08:30:03 #36
pi_60817832
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:22 schreef Imagine-Peace het volgende:

[..]

Het Joden-bash-topic is niet hier hoor.
pi_60817930
quote:

Sjees.
Dat dus. Daarnaast is het wel grappig om te lezen dat je dus een perfekte arabische tolk nodig zou hebben om het verband te kunnen ontdekken.....ben je zelf zo`n perfekte arabische tolk?
pi_60818017
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. Daarnaast is het wel grappig om te lezen dat je dus een perfekte arabische tolk nodig zou hebben om het verband te kunnen ontdekken.....ben je zelf zo`n perfekte arabische tolk?
Helaas, ik heb wel toevalig tijd doorgebracht met zo iemand.
Maar ik vat even niet precies waarom je het zo zeer grappig vind.
Je kan toch ook nooit evt. een verband ontdekken in het engels, als je geen perfect engels kent ?
Misschien wel gebrekkig maar daar heb je niets aan.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 08:53:05 #39
pi_60818054
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:50 schreef Imagine-Peace het volgende:

[..]

Je kan toch ook nooit evt. een verband ontdekken in het engels, als je geen perfect engels kent ?
Arabisch is niet de taal waarin subatomaire deeltjes beschreven worden.
pi_60818112
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:50 schreef Imagine-Peace het volgende:

[..]

Nou, ik vind het gewoon grappig dat jij dus blijkbaar ook niet in de Koran het kan achterhalen en je mening vormt aan de hand wat andere mensen voor jou vertalen, en dat kan dus van alles zijn blijkbaar.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:09:12 #41
pi_60818302
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou, ik vind het gewoon grappig dat jij dus blijkbaar ook niet in de Koran het kan achterhalen en je mening vormt aan de hand wat andere mensen voor jou vertalen, en dat kan dus van alles zijn blijkbaar.
Ah!

Nou ik lees perfect Arabisch en ik lieg nooit, want dat zeg ik net zelf en er staat in de Qur'an niets over strangelets en deeltjesversnellers.
pi_60818484
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niet helemaal letterlijk. Ik denk dat op de profeet na, niemand volledig de kuran kan achterhalen dus wat dat betreft ben je zoiezo afhankelijk maar dat zijn we allemaal in bepaalde mate.
Zo zit de islam inelkaar en dat heb ik niet zelf bedacht.
pi_60818630
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ah!

Nou ik lees perfect Arabisch en ik lieg nooit, want dat zeg ik net zelf en er staat in de Qur'an niets over strangelets en deeltjesversnellers.
Je snapt volgens mij wel dat je een beetje onhandig tot onmogelijk bezig bent.
Hoe vertaal je bijvoorbeeld deeltjesversnellers naar het arabisch ? En hoe zoek je dat vervolgens op in een paar hondert bladzijde tellend heilig geschrift waarvan jij claimt het ook nog perfect te kunnen lezen.
Misschien staan er ook dingen in wat nog niet eens ontdenkt is in het westen, dan loop je een beetje vast.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 augustus 2008 @ 09:33:04 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60818716
Nou, ik heb even een TR'tje ingevuld. We kunnen beter verder gaan in het TRU topic, daar wordt meer ontopic gediscusieerd dan hier
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:37:25 #45
pi_60818806
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:28 schreef Imagine-Peace het volgende:

[..]

Je snapt volgens mij wel dat je een beetje onhandig tot onmogelijk bezig bent.
Jij begint zelf.
quote:
Hoe vertaal je bijvoorbeeld deeltjesversnellers naar het arabisch ? En hoe zoek je dat vervolgens op in een paar hondert bladzijde tellend heilig geschrift waarvan jij claimt het ook nog perfect te kunnen lezen.
Ik zeg toch dat het er niet in staat.
quote:
Misschien staan er ook dingen in wat nog niet eens ontdenkt is in het westen, dan loop je een beetje vast.
Wie is er dan ook zo dom om in dit topic over de koran te beginnen?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:43:08 #46
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_60821536
Heren, heren.... het zal wel aan mij liggen maar volgens mij heeft dit topic een ander doel dan bovenstaande discussie. Ondanks dat ik het allemaal reuze interessant vind enzo, kunnen we weer on topic?

OssieMan, heeft je vader geen spannende updates?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_60824596
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 06:59 schreef Imagine-Peace het volgende:

[..]
2: Als je op een dag erachter bent gekomen dat de superwezen wel bestaat, of laten we in dit geval voor de gemak zeggen omdat ik moslim ben, als je op een dag op een of ander manier 100% overtuigt bent dat Allah en het hele gebeuren een waarheid was/is, dan ben je nog steeds halverwege, kortom zeer grote kans dat je alsnog in hel eindigt. Het begint nog maar net bij geloven is mijn punt
Niet dat het gaat gebeuren maar dit zijn dan de scenario`s.

Hel heeft 7 verdiepingen en het allerergste verdieping is niet voor de ongelovige maar juist voor de gelovige.
ra ra hoe kan dat ?
Je hebt het graag over kansen? Vooruit dan maar:

De kans dat jou God bestaat is oneindig klein. De kans dat er een hel is zoals jij die wilt, bedoeld voor de personen die jij wilt, is oneindig klein. De kans dat er een God is, een hel bestaat, waar alleen moslims heen gaan, is even groot (oneindig klein). De kans dat alleen mensen die een kat als huisdier hebben naar de hel gaan, is even groot. De kans dat alleen massamoordenaars zoals Hitler naar de hemel gaan, is even groot.

Voor het geval dat je het nog steeds niet snapt: Elke variable die je in jou definitie van een God toevoegd maakt het onwaarschijnlijker dat deze bestaat. Daarmee is de kans dat de bewering "goede (zoals de meeste gelovigen "goed" definieren: niet moorden, geloven in je god, etc.) mensen gaan naar de hemel" klopt even groot als "slechte (moordenaars, Evil Atheists From Hell) mensen gaan naar de hemel "

Je bent slachtoffer van indoctrinatie. Je probeert het beste uit je situatie te halen met de beperkte en hoogstwaarschijnlijk valse kennis waarover je beschikt. En waarschijnlijk kom je daar nooit meer van af.
:-O
pi_60827351
Het Wilders virus waart overal rond.
pi_60829403
Speelkwartier is voorbij. Het moge duidelijk zijn dat dit topic niets met de Koran te maken heeft, enige vorm van associëren mag in een daarvoor bestemde topic.
pi_60833072
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:22 schreef Imagine-Peace het volgende:

[..]

Ach gut, een moslim
Eigen brokjes eerst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')