Dankjewel/quote:Op maandag 30 juni 2008 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klote voor je, maar iig welkom hier en sterkte de komende tijd!
Is de relatie nu alweer over?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:57 schreef kastanova het volgende:
Om maar ff een MLI-tje uit te halen; die collega ga ik waarschijnlijk toch maar afkappen.
Geen idee of het door de vermoeidheid komt of omdat de nieuwigheid er af is, maar ik begin m'n interesse nogal te verliezen volgens mij...
150?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:53 schreef kastanova het volgende:
Dus jij denkt echt dat al die 150 vrouwen dezelfde types waren?
Hmmmz, misschien moet ik ze dan maar eens allemaal bij elkaar zetten; kan nog een behoorlijke gezellige vriendinnengroep worden.
Wat is er mis met jou? Blauwtje gelopen voor de 300ste keer en je hebt geen geld voor een crackhoer?quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:56 schreef Miss_S het volgende:
Is de relatie nu alweer over?
Het komt erop neer dat ik beter ben dan jij. Dat zie jij niet omdat je dommer bent en dus denk je dat er iets mis met mij is. Geeft niet, overkomt de meesten.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef Feitosa het volgende:
Wat is er mis met jou?
Volgens mij heb je dat al eerder tegen me gezegd...quote:
Daar waren we toch al uit? Ik analyseer teveel dood om een relatie dusdanig lang vol te houden.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
150?. Dude. Ik zit nog niet op 30 en ik ben al druk om te onthouden wie nou wie was. Ik zeg niet dat ze alle 150 van hetzelfde laken en pak zijn. Maar ongetwijfeld wel een paar vaste soort types waar het merendeel uit bestaat. En dan ga je denken dat er niet meer 'groepen' vrouwen zijn, wat dus niet zo is. Misschien zaten er bij die 150 wel een paar 'waren' voor je, maar wilde je dat niet zien omdat je er toch jeuk van kreeg.
Er moet tenslotte toch een logische verklaring voor zijn waarom er niets voor je tussenzat. Dat is óf omdat JIJ het niet wil/kan, óf omdat je in de verkeerde vijver vist. Mijns inziens kan het weinig anders zijn.
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou? Blauwtje gelopen voor de 300ste keer en je hebt geen geld voor een crackhoer?
Ik moest daadwerkelijk lachen. Wat ben jij een loser.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat ik beter ben dan jij. Dat zie jij niet omdat je dommer bent en dus denk je dat er iets mis met mij is. Geeft niet, overkomt de meesten.
Ik ben niet iemand die na een avondje handjes vasthouden or whatever direct in een relatie stapt.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja het ging deze keer toch echt iets worden
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou? Blauwtje gelopen voor de 300ste keer en je hebt geen geld voor een crackhoer?
Zullen we gewoon met een groep voor ons zelf beginnen andersquote:
Nee een relatie is eng hequote:Op maandag 30 juni 2008 17:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die na een avondje handjes vasthouden or whatever direct in een relatie stapt.
Heerlijk kort door de bocht weer.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee een relatie is eng he
150 meiden neuken is een stuk makkelijker
Hee jij!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:17 schreef dawg het volgende:
Waarom gaat iedereen er eigenlijk op in? Want het is altijd hetzelfde, kasta of Krea om het even.
Dat inderdaad. Ik heb een chronische bindingsangst en begin al te rillen zodra ik een verlovingsring bij iemand zie.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee een relatie is eng he
150 meiden neuken is een stuk makkelijker
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik heb een chronische bindingsangst en begin al te rillen zodra ik een verlovingsring bij iemand zie.
Daarentegen, alles wat er ook daadwerkelijk op past, mag op mijn erecte penis gaan zitten.
U heeft me door mevrouw, ik voel me betrapt.
Dat is een gewaagde uitspraak ...quote:Op maandag 30 juni 2008 17:20 schreef kastanova het volgende:
Daarentegen, alles wat er ook daadwerkelijk op past, mag op mijn erecte penis gaan zitten.
heb je door dat dat geslowchat nou niet echt voordelig is?quote:
Jaag liever Krea uit dit topic, hebben wij geen last meer van zijn kwaliteitsposts.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:22 schreef Re het volgende:
[..]
heb je door dat dat geslowchat nou niet echt voordelig is?
CC, voor jou ben ik zelfs bereid om te gaan proppen.quote:
ik heb liever een inhoudelijke zeikpost van Krea die gewoon in discussie is met Kasta dan dat "hoi" jij hier gebagger waarvan iedereen alhier weet dat dat leidt tot het sluiten van de singles reeksquote:Op maandag 30 juni 2008 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaag liever Krea uit dit topic, hebben wij geen last meer van zijn kwaliteitsposts.
Een relatie zou me wat tijdsbestek betreft beter uitkomen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En toch denk ik dat er weer eerder 50 neukertjes volgen dan één echte relatie
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaag liever Krea uit dit topic, hebben wij geen last meer van zijn kwaliteitsposts.
Inhoudelijke post als : Sterf?.............quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb liever een inhoudelijke zeikpost van Krea die gewoon in discussie is met Kasta dan dat "hoi" jij hier gebagger waarvan iedereen alhier weet dat dat leidt tot het sluiten van de singles reeks
Ik kreeg wat andere mogelijke kandidaten op mijn netvlies.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef kastanova het volgende:
CC, voor jou ben ik zelfs bereid om te gaan proppen.
"Sterf" vind jij inhoudelijk? Om maar even een voorbeeldje te noemen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb liever een inhoudelijke zeikpost van Krea die gewoon in discussie is met Kasta dan dat "hoi" jij hier gebagger waarvan iedereen alhier weet dat dat leidt tot het sluiten van de singles reeks
Tja, ik zit ook nog steeds te wachten op dat onmogelijke viswijf van Krea, het kan verkeren.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg wat andere mogelijke kandidaten op mijn netvlies.
dat was inderdaad 1 post ja...quote:Op maandag 30 juni 2008 17:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Inhoudelijke post als : Sterf?.............
Die van mij ook, die van JB ook. Ik lees liever "Hee jij!" dan "Sterf". Als jij dat niet vindt, en ook daarnaar gaat modden hier, dan kun je hem net zo goed sluiten.quote:
Check mijn voodoo-hocuspocus-psychologie skillz0rs dan! Nadat ik hem benaderde bloeide hij volledig op wat betreft de verbale communicatie!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Inhoudelijke post als : Sterf?.............
Zijn "stijl" wordt hier kennelijk niet echt gewaardeerd, en jij doet er niets aan. Jij bent mod, dat zou je wel moeten doen, als je ziet dat de sfeer daardoor verneukt raakt in een topic. Je hebt nota bene nog TR's gekregen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Re het volgende:
krea komt gewoon ff langs in zijn stijl, alles vliegt hier over elkaar ... jullie zitten hier in elk topic to hoi doei en wat nog meer voor slowchat te posten
gewoon geen slowchat meer.... simpele opdracht, makkelijke uitvoering
Het was juist weer de eerste keer in weken/maanden dat er een leuke ontopic discussie gaande was.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Zijn "stijl" wordt hier kennelijk niet echt gewaardeerd, en jij doet er niets aan. Jij bent mod, dat zou je wel moeten doen, als je ziet dat de sfeer daardoor verneukt raakt in een topic. Je hebt nota bene nog TR's gekregen.
Als je hier toch bent,pas dan even de op aan, deze is brandhout.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Re het volgende:
krea komt gewoon ff langs in zijn stijl, alles vliegt hier over elkaar ... jullie zitten hier in elk topic to hoi doei en wat nog meer voor slowchat te posten
gewoon geen slowchat meer.... simpele opdracht, makkelijke uitvoering
Ik heb het niet over die discussie tussen kasta en Krea. Krea post wel vaker inhoudelijk, en heeft ook weleens een punt. Dat gescheld is gewoon nergens voor nodig, teer of niet teer zou geen reet uit moeten maken.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het was juist weer de eerste keer in weken/maanden dat er een leuke ontopic discussie gaande was.
Dat hij niet werd gewaardeerd door wat tere zieltjes en eventueel hoi en doei zwaaires is belangrijker?
Ik heb in elk geval de discussie tussen Krea en Kasta met een stuk meer plezier gevolgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |