Dankjewel/quote:Op maandag 30 juni 2008 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klote voor je, maar iig welkom hier en sterkte de komende tijd!
Is de relatie nu alweer over?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:57 schreef kastanova het volgende:
Om maar ff een MLI-tje uit te halen; die collega ga ik waarschijnlijk toch maar afkappen.
Geen idee of het door de vermoeidheid komt of omdat de nieuwigheid er af is, maar ik begin m'n interesse nogal te verliezen volgens mij...
150?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:53 schreef kastanova het volgende:
Dus jij denkt echt dat al die 150 vrouwen dezelfde types waren?
Hmmmz, misschien moet ik ze dan maar eens allemaal bij elkaar zetten; kan nog een behoorlijke gezellige vriendinnengroep worden.
Wat is er mis met jou? Blauwtje gelopen voor de 300ste keer en je hebt geen geld voor een crackhoer?quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:56 schreef Miss_S het volgende:
Is de relatie nu alweer over?
Het komt erop neer dat ik beter ben dan jij. Dat zie jij niet omdat je dommer bent en dus denk je dat er iets mis met mij is. Geeft niet, overkomt de meesten.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef Feitosa het volgende:
Wat is er mis met jou?
Volgens mij heb je dat al eerder tegen me gezegd...quote:
Daar waren we toch al uit? Ik analyseer teveel dood om een relatie dusdanig lang vol te houden.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
150?. Dude. Ik zit nog niet op 30 en ik ben al druk om te onthouden wie nou wie was. Ik zeg niet dat ze alle 150 van hetzelfde laken en pak zijn. Maar ongetwijfeld wel een paar vaste soort types waar het merendeel uit bestaat. En dan ga je denken dat er niet meer 'groepen' vrouwen zijn, wat dus niet zo is. Misschien zaten er bij die 150 wel een paar 'waren' voor je, maar wilde je dat niet zien omdat je er toch jeuk van kreeg.
Er moet tenslotte toch een logische verklaring voor zijn waarom er niets voor je tussenzat. Dat is óf omdat JIJ het niet wil/kan, óf omdat je in de verkeerde vijver vist. Mijns inziens kan het weinig anders zijn.
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou? Blauwtje gelopen voor de 300ste keer en je hebt geen geld voor een crackhoer?
Ik moest daadwerkelijk lachen. Wat ben jij een loser.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat ik beter ben dan jij. Dat zie jij niet omdat je dommer bent en dus denk je dat er iets mis met mij is. Geeft niet, overkomt de meesten.
Ik ben niet iemand die na een avondje handjes vasthouden or whatever direct in een relatie stapt.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja het ging deze keer toch echt iets worden
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou? Blauwtje gelopen voor de 300ste keer en je hebt geen geld voor een crackhoer?
Zullen we gewoon met een groep voor ons zelf beginnen andersquote:
Nee een relatie is eng hequote:Op maandag 30 juni 2008 17:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die na een avondje handjes vasthouden or whatever direct in een relatie stapt.
Heerlijk kort door de bocht weer.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee een relatie is eng he
150 meiden neuken is een stuk makkelijker
Hee jij!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:17 schreef dawg het volgende:
Waarom gaat iedereen er eigenlijk op in? Want het is altijd hetzelfde, kasta of Krea om het even.
Dat inderdaad. Ik heb een chronische bindingsangst en begin al te rillen zodra ik een verlovingsring bij iemand zie.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee een relatie is eng he
150 meiden neuken is een stuk makkelijker
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik heb een chronische bindingsangst en begin al te rillen zodra ik een verlovingsring bij iemand zie.
Daarentegen, alles wat er ook daadwerkelijk op past, mag op mijn erecte penis gaan zitten.
U heeft me door mevrouw, ik voel me betrapt.
Dat is een gewaagde uitspraak ...quote:Op maandag 30 juni 2008 17:20 schreef kastanova het volgende:
Daarentegen, alles wat er ook daadwerkelijk op past, mag op mijn erecte penis gaan zitten.
heb je door dat dat geslowchat nou niet echt voordelig is?quote:
Jaag liever Krea uit dit topic, hebben wij geen last meer van zijn kwaliteitsposts.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:22 schreef Re het volgende:
[..]
heb je door dat dat geslowchat nou niet echt voordelig is?
CC, voor jou ben ik zelfs bereid om te gaan proppen.quote:
ik heb liever een inhoudelijke zeikpost van Krea die gewoon in discussie is met Kasta dan dat "hoi" jij hier gebagger waarvan iedereen alhier weet dat dat leidt tot het sluiten van de singles reeksquote:Op maandag 30 juni 2008 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaag liever Krea uit dit topic, hebben wij geen last meer van zijn kwaliteitsposts.
Een relatie zou me wat tijdsbestek betreft beter uitkomen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En toch denk ik dat er weer eerder 50 neukertjes volgen dan één echte relatie
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaag liever Krea uit dit topic, hebben wij geen last meer van zijn kwaliteitsposts.
Inhoudelijke post als : Sterf?.............quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb liever een inhoudelijke zeikpost van Krea die gewoon in discussie is met Kasta dan dat "hoi" jij hier gebagger waarvan iedereen alhier weet dat dat leidt tot het sluiten van de singles reeks
Ik kreeg wat andere mogelijke kandidaten op mijn netvlies.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef kastanova het volgende:
CC, voor jou ben ik zelfs bereid om te gaan proppen.
"Sterf" vind jij inhoudelijk? Om maar even een voorbeeldje te noemen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb liever een inhoudelijke zeikpost van Krea die gewoon in discussie is met Kasta dan dat "hoi" jij hier gebagger waarvan iedereen alhier weet dat dat leidt tot het sluiten van de singles reeks
Tja, ik zit ook nog steeds te wachten op dat onmogelijke viswijf van Krea, het kan verkeren.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg wat andere mogelijke kandidaten op mijn netvlies.
dat was inderdaad 1 post ja...quote:Op maandag 30 juni 2008 17:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Inhoudelijke post als : Sterf?.............
Die van mij ook, die van JB ook. Ik lees liever "Hee jij!" dan "Sterf". Als jij dat niet vindt, en ook daarnaar gaat modden hier, dan kun je hem net zo goed sluiten.quote:
Check mijn voodoo-hocuspocus-psychologie skillz0rs dan! Nadat ik hem benaderde bloeide hij volledig op wat betreft de verbale communicatie!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Inhoudelijke post als : Sterf?.............
Zijn "stijl" wordt hier kennelijk niet echt gewaardeerd, en jij doet er niets aan. Jij bent mod, dat zou je wel moeten doen, als je ziet dat de sfeer daardoor verneukt raakt in een topic. Je hebt nota bene nog TR's gekregen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Re het volgende:
krea komt gewoon ff langs in zijn stijl, alles vliegt hier over elkaar ... jullie zitten hier in elk topic to hoi doei en wat nog meer voor slowchat te posten
gewoon geen slowchat meer.... simpele opdracht, makkelijke uitvoering
Het was juist weer de eerste keer in weken/maanden dat er een leuke ontopic discussie gaande was.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Zijn "stijl" wordt hier kennelijk niet echt gewaardeerd, en jij doet er niets aan. Jij bent mod, dat zou je wel moeten doen, als je ziet dat de sfeer daardoor verneukt raakt in een topic. Je hebt nota bene nog TR's gekregen.
Als je hier toch bent,pas dan even de op aan, deze is brandhout.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Re het volgende:
krea komt gewoon ff langs in zijn stijl, alles vliegt hier over elkaar ... jullie zitten hier in elk topic to hoi doei en wat nog meer voor slowchat te posten
gewoon geen slowchat meer.... simpele opdracht, makkelijke uitvoering
Ik heb het niet over die discussie tussen kasta en Krea. Krea post wel vaker inhoudelijk, en heeft ook weleens een punt. Dat gescheld is gewoon nergens voor nodig, teer of niet teer zou geen reet uit moeten maken.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het was juist weer de eerste keer in weken/maanden dat er een leuke ontopic discussie gaande was.
Dat hij niet werd gewaardeerd door wat tere zieltjes en eventueel hoi en doei zwaaires is belangrijker?
Ik heb in elk geval de discussie tussen Krea en Kasta met een stuk meer plezier gevolgd.
Dat vond ik niet echt een discussie . Meer een verzuurde vrijgezel die afgeeft op iemand die hier gewoon zijn ervaringen plaatst.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het was juist weer de eerste keer in weken/maanden dat er een leuke ontopic discussie gaande was.
Dat hij niet werd gewaardeerd door wat tere zieltjes en eventueel hoi en doei zwaaires is belangrijker?
Ik heb in elk geval de discussie tussen Krea en Kasta met een stuk meer plezier gevolgd.
Liever een sporadisch simplistisch aandoend "scheldpartijtje" dan de chronische "hoi"-posts en zwaai-smileys.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die discussie tussen kasta en Krea. Krea post wel vaker inhoudelijk, en heeft ook weleens een punt. Dat gescheld is gewoon nergens voor nodig, teer of niet teer zou geen reet uit moeten maken.
En wat jij of Re leuk vindt, hoeft natuurlijk niet als maatstaf te gelden. Dat zou wat zijn.
Het blijft erg typisch dat deze discussie ook gevoerd werd ten tijde van de eerste singlesreeks, maar ook over de sc zelf (of er uberhaupt een sc moest komen, want slowchat blabla).quote:Op maandag 30 juni 2008 17:40 schreef Re het volgende:
dat zijn 2 aparte dingen... de slowchat discussie loopt al een tijdje met tig waarschuwingen maar men wil niet echt luisteren.
Re en ik zijn toch gewoon lurkers/posters op het forum? Waarom zou onze mening er niet toe doen?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die discussie tussen kasta en Krea. Krea post wel vaker inhoudelijk, en heeft ook weleens een punt. Dat gescheld is gewoon nergens voor nodig, teer of niet teer zou geen reet uit moeten maken.
En wat jij of Re leuk vindt, hoeft natuurlijk niet als maatstaf te gelden. Dat zou wat zijn.
my fucking mind zegt geen slowchat meerquote:Op maandag 30 juni 2008 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Het blijft erg typisch dat deze discussie ook gevoerd werd ten tijde van de eerste singlesreeks, maar ook over de sc zelf (of er uberhaupt een sc moest komen, want slowchat blabla).
Het is al eerder gesloten, dat werkte ook niet, want het is wel duidelijk dat er meer dan genoeg animo voor een dergelijke reeks is. Dat jullie daar je ogen voor sluiten met een onzinnig argument als slowchat, wat je in een reeks gewoon vantevoren al weet, is toch niet ons probleem? Make up your fucking mind.
Dat is je goed recht om dat te vinden.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat vond ik niet echt een discussie . Meer een verzuurde vrijgezel die afgeeft op iemand die hier gewoon zijn ervaringen plaatst.
Ik weet niet hoor. Elke keer als jij post dan krijg je continue dezelfde discussies. Iedereen zegt dat jij bindingsangst hebt. Jij zegt van niet, maar geef even lekker aan hoeveel vrouwen je wel niet te pakken kan krijgen. 90% van de mensen hier trekken hun wenkbrauwen op, geven een zucht en zeggen binnen monds oh-puhleasûh. Een aantal ouwe rokkers komen hun armen iets dieper in je anussteken. Een enkeling die nog niet het discussie gedaan hebben doen een poging en dan neem je weer afscheidt met een "potentiele" levensparter/stort op het werk/bouw aan je huisje/hondje aangeschaft/doodgegaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Liever een sporadisch simplistisch aandoend "scheldpartijtje" dan de chronische "hoi"-posts en zwaai-smileys.
Bij de eerste is er ook veel minder sprake van kansloze topicvervuiling, dus wat is in hemelsnaam je punt?
Dus omdat jullie dat gescheld als een leuke discussie beschouwen, moet het maar blijven staan?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Re en ik zijn toch gewoon lurkers/posters op het forum? Waarom zou onze mening er niet toe doen?![]()
Naar mijn mening was de discussie dan ook eindelijk weer eens een aangename verrassing.
Sorry hoor, maar leg eens even uit dan wat op dit moment het geslowchat is. De hoi en dag? Wat niet meer van toepassing is?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:48 schreef Emel het volgende:
Vanaf nu geen slowchat meer. Ook geen waarschuwingen meer.
het is geen slowchat meer anders dicht... er wordt niets meer opgeschoond...quote:Op maandag 30 juni 2008 17:51 schreef dawg het volgende:
Geen slowchat meer in een reeks, nou, dan wens ik jullie veel succes bij het modden. En met het opschonen van jullie agenda's, want reken maar dat jullie daar veel tijd aan kwijt zullen zijn.
En hier kap ik hem direct maar even af; er is nog nooit iemand geweest die beweerde dat ik bindingsangst hebquote:Op maandag 30 juni 2008 17:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Elke keer als jij post dan krijg je continue dezelfde discussies. Iedereen zegt dat jij bindingsangst hebt
Leuk is anders natuurlijk.
Ik heb het niet over dit moment. Laatste weken was er veel slowchat, dat bedoel ik. En dat moet nu afgelopen zijn. Verder ga ik de discussie weer niet openen. We hebben dit onderling besloten.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar leg eens even uit dan wat op dit moment het geslowchat is. De hoi en dag? Wat niet meer van toepassing is?
Of is de discussie itself een slowchat? Mevrouw-ik-ben-nog-steeds-bezet-ontopic-post-tvp.
Makkelijk iets uit zijn verband trekken.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus omdat jullie dat gescheld als een leuke discussie beschouwen, moet het maar blijven staan?
Zal ik een poll maken?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
En hier kap ik hem direct maar even af; er is nog nooit iemand geweest die beweerde dat ik bindingsangst heb.
Alhoewel, alleen ik zelf zojuist, maar dat was een doldwaas gebbetje.
Nee, je kunt mij nu wel negeren, maar je weet best dat je alleen komt posten als je iemand "te hulp" moet schieten. Zoals Q, kasta, re of zelfs krea. Want wij als newbees singles weten natuurlijk van niets af he.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Makkelijk iets uit zijn verband trekken.
Je kan je blijven focussen op dat puntje maar erg opbouwens is het natuurlijk niet.
Dat ik me er minder druk om maak klopt maar tegelijk weet jij ook dat het mijn stijl van posten ook niet is.
Als jij het wil, mag je zelfs een pollepel maken; ik ben bovenmenselijk easy-going.quote:
Ik kom alleen dan posten omdat er dan discussies zijn die intressant vind.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee, je kunt mij nu wel negeren, maar je weet best dat je alleen komt posten als je iemand "te hulp" moet schieten. Zoals Q, kasta, re of zelfs krea. Want wij als newbees singles weten natuurlijk van niets af he.
Jouw aanvulling in dit topic is vooral niet sfeergericht, maar vooral "wij kent ons" posts.
ja ik weet welke blik ik nu opentrek![]()
Zover ik weet ben ik zo'n beetje de enige die nog nooit naar een meet is geweest, dus laat dat ons-kent-ons in combinatie met mijn naam even achterwege.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee, je kunt mij nu wel negeren, maar je weet best dat je alleen komt posten als je iemand "te hulp" moet schieten. Zoals Q, kasta, re of zelfs krea. Want wij als newbees singles weten natuurlijk van niets af he.
Jouw aanvulling in dit topic is vooral niet sfeergericht, maar vooral "wij kent ons" posts.
We verneuken de 'hoi' en 'doei' reeks. Dat kan natuurlijk niet. Inhoudsloos zijn is ook een vak.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:39 schreef kastanova het volgende:
Deja vu.
De bovenstaande "discussie" doet me denken aan de gesprekken met m'n labiele exen.
en het negeren gebeurd voornamelijk omdat er in 90% van de gevallen geen normaal gesprek met je te voeren is. Je schiet gelijk in de verdediging om je clubje bij te staan en komen er wat standaard zeik posts uit die niet de moeite zijn om op te reageren.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over meets. Er werd eerst gepraat over een e-peen. Jouw e-peen is vrij groot. Er zijn zelfs mensen die jou een fok-icoon noemen zoals ehm een tong80 zeg maar. Het is dus eerder een vleiende ons-kent-ons benoeming, dan dat je beledigd moet voelen hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zover ik weet ben ik zo'n beetje de enige die nog nooit naar een meet is geweest, dus laat dat ons-kent-ons in combinatie met mijn naam even achterwege.
Dank u.
Nee, je hapt altijd vrij snel. Tenzij er persoonlijk een opmerking over jou gemaakt wordt die net iets te beschamend is.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
en het negeren gebeurd voornamelijk omdat er in 90% van de gevallen geen normaal gesprek met je te voeren is. Je schiet gelijk in de verdediging om je clubje bij te staan en komen er wat standaard zeik posts uit die niet de moeite zijn om op te reageren.
Wil je een inhoudelijke discussie over singles of R&P SC waarbij je je vooroordelen laat varen en open staat voor andere gedachtes dan ga ik graag de disccusie met je aan. Ik zal je zelfs beloven dat ik zo open en eerlijk mogelijk zal reageren.
Ach flikker toch op. Dat 'kutnewbie' is gewoon een eeuwige term, dat heeft niets te maken met 'ons kent ons'. Als je hier wat langer zit ken je gewoon meer mensen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:57 schreef Liquidootje het volgende:
Waar je gehele "betoog" nu in feite nog op neerkomt is dus dat mensen m'n posts graag zien en daar dan ook nog eens graag op reageren.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over meets. Er werd eerst gepraat over een e-peen. Jouw e-peen is vrij groot. Er zijn zelfs mensen die jou een fok-icoon noemen zoals ehm een tong80 zeg maar. Het is dus eerder een vleiende ons-kent-ons benoeming, dan dat je beledigd moet voelen hoor.
Geef toe jij komt met meer dingen weg dan een algemene onz-poster.
Ey kom op man. Had ik je niet al gezegd dat je je bek moest houdenquote:Op maandag 30 juni 2008 18:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach flikker toch op. Dat 'kutnewbie' is gewoon een eeuwige term, dat heeft niets te maken met 'ons kent ons'. Als je hier wat langer zit ken je gewoon meer mensen.
Dat jij inhoudelijk geen reet te vertellen hebt en nu bang bent dat je kansloze reeks eraan gaat, hoef je niet af te reageren op mensen die wel es een discussie met elkaar aangaan. Kutnewbie.
Dude, daar waag ik me niet aan op Fok.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:02 schreef kastanova het volgende:
Enneuh, om dan maar even een voorbeeldje te noemen: Misscutie4u, Xennia en Logician, vind je dat nu echt hetzelfde type vrouw?
Wees voorzichtig met antwoorden, ze weten waar je woont.
Proven my point. Je hebt niets te melden. Tot ziens, je was de zwakste schakel.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ey kom op man. Had ik je niet al gezegd dat je je bek moest houden
Nou meer dat mensen die het oneens zijn met je wijselijk hun mond houden omdat je een totaal achterban hebt, waardoor je met bepaalde uitspraken vaker weg kan komen.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waar je gehele "betoog" nu in feite nog op neerkomt is dus dat mensen m'n posts graag zien en daar dan ook nog eens graag op reageren.
Najaaaa zeg, en dat op een forum, de mafkezen.
Okay, je hebt gelijk, dit kan zo niet langer.
Nee ik vind het wel tof om elke keer weer een soortgelijke reactie van woede eruit te kweken met één en dezelfde uitspraak van mijn kant.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Proven my point. Je hebt niets te melden. Tot ziens, je was de zwakste schakel.
U hebt de aanhalingstekens gemist meneer?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:14 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou meer dat mensen die het oneens zijn met je wijselijk hun mond houden omdat je een totaal achterban hebt, waardoor je met bepaalde uitspraken vaker weg kan komen.
Laten we het eens de lopende zaken vandaag bekijken. Jij doet zo nu en dan snap-judgement achtige uitspraken en niemand die daar op ingaat behalve een enkeling.
Krea doet hetzelfde en trekt meteen een complete horde achter zich aan.
Vanuit een bepaalde oogpunt is dat natuurlijk heel grappig om te zien natuurlijk. Maar het meest grappig is dat jij daar nooit wil erkennen. Maar weer een leuke draai aan de kern gegeven.
En welk betoog?
Je mist punt 3 : het heeft geen nut.....quote:Op maandag 30 juni 2008 18:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
U hebt de aanhalingstekens gemist meneer?
En dat mensen niet tegen me in durven te gaan heeft slechts 2 (hoofd)redenen:
1. Iemand met 1 jaartje SPW gaat een chirurgmet 15 ervaring niet uitleggen hoe hij moet opereren.
2. Ze zijn niet bang om de "discussie" met m'n achterban aan te gaan, maar met mij.
En punt 2 is eigenlijk vrij kansloos aangezien ik de laatste jaren nauwelijks felle "discussies" meer voer op fok.
Ah, that reminds me, ik moet nog steeds een kratje bier bij je langsbrengen voor die tv.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:21 schreef Kreator het volgende:
Ben ik nu ineens je achterban, Kasta? Ik wist het niet, maar dan moet ik toch even mijn arm in je behaarde poepgaatje stoppen, anders val ik misschien nog wel buiten de boot.
Hé sletje, wanneer zuig je me nou een keer klaar?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:24 schreef Kluts het volgende:
Zullen we nu gewoon weer normaal tegen elkaar doen anders? Vond ik een stuk leuker.
Maar jij met je ingelezen kennis over het menselijke psyche weet toch dat het gevoel dat je tegen een "groepje" op moet al reden genoeg kan zijn om bepaalde onderwerpen niet aan te snijden?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
U hebt de aanhalingstekens gemist meneer?
En dat mensen niet tegen me in durven te gaan heeft slechts 2 (hoofd)redenen:
1. Iemand met 1 jaartje SPW gaat een chirurgmet 15 ervaring niet uitleggen hoe hij moet opereren.
2. Ze zijn niet bang om de "discussie" met m'n achterban aan te gaan, maar met mij.
En punt 2 is eigenlijk vrij kansloos aangezien ik de laatste jaren nauwelijks felle "discussies" meer voer op fok.
Voor een tv die het niet meer doet (en mij een permanent litteken heeft bezorgd) hoef ik geen kratje bier. Uiteraard ben je verder welkom mits je sensilube meeneemt.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef kastanova het volgende:
Ah, that reminds me, ik moet nog steeds een kratje bier bij je langsbrengen voor die tv.
Heb je glijmiddel in huis?
beetje opgefokt kasta?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé sletje, wanneer zuig je me nou een keer klaar?
Date jij wel eens met mannen waarvan je zo in het begin dacht dat ze een klootzak waren?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:24 schreef Kluts het volgende:
Zullen we nu gewoon weer normaal tegen elkaar doen anders? Vond ik een stuk leuker.
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé sletje, wanneer zuig je me nou een keer klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |