Dus jij denkt echt dat al die 150 vrouwen dezelfde types waren?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gewoon leuk om erover te discussieren. Bovendien trekt het weer vrouwen aan die jou wel even zullen veranderen (en dat niet kunnen).
Maar toch ligt het wel gedeeltelijk aan 'jouw' type vrouwen. Niet dat je daar iets aan verandert, dat is kennelijk gewoon je type.
En verder is het gewoon een kwestie van hard doorneuken totdat je iemand tegenkomt. Dat gebeurt vanzelf wel. Ik weet het wel zeker. Bookmark het maar.
Dankjewel/quote:Op maandag 30 juni 2008 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klote voor je, maar iig welkom hier en sterkte de komende tijd!
Is de relatie nu alweer over?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:57 schreef kastanova het volgende:
Om maar ff een MLI-tje uit te halen; die collega ga ik waarschijnlijk toch maar afkappen.
Geen idee of het door de vermoeidheid komt of omdat de nieuwigheid er af is, maar ik begin m'n interesse nogal te verliezen volgens mij...
150?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:53 schreef kastanova het volgende:
Dus jij denkt echt dat al die 150 vrouwen dezelfde types waren?
Hmmmz, misschien moet ik ze dan maar eens allemaal bij elkaar zetten; kan nog een behoorlijke gezellige vriendinnengroep worden.
Wat is er mis met jou? Blauwtje gelopen voor de 300ste keer en je hebt geen geld voor een crackhoer?quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:56 schreef Miss_S het volgende:
Is de relatie nu alweer over?
Het komt erop neer dat ik beter ben dan jij. Dat zie jij niet omdat je dommer bent en dus denk je dat er iets mis met mij is. Geeft niet, overkomt de meesten.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef Feitosa het volgende:
Wat is er mis met jou?
Volgens mij heb je dat al eerder tegen me gezegd...quote:
Daar waren we toch al uit? Ik analyseer teveel dood om een relatie dusdanig lang vol te houden.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
150?. Dude. Ik zit nog niet op 30 en ik ben al druk om te onthouden wie nou wie was. Ik zeg niet dat ze alle 150 van hetzelfde laken en pak zijn. Maar ongetwijfeld wel een paar vaste soort types waar het merendeel uit bestaat. En dan ga je denken dat er niet meer 'groepen' vrouwen zijn, wat dus niet zo is. Misschien zaten er bij die 150 wel een paar 'waren' voor je, maar wilde je dat niet zien omdat je er toch jeuk van kreeg.
Er moet tenslotte toch een logische verklaring voor zijn waarom er niets voor je tussenzat. Dat is óf omdat JIJ het niet wil/kan, óf omdat je in de verkeerde vijver vist. Mijns inziens kan het weinig anders zijn.
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou? Blauwtje gelopen voor de 300ste keer en je hebt geen geld voor een crackhoer?
Ik moest daadwerkelijk lachen. Wat ben jij een loser.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat ik beter ben dan jij. Dat zie jij niet omdat je dommer bent en dus denk je dat er iets mis met mij is. Geeft niet, overkomt de meesten.
Ik ben niet iemand die na een avondje handjes vasthouden or whatever direct in een relatie stapt.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja het ging deze keer toch echt iets worden
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou? Blauwtje gelopen voor de 300ste keer en je hebt geen geld voor een crackhoer?
Zullen we gewoon met een groep voor ons zelf beginnen andersquote:
Nee een relatie is eng hequote:Op maandag 30 juni 2008 17:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die na een avondje handjes vasthouden or whatever direct in een relatie stapt.
Heerlijk kort door de bocht weer.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee een relatie is eng he
150 meiden neuken is een stuk makkelijker
Hee jij!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:17 schreef dawg het volgende:
Waarom gaat iedereen er eigenlijk op in? Want het is altijd hetzelfde, kasta of Krea om het even.
Dat inderdaad. Ik heb een chronische bindingsangst en begin al te rillen zodra ik een verlovingsring bij iemand zie.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee een relatie is eng he
150 meiden neuken is een stuk makkelijker
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik heb een chronische bindingsangst en begin al te rillen zodra ik een verlovingsring bij iemand zie.
Daarentegen, alles wat er ook daadwerkelijk op past, mag op mijn erecte penis gaan zitten.
U heeft me door mevrouw, ik voel me betrapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |