Dat is een gewaagde uitspraak ...quote:Op maandag 30 juni 2008 17:20 schreef kastanova het volgende:
Daarentegen, alles wat er ook daadwerkelijk op past, mag op mijn erecte penis gaan zitten.
heb je door dat dat geslowchat nou niet echt voordelig is?quote:
Jaag liever Krea uit dit topic, hebben wij geen last meer van zijn kwaliteitsposts.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:22 schreef Re het volgende:
[..]
heb je door dat dat geslowchat nou niet echt voordelig is?
CC, voor jou ben ik zelfs bereid om te gaan proppen.quote:
ik heb liever een inhoudelijke zeikpost van Krea die gewoon in discussie is met Kasta dan dat "hoi" jij hier gebagger waarvan iedereen alhier weet dat dat leidt tot het sluiten van de singles reeksquote:Op maandag 30 juni 2008 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaag liever Krea uit dit topic, hebben wij geen last meer van zijn kwaliteitsposts.
Een relatie zou me wat tijdsbestek betreft beter uitkomen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En toch denk ik dat er weer eerder 50 neukertjes volgen dan één echte relatie
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaag liever Krea uit dit topic, hebben wij geen last meer van zijn kwaliteitsposts.
Inhoudelijke post als : Sterf?.............quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb liever een inhoudelijke zeikpost van Krea die gewoon in discussie is met Kasta dan dat "hoi" jij hier gebagger waarvan iedereen alhier weet dat dat leidt tot het sluiten van de singles reeks
Ik kreeg wat andere mogelijke kandidaten op mijn netvlies.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef kastanova het volgende:
CC, voor jou ben ik zelfs bereid om te gaan proppen.
"Sterf" vind jij inhoudelijk? Om maar even een voorbeeldje te noemen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb liever een inhoudelijke zeikpost van Krea die gewoon in discussie is met Kasta dan dat "hoi" jij hier gebagger waarvan iedereen alhier weet dat dat leidt tot het sluiten van de singles reeks
Tja, ik zit ook nog steeds te wachten op dat onmogelijke viswijf van Krea, het kan verkeren.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg wat andere mogelijke kandidaten op mijn netvlies.
dat was inderdaad 1 post ja...quote:Op maandag 30 juni 2008 17:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Inhoudelijke post als : Sterf?.............
Die van mij ook, die van JB ook. Ik lees liever "Hee jij!" dan "Sterf". Als jij dat niet vindt, en ook daarnaar gaat modden hier, dan kun je hem net zo goed sluiten.quote:
Check mijn voodoo-hocuspocus-psychologie skillz0rs dan! Nadat ik hem benaderde bloeide hij volledig op wat betreft de verbale communicatie!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Inhoudelijke post als : Sterf?.............
Zijn "stijl" wordt hier kennelijk niet echt gewaardeerd, en jij doet er niets aan. Jij bent mod, dat zou je wel moeten doen, als je ziet dat de sfeer daardoor verneukt raakt in een topic. Je hebt nota bene nog TR's gekregen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Re het volgende:
krea komt gewoon ff langs in zijn stijl, alles vliegt hier over elkaar ... jullie zitten hier in elk topic to hoi doei en wat nog meer voor slowchat te posten
gewoon geen slowchat meer.... simpele opdracht, makkelijke uitvoering
Het was juist weer de eerste keer in weken/maanden dat er een leuke ontopic discussie gaande was.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Zijn "stijl" wordt hier kennelijk niet echt gewaardeerd, en jij doet er niets aan. Jij bent mod, dat zou je wel moeten doen, als je ziet dat de sfeer daardoor verneukt raakt in een topic. Je hebt nota bene nog TR's gekregen.
Als je hier toch bent,pas dan even de op aan, deze is brandhout.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Re het volgende:
krea komt gewoon ff langs in zijn stijl, alles vliegt hier over elkaar ... jullie zitten hier in elk topic to hoi doei en wat nog meer voor slowchat te posten
gewoon geen slowchat meer.... simpele opdracht, makkelijke uitvoering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |