kan nie meer pannekoekquote:Op maandag 30 juni 2008 00:17 schreef Snelwagen het volgende:
Wat niet?quote:
Heb gemiddeld weinig te zeggen ehquote:
gemiddeld meer dan niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ik moet dat dit weekend ff aanzien, verjaardagen enzoquote:Op maandag 30 juni 2008 00:29 schreef Snelwagen het volgende:
Ik zag trouwens dat ik dit weekend nog niks heb geplanned. Dus als het vrijdag mooi weer is meetje vant weekend?
Miss dat ik dan mn leren pakkie ook al wel heb, alleen reken dr niet op....
Verjaardagen heb je 's avonds en 's nachts maar te vierenquote:Op maandag 30 juni 2008 00:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik moet dat dit weekend ff aanzien, verjaardagen enzo
[/opm]
ja ze blijven alleen geld kostenquote:Op maandag 30 juni 2008 00:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Verjaardagen heb je 's avonds en 's nachts maar te vieren
Tsja die koppeling van een TL is toch een zwak punt van die motor he, miss moet je toch maar een kabel nemen van een gsxrquote:Op maandag 30 juni 2008 00:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja ze blijven alleen geld kosten
Binnekort nieuwe bandjes, van de week nieuwe remblokjes.
Hopelijk vervangen ze koppelings keerring dingetje voor nop / garantie anders kost me dat ook nog wat geld.
Ding lekt wat vloeistof van de hydraulische koppeling. Geen idee waar het blijft, iig niet waar het zou moeten.
net zo ver als voor?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Tsja die koppeling van een TL is toch een zwak punt van die motor he, miss moet je toch maar een kabel nemen van een gsxr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maaruh die achterband is toch nog prima ofniet?
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Nice picsz, zondag durf kan ik niet meer te meeten.![]()
Vriendinnetje had maanden geleden al een afspraak. Dat betekend dat ik moet oppassen.
oppassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vóór half vier terug moet te doen zijn
denk dat het zo lijkt..door putdeksels kon ikzelf niet écht vol uit accelereren, dus strepen trekken was minimaal denk ikquote:Op zondag 29 juni 2008 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
[ afbeelding ]
Glijdtie hier nou wat aan de achterkant of lijkt het zo?thxquote:ff binnenhalen
grijze mannen kunnen wel rijdenquote:70%-stelling zou best es kunnen kloppen
wel leib om te zien, zat in het begin erachter en in de bochten zie je em voortdurend spelen - bocht in leggen, omhoog komen, weer iets platter etc etc - ondertussen een vonkenregen hier en daar![]()
MZ is failliet, eind van het jaar schijnen de deuren te sluiten.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:14 schreef bvvt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk zpeele dingetje van 1000 cc (filmpjes)
Data
quote:Op maandag 30 juni 2008 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oppassenvóór half vier terug moet te doen zijn
![]()
Ook dat is een bekend euvel wat maandelijks in het TLR topique staat.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:46 schreef Cageon het volgende:
Ding lekt wat vloeistof van de hydraulische koppeling. Geen idee waar het blijft, iig niet waar het zou moeten.
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:50 schreef Snelwagen het volgende:
Tsja die koppeling van een TL is toch een zwak punt van die motor he, miss moet je toch maar een kabel nemen van een gsxr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ow, ik dacht havenroute. Deze kant op dus.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
![]()
meeten in Ngein, lekker centraal dus wie weet meer gegadigdenvandaar uit rondje rijden we zien wel welke kant op
plan is klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, ik dacht havenroute. Deze kant op dus.
Cageon wilde de doordraaiers zien.
doordraaiers zijn ook saai, de voorkant houd het niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al moet ik toegeven dat ik veel harder de lange bochten in kan en moet gaan.
Daar wil ik nog wel is aan de erg veilige kant zitten wat betreft snelheid![]()
![]()
@ sliders, die van mij slijten schuin van boven naar beneden af. Heb echt al van alles geprobeert.
Sliders iets omhoog, dat kon nog. Maar helpt minimaal. Gewoon omdraaien binnekort
@flapoor positie, mjeh anders kan ik mijn voet niet echt draaien [/bad excuse]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
veilige kantquote:Op maandag 30 juni 2008 10:29 schreef Cageon het volgende:
doordraaiers zijn ook saai, de voorkant houd het niet meer![]()
Al moet ik toegeven dat ik veel harder de lange bochten in kan en moet gaan.
Daar wil ik nog wel is aan de erg veilige kant zitten wat betreft snelheid![]()
![]()
quote:@ sliders, die van mij slijten schuin van boven naar beneden af. Heb echt al van alles geprobeert.
Sliders iets omhoog, dat kon nog. Maar helpt minimaal. Gewoon omdraaien binnekort
snap niet hoe je op deze manier je stepje aan de grond kan rijdenquote:[q]@flapoor positie, mjeh anders kan ik mijn voet niet echt draaien [/bad excuse]
Met het in gaan ga jij er harder in, bekijk de foto's maar is van de lange bochtquote:Op maandag 30 juni 2008 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
veilige kantmss voor je gevoel..denk dat we er aardig doorheen gaan
![]()
daar slijten ze net zo afquote:[..]of netjes afslijten op zolder/zvoort etc
mijne blijven ook gewoon scheef slijten, vind het wel best
Hier rijd ik me steppiej ook nog niet aan de grond, maar heb het idee dat door mijn knietje mijn hellingshoek niet groter word.quote:[..]
snap niet hoe je op deze manier je stepje aan de grond kan rijdendan moet je laars in de weg zitten toch..? ik moet wel met men tenen derop met die grondspeling
quote:@WB:havenroute kan evt ook nog die dag
het lijkt erop..harder insturen was idd een verbeterpunt voor ons beiden was de conclusie een tijd terug na een aantal keer KB's te hebben gedaan. past ook wel in mijn doel om wat constanter/vloeiender te rijden dan het lomp de bochten in raggen als voorheenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:15 schreef Cageon het volgende:
Met het in gaan ga jij er harder in, bekijk de foto's maar is van de lange bocht![]()
Been analysing the pics
dat zeg ikquote:daar slijten ze net zo af![]()
dat niet maar op het circuit plaats je je laars wel verder naar achterenquote:Hier rijd ik me steppiej ook nog niet aan de grond, maar heb het idee dat door mijn knietje mijn hellingshoek niet groter word.
Moet de knie wat meer aan de kant gaan duwen![]()
Ik verzet mijn voet al altijd.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het lijkt erop..harder insturen was idd een verbeterpunt voor ons beiden was de conclusie een tijd terug na een aantal keer KB's te hebben gedaan. past ook wel in mijn doel om wat constanter/vloeiender te rijden dan het lomp de bochten in raggen als voorheen
[..]
dat zeg ik![]()
[..]
dat niet maar op het circuit plaats je je laars wel verder naar achterenwas één vd onderwerpen van de theorie
jij hier?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:49 schreef Kevjan het volgende:
Goeiemorgen...
De topics gaan te hard menn!!
idd wel nodig op sommige pics, beetje onderbelicht hier en daarquote:Op maandag 30 juni 2008 11:41 schreef Cageon het volgende:
fotosoep
Ja me pa was vergeten het diafragma aan te passen en dan zijn ze wat donker, maar dat was hem niet opgevallen op het display.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd wel nodig op sommige pics, beetje onderbelicht hier en daar
hoe dan ook nice, lijkt me best lastig van dichtbij bewegende opnames maken als we met 80 voorbij komen
das wel een goeie trouwensquote:Op maandag 30 juni 2008 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2 lagen maken en bij de gecorrigeerde foto de overbelichten delen weggummen.
Is alleen maar goed, lichter maken is eenvoudiger dan donkerder.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:05 schreef Cageon het volgende:
Ja me pa was vergeten het diafragma aan te passen en dan zijn ze wat donker, maar dat was hem niet opgevallen op het display.
Hij was er chagerijnig van gister
mijn pa is meer van de goede foto's zonder nabewerking.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is alleen maar goed, lichter maken is eenvoudiger dan donkerder.
Informatie die er imho niet is (hoge lichten) krijg je nooit meer terug.
Ik fotograaf altijd in RAW, kan je later nog +/- 2 stoppen corrigeren zonder dat de kwaliteit onderuit gaat.
En idd vaak doe ik dan -2 ontwikkelen + een normale. En dan stuffen.![]()
[ afbeelding ]
Dan moet'ie maar weer gewoon analoog gaan fotograferen.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:33 schreef Cageon het volgende:
mijn pa is meer van de goede foto's zonder nabewerking.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke fiets idd die B12quote:Op maandag 30 juni 2008 11:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niks voor jouvoor die prijs meteen ophalen
We doen nog rustig aanquote:Op maandag 30 juni 2008 11:49 schreef Kevjan het volgende:
Goeiemorgen...
De topics gaan te hard menn!!
Daar probeer ik achter te komen:Pquote:Op maandag 30 juni 2008 13:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Leuke fiets idd die B12Als de KM mee vallen
Beter zeg je onderhoud, versleten raken die dingen zelfs onder het juk van Hichamquote:Op maandag 30 juni 2008 13:30 schreef ikookhier het volgende:
Leuke fiets idd die B12Als de KM mee vallen
Mn broer heeft ook een B12 niet kapot te krijgenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beter zeg je onderhoud, versleten raken die dingen zelfs onder het juk van Hichamniet.
Dus reken er ff kleppen stellen+distributieriem = 800 eurobij.
![]()
Hebben je ouders er nog zo eentje geproduceerd.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:58 schreef ikookhier het volgende:
Mn broer heeft ook een B12 niet kapot te krijgenen rijden al een malle
Hij is er zelfs bij geweest met een meetquote:Op maandag 30 juni 2008 14:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hebben je ouders er nog zo eentje geproduceerd.![]()
![]()
Je hebt nog nooit gezegd dat je een motorrijdende broer had.![]()
En zussen? [/Geerd]
Oh ja gelovig ketters, één grote orgie bij jullie thûûs.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:28 schreef ikookhier het volgende:
Hij is er zelfs bij geweest met een meetmet zn SV1000s
Drie zussen![]()
Dit wist je alalleen het is maandag
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja gelovig ketters, één grote orgie bij jullie thûûs.
Heb je een lucifer laten vallenquote:
Nee heb de ramen en deuren geslotenquote:
Hoezoquote:
Soms,om de dagquote:
Ze durven niet naar het oosten te rijdenquote:
Komend weekendquote:Op maandag 30 juni 2008 18:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ze durven niet naar het oosten te rijden
Lijkt mij ook wel watquote:Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef Den_Haag het volgende:
Zit zelf te twijfelen over dit motorpak
[ afbeelding ]
Wat zijn jullie ideeen hierover?
http://www.motozoom.nl/indexNieuwsbrief.cfm?weeknummer=200825&bestelnummer=208007
Nee nog niet... Alleen maar dromers.quote:
Er kwam ook nog een kerel op een hayabuse even de gigantisch steile berm op rijden vanaf een weiland.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee heb de ramen en deuren gesloten![]()
Vrees ook dat het voor mij te klein isquote:Op maandag 30 juni 2008 18:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel watMaar hebben ze vast niet in lengte maten
geen ervaring meequote:Op maandag 30 juni 2008 18:14 schreef ikookhier het volgende:
Wat zijn jullie gedachten over deze bandjes ?
180/55 ZR17 Qualifier RR
lijkt me duidelijkquote:180/55 ZR17 Pilot Power 2CT
Qualifiers voor de avonturiers. Power 2CT voor de boekhouders.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:14 schreef ikookhier het volgende:
Wat zijn jullie gedachten over deze bandjes ?
180/55 ZR17 Qualifier RR
180/55 ZR17 Pilot Power 2CT
Vandaag nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kosten (ook) geen drol.quote:![]()
Nu in dit theater.quote:ELF SPORT 4 CAMPIONE 10W-60 (4-takt)
100% synthetische smeerolie voor viertaktmotoren. Ontwikkeld voor zeer sportief rijgedrag. Zeer geavanceerde formule voor meer motorvermogen om het maximale uit uw motor te halen.
100% synthetisch. Basis 100% PAO 10W-60 SJ JASO MA
Geschikt voor wedstrijdgebruik.
Sterker nogquote:Op maandag 30 juni 2008 19:02 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Ho! Heb ik nou 40 delen FOK!MC gemist?
wat dat betreft denk ik dat de meerderheid hier meer kms maakt dan ikquote:Op maandag 30 juni 2008 19:40 schreef Worldbeater het volgende:
Vandaag nog![]()
![]()
![]()
En vorige week vijf dagen.En de week daarvoor zes dagen.
En de week daarvoor [...]
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Qualifiers voor de avonturiers. Power 2CT voor de boekhouders.![]()
[..]
Vandaag nog![]()
![]()
![]()
En vorige week vijf dagen.En de week daarvoor zes dagen.
En de week daarvoor [...]
Nee maar dat kost ook geen drol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die kosten (ook) geen drol.
Sowieso schrijf je zo.
Kan amper zwemmen, blijf net aan drijven...quote:
Jah, sorry!quote:
255pk uit een 1.5 litertje!?!quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat dat betreft denk ik dat de meerderheid hier meer kms maakt dan ik
[..]erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net nog ff in mijn uppiej weg geweest, flink aan het gas gehangen. Leuk speelgoed zo'n TLR
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:54 schreef Cageon het volgende:
@WB 11u @ nieuwegein is wel euhm vroeg.... heb zaterdag avond een verjaardag (en me chick gaat mee) dus dat ga ik echt niet redden...
als chick niet mee zou zijn dan was het wat makkelijker. Vind het zo lullig om dr WEER op zondag morgen (vroeg) de deur uit te trappen omdat ik weer motor moet rijden
Zeker wel een mooi pak.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef Den_Haag het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.motozoom.nl/indexNieuwsbrief.cfm?weeknummer=200825&bestelnummer=208007
hej manquote:
Al gezienquote:Op maandag 30 juni 2008 22:29 schreef Gawaine het volgende:
Net ff geredennnnn sjo wat is het lekker weer![]()
bij de weg, moet ik Assen er nog op gooien ? 125, 250 en motogp
weet niet of ik morgen met hen ga rijden.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hej man![]()
@Cageon: wordt p00bweer zondagmaar ik was vergeten dat ik al een date had zo
mss kan ik nog switchen met za
btw: ga je morgen rijden met de Arnhem Clan
Ranzig ding zegquote:Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef Den_Haag het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:58 schreef Snelwagen het volgende:
Oi
Noooohquote:Op maandag 30 juni 2008 22:29 schreef Gawaine het volgende:
bij de weg, moet ik Assen er nog op gooien ? 125, 250 en motogp
OK, je hebt er wel hele idiote tussen.quote:
Nice price.quote:
quote:
quote:
Kmoet binnenkort toch echt eens gaan ropp'n op dat ding....quote:
Oke. heb ik dit weekend weer wat te doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nice price.Zou ook goed op de Morini staan.
Heb nu blauw.
![]()
Beter even passen in de winkel te Utrecht of Amsterdam.
Ik heb laarzen, twee helmen (niet die met dat vizierquote:
ahh jij mag weer oppassen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:45 schreef Worldbeater het volgende:
Wat zit je nu steeds te ijlenover zondag?
wat zondag niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en zondag niet![]()
![]()
BBIL is er ook, ga wel ff kijken denk ik
Ja, dan moet ik fucking vroeg weg om @ 1100 @ mac nieuwegein te zijn... dat word hem niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tot half vier kan ik the road hitten.![]()
quote:[ afbeelding ]
OK, ga ik wel op zoek naar andere vriendjes om zondag te raggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:02 schreef Cageon het volgende:
Ja, dan moet ik fucking vroeg weg om @ 1100 @ mac nieuwegein te zijn... dat word hem niet.
Ey, mijn aars is exit only, ook voor jou.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OK, ga ik wel op zoek naar andere vriendjes om zondag te kont raggen.
Alleen oraal dusquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
duwdsanders meet je ons halverwege Cageon
gelredome om 14:00quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Nu alleen kijken of het pastquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb laarzen, twee helmen (niet die met dat vizier=Uvex) en handschoenen van Probiker.
En vast nog wel wat meer in het verleden.![]()
De laarzen zijn zeker net zo goed als mijn vorige Sidi's, maar voor 1/4 van de prijs.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OK, ga ik wel op zoek naar andere vriendjes om zondag te raggen.
Komt door die meetpics.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef Cageon het volgende:
Ey, mijn aars is exit only, ook voor jou.
Weet niet wat voor fantasie beelden jij had bij de meet van zondag![]()
No chick komt voor een ontgroeningsmeet met een Moto Morini Corsaro 1200 Competizione CorsaCorta.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:46 schreef Cageon het volgende:
gelredome om 14:00![]()
ik ga proberen kleding te regelen voor mijn chick, dan rijd ze maar mee.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dudes, Zeeland anders een optie?quote:
quote:CBR900RR FireBlade
Heb als het goed is zondag wel tijd, rondje VP/Flakke/Zeeland/Renesse doen?
Heb vorige week met een groepje chopperaars deze route gereden, mooi stukje met lekkere bochtjes.....
quote:Triumph Speed Triple 955i
Onder voorbehoud gaat ik ook mee. Mits idd 't weer ok is en er een beetje doorgereden wordt, dus geen choppertempo a.u.b.!
quote:Triumph Speed Triple 955i
ik houd niet zo van doorrijden wil altijd graag van de omgeving genieten![]()
![]()
quote:CBR900RR FireBlade
Vandaar die linker slider
Waarom zo ver??quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Dudes, Zeeland anders een optie?![]()
[..]
Moet, moet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gezien de tijd..gaat em niet worden voor mijmoet nl ook rond 16u naar huis
quote:River gaat onder water
Uitgegeven: 30 juni 2008 15:29
Laatst gewijzigd: 30 juni 2008 15:30
Het handelskenmerk van iRiver is de vaak fraaie en compacte vormgeving van zijn muziek- en videospelers. De Aquabeat is zeker compact vormgegeven, over zijn fraaiheid valt evengoed te twisten. Daar gaat het echter niet om, deze mp3-speler kan namelijk onder water.
Deze mp3-speler is bedoeld voor zwemmers die denken beter te kunnen presteren wanneer ze naar muziek luisteren of in ieder geval meer plezier in conditietraining hebben als ze muziek horen. Dit apparaat is 61 x 46 x 20 millimeter groot, dus snel in de weg zitten zal hij niet. En snel weer opgeladen worden hoeft hij ook niet, omdat hij langer dan 9 uur kan doorspelen. Daarbij heeft hij 1GB aan opslagruimte voor mp3- en wma-bestanden.
De iRiver Aquabeat mp3-speler is vanaf 4 juli verkrijgbaar, in ieder geval in Japan.
Hij gaat vermoedelijk rond de 90 euro kosten.
Voor een triumph of een B12quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:34 schreef Geerd het volgende:
Vanmiddag even naar de dealer, is kijken of we een mooie deal kunnen sluiten.:p
Ongelukje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sjahjij moet toch ook om half vier weg
Ga je ook de prijs zonder inruil vragen? Ding staat al een eeuw te koop of niet?quote:
Moet cker een dag van tevoren bellen zodat hij testrit klaar kan worden gemaaktquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga je ook de prijs zonder inruil vragen? Ding staat al een eeuw te koop of niet?![]()
En ..... verse olie.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef Geerd het volgende:
Hij wou der 900,- voor geven hoogste bod tot nu toe, zonder inruil wou die der 300,- af doen.
Nog even gekeken bij een 900 divje heel strak ding maar die was 1000,- duurder en 2k meer gelopen, niet dat dat wat uitmaakt.
Ik moest maar een keertje bellen voor een proefrit.
Nog even een mailtje gestuurd naar een triumph dealer met betrekking tot slijtage onderdelen etc uigezonderd banden/ketting natuurlijk.
Krijg ik dit terug.
Hallo
Als u ons een diagnosebeurt laat doen, wat dagelijks bij ons
gebeurt, dan weten wij en u in welke staat deze motor is.
Motor is 14jr. oud en hoogstwaarschijnlijk nauwelijks onderhoud gehad.
Een local dealer kan alleen olie en remblokken vernieuwen.
De speciefieke kwalen en of punten weten wij, en dat is alleen in de werkplaats te
ontdekken.
Prijs van de diagnose beurt voor dit model min. 650,- maar kan wel oplopen
tot 800,-
Veel vindt u, het komt hier dagelijks voor, achteraf is men toch tevreden.
Met vriendelijke groet.
Jos Jansen
Dat dacht ik dus ook al, en met 30k zal er denk ik niets te vinden zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Om alleen maar te kijken of er slijtage is
Ontkenningsfasequote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ey, mijn aars is exit only, ook voor jou.
Lijkt me duidelijkquote:Weet niet wat voor fantasie beelden jij had bij de meet van zondag![]()
Had je je leeftijd erbij gezetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al, en met 30k zal er denk ik niets te vinden zijn.
ik hoop het vannavond even rijdenquote:
Daar kan vast wel 500 euro af, dus zelf verkopen die Div voor >800.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef Geerd het volgende:
Hij wou der 900,- voor geven hoogste bod tot nu toe, zonder inruil wou die der 300,- af doen.
Nog even gekeken bij een 900 divje heel strak ding maar die was 1000,- duurder en 2k meer gelopen, niet dat dat wat uitmaakt.
Zal toch wel een grote (diagnose)beurt zijn neem ik aan.quote:Nog even een mailtje gestuurd naar een triumph dealer met betrekking tot slijtage onderdelen etc uigezonderd banden/ketting natuurlijk.
quote:Een grote beurt, die normaal iedere 20000km gebeurt kost zo'n model ¤400-430, dat is inclusief kleppen stellen, carburateur geheel afstellen, bougies, olie, filters, ed. ±6a7uur werk.
Voor een motor met dit aantal km zal het beduidend duurder zijn, maar nokkenasketting zal qua werktijd niet meer zijn als het gelijk bij een grote beurt is.
Maar ik denk zeker met dat we de motor niet kennen en er verborgen gebreken kunnen zijn, en dat de carburateurs misschien gerenoveerd kunnen worden, het zeker richting de 800 a 1000euro kan lopen.
Werktijd en onderdelen totaal natuurlijk.
Valt in pricipe nog wel mee, want tegenwoordig zijn grote beurten voor bijv. Daytona T595 en Speed Triple T509, kosten ¤1300 aan onderhoud, in zo'n slechte staat rijden deze motoren rond, en er word door veel mensen slecht of geen onderhoud aan gedaan.
heb nog ff pics geschoten van die ZX4R op de steeg, hij rijd netjes hoor.quote:
het is dan ook een lekkere stuurfietsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:24 schreef Cageon het volgende:
heb nog ff pics geschoten van die ZX4R op de steeg, hij rijd netjes hoor.![]()
Legt zijn knie al netjes (met fiets plat) op de grond op de middenstreep![]()
Vreemd dat zijn voorband al op is (qua schaamrand en achter nog een beetje zit)
ja was wel aardigquote:vond wel leuk om is achter BBIL te rijden, doe er vrij weinig tot niets voor onder.![]()
Dus denk dat we niveau 2 ook knetter hard pwnen in de vrij rijden sessies.![]()
![]()
kom naar Ngeinquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:25 schreef Den_Haag het volgende:
Zondag nog rijden of nie?
uiteraardquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:41 schreef Worldbeater het volgende:
Maarrrrr OPM .. is er ook echt een toerrit?
sjah ach, komt beetje rauw op me dak. Voel me eerlijk gezegd een beetje genaait, maarja.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
uiteraardrondje naar rechts over alleen mooie dijken
@Cageon: die waarde dacht ik al, hadden we het laatst over..TLR voor zirkwie, lijkt mij geen verkeerd besluit
Ik ben van plan er dit keer op te blijvenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:24 schreef Cageon het volgende:
iedereen zondag rijden en dan ben ik er weer niet bij
Wie gaat er nu weer van de dijk af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En BVVT???
En Rib-I???uH, hadden we al een afmelding genoteerd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:24 schreef Cageon het volgende:
iedereen zondag rijden en dan ben ik er weer niet bij
Wie gaat er nu weer van de dijk af?
![]()
t origineelquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je even?Er zit vooruitgang in.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
lame excuseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En BVVT???
En Rib-I???
[..]
uH, hadden we al een afmelding genoteerd?
Maare - geen idee wat ik van het weekend doe
[ Bericht 3% gewijzigd door bvvt op 02-07-2008 14:14:07 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Yeaquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha, het is een vervalsing!
[ afbeelding ]
Stiekem de snelheid omhoog gooien.![]()
[..]
Ik dacht dat een man dat nummer zongquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
lame excuse
Als je dan toch zulke mooie selecties kan maken, doe ze dan ook op je koplamp, schaduwpartijen --> zwartpunt verleggen, witte gedeelten in de schaduw --> witpunt verleggen. En natuurlijk overal die te lichte gedeelten wegstuffen (met verloop in penseel/onscherp) met origineel er onder.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:15 schreef bvvt het volgende:
[edit]
haha zal ff kijken of dat lukt straksquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je dan toch zulke mooie selecties kan maken, doe ze dan ook op je koplamp, schaduwpartijen --> zwartpunt verleggen, witte gedeelten in de schaduw --> witpunt verleggen. En natuurlijk overal die te lichte gedeelten wegstuffen (met verloop in penseel/onscherp) met origineel er onder.![]()
[..]
Eerste wat ik overigens deed was witpunt verleggen van je hoofd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:26 schreef Cageon het volgende:
haha zal ff kijken of dat lukt straks
heb de selecties opgeslagen in de psd
Hmm, als ik het zwartpunt verleg word t ruitje NOG glanzenderquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eerste wat ik overigens deed was witpunt verleggen van je hoofd.
Zwartpunt verleggen in het kuipruitje is ook lekker.
geen idee hoeveel verloop, wel magnetische lasso.quote:Alles met een magnetische lasso en 15 Px verloop.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:37 schreef Cageon het volgende:
Hmm, als ik het zwartpunt verleg word t ruitje NOG glanzender
zal t ff veranderen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Grijs in een foto is geen issue.![]()
Kan je daarna ook nog apart grijspunt doen selectief.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Snap niet dat je zoveel foto's gaat veranderen, ik doe het nu alleen om er achter te komen hoe het eea moet zonder dat het te zien is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Het ruitje is in ieder geval top.![]()
![]()
Veel werk he, ik moet nog 400 baby foto's doen, twee jaar vakantie etc, etc.![]()
![]()
Komt dus nooit wat van.
Een getraind oog ziet alles.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:16 schreef Cageon het volgende:
Snap niet dat je zoveel foto's gaat veranderen, ik doe het nu alleen om er achter te komen hoe het eea moet zonder dat het te zien is.
De gekte begint ergens. Doe het niet!!quote:Zodat als ik de 1.5m brede poster een keer wil laten maken, dat ik de foto op en toppie kan krijgen.
Als je maar niet reageert op die ene advertentie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sporten .. I guess.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |