heb nog ff pics geschoten van die ZX4R op de steeg, hij rijd netjes hoor.quote:
het is dan ook een lekkere stuurfietsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:24 schreef Cageon het volgende:
heb nog ff pics geschoten van die ZX4R op de steeg, hij rijd netjes hoor.![]()
Legt zijn knie al netjes (met fiets plat) op de grond op de middenstreep![]()
Vreemd dat zijn voorband al op is (qua schaamrand en achter nog een beetje zit)
ja was wel aardigquote:vond wel leuk om is achter BBIL te rijden, doe er vrij weinig tot niets voor onder.![]()
Dus denk dat we niveau 2 ook knetter hard pwnen in de vrij rijden sessies.![]()
![]()
kom naar Ngeinquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:25 schreef Den_Haag het volgende:
Zondag nog rijden of nie?
uiteraardquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:41 schreef Worldbeater het volgende:
Maarrrrr OPM .. is er ook echt een toerrit?
sjah ach, komt beetje rauw op me dak. Voel me eerlijk gezegd een beetje genaait, maarja.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
uiteraardrondje naar rechts over alleen mooie dijken
@Cageon: die waarde dacht ik al, hadden we het laatst over..TLR voor zirkwie, lijkt mij geen verkeerd besluit
Ik ben van plan er dit keer op te blijvenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:24 schreef Cageon het volgende:
iedereen zondag rijden en dan ben ik er weer niet bij
Wie gaat er nu weer van de dijk af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En BVVT???
En Rib-I???uH, hadden we al een afmelding genoteerd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:24 schreef Cageon het volgende:
iedereen zondag rijden en dan ben ik er weer niet bij
Wie gaat er nu weer van de dijk af?
![]()
t origineelquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je even?Er zit vooruitgang in.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
lame excuseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En BVVT???
En Rib-I???
[..]
uH, hadden we al een afmelding genoteerd?
Maare - geen idee wat ik van het weekend doe
[ Bericht 3% gewijzigd door bvvt op 02-07-2008 14:14:07 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Yeaquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha, het is een vervalsing!
[ afbeelding ]
Stiekem de snelheid omhoog gooien.![]()
[..]
Ik dacht dat een man dat nummer zongquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
lame excuse
Als je dan toch zulke mooie selecties kan maken, doe ze dan ook op je koplamp, schaduwpartijen --> zwartpunt verleggen, witte gedeelten in de schaduw --> witpunt verleggen. En natuurlijk overal die te lichte gedeelten wegstuffen (met verloop in penseel/onscherp) met origineel er onder.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:15 schreef bvvt het volgende:
[edit]
haha zal ff kijken of dat lukt straksquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je dan toch zulke mooie selecties kan maken, doe ze dan ook op je koplamp, schaduwpartijen --> zwartpunt verleggen, witte gedeelten in de schaduw --> witpunt verleggen. En natuurlijk overal die te lichte gedeelten wegstuffen (met verloop in penseel/onscherp) met origineel er onder.![]()
[..]
Eerste wat ik overigens deed was witpunt verleggen van je hoofd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:26 schreef Cageon het volgende:
haha zal ff kijken of dat lukt straks
heb de selecties opgeslagen in de psd
Hmm, als ik het zwartpunt verleg word t ruitje NOG glanzenderquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eerste wat ik overigens deed was witpunt verleggen van je hoofd.
Zwartpunt verleggen in het kuipruitje is ook lekker.
geen idee hoeveel verloop, wel magnetische lasso.quote:Alles met een magnetische lasso en 15 Px verloop.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:37 schreef Cageon het volgende:
Hmm, als ik het zwartpunt verleg word t ruitje NOG glanzender
zal t ff veranderen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Grijs in een foto is geen issue.![]()
Kan je daarna ook nog apart grijspunt doen selectief.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Snap niet dat je zoveel foto's gaat veranderen, ik doe het nu alleen om er achter te komen hoe het eea moet zonder dat het te zien is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Het ruitje is in ieder geval top.![]()
![]()
Veel werk he, ik moet nog 400 baby foto's doen, twee jaar vakantie etc, etc.![]()
![]()
Komt dus nooit wat van.
Een getraind oog ziet alles.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:16 schreef Cageon het volgende:
Snap niet dat je zoveel foto's gaat veranderen, ik doe het nu alleen om er achter te komen hoe het eea moet zonder dat het te zien is.
De gekte begint ergens. Doe het niet!!quote:Zodat als ik de 1.5m brede poster een keer wil laten maken, dat ik de foto op en toppie kan krijgen.
Als je maar niet reageert op die ene advertentie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sporten .. I guess.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |