quote:Op zondag 29 juni 2008 08:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
...
@G: heb jij toevallig de superbike op de Ring
quote:Op zondag 29 juni 2008 14:00 schreef Gawaine het volgende:
* slurpt
Als je het over de GP hebt, dies de moeite niet om te bekijken. Tenzij je wil gaan slapen, dan werktie primaquote:Op zondag 29 juni 2008 17:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we horen het wel als ie klaar staat
die heb ik gezien gisteren iddquote:Op zondag 29 juni 2008 17:55 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als je het over de GP hebt, dies de moeite niet om te bekijken. Tenzij je wil gaan slapen, dan werktie prima
Als het kon had ik t al gedaan. Komt zodalijk wel denk ik.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
anders ga je die ff fiksende mijne zitten er zo op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
maximale power ehquote:Op zondag 29 juni 2008 19:20 schreef bvvt het volgende:
En een paar van de MotoGP jongens
Wat me het meest opviel is dat een groot deel van de rijders met het uitkomen van de GT bocht het voorwiel toch een eindje van de grond trokken en dat tot aan de finish lijn houden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeker nice picsquote:Op zondag 29 juni 2008 19:27 schreef Cageon het volgende:
Mooie pics van een gast uit (KPL) uit het arnhemmers topic.
beetje jammer alleenquote:de rest hou ik voor me zelf
nja meer van het zelfde imho.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker nice pics
[..]
beetje jammer alleen
nja gaat meer om het idee, beetje aparte gast is die wel geloof ikquote:
oud lijkt me niet..spanning in ordequote:wordt wel tijd dat ik andere bandjes krijg, iig voor.
De grip is me gewoon elke keer op als het echt hard gaat.![]()
![]()
![]()
of zou de band gewoon oud worden?
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:06 schreef Cageon het volgende:
pics are upping
heb maar een grote selectie gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Daar zit Snelwagen danmet zijn Zwijnweiger shirtje
so true.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[ afbeelding ]
een big bike is die TLR ehhof klein mannetje
goed te zien hier
idd net of we stilstaan op deze pics
Dat zijn de betere berichten over mn favo coureur.quote:Shane Byrne has emerged as a target for the Xerox Ducati team to race in the World Superbike Championship in 2009.
Team boss Davide Tardozzi has confirmed to MCN that British Superbike series leader Shane Byrne is one of the riders on their wish list to join the factory squad next season.
With Troy Bayliss retiring at the end of the year there will be at least one ride available in the team, possibly two depending on current rider Michel Fabrizio’s performances during the rest of 2008.
Ducati won’t suffer from a lack of interest in the ride and are believed to be targeting a whole host of world class riders in an effort to replace Ducati legend, Troy Bayliss.
Shakey Byrne is currently run away leader in this year’s British Superbike Championship riding for the Airwaves Ducati squad.
After five rounds he leads the standings by 83 points having taken seven wins and it’s this pace and consistency that has put him in line for the coveted ride in World Superbikes.
For full story see this week’s MCN out today (Wednesday, June 18, 2008).
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:06 schreef Cageon het volgende:
pics are upping
heb maar een grote selectie gemaakt
Als het jullie niet boeit dan scroll je dr maar langs
veel foto's
Voor een testosteron bommetje, bedoel je?quote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we horen het wel als ie klaar staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij zegt het, niet ikquote:Op zondag 29 juni 2008 23:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
Voor een testosteron bommetje, bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |